Oletteko mahdolliseti saanut sydänhalvauksen kauneuteni edessä, kun Teistä ei ole kuulunut pitkään aikaaan mitään?
Pertta-tätikin on varmaan aivan huolissaan, että olettko joutunut mieron tielle.
Hänhän sukulaistyttönä huoletii aina Teistä.
Ystävällisin terveisin.
Kiittäen
Teidän rva Sievänen
Tiedustelu hra King Kalelle
33
1880
Vastaukset
- Kalle-Aaretti
Suvaisen kertoa, että tunsin aikoinaan erään neiti Sieväsen. Etunimi tais olla Santra tai jotain sinnepäin. Sukunimi ei kylläkään antanut todellista kuvaa neitokaisen ulkonaisesta muodosta. Täällähän melko usein väitetään, että sisäinen kauneushan se vasta kaunista onkin, vaan minä en tuohon fraasiin usko. En.
- rva Sievänen
ettehän Te suinkaan halunnut pahoittaa mieltäni? Vai halusitteko?
Annan Teille anteeksi.Olkaa hyvä!
Ps. Minun puolestani Te saatte uskoa ihan mihin hyvänsä! Kiitos huomiostanne!
Parhain terveisin rva Sievänen. - Kalle-Aaretti
rva Sievänen kirjoitti:
ettehän Te suinkaan halunnut pahoittaa mieltäni? Vai halusitteko?
Annan Teille anteeksi.Olkaa hyvä!
Ps. Minun puolestani Te saatte uskoa ihan mihin hyvänsä! Kiitos huomiostanne!
Parhain terveisin rva Sievänen.Ja kiitokseni anteeksiannosta. Tosin tuo rapahin tevreisenne einiin kaksinen ollut.
On muuten ihana sallimus, että sallitte minut mihin vain uskovan. Tuollainen liberalismi on tällä palstalla uuden utukaista, vaikka pitäisi olla laajakaista, kuten sisäpiirin huumorin ymmärrätte.
Aikaisemmin, ennen serafiinin poistoja, joku kylkypylliäinen väitti, ettähän sievänen on sisäisesti yhtä sieväinen kuin ulkoisestikin. Epäilen tuota lausntaa edelleenkin. - rva Sievänen
Kalle-Aaretti kirjoitti:
Ja kiitokseni anteeksiannosta. Tosin tuo rapahin tevreisenne einiin kaksinen ollut.
On muuten ihana sallimus, että sallitte minut mihin vain uskovan. Tuollainen liberalismi on tällä palstalla uuden utukaista, vaikka pitäisi olla laajakaista, kuten sisäpiirin huumorin ymmärrätte.
Aikaisemmin, ennen serafiinin poistoja, joku kylkypylliäinen väitti, ettähän sievänen on sisäisesti yhtä sieväinen kuin ulkoisestikin. Epäilen tuota lausntaa edelleenkin.Esitän suuret pahoitteluni siitä.
Mitäs Te nyt epäilemään alatte minun ulkoista tai sisäistä olemustani, senhän voi päätellä ihan tuosta noin vain.Jos nimittäin on on yhtään leikkaa.. - Kalle-Aaretti
rva Sievänen kirjoitti:
Esitän suuret pahoitteluni siitä.
Mitäs Te nyt epäilemään alatte minun ulkoista tai sisäistä olemustani, senhän voi päätellä ihan tuosta noin vain.Jos nimittäin on on yhtään leikkaa..Keikka pukkaa kohtuullisesti. Koko kesä on varastettu. Mutta kuten alkuperäistekstissäni epäilin sisäisen olemuksen kauneutta.
- tai kuulin,että
King Kalle on mennyt lomalle,siitä en tierä onko mierontiellä..luulisin että hän nauttii nyt vain lomasta,seurastakaan en ole varma..mutta kuisketta on vähän kuulunut ja jotain tyttöhupakoita olisi poistunut langoilta..mutta ihan kuulopuhetta ja uskottavuus nollassa.
- Pertta-täti
Tuo maininta "sukulaistyttönä" särähti pahasti korvaani. Jos olisin neljäkymmentä vuotta nuorempi, ottaisin sen vielä kohteliaisuutena, mutta kun heinäkuussa tulee yhdeksänkymmentä täyteen, odotan hieman kunnioittavampaa puhuttelutapaa.
Sitäpaitsi, minä olen hoivannut hra Kingkalea vain hänen lapsuusvuosinaan, kun hänen äitinsä kutvelehti jossain muualla.
Nyt ovat osat vaihtuneet ja kyseinen herra huolehtii minusta.
Minussa ei kylläkään ole mitään huolehtimista, osaan kyllä itse hoitaa omat asiani ja siinä sivussa monen muunkin, tarpeen tullen ja tarpeettomastikin. Mutta hra Kingkale huolehtiikin minusta huolehtimalla lähinnä tulevan (?) perintönsä vuoksi.
Olen kuin Monacon prinssi Albert (tietyt seikat poislukien) minulla ei ole rintaperillisiä ja sukulaiset mielistelevät kilpaa perinnön toivossa.
Kingkale johtaa tätä kilpailua.
Ja ainakin Kalle-Aaretille voin puhtain omintunnoin kertoa, että kerrankin, ja nimenomaan minun kohdallani, ovat sisäinen ja ulkoinen kauneus löytäneet saman asuinsijan.
Viimeisten tietojen mukaan Kingkale on tapaamassa äitiään Amsterdamissa.
Kyllä hän palaa, uskokaa pois. Viimeistään siinä vaiheessa, kun alan suosia liikaa hänen sisarentytärtään.- Rauha Tauti
jot oiskoha Aulis mänt tään Kinkale kans sinne Amstertammii, ko nii hiljaseltaa taas hävis, het kevätmarkkihoihe jälkee.
Ei oo järi monta vuotta ko hänet, tää Aulis, löyvettii Parseloonast, eikä itekkää muistant, mite ol sinne joutunt, Espanja pääkaupunkii.
Se o semmone maailmamatkaaja, tää Aulis. - Rva Sieväen
Anteeksi tuo maininta sukulaistytöstä, tarkoitin siis tietenkin sukulaismatroonaa.
Tiedän että Pertta-täti on nimenomaan matroona, eikä mikään sukulaistytönheitukka.
Pertta-tätiä kunnioittaen.
Rva Sieväen. - "pelkkää hyvää"
noin hyväkuntoinen , ruumiin (?) ja sielun voimissa oleva matroona, sulkeudun suosioonne!
Erityisesti pidin tavastanne käsitellä asian ansaitsemalla vakavuudella hra Kingkalen moniulotteista suhdetta persoonaanne ja omaisuuttanne kohtaan.
Jotenkin jäi mieltä hiertämään ilmaus kutvehtimisesta, olisikohan ko ominaisuus periytyvää, olen ollut huomaavinani?
Sydämellisesti lämpimiä auringonsäteitä teille toivoen! "pelkkää hyvää" - rva Sievänen
"pelkkää hyvää" kirjoitti:
noin hyväkuntoinen , ruumiin (?) ja sielun voimissa oleva matroona, sulkeudun suosioonne!
Erityisesti pidin tavastanne käsitellä asian ansaitsemalla vakavuudella hra Kingkalen moniulotteista suhdetta persoonaanne ja omaisuuttanne kohtaan.
Jotenkin jäi mieltä hiertämään ilmaus kutvehtimisesta, olisikohan ko ominaisuus periytyvää, olen ollut huomaavinani?
Sydämellisesti lämpimiä auringonsäteitä teille toivoen! "pelkkää hyvää"Minäkin ehdottomasti haluaisin sulkeutua suosioonne.
Kun olen näet niin kaiken hienon perään.Minä kertakaikkiaan olen aivan mykistynyt, että kerrankin olen päässyt oikein hienoihin seurapiireihin.
Vai olenko?
Minä nimittäin suorastaan rakastan hienoja ihmisiä ja kulttuuria!
Minä laitan heti kaikkein hienoimmat vaatteet päälleni, kun vaan Pertta-täti kutsuu.
Minulla on briljantteja yms kaikkea, joka lähtöön. - Pertta-täti
rva Sievänen kirjoitti:
Minäkin ehdottomasti haluaisin sulkeutua suosioonne.
Kun olen näet niin kaiken hienon perään.Minä kertakaikkiaan olen aivan mykistynyt, että kerrankin olen päässyt oikein hienoihin seurapiireihin.
Vai olenko?
Minä nimittäin suorastaan rakastan hienoja ihmisiä ja kulttuuria!
Minä laitan heti kaikkein hienoimmat vaatteet päälleni, kun vaan Pertta-täti kutsuu.
Minulla on briljantteja yms kaikkea, joka lähtöön.Viitaten kintaall...ei, vaan edelliseen puheenvuoroonne, olen ottanut harkintaani teidän sulkeutumisesta suosiooni.
Tosin se vaatii vielä suurempaa antautumista mielistelyyn ja nuoleskeluun.
Edellytän myös, vaikka en uskokaan minulla olevan syytä huoleen, että tämä niin kutsuttu kauneutenne ei ylitä minun ulkonäöllisiä avujani.
On hyvä, että edes joku ymmärtää rakastaa hienoja ihmisiä ja kulttuuria.
Korukokoelmanne alku vaikuttaa lupaavalta.
Palaamme siihen myöhemmin.
Hra Kalle-Aaretin haluaisin sulkea muuhunkin kuin suosiooni. Jos suusta löytyy omat hampaat ja tupee on edes jotakuinkin säädyllisen näköinen, pyydän ilmoittautumaan sihteerilleni, juhannusheilajonossa on vielä aukkoja. - Kingkale
Jälleen kerran pyydän Sinua ystävällisesti: älä mollaa äitiäni, ainakaan näillä yleisillä palstoilla. Hän oli mikä oli, mutta eli elämänsä siellä Amsterdamilla kait suht onnellisesti.
Sinua Pertta, muistan lämmöllä, teit lapsuudestani ihanan, vaikka laitoitkin minut jo 8 vuotiaana Sveitsiin sisäoppilaitokseen. Lomat "mummolassa" kartanon mailla ovat ikimuistettavat! No, tässähän alkaa jo aikapoikakin herkistyä. - Pertta-täti
Kingkale kirjoitti:
Jälleen kerran pyydän Sinua ystävällisesti: älä mollaa äitiäni, ainakaan näillä yleisillä palstoilla. Hän oli mikä oli, mutta eli elämänsä siellä Amsterdamilla kait suht onnellisesti.
Sinua Pertta, muistan lämmöllä, teit lapsuudestani ihanan, vaikka laitoitkin minut jo 8 vuotiaana Sveitsiin sisäoppilaitokseen. Lomat "mummolassa" kartanon mailla ovat ikimuistettavat! No, tässähän alkaa jo aikapoikakin herkistyä.Ethän sinä poikarukka missään sisäoppilaitoksessa ollut, olit kasvatuslaitoksessa.
Olit tehdä palveluskunnan hulluksi, kaikki uhkasivat lähteä, jos sinusta ei päästä eroon.
Et myöskään ollut Sveitsissä, vaikka niin sinulle uskottelimme. Olit Norjassa ja sieltähän sinun mieltymyksesi turskaan on peräisin.
Mutta kymmenen vuotta kunnon kuria teki sinusta miehen, josta äitisikin voisi olla ylpeä, jos hän nyt mitään ymmärtäisi.
Kaikki nämä vuodet minä olen salannut sinulta tämän asian, kuitenkin omaksi parhaaksesi.
Ps. Kuulin myös huhun siitä aateloimisesta, mutta en voi, en saata uskoa, että minulle et sitä olisi ensin kertonut, vaan lienee lemmenleikeissä tullut muualla ilmi.
Sitähän se kesäkuinen matka Englantiin sitten tarkoittaakin, syntymäpäiväänsä viettäessäänhän kuningatar suorittaa miekallaan aateloinnin.
Olin paikalla, kutsuttuna, kun Sir Elton John aateloitiin. - Kingkale ek
Pertta-täti kirjoitti:
Ethän sinä poikarukka missään sisäoppilaitoksessa ollut, olit kasvatuslaitoksessa.
Olit tehdä palveluskunnan hulluksi, kaikki uhkasivat lähteä, jos sinusta ei päästä eroon.
Et myöskään ollut Sveitsissä, vaikka niin sinulle uskottelimme. Olit Norjassa ja sieltähän sinun mieltymyksesi turskaan on peräisin.
Mutta kymmenen vuotta kunnon kuria teki sinusta miehen, josta äitisikin voisi olla ylpeä, jos hän nyt mitään ymmärtäisi.
Kaikki nämä vuodet minä olen salannut sinulta tämän asian, kuitenkin omaksi parhaaksesi.
Ps. Kuulin myös huhun siitä aateloimisesta, mutta en voi, en saata uskoa, että minulle et sitä olisi ensin kertonut, vaan lienee lemmenleikeissä tullut muualla ilmi.
Sitähän se kesäkuinen matka Englantiin sitten tarkoittaakin, syntymäpäiväänsä viettäessäänhän kuningatar suorittaa miekallaan aateloinnin.
Olin paikalla, kutsuttuna, kun Sir Elton John aateloitiin.Kuulin tuon tarinan jo 30 vuotta sitten, joten siinä ei ollut mitään uutta. Kartanon isäntä, miehesi Hjalmar sen minulle kertoi. Hän sanoi että Pertta-tädille uskoteltiin että menin Norjaan, mutta todellisuudessa olin siis Sveitsissä. Ja ainoastaan siitä syystä, että sait levätä Niuvanniemessä rauhassa.
Sveitsistähän sain ikiystäväni Gunterin ja Helmutin ja monesti olen heidän luonaan Bernissä sen jälkeen käynyt.
Ymmärrän Pertta, että Sinun iässäsi todellisuus ja taru joskus sekottuvat, mutta onneksi voin aina oikaista asiat, eikös niin. - Pertta-täti
Kingkale ek kirjoitti:
Kuulin tuon tarinan jo 30 vuotta sitten, joten siinä ei ollut mitään uutta. Kartanon isäntä, miehesi Hjalmar sen minulle kertoi. Hän sanoi että Pertta-tädille uskoteltiin että menin Norjaan, mutta todellisuudessa olin siis Sveitsissä. Ja ainoastaan siitä syystä, että sait levätä Niuvanniemessä rauhassa.
Sveitsistähän sain ikiystäväni Gunterin ja Helmutin ja monesti olen heidän luonaan Bernissä sen jälkeen käynyt.
Ymmärrän Pertta, että Sinun iässäsi todellisuus ja taru joskus sekottuvat, mutta onneksi voin aina oikaista asiat, eikös niin.Niinpä niin, poikakulta. Nyt ne ovat päässeet sinulta sekoittumaan. Katsos, minä en ole koskaan ollut naimisissa, neiti-ihmisenä olen syntynyt ja neiti-ihmisenä aion päättää päiväni.
Setä-Hjalmar oli itse asiassa pyykkäri-Aunen mies ja kartanon karjanhoitaja.
Ettet vain alkaisi oireilla äitisi lailla...
Ja Gunter ja Helmut. Voi-voi. Syy heidän oloonsa samassa laitoksessa kanssasi on asia, josta en vieläkään voi järkyttymättä puhua, en edes ajatella.
Onneksi sinusta kuitenkin tuli yhteiskuntakelpoinen. Grauenweltzin kaksoispojista kun ei voi sanoa ihan samaa, ei, vaikka katsoisi ruusunpunaisten lasien läpi. - Kingkale ek
Pertta-täti kirjoitti:
Niinpä niin, poikakulta. Nyt ne ovat päässeet sinulta sekoittumaan. Katsos, minä en ole koskaan ollut naimisissa, neiti-ihmisenä olen syntynyt ja neiti-ihmisenä aion päättää päiväni.
Setä-Hjalmar oli itse asiassa pyykkäri-Aunen mies ja kartanon karjanhoitaja.
Ettet vain alkaisi oireilla äitisi lailla...
Ja Gunter ja Helmut. Voi-voi. Syy heidän oloonsa samassa laitoksessa kanssasi on asia, josta en vieläkään voi järkyttymättä puhua, en edes ajatella.
Onneksi sinusta kuitenkin tuli yhteiskuntakelpoinen. Grauenweltzin kaksoispojista kun ei voi sanoa ihan samaa, ei, vaikka katsoisi ruusunpunaisten lasien läpi.Jos joku asiat sekottaa, se on Pertta-täti. Lääkitys vie muistin, sen vähäisenkin, joka vielä 90-vuotiaalla on.
Toivon lukijoiden ymmärtävän, että tädin liiallinen jalkapalloilu, maastopyöräily, miekkailu ja muut urheilulliset asiat vievät häneltä liikaa voimavaroja, eikä tuon ikäinen jaksa enää keskittyä muuhun. Toivoisinkin tädin siirtyvän kevyempiin lajeihin, mm. golfiin ja ratsastukseen. Niihin olisi kartanon mailla mainiot puitteetkin.
Sanotaan, että vanhat asiat pysyvät päässä, mutta Pertta-tädillä ne vanhat asiat muuntuvat hänelle sopivaan suuntaan. - rva Sievänen
Kingkale ek kirjoitti:
Jos joku asiat sekottaa, se on Pertta-täti. Lääkitys vie muistin, sen vähäisenkin, joka vielä 90-vuotiaalla on.
Toivon lukijoiden ymmärtävän, että tädin liiallinen jalkapalloilu, maastopyöräily, miekkailu ja muut urheilulliset asiat vievät häneltä liikaa voimavaroja, eikä tuon ikäinen jaksa enää keskittyä muuhun. Toivoisinkin tädin siirtyvän kevyempiin lajeihin, mm. golfiin ja ratsastukseen. Niihin olisi kartanon mailla mainiot puitteetkin.
Sanotaan, että vanhat asiat pysyvät päässä, mutta Pertta-tädillä ne vanhat asiat muuntuvat hänelle sopivaan suuntaan.että hra King Kale ei suinkaan käynyt Sveitsissä sisäoppilaitosta, vaan hän oli apukoulussa samalla luokalla kanssani. Mutta hän oli sentään apukoululuokan priimus!Erittäin hyvä oppilas, muistelen ihailulla.
- miksi'
heti ilmestyy Pertta-tätikin maisemiin, kun tulee puhe KingKalesta, samoin Rauha-rouva kaipaamaan Aulistaan...
Eipä ole muuten näkynyt - tulee mieleen ne vihjailut...- rva Sievänen
Onko täällä vihjailtu jotain? Hyvänen aika sentään, oikein vihjailtu?Nyt täytyy varmaan laittaa oikei salapoliisit vihjailuja selvittelemään....
tullut katumapäälle, kun lupasi ne grillikauden avajaiset pitää. Ehkä siksi on karistanut kartanon tomut jaloistaan ja karannut muille maille.
- rva Sievänen
Että hän on löytänyt paljon hienomman seurakunnan, kuin meillä täällä.
Ihmetellä sopii, mistä hienompaa voi löytää!käsittämätöntä!
- Kingkale
Mitä minun vanhat bisnesmiehen silmäni näkevätkään? Rva Sievänen on ikävöinyt minua?
Totta puhuakseni kauneutenne ei ole niinkään sokaistanut minua (vaikka olettekin kaunotar), vaan kiireinen liikemiehen elämä on ollut syynä poissaolooni.
Yritän parantaa tapani, mutta tiedättehän, että raha ei kasva puussa, vaan sitä on tienattava.
Pertta-tädin kanssa kyllä pärjään, siitä ei rva Sieväsen kannata olla huolissaan.
Ystävällisin terveisin
Teidän Kingkale- Nti Viinikainen
Niin, pitääkö paikkansa huhu, joka tienoollamme liikkuu? Se, että olisitte, hra Kingkale, saamassa Isossa-Britanniassa liiketoimienne ansiosta arvonimen Sir?
Kyllä huhuilla yleensä jotain todellisuuspohjaa on. - Kingkale
Nti Viinikainen kirjoitti:
Niin, pitääkö paikkansa huhu, joka tienoollamme liikkuu? Se, että olisitte, hra Kingkale, saamassa Isossa-Britanniassa liiketoimienne ansiosta arvonimen Sir?
Kyllä huhuilla yleensä jotain todellisuuspohjaa on.Mistä ihmeestä olette asian kuullut? En halua asiaa vielä kommentoida, enkä tehdä siitä julkista. Kuningatar Elisabeth soittaa minulle vielä kesäkuun aikana...
ÄLKÄÄ NYT IHMEESSÄ SOITELKO ILTAPÄIVÄLEHTIIN, TÄMÄ ON VIELÄ KESKENERÄINEN ASIA!
(Anteeksi, mutta oli pakko huutaa, että kaikki kuulisivat). - rva Sievänen
että raha ei kasvaisi puussa.Katsokaas kun on rikasta sukua ja isot perinnöt olemassa, niin omaisuutta ikäänkuin tulee kaiken aikaa lisää korkojen, osinkojen ym muodossa.Minusta kyllä raha tulee rahan luokse.
Älkää nyt hyvä herra liikaa raatako.Vai työskentelettekö ihan omaksi huviksenne vain?
Kiitos huomiostanne,olin jo hieman ikävöinyt Teitä
Parhain terveisin.
Teidän rva Sievänen
- Hmmm...
miesten mies? Testosteronipilvi?
- OliviaKoo
On. On. On.
Ei siis mikään pilvenhahtuva, vaan ihan kunnon... - Kysyjätär
OliviaKoo kirjoitti:
On. On. On.
Ei siis mikään pilvenhahtuva, vaan ihan kunnon...Tunnetko ihan oikeasti tämän Kingkalen, ei siis pelkästään näin virtuaalisesti vaan ihan silmästä silmään ja korvasta korvaan?
Onko hän oikea ihminen? - OliviaKoo
Kysyjätär kirjoitti:
Tunnetko ihan oikeasti tämän Kingkalen, ei siis pelkästään näin virtuaalisesti vaan ihan silmästä silmään ja korvasta korvaan?
Onko hän oikea ihminen?Sinä se vaan paremman tekemisen puutteessa mietit näitä elämän suuria kysymyksiä.
Jatka vain miettimistä. Sen verran voinen sanoa, että en usko näppäinten liikkuvan itsekseen ilman ihmisen apua.
Oikea ihminen? - Kysyjätär
OliviaKoo kirjoitti:
Sinä se vaan paremman tekemisen puutteessa mietit näitä elämän suuria kysymyksiä.
Jatka vain miettimistä. Sen verran voinen sanoa, että en usko näppäinten liikkuvan itsekseen ilman ihmisen apua.
Oikea ihminen?tuo viesti uteliaisuuttani yhtään.
Mikä salaisuuden verho se sellainen on mitä ei yhtään avata, edes raoteta, silloinhan juttuun tulee aina lisää mielekkyyttä.
Ei tosiaan ole parempaa tekemistä kuin tämä läpän heitto täällä. Kotityöt odottaa tekijää, tiskiröykkiö pöydällä ja matot kasassa - no ei sentään. Mutta muutakin vois tehdä kuin roikkua täällä ja kiusta muita kirjoittajia. Siispä näkemiin, mutta odotan silti vielä pientä valaisevaa vastausta. - Pelle1Peloton
Kysyjätär kirjoitti:
tuo viesti uteliaisuuttani yhtään.
Mikä salaisuuden verho se sellainen on mitä ei yhtään avata, edes raoteta, silloinhan juttuun tulee aina lisää mielekkyyttä.
Ei tosiaan ole parempaa tekemistä kuin tämä läpän heitto täällä. Kotityöt odottaa tekijää, tiskiröykkiö pöydällä ja matot kasassa - no ei sentään. Mutta muutakin vois tehdä kuin roikkua täällä ja kiusta muita kirjoittajia. Siispä näkemiin, mutta odotan silti vielä pientä valaisevaa vastausta.Olivian puolesta, ja ilman hänen lupaansa totean, että kyltymätön olet, hyvä nimim. "kysyjätär". Voisinko jotenkin auttaa? Siis ihan yksityisesti tietenkin. Jos lisäksi et ole syöjätär, niin postia, please!
- OliviaKoo
Pelle1Peloton kirjoitti:
Olivian puolesta, ja ilman hänen lupaansa totean, että kyltymätön olet, hyvä nimim. "kysyjätär". Voisinko jotenkin auttaa? Siis ihan yksityisesti tietenkin. Jos lisäksi et ole syöjätär, niin postia, please!
Että oikein postia "kysyjättäreltä" anelee;)
Menehän siitä Pystybaariin hakemaan onnittelusi pois!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 823193
- 922905
- 532162
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201605Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..61379- 151369
- 191354
Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131321Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein141317Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin351285