oon täysikänen tyttö, jee sitähän pitäis hoilata party party joka viikonloppu. vaan en hoilaa. onko mussa jotain vikaa? pelkään viikonloppuja. se on tyhmää, tiedän sen, mutta pelkään niitä. jotenkin pitäis käyttää viikonloput niin coolisti, mut en keksi tapaa miten.
oon käyny baarissa muutamia kertoja. siellä on kivaa juu, vaikka rahaaki menee. tutustun siellä iha helposti uusiin ihmisiin ja nautin siitä. mut en omaa kavereita jotka käy baareissa. niin ja toisaalta, en mä siitä ryyppäämisestä välitä ollenkaan, vaan siitä, että tunnen kuuluvani johonkin porukkaan. sen kuuluvuuden tunteen saan bilettäessä, ja siitä mä maksan sen hinnan minkä baari-ilta maksaa. mutta en ole siis käynyt baareissa monesti.
nyt tää meni taas tähän baareissa puhumiseks. mut en tiiä mitä muuta "coolia" vois tehdä viikonloppuna, kuin notkua illat ryyppäämässä ja aamut krapulassa. sen tiedon mulle on opettanu mun isoveljet. ja ne jollain tavalla "halveksii" mua kun en käy viikonloppuna juuri missään.
jotkut tyypit nauttii olla kotona viikonloppuisin, se on hyvä niille. mut mä en nauti. mulla on vaan pakonomainen tarve päästä johonki, olemaan cool, mut sitä en oo kotona. en siis käy iltaisin juuri missään.
tää teksti on älyttömän pinnallista, mutta tää teksti on just sitä mitä mun aivoihin on syöpyny.
pitäis kai olla tänikäsenä tarpeeks kypsä olla miettimättä tällasia. be yourself. mut jotenkin tämä yhteiskunta (ainakin minulle on veljieni kautta) asettanut onnistuneen nuoruuden ehdoksi bilettämisen.
no, täytyy kyllä myöntää että elämä on sellaista mäkistä ja aaltoilevaa, välillä on parempia ja välillä huonompia hetkiä, tällä hetkellä mä oon aallon pohjalla. kaikki paska ympärillä jotenkin on paisunut tässä lähiaikoina. toivottavasti pian tapahtuu jotain hauskaa -haha ehkä unelmissa.
bilettäminen nuoruuden ehto?
7
2048
Vastaukset
- SWDSADXWAS
UNELMISSAS EHKÄ. LOPETA ITSESÄÄLI JA UNEKSIMINEN, SILLAIN EI TUU MIKÄÄN SUN LUOKSES..
JUST LIVE!- _eibileitä
Viikonloppuna voi tehä muutaki ku bilettää. Eikä tartte sillon olla kotona. Voi pitää hauskaa ilman alkoholia.. mut joillekki se on niin tärkeetä että vaan pakko.mulla kai nyt on melkee aina hauskaa vaikka en ryyppää ikinä :D
- tytsy
mäkään en välitä juomisesta niin paljoa, mutta mun kaksossisko onkin aivopessyt mun.( ollaan kakskymppisiä ja sisko käyny vaan kerran baarissa eikä muutenkaan juo). mä oon aina ihan innoissani lähössä baariin, mutta loppujen lopuksi lähen aina käveleen sieltä johonkin. mulla ei oo muita kavereita kuin siskot, ja harmittaa kun oon karkottanu kaikki...joten pidä kavereiden kaa hauskaa vaikka selvinpäin niin se on yhtä kivaa.mä täytän tyhjyyden aukkoni olemalla aina töissä.kannattaa koittaa nauttia elämästä munkin puolesta, ku en ite siihen pysty.
- ...
...haluat tehdä jotain sosiaalista, muttet välitä ryyppäämisestä?
Itse nautin sosialisoinnista netti-ihmisten kanssa, mikä (kas vain) yleensä tapahtuu viikonloppuisin. Monilla forumeilla kävijät järjestävät tiuhaankin tahtiin tapaamisia, oli kyse sitten koiraihmisistä, Harry Potter -hörhöistä, ompelijoista, rockareista, taiteilijoista tai muuten vaan tavallisista tallaajista. Yhdessäkään miitissä, jossa olen ollut, ei ole ryypätty, vaan pidetty tosi kivaa mitä erilaisimmilla tavoilla.
Kokeile löytää tiesi netissä kivaan seuraan jollekin itseäsi kiinnostavalle forumille ja tapaile niitä tyyppejä. ;D Se on taatusti cool. - zaaauuu
hyvä tuo siun asenne alkoholiin, säilytä se. iltaa voi viettää, esim. vastailemalla tälläisiin viesteihin tai kutsua kaveri kylään ja lähteä lenkille kaverin kanssa, tai miks ei yksinkään. makkaraa voi mennä paistaa ja käydä kalassa, kitaraa soittaa ja kaikkee muuta pikku harrastuksia voi keksiä. hyvät jatkot (=
...itekki, ku en juo. kerran oon käyny baarissa, kaverin synttäriellä. oli ihan jees mut ei mitenkää hinku mennä uudestaan (voisin lähtee kavereidenk anssa, jos pyydettäis, mutta en mitenkää oo ensimmäisten joukossa ehdottamassa minnekkään lähtemistä) ja oon todennu että hauksinta on olla kotona, kavereiden kanssa (toisinaan ollaan meillä ja vaihtelevasti muilla) sitte illempaan ja höpötetään kaikkee sekavaa :) ja ihan hyvin oon tähänki asti pärjänny :) tietysti sitte joskus menee ihan koneella istumiseks, muta eihän siinäkää nyt sinänsä mitää sen kummempaa oo :)
- Pöö..
Olen itsekin tässä täysikäisenä päässyt baariin kohta vuoden ajan. Yöelämässä olen ollut väh.kerran kuukaudessa, joskus paljon enemmänkin. Baarissa käymisen olen katsonut itselleni melkein välttämättömäksi koska pidän myös paljon yksin olemisesta, lukemisesta ja koulujuttujen tekemisestä. Tällöin sosiaaliset kontaktit ovat jääneet vähemmälle jolloin on tullut katsottua niitä oman kämpän neljää seinää liikaa. Joten viikonloppuina olen sitten ottanut lukuvaihteen päältä pois, laittanut arjen askareet syrjään ja lähtenyt viihteelle tapaamaan muita samanikäisiäni.
Tiedän monia samanikäisiäni nuoria joilla on mennyt juhliminen kuitenkin ihan yli. Heillä on vaikeuksia selvitä normaalissa elämässä ja ainoita keinoja olla iloinen on heille joka viikonloppuinen nuosuhumala plus muutamilla muutkin päihteet. Eli liiallisella baarielämällä on kääntöpuolensakin josta haluan aloittajaa muistuttaa näin samanikäisenä ja lisäksi murtaa tunnettasi siitä että bilettäminen olisi nuoruuden ehto.
Isoveljiesi mielipiteeseen lisäisin että miesten kestää juoda alkoholia enenmmän kuin naisten(fysiologisista syistä) jolloin heidän mielipiteensä alkoholin määrän käytöstä saattaa olla myös rennompi eikä ole mitenkään verrattavissa omaan käyttöösi.
Alussa itsekin hain jonkin verran baarista edes jonkinlaista yhteenkuuluvuuden tunnetta toisiin ihmisiin, kun olin vasta muuttanut uuteen kaupunkiin enkä tuntenut täältä juuri ketään. Mutta useamman kerran käytyäni baarissa huomasin että ainakin itselleni antaa onnistumisen tunteita ja itsearvostusta elämässä enemmän muut asiat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .563081Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472881Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242679Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3511759- 711094
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101071Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.193951- 44809
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101802Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26800