http://www.lidl.fi/fi/home.nsf/pages/c.o.20070614.p.15_4_Targa_traveller_1574_X2_kannettava_tietokone
Eli tuollainen kone ensi viikolla Lidlissä. Kertokaahan kokemuksianne jos omistatte kyseisen läppärin, kannattaako ostaa?
Ominaisuudethan on hintaansa nähden erinomaiset mutta entä laatu??
Lidlin Targa ?
10
1668
Vastaukset
- arfqwer
tietokone-lehti näyttäis antaneen hyvät arvosanat Targa traveller-läppärille.
http://www.targa.de/index.jsp?SID=0&NAV=236&DOC=&PAGE=&PCAT=2&PROD=376&PTUBE=12&PARAMS=&PARAMS2=&SPCAREA= http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/484494 Tuolla myös pari tyytyväistä "asiakasta" On tuossa bluutuutit ja kaikki mahdolliset eikä onneksi visvaa ...
- jokulainen
http://www.netanttila.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?productId=300841&storeId=1444&catalogId=1444&shopId=19651&compartmentId=20152&categoryId=31154
Tosin näytönohjain taitaa olla huonompi tuossa HP-läppärissä.hmm..tuossa on vista ja aika ristiriitaista palautetta osin juuri sen vuoksi http://reviews.compusa.com/2795/1264737/reviews.htm
Ja onkohan tuo pakko ostaa osamaksulla vai saaneeko myös suoraan ostaa.- asefwred
Suvisusanna1 kirjoitti:
hmm..tuossa on vista ja aika ristiriitaista palautetta osin juuri sen vuoksi http://reviews.compusa.com/2795/1264737/reviews.htm
Ja onkohan tuo pakko ostaa osamaksulla vai saaneeko myös suoraan ostaa.kerralla pois vaikka kaikki, mutta miksi tarttis, kun lisäkulut (osamaksukorko yms.) ovat 11 kuukauden ajalta vain 25 €!
Mun tietääkseni noi lisäkulut menee vaikka maksais kaikki osamaksut pois heti eli jokaisen kuukauden maksun tilillepanokortilla oman viitenumeron kanssa. - kusetus
asefwred kirjoitti:
kerralla pois vaikka kaikki, mutta miksi tarttis, kun lisäkulut (osamaksukorko yms.) ovat 11 kuukauden ajalta vain 25 €!
Mun tietääkseni noi lisäkulut menee vaikka maksais kaikki osamaksut pois heti eli jokaisen kuukauden maksun tilillepanokortilla oman viitenumeron kanssa.toi lidlin 14.6.2007 tarjous 599€ Targa Traveller 1574 X2 oli silkkaa kusetusta. Niitä oli ilmeisesti kussakin myymälässä vain 1-2.
kusetus kirjoitti:
toi lidlin 14.6.2007 tarjous 599€ Targa Traveller 1574 X2 oli silkkaa kusetusta. Niitä oli ilmeisesti kussakin myymälässä vain 1-2.
Loppueränähän se mainostettiinkin ja tosiaan muutamia kappaleita vain oli..luojan kiitos sain omani. Tuleehan noita tarjouksia varmasti uudestaankin ja omaan läppäriini olen ollut enemmän kuin tyytyväinen, suosittelen :)
- olen hankkimassa
läppäriä,mutta en "pysty tekemään" varsinaista hankintapäätöstä.Ajatus on risteillyt jos vaikka missä mallissa.Tuo kait HP näyttäis jotakin.Kun minä nuita pöytäkoneita hajotan ja kasaan,tarttis sama läppärilläkin.Ei pelikonetta.Ei tässä kirjoituksessa ole mitään asiaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921135
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116968- 125906
- 83708
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten283699Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74631Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54586Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48559- 72483
