ollut ongelmia lentoasemalla Egyptissä matkalaukkuja odotellessa.Jotkut ovat kertoneet,että niitä on saanut odotella jopa tunteja
onko
5
567
Vastaukset
- k.h.h.
Kaksi kertaa olen käynyt Egyptissä Sharm el Sheikissä ja laukut ovat tulleet sujuvasti ja nopeasti.
- mennyt
ihan sujuvasti.varaudu näyttämään passia monta kertaa ja turvatarkastuksia on kanssa useampi.
- paikkansa
Varmaan on joku joutunut odottamaan matkatavaroitaan Egyptissä. Mutta kerro missä näin EI olisi kenellekään käynyt. Minun tavarat ovat aina tulleet ihan normaalisti, tuskin siellä mitään säännönmukaista mokailua asian suhteen on.
- saanut odotella
matkatavaroita. meillä meni kerran tunti, oli tosin em kisat just alkamassa...
Eipä ole ollut ongelmia, päinvastoin, kaikki on mennyt yleensä varsin nopeasti ja mitään ei ole tarvinnut odotella, passintarkastuksessa korkeintaan 5-10 minsaa. Yöllä on kenttä ollut varsin hiljainen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2466314
Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m284297- 952834
- 412247
- 332042
- 491984
- 1091850
- 221739
- 271542
Pitihän se arvata, että kasvavat puolustusmenot
halutaan rahoittaa työtä tekevien oloja kurjistamalla. Nyt ehdotetaan arkipyhien poistamista. Seuraavaksi tulee ne kuusi2311481