Radio Rockissa tänään n.7.15 aamulla kuorma-autokuski tekstiilien jakotehtävissä kertoi olevansa, ei hemmetti mikä änkyttäjä. Kaveri antoi kyllä taas niin hyvän kuvan meistä kuskeista. Onneksi kaikki eivät ole noin tyhmiä aivokuolleita palikoita. Kyllä hävetti taas!!!
Kuski radiossa aamulla
3
1622
Vastaukset
tuota sinäkään kovin hyvää kuvaa anna "meistä" jos noin sinkeelle vetää toisen änkyttäminen, vai mitä.
- eipä kai
kuukaan muu oo aivo kuollut kun sinä joka toista morkkaat.muista että meitä on moneen junaan ja veikkaampa et aamunen kaveri o omalla alallaan parempi kuin SINÄ.t:mie vaan kassan takaa
- jakotykki
Mikä siellä mahtoi olla keskustelun aihe, kun "ammattilaistakin" kiinnosti kommentoida ? Kaveri varmaan soitti sinne ihan kertoakseen asiansa eikä sen vuoksi, että joku räkänokka voi täällä rohkeasti vinoilla kaverille asiasta, jolle hän ei itse voi mitään. Asia on täysin verrattavissa siihen, että tämän jutun aloittajalla ei esiinny aivotoimintaa, johon hän on itse syytön, mutta en silti vinoile hänelle siitä .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022346- 1201923
- 921509
- 1381459
- 1171276
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘741268Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu221160Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis631141- 511097
- 381042