Koti-illan ankeus

Alkuillasta väsytti niin paljon, että päätin jättää tanssit tältä illalta väliin. Nyt Kesäillan valsseja tv:stä seuratessani alkaa jo kaduttaa. Ei kylläkään sen takia, että tuo linssiluteiden tungoksessa toikkarointi näyttäisi houkuttelevalta. Tulee vaan mieleen miten itse voisin jumppailla musiikin tahdissa jonkun mukavan daamin kanssa.

Nyt tyhjennän mitätöntä baarikaappiani aikani kuluksi. Mutta ei siellä ole edes sen vertaa viinaa, että sillä saisi itsensä tyytyväiseen mielentilaan. Sen verran kuitenkin, että ei voi enää lähteä piristävälle autoajelulle. Kaikenlaista typeryyttä sitä tuleekin tehtyä. Polkupyörä on hajalla, joten en voi silläkään sitkuttaa keskustan rientoihin. Kävellen en jaksa lähteä ja taksiin en halua tuhlata. Olen säälittävä kotiini jumittunut keski-ikäistyvä pieru.

14

1846

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Liinaleena30

      Huomenna sitten. Väsy olo täälläkin ja ei semmoista energistä fiilistä lähtöön joten passaan. Huomenna Riutanharju uutena tanssipaikkana kohteena ja nyt jo jännittää ajatus kuinka mahtaa parketille päästä. ;)

      • Meni se katumus jo ohi, kun väsymys palasi. Johan tästä joutaisi nukkumaan.

        Minulla on lauantaina kiireinen päivä ja tansseihin ehtiminen epävarmaa. Mutta viimeistään viikon päästä humppailen ja lujaa.

        Uskoisin, että Riutanharjulla riittää tanssittajia. Reippaasti vaan eturiviin ja naistenhaulla rohkeasti miehiä hakemaan.


    • Humppaleka

      Kun piti töissä olla myöhään. Ettei kannattanut enää lähteä. Tuleehan noita iltoja..

      • Eipä tässä kannata yhden illan perään itkeä. Joutavaa mussutusta meikäläiseltä.


      • Humppajuntti kirjoitti:

        Eipä tässä kannata yhden illan perään itkeä. Joutavaa mussutusta meikäläiseltä.

        Ihan poskelleen menneeltä näyttänyt valinta saattaa sittenkin joskus osoittautua onnistuneeksi.

        Kylmän tuulen vuoksi hylkäsin ehdolla olleen Kallioniemen keikan (Syke ja mainio tanssiterassi). Siellä kun sisätiloissa tanssiminen on aina osoittautunut tukalaksi.

        Köröttelin siis piintyneen tavan mukaisesti Kapakanmäelle, vaikka tiesin, millaista väkeä Klabbi paikalle kerää.

        Paikalle ehdin reilusti etuajassa (19.45).

        Autossa siemailin janojuomaa ja seurailin sisäänmenijöiden ohimarssia. Viisi yli kahdeksaan mennessä ei sisälle ollut astellut ainoataan sellaista naista, jonka kanssa olisin joskus tullut tanssineeksi (enkä ajatellut noista ohi menneistä kenenkään kanssa tanssia nytkään).

        Jollen olisi sitä lonkeropulloa tullut tyhjentäneeksi, olisin kääntänyt kärryni nokan kohti kaakkoa ja Koriaa.

        No, lopulta sentään nousi eräästä autosta pari baunssitarta (kisoissa mainiosti menestyneitä). Siispä sisään sittenkin.

        Noiden kahden kanssa alkuun muutama tanssi ja sitten auringonlaskua uudelle terassille tuijottamaan. Sieltä kuitenkin kioskin kulmalle PNP:n heppujen ja ex-kollegan pöytään juttua vääntämään.

        Sisälle kun lopulta ehdin, oli naisten puolituntinen jo loppumassa. Bugg-mestarittaren kanssa ehdin parit tempaista siihen piikkiin vielä ja sitten katselemaan, oliko uusia tullut.

        Olihan noita. Niinpä kaikkiaan viiden tutun kanssa illan tanssin (ihan viimeistä valssia myöten). Noista yhden vielä sain kotiovelleen asti kuljettaa (kuten usein ennenkin).

        Omaan kotiini kun ehdin, kilkutteli känny viestiä. Multimediaviestiä lykkäsi. Tuli illan aikana eniten tanssittamaltani kaunis maisemakuva kotimatkansa varrelta ja kaunis oli kiitostekstikin. Vastasin kiitoksin kiitoksiin (huulet hellinä).

        Tänään sitten mökille juhannusvalmisteluihin (ruohonleikkurin ja veneen korjaus ml.) ja sieltä illalla paluumatka Jenkkapirtin kautta.

        Naiskauneutta ja tanssitaitoa on sielläkin (viikon mittaan tulleiden viestienkin perusteella) nautittavissa kyllin.


      • johan oli vitsi
        Truehum kirjoitti:

        Ihan poskelleen menneeltä näyttänyt valinta saattaa sittenkin joskus osoittautua onnistuneeksi.

        Kylmän tuulen vuoksi hylkäsin ehdolla olleen Kallioniemen keikan (Syke ja mainio tanssiterassi). Siellä kun sisätiloissa tanssiminen on aina osoittautunut tukalaksi.

        Köröttelin siis piintyneen tavan mukaisesti Kapakanmäelle, vaikka tiesin, millaista väkeä Klabbi paikalle kerää.

        Paikalle ehdin reilusti etuajassa (19.45).

        Autossa siemailin janojuomaa ja seurailin sisäänmenijöiden ohimarssia. Viisi yli kahdeksaan mennessä ei sisälle ollut astellut ainoataan sellaista naista, jonka kanssa olisin joskus tullut tanssineeksi (enkä ajatellut noista ohi menneistä kenenkään kanssa tanssia nytkään).

        Jollen olisi sitä lonkeropulloa tullut tyhjentäneeksi, olisin kääntänyt kärryni nokan kohti kaakkoa ja Koriaa.

        No, lopulta sentään nousi eräästä autosta pari baunssitarta (kisoissa mainiosti menestyneitä). Siispä sisään sittenkin.

        Noiden kahden kanssa alkuun muutama tanssi ja sitten auringonlaskua uudelle terassille tuijottamaan. Sieltä kuitenkin kioskin kulmalle PNP:n heppujen ja ex-kollegan pöytään juttua vääntämään.

        Sisälle kun lopulta ehdin, oli naisten puolituntinen jo loppumassa. Bugg-mestarittaren kanssa ehdin parit tempaista siihen piikkiin vielä ja sitten katselemaan, oliko uusia tullut.

        Olihan noita. Niinpä kaikkiaan viiden tutun kanssa illan tanssin (ihan viimeistä valssia myöten). Noista yhden vielä sain kotiovelleen asti kuljettaa (kuten usein ennenkin).

        Omaan kotiini kun ehdin, kilkutteli känny viestiä. Multimediaviestiä lykkäsi. Tuli illan aikana eniten tanssittamaltani kaunis maisemakuva kotimatkansa varrelta ja kaunis oli kiitostekstikin. Vastasin kiitoksin kiitoksiin (huulet hellinä).

        Tänään sitten mökille juhannusvalmisteluihin (ruohonleikkurin ja veneen korjaus ml.) ja sieltä illalla paluumatka Jenkkapirtin kautta.

        Naiskauneutta ja tanssitaitoa on sielläkin (viikon mittaan tulleiden viestienkin perusteella) nautittavissa kyllin.

        Säälittävää...


      • Truehum kirjoitti:

        Ihan poskelleen menneeltä näyttänyt valinta saattaa sittenkin joskus osoittautua onnistuneeksi.

        Kylmän tuulen vuoksi hylkäsin ehdolla olleen Kallioniemen keikan (Syke ja mainio tanssiterassi). Siellä kun sisätiloissa tanssiminen on aina osoittautunut tukalaksi.

        Köröttelin siis piintyneen tavan mukaisesti Kapakanmäelle, vaikka tiesin, millaista väkeä Klabbi paikalle kerää.

        Paikalle ehdin reilusti etuajassa (19.45).

        Autossa siemailin janojuomaa ja seurailin sisäänmenijöiden ohimarssia. Viisi yli kahdeksaan mennessä ei sisälle ollut astellut ainoataan sellaista naista, jonka kanssa olisin joskus tullut tanssineeksi (enkä ajatellut noista ohi menneistä kenenkään kanssa tanssia nytkään).

        Jollen olisi sitä lonkeropulloa tullut tyhjentäneeksi, olisin kääntänyt kärryni nokan kohti kaakkoa ja Koriaa.

        No, lopulta sentään nousi eräästä autosta pari baunssitarta (kisoissa mainiosti menestyneitä). Siispä sisään sittenkin.

        Noiden kahden kanssa alkuun muutama tanssi ja sitten auringonlaskua uudelle terassille tuijottamaan. Sieltä kuitenkin kioskin kulmalle PNP:n heppujen ja ex-kollegan pöytään juttua vääntämään.

        Sisälle kun lopulta ehdin, oli naisten puolituntinen jo loppumassa. Bugg-mestarittaren kanssa ehdin parit tempaista siihen piikkiin vielä ja sitten katselemaan, oliko uusia tullut.

        Olihan noita. Niinpä kaikkiaan viiden tutun kanssa illan tanssin (ihan viimeistä valssia myöten). Noista yhden vielä sain kotiovelleen asti kuljettaa (kuten usein ennenkin).

        Omaan kotiini kun ehdin, kilkutteli känny viestiä. Multimediaviestiä lykkäsi. Tuli illan aikana eniten tanssittamaltani kaunis maisemakuva kotimatkansa varrelta ja kaunis oli kiitostekstikin. Vastasin kiitoksin kiitoksiin (huulet hellinä).

        Tänään sitten mökille juhannusvalmisteluihin (ruohonleikkurin ja veneen korjaus ml.) ja sieltä illalla paluumatka Jenkkapirtin kautta.

        Naiskauneutta ja tanssitaitoa on sielläkin (viikon mittaan tulleiden viestienkin perusteella) nautittavissa kyllin.

        Sinulla olikin sitten mukava ilta. Itsellenikin on sattunut noita onnekkaita illan pelastuksia silloin tällöin. Yksikin sopivasti samanhenkinen nainen voi joskus muuttaa katastrofin euforiseksi pilvissä liitelyksi.

        Kohta pitää heittää juhlatamineet niskaan ja lähteä Lahteen häihin. Sieltä olisi helppoa livahtaa Jenkkapirtille, mutta pitäisi sitten tanssien jälkeen raahautua jalkaisin kotiin Jyväskylään, koska olen lähdössä reissuun muiden kyydissä. Saa nähdä, tuleeko tanssittua missään tänäänkään. Häissä ei ole odotettavissa tanssia.


      • Hyvin menee
        Truehum kirjoitti:

        Ihan poskelleen menneeltä näyttänyt valinta saattaa sittenkin joskus osoittautua onnistuneeksi.

        Kylmän tuulen vuoksi hylkäsin ehdolla olleen Kallioniemen keikan (Syke ja mainio tanssiterassi). Siellä kun sisätiloissa tanssiminen on aina osoittautunut tukalaksi.

        Köröttelin siis piintyneen tavan mukaisesti Kapakanmäelle, vaikka tiesin, millaista väkeä Klabbi paikalle kerää.

        Paikalle ehdin reilusti etuajassa (19.45).

        Autossa siemailin janojuomaa ja seurailin sisäänmenijöiden ohimarssia. Viisi yli kahdeksaan mennessä ei sisälle ollut astellut ainoataan sellaista naista, jonka kanssa olisin joskus tullut tanssineeksi (enkä ajatellut noista ohi menneistä kenenkään kanssa tanssia nytkään).

        Jollen olisi sitä lonkeropulloa tullut tyhjentäneeksi, olisin kääntänyt kärryni nokan kohti kaakkoa ja Koriaa.

        No, lopulta sentään nousi eräästä autosta pari baunssitarta (kisoissa mainiosti menestyneitä). Siispä sisään sittenkin.

        Noiden kahden kanssa alkuun muutama tanssi ja sitten auringonlaskua uudelle terassille tuijottamaan. Sieltä kuitenkin kioskin kulmalle PNP:n heppujen ja ex-kollegan pöytään juttua vääntämään.

        Sisälle kun lopulta ehdin, oli naisten puolituntinen jo loppumassa. Bugg-mestarittaren kanssa ehdin parit tempaista siihen piikkiin vielä ja sitten katselemaan, oliko uusia tullut.

        Olihan noita. Niinpä kaikkiaan viiden tutun kanssa illan tanssin (ihan viimeistä valssia myöten). Noista yhden vielä sain kotiovelleen asti kuljettaa (kuten usein ennenkin).

        Omaan kotiini kun ehdin, kilkutteli känny viestiä. Multimediaviestiä lykkäsi. Tuli illan aikana eniten tanssittamaltani kaunis maisemakuva kotimatkansa varrelta ja kaunis oli kiitostekstikin. Vastasin kiitoksin kiitoksiin (huulet hellinä).

        Tänään sitten mökille juhannusvalmisteluihin (ruohonleikkurin ja veneen korjaus ml.) ja sieltä illalla paluumatka Jenkkapirtin kautta.

        Naiskauneutta ja tanssitaitoa on sielläkin (viikon mittaan tulleiden viestienkin perusteella) nautittavissa kyllin.

        Niille, joilla on tiedossa ankea koti-ilta:

        "Naiskauneutta ja tanssitaitoa on sielläkin (viikon mittaan tulleiden viestienkin perusteella) nautittavissa kyllin."

        Että repikää siitä. Onhan siellä kotona yksin hauskaa :D


      • Kotona pakosta
        Hyvin menee kirjoitti:

        Niille, joilla on tiedossa ankea koti-ilta:

        "Naiskauneutta ja tanssitaitoa on sielläkin (viikon mittaan tulleiden viestienkin perusteella) nautittavissa kyllin."

        Että repikää siitä. Onhan siellä kotona yksin hauskaa :D

        Haista sinä vaikka omaa sukkaasi.


      • Hyvin menee

      • ollut

      • Hyvin menee
        ollut kirjoitti:

        Truehumin lause oli pelkkä toteamus, joka ei ketään haitannut. Tämä on kettuilua: "Että repikää siitä. Onhan siellä kotona yksin hauskaa :D"

        Minulla ja Humppiksella riittää tanssitettavia. Meillä on tansseissa hauskaa.

        Onko sinulla siellä kotona hauskaa?


      • hauskaa kotona
        Hyvin menee kirjoitti:

        Minulla ja Humppiksella riittää tanssitettavia. Meillä on tansseissa hauskaa.

        Onko sinulla siellä kotona hauskaa?

        mutta on myös tansseissa.


      • Hyvin menee kirjoitti:

        Niille, joilla on tiedossa ankea koti-ilta:

        "Naiskauneutta ja tanssitaitoa on sielläkin (viikon mittaan tulleiden viestienkin perusteella) nautittavissa kyllin."

        Että repikää siitä. Onhan siellä kotona yksin hauskaa :D

        Häissä oli oikein hauskaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1097
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      876
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      855
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      667
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      70
      615
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      583
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      536
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      493
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe