kerro kokemuksistasi zell am seestä,kaikki tieto kiinnostaa ,hyvät ruokapaikat,retket ,auringonotto,uiminen ym.
tiedätkö zell am seestä ?
3
697
Vastaukset
- tizy
tää nyt ei varsinaisesti ole vastaus kysymykseesi,mutta ajattelinpa nyt kumminkin laittaa tän viestin kun juttusi näin:)Olen nimittäin itsekkin menossa nyt kesällä Zell am Seehen!Viikon aion siellä viettää heinäkuun alussa.Odottelen innolla jos joku myöskin kertoisi ko.paikasta jotain...
- Oliwer
Kyllä se Zell am See on kesällä tukkoinen paikka. Itse ajelin autolla sieltä mennen, tullen vuosia sitten ja silloin jo heinä-elokuussa väkeä oli kuin muurahaispesässä. Varatkaa majoitus yms. heti tai mieluummin vähän ennen. Järvi on täynnänsä purjeveneitä, että hyvä jos sekaan sopii. Keski-Euroopassahan järvet ovat harvassa ja kaikki hinkuvat niiden rannoille. Kyllä siellä saattaa hauskaakin olla. Hyvää matkaa.
- Make
Oliwer kirjoitti:
Kyllä se Zell am See on kesällä tukkoinen paikka. Itse ajelin autolla sieltä mennen, tullen vuosia sitten ja silloin jo heinä-elokuussa väkeä oli kuin muurahaispesässä. Varatkaa majoitus yms. heti tai mieluummin vähän ennen. Järvi on täynnänsä purjeveneitä, että hyvä jos sekaan sopii. Keski-Euroopassahan järvet ovat harvassa ja kaikki hinkuvat niiden rannoille. Kyllä siellä saattaa hauskaakin olla. Hyvää matkaa.
Hei!
Olen käynyt viimeisen 8 vuoden aikana Zell am Seessä neljä kertaa. Paikka on maisemiltaan tyypillinen kaunis itävaltalainen "vuoristokylä" järven rannalla. Hinnat on selvästikin turisteille suunnattuja ja mm. lähes kaikki uimapaikat järven rannalla ovat maksullisia. Majoitus kannattaa varata hyvissä ajoin etukäteen, sillä edullisimmat hostellit ja retkeilymajat on usein loppuunmyytyjä (ajankohdasta tietenkin riippuen). Kylässä järjestetään erilaisia tapahtumia ja mm. elokuussa on paikallisten oma Dorffest, jolloin kaikki kynnellekykenevät ovat liikenteessä ja ohjelmaa riittää. Yleisesti Zell am See on mukava ja hieno paikka, ts. kokemisen arvoinen. Lisäksi sieltä on hyvät junayhteydet Innsbruckiin ja Salzburgiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.733674Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k92001Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2261333- 1341220
- 1011084
- 1091065
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil701020Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6975- 60974
- 35886