Mitä tekisit jos uskaltaisit?
Jänishousuja vai
27
2494
Vastaukset
- menisin
ja tarkistaisin paljonko vaimon pankkitilillä on rahaa.
- aina tehnyt
mieli,pissata vastatuuleen jos uskaltaisin.
Sen jälkeen paimenpojan lankaan.- paljon jysäytä
jos paimenpojan lankaan pissaa. Älä kuitenkaan VR:n tolppiin kiipeä ja ajolankoihin kuseskele. Voi jysäyttää perikuntaa, jos sellainen on.
Ruotsinlaivoilla voi kyllä vastatuuleenkin pissata, enin osa menee naapurin housuille. Yrjöäminen on kyllä parempi tehdä tyyrpuurissa, jos paatti parpuurissa. - on paapuuri
paljon jysäytä kirjoitti:
jos paimenpojan lankaan pissaa. Älä kuitenkaan VR:n tolppiin kiipeä ja ajolankoihin kuseskele. Voi jysäyttää perikuntaa, jos sellainen on.
Ruotsinlaivoilla voi kyllä vastatuuleenkin pissata, enin osa menee naapurin housuille. Yrjöäminen on kyllä parempi tehdä tyyrpuurissa, jos paatti parpuurissa.laaksiiras nii sillo se ploosa styyrpuurist,on kuule parenp orottaa et moina.
- LANKAAN!
En oo kusaissut, mutta pikkupoikana tulin uimasta uikkarit päällä aidan yli. Ei oo kivaa!
- ver.
Olen tehnyt rohkean tempun, kun tasan viisikymppisenä lopetin täysin työt,
omalla päätökselläni.
Itsemurhaakin mietin, kun en kysynyt keltään, saanko jäädä kotiin.
Vaimon sain lopettamaan sitten vuoden aikana, kun hän oli 49v.
Nyt sain jo työttömyyseläkkeen ja vaimo vuoden lopussa.
Minusta se oli suuri rohkeuden näyte. - Niin kaunis ja niin yksin
Jättäisin ukkoni.
Jättäisin duunini.
Matkustaisin Kreikan pikkuruiselle saareellle.
Ihmettelisin ja patsastelisin.
Kuutelisin ja hymyilisin.
Rakastelisin itseni tainnoksiinn... - Magart K
Uskaltamisesta ei nyt ole kiinni, vaan kun on vastuita.
Tietysti jäniskin voi panna päänsä pensaaseen, katsotaan sitten mitä uskallan, kun tilanne on toinen.
Oon kyllä jo miettinyt. Ystävättären kanssa olemme sopineet lähtevämme vuodeksi Lappiin ( sitten kun minä täältä joudan. ) Myös olen ajatellut, että voisin lähteä hotelli-siivojaksi ulkomaille Vaihtaisin maata, aina kun siltä tuntuisi.
Lapseni ei tykkää, kun minä täällä aina viisastelen : )- !111110000
Tekoni oli kun hyppäsin 55v eläkkeeltä pois ja palasin työelämään ,olin jo ollut 4v eläkkeellä.
saa nähdä milloin alan katumaan.
- pelkään
kiipeäisin kerrostalon seinätikkaita katolle.
Senjälkeen voisin jo nauraa pomon visioille ja
tumpata tupakan lattiaan.
ja ojentaa kukkia vastaantuleville. - oven
perässäni kiinni..
- insinööri esimiehelle
pitkät p...kat ja niistäisin sen sotaväestä saamien johtamisoppiensa päälle räkämällin.
- jo olen
kiipeillyt negatiiviset seinät, laskenut kosket ja sanonut mielipiteeni pomolle.
Mutta lainkuuliaisena olisi vielä rikottava yksi raja :)
Jos jos piirtäisin oikein ruman kuvan yleisen vessan seinään. Oikein mehevän kuvan piirtäisinkin. Siitä hyvästä onnittelisin itseäni. Uaa u aaa osaisin olla törtsihöö-tyhmä ja täysin nolla.
Hykertelisin käsiäni ja ylväsryhtisenä kävelisin ulos huoneesta jossa prinsessatkin käyvät yksin. - ylvästelijän.
jo olen kirjoitti:
kiipeillyt negatiiviset seinät, laskenut kosket ja sanonut mielipiteeni pomolle.
Mutta lainkuuliaisena olisi vielä rikottava yksi raja :)
Jos jos piirtäisin oikein ruman kuvan yleisen vessan seinään. Oikein mehevän kuvan piirtäisinkin. Siitä hyvästä onnittelisin itseäni. Uaa u aaa osaisin olla törtsihöö-tyhmä ja täysin nolla.
Hykertelisin käsiäni ja ylväsryhtisenä kävelisin ulos huoneesta jossa prinsessatkin käyvät yksin.eräänä aamuna kun se nenäpystyssä marssii tervehtimättä ohitse ja sanoisit sitten sille kun se makaa rähmällään, että "Huomenta ylväsherra" ;-)))
- jo olen
ylvästelijän. kirjoitti:
eräänä aamuna kun se nenäpystyssä marssii tervehtimättä ohitse ja sanoisit sitten sille kun se makaa rähmällään, että "Huomenta ylväsherra" ;-)))
ollut ja olen edelleen nainen.
Täten, siten ylhäisen naisen sinä kamppaisit :)
Oi että jos olisit komea ja kaikinpuolin kelpo kaveri...aijaji jai :))) - ,mutta
jo olen kirjoitti:
ollut ja olen edelleen nainen.
Täten, siten ylhäisen naisen sinä kamppaisit :)
Oi että jos olisit komea ja kaikinpuolin kelpo kaveri...aijaji jai :)))..vois olla että kuumasti suutelisin sen korvatillikan jälkeen ;)))
- jo olen
,mutta kirjoitti:
..vois olla että kuumasti suutelisin sen korvatillikan jälkeen ;)))
:)
fiuuf.....
kyllä nytten sitten pyörryin.
Oi tätä onnen päivää. oi joi voi voi.
:) - kantaa sut ulos...
jo olen kirjoitti:
:)
fiuuf.....
kyllä nytten sitten pyörryin.
Oi tätä onnen päivää. oi joi voi voi.
:)..ja jatkaa elvytystä. Puhaltamalla tai ehkä lisää suudelmia ja sydän hierontaa tai muuta joka auttaa tässä vakavassa tilanteessa.
- a.mazon
Löytyy jytyä kun on tarvis. Ei me mitään nynnyjä olla!
;) - laskuvarjolla
alas taikka benjihypyn.
- rikosilmoituksen
entisen työnantajani jatkuvasta jätteitten mereendumppauksesta ja ihmisoikeusrikoksista.
Vaan en uskalla, kun minut siitä linnaan pantaisiin. Tiedänhän jo tähän ikään Suomen ns. oikeuslaitoksen masentavan tilan. Tutkimusten mukaan neljänneksi epäluotettavin maailmassa... - tekisit rikosilmoituksen
rikosilmoituksen kirjoitti:
entisen työnantajani jatkuvasta jätteitten mereendumppauksesta ja ihmisoikeusrikoksista.
Vaan en uskalla, kun minut siitä linnaan pantaisiin. Tiedänhän jo tähän ikään Suomen ns. oikeuslaitoksen masentavan tilan. Tutkimusten mukaan neljänneksi epäluotettavin maailmassa...jos hyppäisin laskuvarjolla tai benjihypyn ( olen
naispuolinen tavallinen duunari )
- Pirre*
interailaamaan, - reppu selkään ja matkaan ilman aikatauluja.
100.000 egua lainarahaa itä-euroopan rahastoihin vähintään puoleks vuodeks.
- hyppäsin
ja sukelsin ja kun rohkeutta riittäisi ,niin,
nyt jo pinnalle päästyäni jatkaisin matkaa - tehty on!
Hyppäsin pois statuksesta ja raatamisesta jo 80-luvulla. Hyvin on mennyt!
- lumpeenkukka
niin kovin monesta asiasta...
arvelen- taas on tullut aika uskaltaaa--oliko hyviä \\ehdotuksia
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskallanko vielä kaivata sinua?
Siitä on niin kauan aikaa. Harmi, kun kaikki meni niin kuin meni. Elämässä oli aika raskasta silloin, ja näen sen sinun418777Missä meetwursti on keksitty?
Tapasin hiljattain erikoisen rouvan Prisman leikkelehyllyjen välissä pälyilemässä. Kun tulin kohdalle, rouva alkoi raivo261749T:ltä J-miehelle
Se kaunein jäi välillämme kokematta Sen olisin halunnut kokea. Miten olisit pitänyt mua hyvänä. Sen yhden kerran. Se oli291721- 1301461
Miksi kirjoittelet sinkut-palstalla?
Olet sinkku? Kaipaat jutteluseuraa? Täällä on kivoja keskusteluja? Tapaat mielenkiintoisia ihmisiä? Joku muu syy?1941130Miten se pihvi pitää oikeaoppisesti paistaa?
Törmäsin erikoiseen episodiin eräässä ABC-ravintolassa. Pysähdyin kahvikupilliselle ja kohta ravintolan toisesta nurkast81099- 711077
- 92912
- 49795
- 75767