Jänishousuja vai

a.mazon

Mitä tekisit jos uskaltaisit?

27

2528

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • menisin

      ja tarkistaisin paljonko vaimon pankkitilillä on rahaa.

    • aina tehnyt

      mieli,pissata vastatuuleen jos uskaltaisin.
      Sen jälkeen paimenpojan lankaan.

      • paljon jysäytä

        jos paimenpojan lankaan pissaa. Älä kuitenkaan VR:n tolppiin kiipeä ja ajolankoihin kuseskele. Voi jysäyttää perikuntaa, jos sellainen on.

        Ruotsinlaivoilla voi kyllä vastatuuleenkin pissata, enin osa menee naapurin housuille. Yrjöäminen on kyllä parempi tehdä tyyrpuurissa, jos paatti parpuurissa.


      • on paapuuri
        paljon jysäytä kirjoitti:

        jos paimenpojan lankaan pissaa. Älä kuitenkaan VR:n tolppiin kiipeä ja ajolankoihin kuseskele. Voi jysäyttää perikuntaa, jos sellainen on.

        Ruotsinlaivoilla voi kyllä vastatuuleenkin pissata, enin osa menee naapurin housuille. Yrjöäminen on kyllä parempi tehdä tyyrpuurissa, jos paatti parpuurissa.

        laaksiiras nii sillo se ploosa styyrpuurist,on kuule parenp orottaa et moina.


      • LANKAAN!

        En oo kusaissut, mutta pikkupoikana tulin uimasta uikkarit päällä aidan yli. Ei oo kivaa!


    • ver.

      Olen tehnyt rohkean tempun, kun tasan viisikymppisenä lopetin täysin työt,
      omalla päätökselläni.
      Itsemurhaakin mietin, kun en kysynyt keltään, saanko jäädä kotiin.

      Vaimon sain lopettamaan sitten vuoden aikana, kun hän oli 49v.
      Nyt sain jo työttömyyseläkkeen ja vaimo vuoden lopussa.
      Minusta se oli suuri rohkeuden näyte.

    • Niin kaunis ja niin yksin

      Jättäisin ukkoni.
      Jättäisin duunini.
      Matkustaisin Kreikan pikkuruiselle saareellle.
      Ihmettelisin ja patsastelisin.
      Kuutelisin ja hymyilisin.
      Rakastelisin itseni tainnoksiinn...

    • Magart K

      Uskaltamisesta ei nyt ole kiinni, vaan kun on vastuita.

      Tietysti jäniskin voi panna päänsä pensaaseen, katsotaan sitten mitä uskallan, kun tilanne on toinen.

      Oon kyllä jo miettinyt. Ystävättären kanssa olemme sopineet lähtevämme vuodeksi Lappiin ( sitten kun minä täältä joudan. ) Myös olen ajatellut, että voisin lähteä hotelli-siivojaksi ulkomaille Vaihtaisin maata, aina kun siltä tuntuisi.

      Lapseni ei tykkää, kun minä täällä aina viisastelen : )

      • !111110000

        Tekoni oli kun hyppäsin 55v eläkkeeltä pois ja palasin työelämään ,olin jo ollut 4v eläkkeellä.
        saa nähdä milloin alan katumaan.


    • pelkään

      kiipeäisin kerrostalon seinätikkaita katolle.
      Senjälkeen voisin jo nauraa pomon visioille ja
      tumpata tupakan lattiaan.
      ja ojentaa kukkia vastaantuleville.

    • oven

      perässäni kiinni..

    • insinööri esimiehelle

      pitkät p...kat ja niistäisin sen sotaväestä saamien johtamisoppiensa päälle räkämällin.

      • jo olen

        kiipeillyt negatiiviset seinät, laskenut kosket ja sanonut mielipiteeni pomolle.

        Mutta lainkuuliaisena olisi vielä rikottava yksi raja :)
        Jos jos piirtäisin oikein ruman kuvan yleisen vessan seinään. Oikein mehevän kuvan piirtäisinkin. Siitä hyvästä onnittelisin itseäni. Uaa u aaa osaisin olla törtsihöö-tyhmä ja täysin nolla.
        Hykertelisin käsiäni ja ylväsryhtisenä kävelisin ulos huoneesta jossa prinsessatkin käyvät yksin.


      • ylvästelijän.
        jo olen kirjoitti:

        kiipeillyt negatiiviset seinät, laskenut kosket ja sanonut mielipiteeni pomolle.

        Mutta lainkuuliaisena olisi vielä rikottava yksi raja :)
        Jos jos piirtäisin oikein ruman kuvan yleisen vessan seinään. Oikein mehevän kuvan piirtäisinkin. Siitä hyvästä onnittelisin itseäni. Uaa u aaa osaisin olla törtsihöö-tyhmä ja täysin nolla.
        Hykertelisin käsiäni ja ylväsryhtisenä kävelisin ulos huoneesta jossa prinsessatkin käyvät yksin.

        eräänä aamuna kun se nenäpystyssä marssii tervehtimättä ohitse ja sanoisit sitten sille kun se makaa rähmällään, että "Huomenta ylväsherra" ;-)))


      • jo olen
        ylvästelijän. kirjoitti:

        eräänä aamuna kun se nenäpystyssä marssii tervehtimättä ohitse ja sanoisit sitten sille kun se makaa rähmällään, että "Huomenta ylväsherra" ;-)))

        ollut ja olen edelleen nainen.

        Täten, siten ylhäisen naisen sinä kamppaisit :)
        Oi että jos olisit komea ja kaikinpuolin kelpo kaveri...aijaji jai :)))


      • ,mutta
        jo olen kirjoitti:

        ollut ja olen edelleen nainen.

        Täten, siten ylhäisen naisen sinä kamppaisit :)
        Oi että jos olisit komea ja kaikinpuolin kelpo kaveri...aijaji jai :)))

        ..vois olla että kuumasti suutelisin sen korvatillikan jälkeen ;)))


      • jo olen
        ,mutta kirjoitti:

        ..vois olla että kuumasti suutelisin sen korvatillikan jälkeen ;)))

        :)
        fiuuf.....
        kyllä nytten sitten pyörryin.
        Oi tätä onnen päivää. oi joi voi voi.
        :)


      • kantaa sut ulos...
        jo olen kirjoitti:

        :)
        fiuuf.....
        kyllä nytten sitten pyörryin.
        Oi tätä onnen päivää. oi joi voi voi.
        :)

        ..ja jatkaa elvytystä. Puhaltamalla tai ehkä lisää suudelmia ja sydän hierontaa tai muuta joka auttaa tässä vakavassa tilanteessa.


    • a.mazon

      Löytyy jytyä kun on tarvis. Ei me mitään nynnyjä olla!
      ;)

    • laskuvarjolla

      alas taikka benjihypyn.

      • rikosilmoituksen

        entisen työnantajani jatkuvasta jätteitten mereendumppauksesta ja ihmisoikeusrikoksista.
        Vaan en uskalla, kun minut siitä linnaan pantaisiin. Tiedänhän jo tähän ikään Suomen ns. oikeuslaitoksen masentavan tilan. Tutkimusten mukaan neljänneksi epäluotettavin maailmassa...


      • tekisit rikosilmoituksen
        rikosilmoituksen kirjoitti:

        entisen työnantajani jatkuvasta jätteitten mereendumppauksesta ja ihmisoikeusrikoksista.
        Vaan en uskalla, kun minut siitä linnaan pantaisiin. Tiedänhän jo tähän ikään Suomen ns. oikeuslaitoksen masentavan tilan. Tutkimusten mukaan neljänneksi epäluotettavin maailmassa...

        jos hyppäisin laskuvarjolla tai benjihypyn ( olen
        naispuolinen tavallinen duunari )


    • Pirre*

      interailaamaan, - reppu selkään ja matkaan ilman aikatauluja.

    • 100.000 egua lainarahaa itä-euroopan rahastoihin vähintään puoleks vuodeks.

    • hyppäsin

      ja sukelsin ja kun rohkeutta riittäisi ,niin,
      nyt jo pinnalle päästyäni jatkaisin matkaa

    • tehty on!

      Hyppäsin pois statuksesta ja raatamisesta jo 80-luvulla. Hyvin on mennyt!

    • lumpeenkukka

      niin kovin monesta asiasta...
      arvelen- taas on tullut aika uskaltaaa--oliko hyviä \\ehdotuksia

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1258
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      914
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      94
      894
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      22
      828
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      283
      723
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      636
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      33
      617
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      571
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      129
      550
    Aihe