Käytetty

Fujitsu-Siemens

Nurkissa pyörii yksi tarpeeton Fujitsu-Siemensin kannettava. Kyseinen kone on ostettu 14.12.2002 ja kuitissa lukeva tyyppi on seuraavanlainen:

AMILO A7600/XP1400 /COMBO 15"TFT,256MB,20GB,XP,10/100.

Mitähän nuo kyseiset merkinnät mahtaa tarkoittaa ja paljonko tuosta saisi jos sen myisi pois?

kiitoksia kaikille asiallisille vastaajille! itse en näistä vehkeistä tiedä mitään.

12

995

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jason-blue

      Maksimi.

      • Mira_

        Mac idiooteilta ei voi odottaa asiallisia vastauksia, kuten edellisestä viestistä huomaakin.

        Ja asiallisempi vastaus: Huuto.netissä myydään vastaavia koneita noin 300€ hintaan.

        http://huuto.net


      • tuommoisia

      • Mira_ kirjoitti:

        Mac idiooteilta ei voi odottaa asiallisia vastauksia, kuten edellisestä viestistä huomaakin.

        Ja asiallisempi vastaus: Huuto.netissä myydään vastaavia koneita noin 300€ hintaan.

        http://huuto.net

        ämmä nimittele, se on epäkohteliasta. Ja idiootti on muuten epäkohteliaampi sana kuin ämmä.

        Olisi kyllä kiva saada pieni todiste siitä että tommosista saa edes huutonet-hullujenhuoneelta kolmeasataa.

        Osta se itte vaikka 270 eurolla, sillähän todistat olevasi oikeassa. Mitään tappiotahan et kärsisi, kun myisit saman tien kolmellasadalla eteenpäin.;)


      • Mira_ kirjoitti:

        Mac idiooteilta ei voi odottaa asiallisia vastauksia, kuten edellisestä viestistä huomaakin.

        Ja asiallisempi vastaus: Huuto.netissä myydään vastaavia koneita noin 300€ hintaan.

        http://huuto.net

        Joo, eipä kukaan hullu maksa tuollaisesta 300..menepä katsoon uusien hintoja ja vertaa...huhhuhhuijaa. Joku joka pelkkään tekstinkäsittelyyn ja mukaan tarvii konetta, vois maksaa melkein satkunkin mutta aika paljon on sekin:) T.nimim.windowskäyttäjä


      • tämä...

      • muka...
        Suvisusanna1 kirjoitti:

        Joo, eipä kukaan hullu maksa tuollaisesta 300..menepä katsoon uusien hintoja ja vertaa...huhhuhhuijaa. Joku joka pelkkään tekstinkäsittelyyn ja mukaan tarvii konetta, vois maksaa melkein satkunkin mutta aika paljon on sekin:) T.nimim.windowskäyttäjä

        IBM T40 1.5m prosessorilla combo/512/30GB 429€

        Jos tuo maksaa yli 400€, niin edellä mainitustakin saa 300€


      • muka... kirjoitti:

        IBM T40 1.5m prosessorilla combo/512/30GB 429€

        Jos tuo maksaa yli 400€, niin edellä mainitustakin saa 300€

        Itse siis en maksais koska uuteen verraten melko kovia pyyntejä tuollaset..uudetkin sentään jo aikas edullisia..jos vanhasta maksaa 400 kun uusi maksaa 500 niin...omapa on riski :)


      • .netissä
        Mira_ kirjoitti:

        Mac idiooteilta ei voi odottaa asiallisia vastauksia, kuten edellisestä viestistä huomaakin.

        Ja asiallisempi vastaus: Huuto.netissä myydään vastaavia koneita noin 300€ hintaan.

        http://huuto.net

        yleensäkin myydään käytettyä tavaraa uutta kalliimmalla. Ja jotkut torvelot huutavatkin.


      • jason-blue
        Mira_ kirjoitti:

        Mac idiooteilta ei voi odottaa asiallisia vastauksia, kuten edellisestä viestistä huomaakin.

        Ja asiallisempi vastaus: Huuto.netissä myydään vastaavia koneita noin 300€ hintaan.

        http://huuto.net

        256Mt muistia ja 20Gt levy. Ei noilla kuuhun mennä (XP, virustorjunta ja muut skannerit imee kaiken ittelleen). Jos muistia olis 512Mt ja kovalevyä edes 40Gt, olisin valmis maksamaan 150€ - 200€.

        Se että jossain huutonetissä pyydetään jostain IBM T40 mallista 429€ on eri asia. Muistia on tuplasti ja kovalevykin on isompi. Ja tärkeä pointti IBM =! FJS

        En silti maksaisi tuosta IBM:stä enempää kuin 350€.

        8 PC-konetta ja yhden Macin omistaneena on kummalista kuulla olevansa Mac-idiootti.


      • PowerBook G4
        Suvisusanna1 kirjoitti:

        Itse siis en maksais koska uuteen verraten melko kovia pyyntejä tuollaset..uudetkin sentään jo aikas edullisia..jos vanhasta maksaa 400 kun uusi maksaa 500 niin...omapa on riski :)

        Eihän tuolla satkun hintaerolla saa edes uutta akkua, jota tuo käytetty tarvitsee ehdottomasti. Puhumattakaan takuun puutteesta. Miksi ostaa käytettyä hidasta ja vanhaa konetta ja maksaa siitä yli 50 % uuden hinnasta. Kyllä idioottikin saa olla, mutta ei sentäs aivan typerä.
        Nykyiset "tarjousläppärit" ovat kahdessa vuodessa jo aivan tehottomia, kun ne tahtovat olla sitä jo ostohetkelläkin. Halvalla ei saa hyvää.


    • Nimetön

      XP1400 : Vastaa Intel posessorin kellotaajutta 1400MHz
      COMBO: CD-RW/DVD-sema löytyy
      15"TFT: näytön koko
      256MB: Käyttömuistin määrä
      20GB: Kovalevyn koko
      XP: Windows XP-käyttis
      10/100: Ethernet kortin nopeus

      Fujitsua ei kyllä IBM:n kannata verrata. Ensimmäinen on kotilelu ja toinen ammattikäyttöön tarkoitettu työkone. Noin 100-150 € on reaalipyyntö Fujitsusta.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1117
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      115
      926
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      896
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      282
      685
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      658
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      621
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      566
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      549
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe