...nopeemmin ku en millää enää viittis oottaa heinäkuun vikaan viikkoon jolloin me sadaan samojedin pentu. Mä oon lukenu kaikki maholliset hoitoon ja semmosiin liittyvät kirjat jotka kirjastosta löytyy mutta ei enää jaksais lukee. Mä oon kattonu kaikki meijän vanhan koiran tarvikkeet sille ja keksiny nimiä. Ja sit mä oon laatinu listan mitä sille tarviis ja kaikkee. Kiitti etukätee vastauksille. =)
Vastaukset 2
- pennun omistaja
Toi koiranpennun odotus on kyl karseeta mut vaivan arvosta ;)
Itellä oli toi aikasemmi, sain pennun toukokuun lopus :D
nojoo. oikeestaa aika meni nopeesti. :'D
Multa vinkkinä se, että tee hirveesti kaikkee muuta että mielessä ei pyöri koko ajan se pennun saanti. Oo vaik kavereide kaa, ni mäki tein.
Yllättäen oliki jo se päivä ku pentu haettiin. :D Alas vaikka katselemaan kotia sillä silmällä, että oliskos jotain turvatoimia mitä pitäis tehdä ennen kun pentu tulee, esim suojata johtoja naskalihampailta, siirtää turvaan sellaset huonekalut joihin ei haluta hampaanjälkiä jne.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1542061
Naisten liian suuret vaatimukset?
Palstalla näkee usein vlituksia siitä, että naisilla on miehille liian suuria vaatimuksia. Haluankin nyt mielenkiinnosta3701519Johanna Tukiainen oli seonut ja hyökännyt ystävänsä kimppuun.
Ollut suora lähetys ja repinyt hiuksista ystäväänsä.1781072Olen Aito Narsisti
Kysykää mitä haluatte liittyen tähän aiheeseen. Joitain kokemuksiani asiaan liittyen voin harkintani mukaan jakaa.279754- 33641
- 271639
Outo liikkuja
Tämä tyyppi josta kirjoitettiin Ähtärin Ilmoitustaululla. Joka yritti varastaa auton meijeritieltä. Hän liikkui koulut12631- 191583
Iso käsi pormestarille hyvin hoidetusta työstä
Puolangan kunta on siistinyt Paljakan rinteitä kesän aikana – yksi keskeneräinen lakiasia hidastaa vielä rinnekeskuksen22547- 42522