Käräyttäisitkö krakkerin

animattiN

jos tietäisit kuka se on. Suomi24 on joutunut jonkinmoisen ilkivallan tekijän kouriin. Palvelut eivät toimi siksi kun joku/jokin estää tänne pääsyn.

20

1918

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • animattiN
      • treffeissä sit

        kattoos ketä siellä on ja käräyttä ne kaikki?

        Ilmoitettu:
        18.04.2007 klo 14:10

        Aihe:
        Treffien ongelmat

        Palvelu:
        Suomi24 Treffit

        Lisätiedot:
        Palveluun ei välttämättä pääse ruuhka-aikana kirjautumaan. Ruuhkaa esiintyy arkisin klo 20-23. Myös treffien chat-toiminto on epäkunnossa.

        Arvioitu aika vian korjaamiselle:
        mahdollisimman pian

        Ilmoituksen tekijä:
        Suomi24:n Ylläpito


      • animattiN
        treffeissä sit kirjoitti:

        kattoos ketä siellä on ja käräyttä ne kaikki?

        Ilmoitettu:
        18.04.2007 klo 14:10

        Aihe:
        Treffien ongelmat

        Palvelu:
        Suomi24 Treffit

        Lisätiedot:
        Palveluun ei välttämättä pääse ruuhka-aikana kirjautumaan. Ruuhkaa esiintyy arkisin klo 20-23. Myös treffien chat-toiminto on epäkunnossa.

        Arvioitu aika vian korjaamiselle:
        mahdollisimman pian

        Ilmoituksen tekijä:
        Suomi24:n Ylläpito

        toisenlainen ilmoitus, tänään sitten nähtävästi muuta vikaa. Ostappa muuten hesari niin sielläkin kirjoitettiin samasta palvelunestosta. Jopa YLE:kin oli joutunut niitten uhriksi.


      • animattiN
        treffeissä sit kirjoitti:

        kattoos ketä siellä on ja käräyttä ne kaikki?

        Ilmoitettu:
        18.04.2007 klo 14:10

        Aihe:
        Treffien ongelmat

        Palvelu:
        Suomi24 Treffit

        Lisätiedot:
        Palveluun ei välttämättä pääse ruuhka-aikana kirjautumaan. Ruuhkaa esiintyy arkisin klo 20-23. Myös treffien chat-toiminto on epäkunnossa.

        Arvioitu aika vian korjaamiselle:
        mahdollisimman pian

        Ilmoituksen tekijä:
        Suomi24:n Ylläpito

        itse Enirokin palvelutkin joutuivat hyökkäyksen kohteeksi.


      • noista lukenut
        animattiN kirjoitti:

        toisenlainen ilmoitus, tänään sitten nähtävästi muuta vikaa. Ostappa muuten hesari niin sielläkin kirjoitettiin samasta palvelunestosta. Jopa YLE:kin oli joutunut niitten uhriksi.

        mä nyt vaan tosta linkistä, ei millään pahalla. :))


      • animattiN
        noista lukenut kirjoitti:

        mä nyt vaan tosta linkistä, ei millään pahalla. :))

        minä sitä pahalla ottanutkaan, kunhan ilmoitin sinulle asian oikean laidan. Linkki on tosiaan jo vanhentunut, mutta näyttää siltä että sivutkin pelaavat taas.


    • surffaaja*

      Kyllä nämä 50 -palstan jutut on kesyjä. Siksi on pakko "käydä vieraissa". Seuraava lainaus on lifestyle- sivulta ja tuoretta tältä päivältä.

      Löysin kyseisen kommentin: "Sehän toivoo, että suudellessaan bebaasi et sulkisi suutasi, ettei paine nouse. Peräpäähenkosesi suoraan Myntin ikeneen annettuna avittaa hänen henkensä atavistiseen lentoon. Sitähän tämä sisäsiittoinen sipuli ei voi sietää".

      Kommenttia seurasi innostunut vastaus: "ekaa kertaa mua rupes naurattamaan sun tuotoksesi. Täytyykin tästä lähtien lukea viestejäsi hiukkasen tarkemmin."

      Huumoria? Tietenkin!

      • uuden

        seriffin ja toivottavasti jutteluun mahtuu jatkossa myös huumoria.


      • uuden kirjoitti:

        seriffin ja toivottavasti jutteluun mahtuu jatkossa myös huumoria.

        saataisiin me 60 palstalaisetkin uusi sheriffi!!!

        Tuskin teillä niin nipo oli...


      • Rajapinta

        uuden seriffin koetteluviikko käynnissä :)))


    • enkelitrio

      Jos ossaisi.Rattijuaponki...

      • aare'

        ja kaik muukki pismarki pelaja,enite minu ärsyttä invapaikoil roikkuva terve ihmise


      • enkelitrio
        aare' kirjoitti:

        ja kaik muukki pismarki pelaja,enite minu ärsyttä invapaikoil roikkuva terve ihmise

        Pismarki-pelaaja,hmm...Mimmone se o `?
        Mää vihaa rattijuapoi.
        Emmääkä ikinä lait autoo inva paikal,vaiks se leveys sopeis mul...Ainaski,jos tarttee pakittaa ruutuu.


      • aare'
        enkelitrio kirjoitti:

        Pismarki-pelaaja,hmm...Mimmone se o `?
        Mää vihaa rattijuapoi.
        Emmääkä ikinä lait autoo inva paikal,vaiks se leveys sopeis mul...Ainaski,jos tarttee pakittaa ruutuu.

        on semmone iso filunki,ei ny kaikist piänist tart hermostu.
        Piänemppi ja heikoi ei kans saa kiusat


      • enkelitrio
        aare' kirjoitti:

        on semmone iso filunki,ei ny kaikist piänist tart hermostu.
        Piänemppi ja heikoi ei kans saa kiusat

        Emmää enää laitakka kättee ja kaulaa pismarkkii killuma.Eiku se onki Bismarc vissiinki.
        Mitä muuta."Soita"


    • Vennu

      S-24 on tökkinyt jo yli vuoden, ei eilisessä
      ollut mitään poikkeavaa. Uutinen taisi olla
      vain juonikas mainostemppu, epäilen:)

      • animattiN

        mutta mitä hyötyä S-24 olisi mainostamisesta jos sivut menee tukkoon. Lehden mukaan F-Sekuren pääjohtaja sainoi missä vika oli, kun sivut eivät toiminneet.


      • Vennu
        animattiN kirjoitti:

        mutta mitä hyötyä S-24 olisi mainostamisesta jos sivut menee tukkoon. Lehden mukaan F-Sekuren pääjohtaja sainoi missä vika oli, kun sivut eivät toiminneet.

        Onhan vika ollut jo ainakin toista vuotta, että
        kuinka se nyt vasta selviää. Näkeehän ylläpitäjä
        ip-osoitteista tuleeko ulkomailta epätavallisen
        paljon liikennettä, joten tuntuu epäilyttävältä
        "hyökkäys selitys".


      • animattiN
        Vennu kirjoitti:

        Onhan vika ollut jo ainakin toista vuotta, että
        kuinka se nyt vasta selviää. Näkeehän ylläpitäjä
        ip-osoitteista tuleeko ulkomailta epätavallisen
        paljon liikennettä, joten tuntuu epäilyttävältä
        "hyökkäys selitys".

        oli että ne hyökkäykset voivat tulla tuhansista kotikoneilta jotka on valjastettu asianomaisilta tietämättä, vakoiluohjelmien kautta. Selvitys voi kestää vaikka puolikin vuotta eikä tekijöitä saada koskaan kiinni.


    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      123
      1195
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      884
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      87
      757
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      709
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      91
      685
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      276
      675
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      107
      614
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      31
      565
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      113
      502
    Aihe