Jyväskylän maalaiskunnassa/liepeillä.Onko minkälainen paikka?kokemuksia?Avajaiset näköjään tänään.
Kuikan
11
2591
Vastaukset
- tanssija
Kannatta on hyvä, kesälavan parhaimistoa 99%
- kävijä
Mukava, pieni lava. Hyviä tansseja. Tänään saattaa kolea sää hieman verottaa porukkaa, mutta todennäköisesti kuitenkin hyvät tanssit tulossa.
- Jeux
"Jyväskylän maalaiskunnassa/liepeillä.Onko minkälainen paikka?kokemuksia?Avajaiset näköjään tänään."
Minusta Kuikan lava on parhaita kesälavoja. Paikka on pienehkö, mutta kivan intiimi miljöö. Aiemmin siellä on ollut karaoketuvassa mahdollista tupakoida, mutta ilmeisesti ei enää? Täytyypä käydä tänään paikalla.- Tupakoiva humppamies
"Aiemmin siellä on ollut karaoketuvassa mahdollista tupakoida, mutta ilmeisesti ei enää?"
Viime kesänä vielä pössyttelin kyseisessä mökissä. Tarkistitko tilanteen? - Jeux
Tupakoiva humppamies kirjoitti:
"Aiemmin siellä on ollut karaoketuvassa mahdollista tupakoida, mutta ilmeisesti ei enää?"
Viime kesänä vielä pössyttelin kyseisessä mökissä. Tarkistitko tilanteen?"Viime kesänä vielä pössyttelin kyseisessä mökissä. Tarkistitko tilanteen?"
Itse en pössyttele, mutta kävin kiinnostuksesta paikalla. Tupakointi näytti olevan kiellettyä, mutta oluttuvan terassilla sai sentään polttaa.
Tanssit olivat aivan ok, mutta parhaaseen aikaan noin klo 23 miehiä oli minusta enemmän paikalla kuin kauniimpaa sukupuolta. - Tupakoiva
Jeux kirjoitti:
"Viime kesänä vielä pössyttelin kyseisessä mökissä. Tarkistitko tilanteen?"
Itse en pössyttele, mutta kävin kiinnostuksesta paikalla. Tupakointi näytti olevan kiellettyä, mutta oluttuvan terassilla sai sentään polttaa.
Tanssit olivat aivan ok, mutta parhaaseen aikaan noin klo 23 miehiä oli minusta enemmän paikalla kuin kauniimpaa sukupuolta.Näköjään tupakkalaki alkaa purra tanssipaikoillakin. Syvälahdessa on myös kielletty rantapaviljongissa käryttely. Jos haluaa pössyttää sisätiloissa, niin pitää mennä rannassa olevaan kotaan. Se onkin osuvasti uudelleennimetty savukodaksi.
Minulta jäi nyt avajaiset väliin, mutta menneiltä vuosilta on runsaasti kokemusta. Itse lava on melko pieni, vain 210 m² pinta-alaltaan, mutta hyvällä säällä voi tanssahdella vaikka terassilla. Lavan yhteydessä on kahvila ja pienen matkan päässä olutmaja, jossa voi laulaa myös karaokea. Sisääntuloportilla on narikka ja grillikioski, josta saa makkaran lisäksi mainioita kyljyksiä. Kyljys maistuu oluen kanssa varsin oivalliselta hikisen tanssi-illan kääntyessä lopuilleen.
Kuikan lavalla olen kokenut ehkä parhaat naisten tanssit, missä olen vuosien varrella käynyt. Seisomaan ei tarvi juurikaan jäädä. Naisten tansseja järjestetään Kuikassa keskiviikkoisin.- Näin se taitaa
Kuikka tosiaan taitaa olla ainut paikka, jossa lihanhimo tulee varmasti tyydytettyä.
- kuikka-kuikka
Näin se taitaa kirjoitti:
Kuikka tosiaan taitaa olla ainut paikka, jossa lihanhimo tulee varmasti tyydytettyä.
tietääkö joku miten pääsee kuikalle bussilla jyväskylästä? kun ei netissä näytä olevan enä lavan omia sivuja josta saisi tietoa
- tansseihin
kuikka-kuikka kirjoitti:
tietääkö joku miten pääsee kuikalle bussilla jyväskylästä? kun ei netissä näytä olevan enä lavan omia sivuja josta saisi tietoa
- MasaP.
Kaljat ja kyljykset? Entäs linja-auto?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911117
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa113910- 125886
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten279679- 76658
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74621Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54556Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38520- 72483