Täytyy ensinnäkin sanoa, että tuntuu typerältä kysyä, mutta alkaa olla jo pakko. Eli siis, 13.-14.7 on Tuurissa Miljoonarock ja 13. päivä, mahdollisesti myöhään illalla, esiintyy HIM, jonka musiikista pidän aika paljon. Mutta sitten, samana iltana on Harry Potter ja Feeniksen kilta - elokuvan ensi-ilta, jonne haluaisin myös niiiin mennä. Totta kai elokuva pyörii teattereissa vaikka kuinka kauan, mutta olen kuitenkin odottanut elokuvaa niin kauan. Ja tunnen itseni niin ylpeäksi, kun ennen elokuvan alkua olen 2 tuntia odottanut elokuvateatterissa ja pääsen ensimmäisten joukossa katsomaan Feeniksen killan. Ensi-illan fiilis on niin mahtava, kun huomaa salin täyttyvän samanlaisista kaheleista, jotka ovat aivan hulluna Harry Potterin maailmaan. En osaa edes kuvailla tunnetta! Mutta sitten.. Kuitenkaan HIM ei edes joka vuosi esiinny kotiseudullani, mutta en kuitenkaan edes pidä kaikista HIM:n biiseistä. Kuitenkin live-keikoilla on aina hauskaa, vaikka ei pitäisi bändistä erityisesti. Tällä hetkellä minulle Feeniksen kilta on tärkeämpi, kuin HIM. Mutta teenkö typerästi, jos en mene katsomaan HIM:ä?
Siispä, apua?!
Feeniksen kilta vai Miljoonarock?
9
743
Vastaukset
- Moaning Myrtle
HIMin live-keikka on ainutlaatuinen tapahtuma, kuten kaikki live-keikat yleensäkin. Elokuva taas pyörii teatterissa vaikka kuinka pitkään (kuten itsekin sanoit). Eikö muka muulloin elokuvissa ole Potter-friikkejä kuin vain ensi-iltana? Minun on vaikea kuvitella sitä tunnelmaa kun en ole koskaan fanittanut mitään niin suuresti, mutta mitä väliä sillä on, näetkö elokuvan ensimmäisten vai vaikka ihan viimeisten joukossa? Ei se elokuva siitä miksikään muutu.
Minä valitsisin HIMin keikan, vaikken minäkään mikään suuri HIM-fani ole. HIM kuitenkin keikkailee enää niin vähän Suomessa ja jos se vielä tulisi kotiseuduille, niin eipä tarvitisi kahta kertaa miettiä menisinkö katsomaan. Samaa keikkaa ei voi enää nähdä uudestaan jos missaat sen, mutta elokuva on aina samanlainen. Sitä voi sitten käydä kyllästymiseen asti katsomassa leffateatterissa ja ostaa vaikka DVD:n kotiinkin ja katsoessaan harmitella kun sattui sen takia aikoinaan missaamaan HIMin keikan. (Heh ;D)
Mutta... päätös on loppupeleissä sinun. Teet aivan kuten itse tahdot. Tässä nyt oli vaan muutama pointti. - henpsu
Tottakai menet katsomaan himiä.. Tuo tapahtuma on yksi niistä harvoista ja ainutlaatuisista himin keikoista suomessa! Himillähän ei ole kuin muutama esiintyminen.. joten suosittelen HIM!
- vannoutunut fani
HIMin näkee enää aniharvoin suomessa keikkailemassa
mutta potter ei muutu miksikään
eli mene vaikka seuraavana päivänä kattoon potter
ja muute tee päätös nopeesti se HIMin keikka loppuun myydään nopeesti - tottakai
vannoutunut fani kirjoitti:
HIMin näkee enää aniharvoin suomessa keikkailemassa
mutta potter ei muutu miksikään
eli mene vaikka seuraavana päivänä kattoon potter
ja muute tee päätös nopeesti se HIMin keikka loppuun myydään nopeestikyllä sä sen feeniksin killan vielä näet, ei se ensi-ilta nyt varmaan niin erikoista ole.. kyllä sen näkee muullonkin.
vaikka en itse henk.kohtasesti ole HIM fani menisin silti katsomaan sen ennemmin kuin elokuviin..
Kuten muut ovat jo sanoneet, että OoP pyörii elokuvateattereissa vielä ainahin puoli vuotta jos ei vuodenkin ensi-illan jälkeen.
HIM-yhtyettä ei pääse milloin vain katsomaan. Eli: HIMiä vain katsomaan.- Shadow-Bloom
Eiköhän se sama elokuva ole siellä vielä 15.7 jne.. joten ehdottomasti HIMiä kattoo. Kaikenlisäksi 2 tuntia jonottamista? Mä en oo koskaan jonottanu potter leffaan, varaan aitiopaikan jos pelottaa etten saakkaan lippua. Euron kalliimpi, parempi paikka ja hyvä mieli. Tosin tässä kaupngissa on vähän faneja joten pääsen 100% varmuudella vaikka en lippua ennakkoon varaisikaan.
- ___
Itse menisin kattomaan leffan.. Se on minulle tärkeämpi kuin musiikki joten.. Ja jos kerran HIM ei edes ole lempparibändisi..?
- HPfanien Lupin
Mene ihmeessä katsomaan HIMiä! Sehän on paljon harvinaisempi tapahtuma kuin Potter-leffan ensi ilta.
Mitä jos tarkistaisit että meneekö siellä päin tuo leffa jo edellisenä päivänä, ennakkonäytöksenä? Muuten menet sitten seuraavana päivänä leffaan :) - matonen
Mene katsomaan HIMiä juuri edellä mainittujen perustelujen takia ja korvaa ensi-iltakokemus jonottamalla Deathly Hallowsia kirjakaupan edessä muiden potterholistien kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1387735Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde381945Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251910- 911633
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801555Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p104988- 49930
Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4889Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28820- 34802