TAAS UKKO

KUORSAA

On se kumma, että miesten työ on niin rasittavaa, etteivät ne jaksa kotona iltaisin ja viikonloppuisin mitään. Pelkkä ruohonleikkuu pistää maitohapoille. Mökillä on liikaa tekemistä: pelkkä ajatuskin pyörryttää. Joten siis ollaan kotona. Kohta, kun menen sänkyyn, alkaa taas pirteys. No, mikäs siinä, mutta kukas tekee ne 'oikeat' työt? Vain kalastus ja metsästys kiinnostaa. Olisi mullakin muutakin tekemistä kuin roikkua täällä netissä, mutta...
Taidan rauhoittua ja mennä vastaanottamaan sitä mitä äsken mainitsin. -Luulen vaan, en ole siitäkään hommasta aivan varma!

17

1263

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hannutar

Onpa tuttuja tunteita. Onneksi tein oman ratkaisun ja lähdin. Olen muuten ollut onnellinen sen jälkeen ! Meillä naisillakin on elämässä muutakin kuin työnteko, kaikesta vastaaminen ja passaaminen. Sitten viellä punkanpohjalla patjana olla ja kaatopaikkana. Ensin pitää herättää halut, niin sitten se menee oikein.
      Vai oliko sinulla vain satunnainen tuntemus tämä? Onko aina näin? Mitä haluat elämältäsi?

• oma mieheni

on täysin erilainen, kuin sinun kuvailemasi ex-miehesi.

Kyllä on olemassa miehiä, joille oma vaimo on kukka kämmenellä, ja rakas elämäntoveri.

• onnea ja autuutta

kun ei ole sitä miestä joka kuorsaisi.
      Ihminen ei ole näköjään koskaan tyytyväinen olotilaansa.
      Yksi nääntyy kuorsaamiseen ja toinen yksinäisyyteen.
      Tasan eivät siis käy onnen lahjat.
      Laita se ukkosi ensi yksi tänne kuorsaamaan, heh!

• kun ukolla on se uniapnea

ja kuorsaa ja kuorsaa, missä vain!
        Korvatulpat oltava jos vieressä nukkuu, mutta nukunkin toisessa huoneessa nykyisin, on kuljettava töissä minun!
        Ei halunnut pitää sitä maskia, no, nyt kohta loppuu tämä yhteiselokin, sillä kun mä käyn töissä, on niin mustis, mulla on miehiä siellä, joo ja hän on kotona, pkele tätä!
        Kait se on paree nukkua yksin peräkammarissa tai kun olen jo nukkunutkin puoltoista vuotta ilman korvatulppia!
        Kyl se v.....kun ei ole mitään enää,,,,

• sanot
        kun ukolla on se uniapnea kirjoitti:

ja kuorsaa ja kuorsaa, missä vain!
        Korvatulpat oltava jos vieressä nukkuu, mutta nukunkin toisessa huoneessa nykyisin, on kuljettava töissä minun!
        Ei halunnut pitää sitä maskia, no, nyt kohta loppuu tämä yhteiselokin, sillä kun mä käyn töissä, on niin mustis, mulla on miehiä siellä, joo ja hän on kotona, pkele tätä!
        Kait se on paree nukkua yksin peräkammarissa tai kun olen jo nukkunutkin puoltoista vuotta ilman korvatulppia!
        Kyl se v.....kun ei ole mitään enää,,,,

....mulla on miehiä siellä,oletko ns.monimulkkuinen lady?

• hän siis luulee, että mulla on
        sanot kirjoitti:

....mulla on miehiä siellä,oletko ns.monimulkkuinen lady?

eri miehiä siellä, olen siis miesvaltaisessa työpaikassa, siivoojan lisäksi toinen nainen siinä firmassa eli konttorirottana olen!

Se vois olla ihmeellinen yhdistelmä tuo sanomasi sana!
        Sanat ei tule näköjään oikeaan järjestykseen, eikä mikään muukaan mene niinkuin toivoisi!

• h e n g i t y s k a t k o

lasken hitaasti 1-2-3-....-20...-30 - ei vieläkään KORAHDUSTA, joka kertoisi ilman taas kulkevan keuhkoihin. Tönäisenkö kuitenkin - ihan vain varovasti, vaikka on kielletty, koska "En minä kuorsaa - minulla mikään uniapne, kai MINÄ ITSE sen parhaiten tiedän ja heräisin jos en hengittäisi. Mitä hittoa sinä taas toisen nukkumista vahtaat, nukkuisit".

...mutta kun korvatulpatkaan eivät auttaneet huoleen...

..annoin kierrätykseen toiveella, että hän löytäisi huonokuuloisen, syväunisen naisen, joka ei tietäisi tuon taivaallista uniapneasta.

• apneetikon siippa

kyllä oppia, mitä se on ja ETTÄ SITÄ ON!
        No, tässä vuosien varrella olen oppinut komentamaan sen verran riuskasti, että siipalla on jo kauan ollut cpap ja yöllä tönin reippaasi ja komennan kyljelleen, jos alkaa kuulua ylimääräisiä rahinoita ja korinoita. Jos ei olisi huolinut konetta, olisin toisessa huushollissa! Ei halunnut jäädä yksin uniapneansa kanssa...

• hengityskatkos
        apneetikon siippa kirjoitti:

kyllä oppia, mitä se on ja ETTÄ SITÄ ON!
        No, tässä vuosien varrella olen oppinut komentamaan sen verran riuskasti, että siipalla on jo kauan ollut cpap ja yöllä tönin reippaasi ja komennan kyljelleen, jos alkaa kuulua ylimääräisiä rahinoita ja korinoita. Jos ei olisi huolinut konetta, olisin toisessa huushollissa! Ei halunnut jäädä yksin uniapneansa kanssa...

riuskat, ei ystävälliset, ei tieteelliset tai edes hellät kehotukset. Jos on ehdottomasti sitä mieltä, ettei kuorsaa ja uniapnea on pelkkää höpötystä, niin suottahan sitä lääkäriinkään...Minä muutin toiseen huoneeseen nukkumaan sillä seurauksella, että pienistä arkimurheista alkoi tulla suuria asioita, kun yhteiset keskusteluhetket entisestään vähenivät ja etäisyys kasvoi. Vuosien myötä alkoi sitten tuntua aika turhalta asua saman katon alla, kun läheisyyden tunne ja kommunikointi oli olematonta.

Sinun miehesi toimi viisaasti. Terveisiä hänelle! :)

• ne kuorsaavat

ukot kirjoittaa tänne karseita kokemuksiaan akoistaan.

Me naiset olemme monesti niitä verbaaliakrobaatteja, joiden varjossa miehet kärsivät. Eikä heillä aina ole mitään varaventtiiliä, jossa ajatuksiaan selvitellä.

• miehillä varaventtiili

Äkkiähän ne miehet kaljapäissään hakkaavat akkansa sairaalakuntoon tai puukottavat ryyppykaverinsa hengiltä. Naiset ovat joskus verbaalisesti lahjakkaita ja muutenkin suloisia, hatun nosto siitä.

Yleisemmin se verbaalisuus kuitenkin on uusintaa kuin TV:stä tai radiosta: "Missäs sitä taas on oltu. Yöksi kotiin vaikka aamu koittaisi. Katso vaikka itse, siinä on ovella jo aamun lehti. Ehti luukusta ennen kuin Sinä". Ja jos sitä akkaa sitten yrittää vaikka pussaamalla lepytellä: "Ei nyt, väsyttää, on päänsärkyä".

Kyllä me ukot yritämme akkamme hoitaa ja hyvänä pitää. Mutta mukava se olisi saada takaisinkin. Mieluummin kaunis sana kuin kaulimesta.

Äkkiä siinä niinkin käy, että kohteliaisuudet menevätkin naapurin rouvalle tai yhden yön tutulle. Ei kukaan kiviriippaa kumppaninaan kestä. Ei nainen miestä eikä mies naista. Meitä on reippaat 5 000 000 000 yksilöä täällä pallolla, jossain se sopivakin kumppani on. Eikä yksikään ole korvaamaton.

• ukostasi

kun loytyy noinkin JALOJA harrastuksia...
      kalastus ja metsästys kiinnostaa.....
      lannenhunttari

• on merkki kaverille

siita ,etta elossa ollaan.. ei hatia mitia.l-h

• kokemusta yess

osta sukkanauhaliivit,niin kuorsaaminen loppuu.

• kuorsata hurnuuttaa - huomenna lähtee taas työreissulle...

Reilun viikon päästä vasta saan taas kuunnella hurnuutusta ;D

• mikhaildenisov

tullu samat oireet sikku alotti työt.
      nukkuu,nukkuu ja nukkuu.....tai on puhelimessa..

• ei tuu muuta miäleen kun et vedä ittes vessasta alas.

Tiäs misä pintaan puhlpahrat:

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskallanko vielä kaivata sinua?

Siitä on niin kauan aikaa. Harmi, kun kaikki meni niin kuin meni. Elämässä oli aika raskasta silloin, ja näen sen sinun
      Ikävä
      41
      8737
    2. Missä meetwursti on keksitty?

Tapasin hiljattain erikoisen rouvan Prisman leikkelehyllyjen välissä pälyilemässä. Kun tulin kohdalle, rouva alkoi raivo
      Ruoka ja juoma
      26
      1749
    3. T:ltä J-miehelle

Se kaunein jäi välillämme kokematta Sen olisin halunnut kokea. Miten olisit pitänyt mua hyvänä. Sen yhden kerran. Se oli
      Ikävä
      28
      1675
    4. Terveiset kaipauksen kohteelle

tähän alle 👇👇👇 !!
      Ikävä
      130
      1461
    5. Miksi kirjoittelet sinkut-palstalla?

Olet sinkku? Kaipaat jutteluseuraa? Täällä on kivoja keskusteluja? Tapaat mielenkiintoisia ihmisiä? Joku muu syy?
      Sinkut
      194
      1130
    6. Miten se pihvi pitää oikeaoppisesti paistaa?

Törmäsin erikoiseen episodiin eräässä ABC-ravintolassa. Pysähdyin kahvikupilliselle ja kohta ravintolan toisesta nurkast
      Ruoka ja juoma
      8
      1099
    7. Kumpiko kaivatussasi

teki suhun vaikutuksen äly vai ulkonäkö?
      Ikävä
      71
      1067
    8. 92
      912
    9. Mikä kaivatussasi

kiehtoo?
      Ikävä
      49
      785
    10. Haluatko että

Rikotaan vähän lisää jäätä tai jotain muuta