ketä on lähdössä laivalle 1.6.07???
onkos joku??
7
879
Vastaukset
- henttu
Käytä tähän tarkoitukseen matkaseurra hakupalstaa mihin olet menos itse oles menos samoihin aikoihin laivalle
- henttu
Etsitään Matkaseuraa palstaa mut minne päin olet menossa olen itse alkukuusta menos laivalle jos satuttas samalle laivvalle
- muuri
turku-tukholma silja euroopalla satutaanko samaan laivaan vai..?
- täällä...
Minä olen lähdössä laivalle 1.6! :) Myös 3 kaveria lähtee just samana päivänä! Mikä sattuma!
- turkulaisia liikkeellä....
Ajatella!
Mikä onnenpotku! Olette ainakin kolmestaan/neljästään laivalla, ettei ihan yksin tarvitse olla.
Kyllä teille onni hymyilee - äly kylläkään ei. - !!!
turkulaisia liikkeellä.... kirjoitti:
Ajatella!
Mikä onnenpotku! Olette ainakin kolmestaan/neljästään laivalla, ettei ihan yksin tarvitse olla.
Kyllä teille onni hymyilee - äly kylläkään ei.Hei tuo mun edellinen viesti oli ihan vittuilua aloittajalle. Itse taidat olla se tosikko-turkulainen!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2026963
- 594622
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s364151- 703219
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161945Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271686- 171670
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401573- 341439
- 1431227