Niin että kannattaako hankkia toi kyseinen peli. Onko siinä loppujen lopuksi paljoakaan pelattavaa vai onko se sitten vedetty läpi ensimmäisen pelikerran jälkeen?
New super mario bros
3
411
Vastaukset
- Vanha Pelaaja
Peli on kannattava ostos, jos tykkää tuon tyylisistä tasoloikista. Mario on yleisesti ottaen aina taattua tavaraa.
Peliarvosteluista ja esittelyistä voi pitkin nettiä lukea, mitä tuo peli pitää sisällään, ja paljonko siinä on pelattavaa, ja voi tehdä sitten omat johtopäätökset, onko siinä juuri sinulle riittävästi tavaraa. - vaan
Ajattelin että peli ois samanlainen kuin mario 1 joita rupesin tässä yhtenä iltana pelailemaan kun tuli vanha nintendo kaappia kaivellessa vastaan ja siinähän se meni sitten koko peli yhdellä kertaa läpi. Tosin peli on tullu pelattua läpi monta kertaa aikaisemminkin, joten ehkä siinä ei oo enää samanlaista haastetta kuin ihan aluksi. Mut on se vaan vieläkin aivan mahtava peli jokatapauksessa!
kyllähän tämän New super Mario bros.sin saa pelattua läpi (jos vain pelastaa prinsessan) noin kolmessa tunnissa. Mutta jos haluaa saada kaikki tasot, tähdet ja wrap cannonit tms. oikaisuputket esiin niin kyllä sitten pelaamisessa menee kauan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1191642
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991478Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy36884Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29849Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?38791Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50766Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56718Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s43718Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37710Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37673