Paras kesäbiisi on

Hulabalooa

mikä?
Kivoja Pitkä kuuma kesä,vielä on kesää jäljellä,kasäkatu
Kerro oma mielipiteesi

87

12565

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Retku

      Topi ja Agents.

    • romantikkomikko

      kesäöitä Juha Metsäperä.

    • kesäpörriäinen ;D

      Minusta kesäfiilis on koottu näihin biiseihin, Bryan Adamsin Summer of 69, Tarja Lunnaksen Salamoi ja Anna Erikssonin Kesä yhdessä. En osaa valkata noista ykköstä kun ovat niin erilaisiakin, mutta kaikki ihania.

      • Tupuna 41

        Aurinko taas paista ja kike elomaa! Siinä on keswäbiisi, joka toimii!! Tosi hyvä kesäbiisi! Elomaan paras biisi!


      • Anonyymi

        Popeda Kuuma kesä 🎵🎶🎙🎶🎵🎸🎸🎸😍😍😍 t. Ruttuska


    • siri38

      Kike Elomaan AURINKO TAAS PAISTAA on hyvä ja positiivinen kesäbiisi! Tosi hyvä!!

    • ..paljain jaloin kuljetaan

      ..mennään minne vaan, kaikkialla kukoistaa...
      "Rakastellaan missä vaan."
      Se on paras.

    • Bici

      Sandalit jalkaan ja kravatti pois...eli Matti ja Teppo ja Kesäloma toimii,
      Kiihkeät tuulet, kuumat kesätuulet...eli Kikka
      Hiljaa huokaa yö...eli Anna E
      ja tietysti yhtä hyvin suomalaistakin sielunmaisemaa kuvaava optimistinen biisi
      Sommaren är kort, Tomas Ledin ;)

      • Leikitär

        Tähän voisi lisätä vielä Saija Tuupasen "hiekkaa varpaisiin". Kuunnelkaas mikä biisi....tosi ihana!


    • Ruiskaunokki

      Tuupasen Saijan, Hiekkaa varpaisiin- biisistä tulee nimittäin hyvät fiilikset, Saijan ääni on niin kaunista kuultavaa.

      • pilttuu

        allekirjoitan!
        Saijalla on IHANA ääni! Hän on minulle uusi tuttavuus, mutta levy oli pakko ostaa ja nyt olen menettänyt sydämeni kappaleelle: Ota syvälle syliin ja Daniel.
        Äänestä kuulee, että Saija nauttii laulamisesta ja sehän on laulajan työkalu ja siitä pitää osata nauttia ja olla kiitollinen, että on sellaisen lahjan saanut.


      • Äitykkäliini

        Olen kyl sun kanssasi tasan samaa mieltä, jopa mun pikkulikka 6 v. laulattelee tuota biisiä!


      • Ukkokin tykkää...
        Äitykkäliini kirjoitti:

        Olen kyl sun kanssasi tasan samaa mieltä, jopa mun pikkulikka 6 v. laulattelee tuota biisiä!

        Ny kun olen puhki kuunnellut Saija levyn, odotan kuumeisesti uutta levyä.. Pitää saada... Mieheni tykkää kerrankin jostain naisäänestä ja se löytyy Saijalta, niin ihme ja kumma jos ei ala jo uusi levy tulla! Kiitos SAija ja oikéin mukavaa kesää!


      • Kettukuittaa

        'Mä sadetta ootan' toimii ainakin täällä!


    • siinä on se kaikki

      usvaneitojen tanssi ....hyvä katri helena

      • Bici

        mikäs se tämmönen biisi on, en ole kuullutkaan - eikä tiennyt googlekaan? eli miltä levyltä löytyy?


    • jowell1828

      ehdottomasti pitkä kuuma kesä ja soidinmäen tommin uusi hauska iskelmä ja kesä- biisi!!!

    • pilttuu

      Mikä kesä!
      Ihanan iloinen biisi. Saa hyvälle tuulelle.

      • kamala

        Onneks ei ole tänä kesänä soinut ainakaan Iskelmässä, kuten koko viime kesän. Vaikee löytää toista tuon renkutuksen veroista mitäänsanomattomuudessaan. Täydellinen nolla.


    • ylitse muiden

      Juha Metsäperän valoisia kesäöitä. Ainakin kerran päivässä sen kuuntelen Juhan eka levyltä :)

    • hyvä...

      Kesänlapsi
      "ooh, kesän lapsi mä oon,
      oo-o, villi luonteeni on..."

    • Kuunnellaan, nautitaan...

      Tomi Soidinmäen "Iskelmän ja kesä" on aivan selkeä kesähitti!!! Sitten "Kesänlapsi", "Vielä on kesää jäljellä" muutamia mainitakseni....

      • $anna

        Siis tommin... pidän itsekin tuosta iskelmä ja kesä biisistä, ja se grillaillaan on hauska kohta!


      • tosiaan, huoh..

        On kyllä nin tekemällä tehty 'kesähitti' se Soidinmäen kappale ettei kunnolla tekemälläkään olisi saanut kauheampaa kuultavaa. Aivan hirveä kappale mun mielestä, ei kestä kuunnella, eieiei. Tommi on ihan hyvä laulaja silti.


      • Grillaillaan..
        $anna kirjoitti:

        Siis tommin... pidän itsekin tuosta iskelmä ja kesä biisistä, ja se grillaillaan on hauska kohta!

        Mun mielestä biisi on aivan loistava, lisää tällaista!


      • mie vuoan...
        Grillaillaan.. kirjoitti:

        Mun mielestä biisi on aivan loistava, lisää tällaista!

        mä oon täysin samaa mieltä...ei aina niitä suhdekriisikappaleita (esim. perutaan häät jne.) kerrankin kappale, joka kuvaa kesää!


      • se on
        $anna kirjoitti:

        Siis tommin... pidän itsekin tuosta iskelmä ja kesä biisistä, ja se grillaillaan on hauska kohta!

        Ihan typerä biisi. Iskelmän mainos eikä mitään muuta. No, kuka tykkää mistäkin. Mun mielestäni jopa kesäbiisissäkin saa olla ideaa, ei pelkästään tuollainen tyhjänpäiväinen rompotus.


      • biisi tämä
        Grillaillaan.. kirjoitti:

        Mun mielestä biisi on aivan loistava, lisää tällaista!

        Grillaillaan on? en olekkaan kuullut?


      • mainosbiisi
        biisi tämä kirjoitti:

        Grillaillaan on? en olekkaan kuullut?

        alkujaan kuulemma tommi levytti tämän iskelmän tunnussävelmäksi, mutta kappaleesta tehtiin koko kappale! kappaleen nimi on "iskelmä ja kesä"


      • Da- daa
        se on kirjoitti:

        Ihan typerä biisi. Iskelmän mainos eikä mitään muuta. No, kuka tykkää mistäkin. Mun mielestäni jopa kesäbiisissäkin saa olla ideaa, ei pelkästään tuollainen tyhjänpäiväinen rompotus.

        Halojaa, siinähän on selkeä IDEA! Siinä lauletaan kesän viettämisestä, ei aina tarvitse minun mielestäin olla jättämislauluja, se on ihan ajaton ja harmiton ralli!


      • vaan ittelles
        Da- daa kirjoitti:

        Halojaa, siinähän on selkeä IDEA! Siinä lauletaan kesän viettämisestä, ei aina tarvitse minun mielestäin olla jättämislauluja, se on ihan ajaton ja harmiton ralli!

        Tottakai voi olla harmiton ralli mutta kun tuossa ei ole just sitä ideaa, on olemassa jotain siltä väliltä eikä se ainut toinen vaihtoehto ole ne jättämislaulut. On sulla kans mustavalkoinen ajatusmaailma. Ei kesäbiiseissä mistään jättämisistä edes lauleta. Ihan vapaasti tuollaisia renkutuksia saa kuunnella jos niistä tykkää mut kyllä mua kyllästyttää tollaiset, "grillaillaan ja kuunnellaan iskelmää, nautitaan, plaaplaa"...hitto soikoon, sehän nyt on päivänselvää kesänviettoa ilman että sitä tarttee toosasta kuunnella. Kesäbiisikin saa olla kaunis ja silti menevä. Paras mun mielestä on menobiiseistä Bryan Adamsin Summer of 69, siinä on fiilistä.


      • Aakeelaakee
        tosiaan, huoh.. kirjoitti:

        On kyllä nin tekemällä tehty 'kesähitti' se Soidinmäen kappale ettei kunnolla tekemälläkään olisi saanut kauheampaa kuultavaa. Aivan hirveä kappale mun mielestä, ei kestä kuunnella, eieiei. Tommi on ihan hyvä laulaja silti.

        Että tää suomalainen villapipokansa ei ees kesälläkään osaa rentoutua, kun jostain kesälaulustakin jaksetaan väitellä otsa hies, eiks se oo niin, että yks tykkää äidistä ja toinen tyttärestä, vai !? Soidinmäestä sen verran, että tää tyyppi laulaa vaikka ukkonooa, niin meikä diggaa vallan pirust !!!!!


      • totta turiset!
        Aakeelaakee kirjoitti:

        Että tää suomalainen villapipokansa ei ees kesälläkään osaa rentoutua, kun jostain kesälaulustakin jaksetaan väitellä otsa hies, eiks se oo niin, että yks tykkää äidistä ja toinen tyttärestä, vai !? Soidinmäestä sen verran, että tää tyyppi laulaa vaikka ukkonooa, niin meikä diggaa vallan pirust !!!!!

        oon täysin samaa mieltä, että kappale on hauska ja kesäfiilikset kattoon! soidinmäki myös hyvä!


      • tosi hauska
        totta turiset! kirjoitti:

        oon täysin samaa mieltä, että kappale on hauska ja kesäfiilikset kattoon! soidinmäki myös hyvä!

        Tiukkapipokansaa..no joo, ei tartte olla vaikkei tästä biisistä pidäkkään. Siis eihän tossa kappaleessa ole mitää vitsikästä!!? Mikä kohta biisissä pitäis naurattaa, voisko joku valottaa?? Typerä veto yksinkertaisesti. En Tommina olis tollasta kehdannut ohjelmistoon ottaa. Sori vaan.


      • Tommin fani
        tosi hauska kirjoitti:

        Tiukkapipokansaa..no joo, ei tartte olla vaikkei tästä biisistä pidäkkään. Siis eihän tossa kappaleessa ole mitää vitsikästä!!? Mikä kohta biisissä pitäis naurattaa, voisko joku valottaa?? Typerä veto yksinkertaisesti. En Tommina olis tollasta kehdannut ohjelmistoon ottaa. Sori vaan.

        Eihän toi biisi oo niinsanotusti hauskaks tarkoitettukaan, vaan on luullakseni tilattu mainosbiisiksi makkaralle ja Tommi on kaiketi haluttu esittäjäks. Viimeks, kun olin Tommin keikalla ei hänen ohjelmistossaan ko. biisiä ollut, jotta tällei on nakit.


      • Ajoittain seuraten
        Tommin fani kirjoitti:

        Eihän toi biisi oo niinsanotusti hauskaks tarkoitettukaan, vaan on luullakseni tilattu mainosbiisiksi makkaralle ja Tommi on kaiketi haluttu esittäjäks. Viimeks, kun olin Tommin keikalla ei hänen ohjelmistossaan ko. biisiä ollut, jotta tällei on nakit.

        Voipi asia olla noin kuin sä sen kerrot, mutta minä pidän Tommin kappaleesta "Kesäyö", onkos kukaan kuullut ko. biisiä !. . . . ?


      • $anna
        Ajoittain seuraten kirjoitti:

        Voipi asia olla noin kuin sä sen kerrot, mutta minä pidän Tommin kappaleesta "Kesäyö", onkos kukaan kuullut ko. biisiä !. . . . ?

        Se kappale kuuluu minun suosikkeihini kanssa, upea sovitus ja teksti! Tommin yksi parhaimpia levytettyjä biisejä... Tuosta "Grillailu" laulusta vielä... näin Tommin viimeksi keikalla Tulenliekissä ja hän kertoi, että kappale on tehty ihan vaan mainosbiisiksi eikä tule ohjelmistoon asti! Minusta kappale on kuitenkin ihan jees, ei ärsytä!


      • (kesäheila)
        $anna kirjoitti:

        Se kappale kuuluu minun suosikkeihini kanssa, upea sovitus ja teksti! Tommin yksi parhaimpia levytettyjä biisejä... Tuosta "Grillailu" laulusta vielä... näin Tommin viimeksi keikalla Tulenliekissä ja hän kertoi, että kappale on tehty ihan vaan mainosbiisiksi eikä tule ohjelmistoon asti! Minusta kappale on kuitenkin ihan jees, ei ärsytä!

        Tommin yx parhaimpia biisejä, samoin kuin "Ota minut, jätä minut"


      • Mielestäni
        (kesäheila) kirjoitti:

        Tommin yx parhaimpia biisejä, samoin kuin "Ota minut, jätä minut"

        Parhaimmat fiilikset lähtee unelmavävyjen Fiftiesnaiset biisistä !!


      • Savonmuan Heikki
        Mielestäni kirjoitti:

        Parhaimmat fiilikset lähtee unelmavävyjen Fiftiesnaiset biisistä !!

        Mutta Vävyjen levyllä on kyllä muutama muukin aika nappiin osuva biisi!


      • oxvop
        Da- daa kirjoitti:

        Halojaa, siinähän on selkeä IDEA! Siinä lauletaan kesän viettämisestä, ei aina tarvitse minun mielestäin olla jättämislauluja, se on ihan ajaton ja harmiton ralli!

        asiahan on näin että jokainen tekee sitä mitä haluaa ja tommi on halunnut tätä ja kappale on mielestäni mainio !


    • pohojanmaan kuuntelija

      popeda- pitkä kuuma kesä
      paula koivuniemi- sataa kesää, tuhat yötä
      matti ja teppo- näin se kesäloma toimii
      tommi soidinmäki- ota minut, jätä minut
      anne mattila- perutaan häät
      anna eriksson- kesä yhdessä
      katri helena- katson autiota hiekkarantaa
      kirka- nousevan auringon talo

      • Suvensuvi

        Minä pidän kovasti laulusta " Kesäyö " ja sen on levyttänyt erittäin onnistuneesti Tommi Soidinmäki.


    • kappaleista

      hiekkaa varpaisiin (s. tuupanen)
      ja
      ota minut, jätä minut (t. soidinmäki)

    • kesäkatua kävellen

      1. kesäkatu
      2. paratiisi
      3. vielä on kesää jäljellä
      4. kalajoen hiekat
      5. ota minut, jätä minut
      6. kesä hengittää
      7. pikku, pikku pikinissä
      8. käyn ahon laitaan
      9. kesä yhdessä

    • tämmöinen biisi.

      Kesäterveiset, kesäterveiset jne.....
      Juha Laitinen esittäjänä.

    • ...on

      -Oot kuin perhonen
      -Vielä on kesää jäljellä
      -Salamoi
      -Kesä yhdessä

    • Kuljen taas kotiinpäin

      Voi että,ihan tulee nuoruus mieleen..koivut, puistikot,ensirakkaus.

      • möykkäri

        Kaken Juhannusyö


      • ffffffrrrrrrrmmmmm

      • ffffffrrrrrrrmmmmm kirjoitti:

        erilainen kesä;)

        http://www.youtube.com/watch?v=LNQiRFoOTgs

        Juha Metsäperän Valoisia kesäöitä
        Popeda pitkä kuuma kesä
        Mamba Vielä on kesää jäljellä
        Thomas Ledin Sommaren är kort (vaikka inhoankin ruattia!) Yms


    • enlöydämistään

      kuulin joskus vuosipari sitten biisin jonka sanat menevät jotenkin näin:

      tytöt kukkamekoissaan saavat hien pintaan
      aurinko paistaa koko kesä vielä edessä.
      kylmää kaljaa saa maistaa
      ihastukseni mielessäin...
      sitä luulis että kesä jotain pelastaa,
      mutta toiset se voi masentaa.
      kaikki on niin hyvin.
      voinko vaatiakkaan enempää olen onnesta sekaisin,
      kuinpa olla näin aina voisin
      kaikki on niin hyvin..

      jotenkin tolleen.. KIITOS SILLE JOKA TIETÄÄ TÄN YHTYEEN ja kappaleen nimen ;D

      • Ihastunut kesään

        Siinä lauletaan mm. että. ennen aurinkoa vaikka heräisin, kastepisaratkin kaikki keräisin, helminauhan niistä kaulaas laittaisin, juuri avautuneen ruusun sun hiuksiis laittaisin... Aivan ihanaa, näin juhannusruusujen aikaan!


      • metrws
        Ihastunut kesään kirjoitti:

        Siinä lauletaan mm. että. ennen aurinkoa vaikka heräisin, kastepisaratkin kaikki keräisin, helminauhan niistä kaulaas laittaisin, juuri avautuneen ruusun sun hiuksiis laittaisin... Aivan ihanaa, näin juhannusruusujen aikaan!

        eihän toi nyt mikään kesälaulu ole, mutta ihana kappale kuitenkin ;)


    • tuttavuus

      tälle kesälle unelmavävyjen kanssas kävelen rantaa, kuunnelkaas! ihana =)
      "..parasta se on mitä kesä voi antaa..!

      • 1212

        Siinä kesäbiisiä kerrakseen!


    • jepujepujepu

      Mamba Vielä on kesää jäljellä
      Tommi Soidinmäki Kesäyö

      • Jabe16

      • jomppa8758659868960
        Jabe16 kirjoitti:

        Halibazuippa http://www.youtube.com/watch?v=LNQiRFoOTgs

        Mikä biisi on se joka menee " huh hellettä, huh hellettä huh huh huh huh huh hellettä yms. Tullut iskelmältä ainakin ja muistaakseni myös ylex:ltä.


      • VHJ
        jomppa8758659868960 kirjoitti:

        Mikä biisi on se joka menee " huh hellettä, huh hellettä huh huh huh huh huh hellettä yms. Tullut iskelmältä ainakin ja muistaakseni myös ylex:ltä.

        Kyseessä on Trio Orit -yhtyeen ja Martti Servon Aamulla karanneiden hellepäivä.


    • ???

      tietääkö kukaan biisin nimeä missä lauletaan jotain tälläista... "kesäheilan vieressä ois hyvä pitää sadetta, toinen käsi vyötäröllä toinen nostaa hametta..." tai jotain vastaavaa.. kuullut joskus radiosta ja meni esittäjä vähän ohi enkä löydä mistään..

      • pete vuan

        rauli juhani ponto - kesäheila..
        Tuo ois kiva löytää jostain, ei tunnu kansainvälisen tietoverkon syövereistä ainakaan maallikon keinoin pomppaavan esiin.


      • Shaketeus
        pete vuan kirjoitti:

        rauli juhani ponto - kesäheila..
        Tuo ois kiva löytää jostain, ei tunnu kansainvälisen tietoverkon syövereistä ainakaan maallikon keinoin pomppaavan esiin.

        Moikka, tässä Rauli Juhani Ponto, kappaleeni löytyy yotubesta Rauli Juhani Ponto- Kesäheila :-)


    • tuittu3

      Unelmavävyjen Syvänmeren sukellus tai kanssas kävelen rantaa.

    • moikka!

      Sommaren Är Kort! Ja Einin Kesä ja yö! Ilman näitä ei tule kesää :D

    • saareen!

      Aino Venna; Suzette. Ai kun soittavat upeasti oikeilla soittimilla! (Ja laulavat)

    • miimmi

      Finkkujen Lähde kanssain aurinkoon on upea! :))

    • Vaarallinen nainen

      Tomi Markkolan Se kesä sekä Kaija Kärkisen Hullu Yö

    • on on!

      Kesä ja yö, Eini. On, on kesä ja yö!

    • i love music

      Jukka Takalon Oi aurinko anna mennä! tietenkin. Lisäksi tykkään Merja Raskin Tule kesä takaisin.

    • tämä mielestäni

      Kesä ja yö

    • Marjastaja36

      Kuulin eilen mielettömän hyväntuulisen kappaleen Facebookissa. Esittäjänä on minulle ennestään tuntematon Hurma ja kappale oli nimeltään Marjanpoimija. Tuli niin hyvälle tuulelle

    • Vaarallinen nainen

      Tämä on kyllä jäänyt mainitsematta. Kikka ja Kiihkeät tuulet.
      Miettikääpä helteisiä kesäöitä, pientä himoa ja himon kohde siinä vierellä. "Tuhmia" aikeita...

      http://www.youtube.com/watch?v=qBstJYWul5I

    • kiihkoon pakahdun

      joo, Kikka oli ihan legenda! Toi on tosi hyvä biisi, toinen kesäinen on esim. Kesä kummasti kuumottaa!

    • hankkis1

      osiko mikä kesä?

    • kesäeläjä

      Elokuun Saatilla!! Viime kesän unohtumattomia helmiä. Uusikin kesähitti on jo heiltä julkaistu, en nyt muista nimeä. Kesästä 2011 jäi mieleen erityisesti Anna Järvisen ja Olavi Uusivirran Nuori ja kaunis.
      Lisäksi maininnan arvoisia Melodie MC Anyone out there sekä Ace of Basen Cruel Summer. Ei ihan iskelmäosastoa, mutta kuitenkin europoppia :)

    • Anonyymi
    • Kirka - Kesällä kaikki on toisin.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Reijo Taipale: Ruusujen aikaa saan elää,
      linnun laulukin helää.

    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Paras kesäbiisi ikinä, paitsi jos Ahti Sonninen on säveltänyt sodan jälkeen sotaponnistuksia edistämään jotain vielä parempaa, on Biiklesin Good day sunshine.

    • Anonyymi

      Kesäkatu ja käyn ahon laitaa,siinä ne on.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      37
      1515
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1311
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      8
      1247
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1245
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1228
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      3
      1225
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1204
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1180
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1160
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe