Olinpa tuossa iltasella iltalenkkiä heittämässä ihan juosten ja siinä sitten erään paikallisen suojatien luokse tulossa. Sieltäpä puski rahtari täysperällään kohtuullista vauhtia risteävillä suunnilla, liekö kyydissään ollut lähikaupan ruuat vai mitä, mutta kyllä siinä rupesi virne naamalle nousemaan, kun tämä rahtari antoi juoksijalle tietä!
Ei ollut edes hidastetta suojatiellä eikä muuta syytä kuin minä tulossa samoihin aikoihin. Vaan siinä sai kiitoksen kämmenen heilautuksella kuski tuo. Eipä vaan tainnut tietää että oli polulta tulossa kanssarahtaaja. Vaan tämmöistä runoa ryhdyin rustaamaan tosipaikan pohjalta, nyt jatkuu iltakalja ennen ensi viikon hommia.
Kaikkea hyvää ja mukavaa kesää kanssarahtareille ja muistakaahan olla ihmisiksi siellä liikenteessä, niin ehkä sitä joskus saa kiitoksen tien ulkopuolellakin, kuten minulle kävi. Kesäterveisin Karjalan Kanssarahtari...
Kiitokset ja terveiset!
9
1415
Vastaukset
- miehiä
ne rekkakuskit on, usein on rekka pysähtynyt suojatien eteen ja antanu mun mennä yli vaikka mulla ois aikaa kyllä odotella, että ne menee ensin...eikä ne ees tiedä että mä oon rekkakuskin muija =)
missään nähtävillä tilastotietoa siitä miten usein mies antaa tietä miehelle ja miten usein naiselle. Vielä mielenkiintoisempaa olisi nähdä monestiko rekkakuski pysähtyy suojatien eteen ja antaa tietä miehelle ja monestiko naiselle...
Luulen että tilastoista paljastuisi miehiä syrjittävän tässä asiassa sen kustannuksella että naissukupuolelle jäisi kuva siitä millaisia herrasmiehiä niin autoilijoiden kuin ammattiautoilijoiden joukossa on :)- niin..
puukuski kirjoitti:
missään nähtävillä tilastotietoa siitä miten usein mies antaa tietä miehelle ja miten usein naiselle. Vielä mielenkiintoisempaa olisi nähdä monestiko rekkakuski pysähtyy suojatien eteen ja antaa tietä miehelle ja monestiko naiselle...
Luulen että tilastoista paljastuisi miehiä syrjittävän tässä asiassa sen kustannuksella että naissukupuolelle jäisi kuva siitä millaisia herrasmiehiä niin autoilijoiden kuin ammattiautoilijoiden joukossa on :)..saattashan siinä paljastua syrjintää =)Yhtä kaikki, mukavia miehiä rekkakuskit mitä olen tavannut ukon mukana ollessani.Hauskaa kesää vaan kaikille kuskeille.
niin.. kirjoitti:
..saattashan siinä paljastua syrjintää =)Yhtä kaikki, mukavia miehiä rekkakuskit mitä olen tavannut ukon mukana ollessani.Hauskaa kesää vaan kaikille kuskeille.
niin... hauskaa kesää miun puolestani siulle ja ukollesi kanssa :)
- niin miesten kuin naistenkin
suojatien ylittämisee Vaan kerran oli mennä hermot,kun pysähdyin suojatien eteen antaakseni mummon rauhassa ylittää tie rollaattorinsa kanssa. Takana joku aivoton soitti torvea.
Hetken kulki mielessä menenkö kysymään,jospa hän siirtyis siks aikaa ratin taakse ja ajais mun puolesta sen mummon yli.
tietä antava puolikas- tilanne tulee
vielä joskus eteesi, niin mene sanomaan sille takana tööttäilijälle, että "minä voin tulla kyllä pitämään sitä tööttiä pohjassa, niin mene sinä tuonne rekan hyttiin odottamaan kunnes mummeli on rollaattorillaan ylittänyt tien". Oletan, että vaikenisi.
- kerran..
Tietä, tuloksena juosten tien yli "ihanko oikeesti tietä annoit" ilme naamalla tuijotettiin suoraan silmiin.. :D
- liikennesäännöt
Pari viikkoa sittten annoin tasa-arvoisessa risteyksessä oikealta tulevan nais autoilijan tulla tielle. Onneksi hän ei luottanut täysin vilpittömyyteeni noudattaa liikennesääntöjä ja mietti hetkisen. Sillä aikaa lettipäinen mopoilija ehti ohittamaan yhdistelmän vasemmalta sekä ehti hiuskarvan verran enne pikkuautoilijaa risteyksen yli eikä ajanut suoraan oikealta tulevaa autoa päin.
- hullutkuskit
liikennesäännöt kirjoitti:
Pari viikkoa sittten annoin tasa-arvoisessa risteyksessä oikealta tulevan nais autoilijan tulla tielle. Onneksi hän ei luottanut täysin vilpittömyyteeni noudattaa liikennesääntöjä ja mietti hetkisen. Sillä aikaa lettipäinen mopoilija ehti ohittamaan yhdistelmän vasemmalta sekä ehti hiuskarvan verran enne pikkuautoilijaa risteyksen yli eikä ajanut suoraan oikealta tulevaa autoa päin.
Eivätpä nuo nykyajan mopoilijat liikennesääntöjä tunne muutenkaan... Mopokortti on läpihuutojuttu, eivät tunnu oppivan kuin kantapään kautta miten liikenteessä mennään. Useamman kerran meinannut mopoilijalta henki lähteä, kun tulevat mistä sattuu ilman mitään järkeä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022356- 1211964
- 921519
- 1381469
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘741278- 1171276
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu221230Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis631141- 511107
- 381062