Voi teitä....

Aatelkaaps....

Niin täällä suomi24 runescape palstalla on klaaneja melkee 80% ja puolet niistä on semmossii 10v poikien tekemii mil saaattaa olla jotkut ihan tumpit netti sivut... Ja niis on levelirja 20-50... Mitä järkeä? Mitä ne 20 tekee ku paukkaa joku 50lvl klaani?! oikeesti älkää alottako uusia klaaneja niitä on jo tarpeeks liittykää johokkin! Varsinkin jos ei osaa edes tehdä kunnon nettisivuja

6

427

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Metsuri18

pidä vaan huoli omista asioistas ... ei se laitonta oo jos joku tekee klaanin! niinhän ne huippu klaanitki on joskus tehty

• mitä järkee

jos kaikki tekee koko ajan uusia klaaneja niin niissä väkeä joku 2-10. ja ne 10v ikäste tekemät klaanit kestää korkeintaan viikon

• mieltä

(otsikko)

• therixi

ensinnäkin te ette oo esim valittanu annan surkeesta klaanista ja mun klaanilla on miljoona kertaa peremmat sivut ja niin poispäin

• Sellaastahan se elämä on -.-

Ton 10vuotiaan viesti
        ---------------------------------------------- ensinnäkin te ette oo esim valittanu annan surkeesta klaanista ja mun klaanilla on miljoona kertaa peremmat sivut ja niin poispäin "
        ----------------------------------------------
        Eikös tossa otsikossa oo hieman jotain teini-x maista? Esim "lollero" "urpo"

Siis se joka sen kirjotti taitaa olla teini-x :)
        Siis kauhee "kovis" varmaan kaupastakin "pöllii" Juustu Snaksuja... Ja sitten kovistelee että "vittu oon kova jäbä osaan pöllii kaupasta"
        Sitten tuleekin poliisit-.- kertoo sen "koviksen" äiteelle ja iskälle
        Sitte se saa koti arestia 10 sec Mutta se ei jaksa lähtee kaupunkille pöllii niin kirjoittaa koneelle http://www.suomi24.fi/keskustelut menee sille ja jatkaa sitä samaa rumbaa -.- onkos tää siis oikein???

Sori jos on kirjotus virheitä!

• se on ihan jokaisen oma valinta jos haluaan claanin alottaa, ainahan kannattaa yrittää vaikka siitä nyt ei välttämättä mitään tuliskaan. ja se ei nyt varmaan sinun ongelma ole jos se claani ei pysy kun viikon pystyssä? sit se kaatuu ja se siitä. sen jälkeen ne ehkä viisastuu ja joinaa johonki isompaan claaniin ja pysyy siellä.. tai sitten ei. se ei varmaan kuitenkaan oo hirveesti sulta pois?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1682
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1498
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      37
      953
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      889
    5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      38
      831
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      796
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      43
      758
    8. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      748
    9. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      740
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      720
    Aihe