Onko hintansa väärti?

Lidel

myy tällaista hintaan: 599,90€

15,4'' Targa traveller 1574 X2 kannettava tietokone

* Suorituskykyä kompaktissa koossa:
* prosessori: AMD Turion 64 X2 TL50 512 Kb Cache 1,6GHz “Dual Core”
* muisti: 1024 MB DDR II-RAM (2x512)
* näyttö: 15,4” TFT-näyttö, WXGA 1280*800 resoluutiolla näytönohjain: nVidia Geforce Go 7400 w / 256MB
* Hyper memory (64 MB/192 MB shared)
* integroitu gigabitin verkkokortti (10/100/1000 Mbit), sisäinen 56K V90 modeemi (RJ11), Bluetooth ja WLAN
* kiintolevy 100 GB 2,5” 5400 rpm (S-ATA)
* äänikortti AC97 Digitaalinen audio-ulostulo, analoginen 5.1 Surround Sound
* polttava CD/DVD-kombo-asema (MultiNorm - Double Layer) Tuetut formaatit: CD±-R(W), DVD±R(W), DVD-RAM ja -ROM
* Targa®Quick Media - katso elokuvia tai valokuvia ilman käyttöjärjestelmän lataamista
* integroitu 6-in-1 kortinlukija
* VoIP-headset
* käyttöjärjestelmä: Microsoft Media-Center-Edition (MCE) OEM
* kevyt ja ohut: paino 2800 g ja 34 mm korkea!

* Mahtava ohjelmistopaketti (2): Microsoft Media-Center-Edition Microsoft Works, PCSuite 2006 Special edition Targa, Wordperfect Office X3, CorelDRAW essentials 2, Corel PhotoAlbum 6, Marco Polo EuroRoute Premium Edit., Cyberlink Power DVD, Ahead Nero OEM Suite 7, E-Trust Antivirus

* Kattavat liitännät: USB 2.0 (4) Firewire IEEE 1394, mikrofonisisääntulo, linjasisääntulo digitiaalinen ääni (ulos), analoginen audio-ulostulo (Analoginen 5.1 Surround Sound), modeemi (RJ11), verkkoliitäntä (RJ45), S-video-ulostulo, DVI-ulostulo, Express-card

* 2 vuoden takuu (lisäksi noutopalvelu ja auttava hotline)
* (1) Akun takuu 15 kk
* (2) Kaikki mukana tulevat ohjelmistot ovat OEM-versioita ja niitä on lupa käyttää vain ostetun PC-järjestelmän yhteydessä. OEM-versiot saattavat sisällöltään ja ulkoasultaan poiketa alkuperäisversioista. Kaikki ohjelmistot englanninkielisiä, lukuunottamatta käyttöjärjestelmää, Microsoft Worksia ja Ahead Nero 7:ää joiden kieli Suomi.

8

3366

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tuohon hintaan ominaisuudet vaikuttavat helvetin hyviltä, mutta laadusta, huollosta, käytettävyydestä yms. ei itsellä ole hajuakaan. Toimi itse koekaniinina ja kerro meillekin! ;)

      • jason-blue

        Tossa on vaan liian paljon liian vähällä. Jostain on tingitty ja rankasti.


      • mrl586
        jason-blue kirjoitti:

        Tossa on vaan liian paljon liian vähällä. Jostain on tingitty ja rankasti.

        Muutaman kuukauden käytön jälkeen en ole vieläkään huomannut, mistä siinä olisi mahdollisesti tingitty.


      • karielk

        Targan kaikkien Lidlissä myytävien laitteiden huolto on Saksassa. Kone pakataan alkuperäispakkaukseen ja kuljetusliike noutaa sekä tuo korjattuna takaisin. Kestää noin pari viikkoa. Mulla on vanhempi malli Targa Travelleria, joka on toiminut muuten hyvin, mutta virtanäppäin hajosi niin, ettei konetta saanut enää auki. Korjattiin takuuseen. Saksassa oli jopa suomalainen asiakaspalvelija, jonka kanssa hommaa hoidettiin.


      • karielk kirjoitti:

        Targan kaikkien Lidlissä myytävien laitteiden huolto on Saksassa. Kone pakataan alkuperäispakkaukseen ja kuljetusliike noutaa sekä tuo korjattuna takaisin. Kestää noin pari viikkoa. Mulla on vanhempi malli Targa Travelleria, joka on toiminut muuten hyvin, mutta virtanäppäin hajosi niin, ettei konetta saanut enää auki. Korjattiin takuuseen. Saksassa oli jopa suomalainen asiakaspalvelija, jonka kanssa hommaa hoidettiin.

        Kiva kuulla, muutenkin melkein pelkkää hyvää vaan tuosta lukenut ulkomaisiltakin foorumeilta..vähän kuumaksi sanottiin mutta taitaapa aika moni läppäri saada samasta pientä palautetta.


      • mainontaa

        lidlin tän kesän alehinta 600€ Targa Traveller 1574 X2 oli silkkaa kusetusta. Niitä oli ilmeisesti kussakin myymälässä vain 1-2. Mun mielestä se on huijausta*

        *vaikka rajallisuudesta huomautettiinkin.


      • oli harhaanjohtavaa ?
        mainontaa kirjoitti:

        lidlin tän kesän alehinta 600€ Targa Traveller 1574 X2 oli silkkaa kusetusta. Niitä oli ilmeisesti kussakin myymälässä vain 1-2. Mun mielestä se on huijausta*

        *vaikka rajallisuudesta huomautettiinkin.

        Mainoksessa luki: "LOPPUERÄ" ja jo mainitsemasi "RAJOITETTU MÄÄRÄ"

        Ei noita varmaan kaikille riittänyt, joten turha whinettää.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      109
      1185
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      117
      1004
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      94
      761
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      286
      713
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      641
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      606
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe