Noloimmat ulkonäköasiat?

paljastuksia

Ajattelin aloittaa tällaisen "hauskan" ketjun, eräänalaisen Gallupin, johon me kaikki naiset voisimme listata itsestämme ja ulkonäöstämme sellaiset asiat, jotka ovat meissä eniten "noloja" asioita, joita emme missään nimessä haluaisi kenenkään miehen tietävän. Siis asioita, huonoja puolia, joita ehkä peittelemme ja salaamme. Kaikki me yritämme olla täydellisiä, mutta eiköhän jokaisesta löydy myös vähemmän mairittelevia piirteitä..

Aloitan itse ja ruodin tarkkaan ja yksityiskohtaisesti.

- Karvaisuuteni. Olen tumma ja karvankasvu uskomatonta. Jos en koko ajan poista karvoja olen karvaisempi kuin moni mies..
- Ihoni on täynnä arpia (ihosairauden jäljiltä)
- Olen täynnä selluliittia, kroppani täysin ilman liikuntaa lässähtänyt perunasäkiksi, koska en viitsi tehdä mitään sen eteen.
- Kehoon nähden liian pienet ja riiput, löysät rinnat.
- Persereijässä kaksi pukamaa (yääkkk!)
- Jalkasilsa (heh..)
- Helposti haiseva hengitys
- Mustat kynnenaluset usein (työstä johtuen)

147

18001

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • bukama

elä ihmishyvä leuhki pukamillas kaipa niitä on muillakin YOU NOT ONLY ONE

• ......

mistä sitä tietää että on pukamat? sori, offtopic...

• peiliapuna
        ...... kirjoitti:

mistä sitä tietää että on pukamat? sori, offtopic...

tässäpä vastaus mistä tietää onko pukamia:
        no ottaa peilin kauniiseen käteensä ja kahtoo varo ettet pyörry tai sit pyytää jotain kattoo peräreikään onko siellä niitä...

• ......
        peiliapuna kirjoitti:

tässäpä vastaus mistä tietää onko pukamia:
        no ottaa peilin kauniiseen käteensä ja kahtoo varo ettet pyörry tai sit pyytää jotain kattoo peräreikään onko siellä niitä...

saako tiedustella että no miltä ne pukamat näyttää...

• puuppa
        ...... kirjoitti:

saa toki tiedustella.vastaus ole hyvä.
        ei ole ittellä hen.koht.kokemuksia,mutta luulisin että ne muistuttavat ulkonäöltään sinipunaisia roikkuvia sian suolia

• puuppa
        ...... kirjoitti:

ei ole ittellä hen.koht.kokemuksia,mutta luulisin että ne muistuttavat ulkonäöltään sinipunaisia roikkuvia sian suolia

• ummrttaako?
        puuppa kirjoitti:

bukamat;TULEVAT jos as.omainen,kärsii ummetuksesta,kovasta,vatsasta,kun hommat alkaa mennä,siihen pisteeseen ,ettei,tarvii,ulostuttaa,VAAN VATSA ON KIVI KOVA,PÖNTÖSTÄ KUULUU LÖPS,LOPS.JA NAAMA ON TULIPUNAINEN ,Kun yrittää irrotella sitä isoa asiaa,.synnytyksessä voi käydä samoin;Pukamat luiskahtaa peräaukosta ulos,HOITAMATTOMINA,VUOTAA VERTA.SORMELLA VOI YRITTÄÄ sulloa takas kotikoloonsa.TIUKAT FARKUT
        VOI PAHENTAA ASIAA,ESIINTYY KUTINAA,KIRVELYÄ.KANNATTAA pitää vatsa kunnossa kuiduilla,liikunnalla.POKAMIA leikataan jos ärtyy.OLISKOHAN KYSEESSÄ HIRTTOSYSTEEMI??PIDÄ PERÄ SIISTINÄ OK.

• suolia.... haha
        puuppa kirjoitti:

en toki nauranut....

• PUPIti

Hei tässä lista minun vähemmän viehättävistä ulkonäköasioista.
      OLKAAPA HYVÄ:
      AINA RASVANEN JA POIS MUODOSTA KASVANUT POTTATUKKA.
      SUKLAASTA JOHTUVAT SYYLÄT(N.100KPL)NAAMASSA
      SUUSSA 1KPL MÄTÄHAMMAS JA JOKA TOINEN HAMMAS PAIKATTU...
      SILMÄT KU SEN"MUOTOSET JA KUKERTAVAT SILMÄNALUSET.
      MÄRKIVÄT KORVARENKAAN REIÄT.
      HUONO RYHTI,NOTKOSELKÄ,PÖMPPÄMAHA
      KUIVAT JA HALKEILEVAT KANTAPOHJAT
      JATKUVA HIEN JA PIERUN HAJU SEURANANI
      DEVA ALT
      JA HYVÄÄ JUSSIA!

• sytky

jEE kerrankin sivu johon on,kiva sanoa selvät
        sävelet;ITTESTÄÄN.vuodet on vierineet ja launeus katoaa ja rumuus senkun lisääntyy!!-Aluksi tukka aina suora en pidä kiharoita päässäni.KU! OON sillon mielestän rouvan näkönen,jota en ole,ja tässä syyt;Kun syön vaikka kuinka hienoissa
        eliittipaikoissa.Niin irvistän jokaiselle suupalalle kuin se ois kiveä.EI ihme ettei kukaan vie ulos syömään,Eikä tartte,kun oon niin läski.että läskimakkarat käy pelastusrenkaista.
        Ja tissit sanottu on!!mahtuis ARMEIJAN KOMPPANIALLE PERUNAKATTILOIKSI,SAA aina pestä niiden aluksia,kun haisee kuin kissankusi,Hampaat etu)kuin hauta kivet,nenä kuin
        sotatappara,.RASVAPATTIA TÄYNNÄ!!-notkopee siinä kahvipannu pysyisi,vallan hyvin.Varpaanvälit rikki,auki ja Haisoo yööökk!!jalat paksut kuin koivupölkyt ja mustia karvoja täynnä,ei ole luojan vika jos näiltä jaloilta kaatuu..Ruoka maestuu ja sen päälle torkut,iltaanasti venyvät,
        sohvalla katon tv,tä:Olet mitä syöt,.EN KÄVELE KUN PAKON EESSÄ.ws-jääkaapin väliä.Rintapielet kahvissa.Kun huomasin nuorena tansseissa etten kelpaa jätkille kun siihen asiaan.Eli viuhka kävi ko,vierest vietii, niin sen päätin etten ala teko kaunistelemaan,alan sohvaperunaksi,HAISTTAAN ja lihotaan kyllä paan hk;ta meneen kun JUSSI tulee..!!siis suusta alas
        .KAANEUS ON KATTOOVAISTA,KÄÄTÄN KAANEUVEN HOITOON MÄNTYNESTE SAIPPUAA.PEPSODENTTIÄ HAMPAAN PESSUU,PUMPULIA TISSIEN VÄLIIN JA VARPAITTEN.NIIN JA NENÄSTÄ ON NAHKA POIS KU KUIVATTAA,,NII PIRUSTI.SAMOIN KANTAPÄÄT ÖN HALKI
        JA känsä haettoo mennoo.Unta ootellessa laulan; Hän oli siis PRINSSESSA,,,,JA KUORSAAN 100DB,,,IHANA AKKA OON!!TERVEISIÄ TEILLE KAANOTTARET...

• Vanha pieru
        sytky kirjoitti:

sävelet;ITTESTÄÄN.vuodet on vierineet ja launeus katoaa ja rumuus senkun lisääntyy!!-Aluksi tukka aina suora en pidä kiharoita päässäni.KU! OON sillon mielestän rouvan näkönen,jota en ole,ja tässä syyt;Kun syön vaikka kuinka hienoissa
        eliittipaikoissa.Niin irvistän jokaiselle suupalalle kuin se ois kiveä.EI ihme ettei kukaan vie ulos syömään,Eikä tartte,kun oon niin läski.että läskimakkarat käy pelastusrenkaista.
        Ja tissit sanottu on!!mahtuis ARMEIJAN KOMPPANIALLE PERUNAKATTILOIKSI,SAA aina pestä niiden aluksia,kun haisee kuin kissankusi,Hampaat etu)kuin hauta kivet,nenä kuin
        sotatappara,.RASVAPATTIA TÄYNNÄ!!-notkopee siinä kahvipannu pysyisi,vallan hyvin.Varpaanvälit rikki,auki ja Haisoo yööökk!!jalat paksut kuin koivupölkyt ja mustia karvoja täynnä,ei ole luojan vika jos näiltä jaloilta kaatuu..Ruoka maestuu ja sen päälle torkut,iltaanasti venyvät,
        sohvalla katon tv,tä:Olet mitä syöt,.EN KÄVELE KUN PAKON EESSÄ.ws-jääkaapin väliä.Rintapielet kahvissa.Kun huomasin nuorena tansseissa etten kelpaa jätkille kun siihen asiaan.Eli viuhka kävi ko,vierest vietii, niin sen päätin etten ala teko kaunistelemaan,alan sohvaperunaksi,HAISTTAAN ja lihotaan kyllä paan hk;ta meneen kun JUSSI tulee..!!siis suusta alas
        .KAANEUS ON KATTOOVAISTA,KÄÄTÄN KAANEUVEN HOITOON MÄNTYNESTE SAIPPUAA.PEPSODENTTIÄ HAMPAAN PESSUU,PUMPULIA TISSIEN VÄLIIN JA VARPAITTEN.NIIN JA NENÄSTÄ ON NAHKA POIS KU KUIVATTAA,,NII PIRUSTI.SAMOIN KANTAPÄÄT ÖN HALKI
        JA känsä haettoo mennoo.Unta ootellessa laulan; Hän oli siis PRINSSESSA,,,,JA KUORSAAN 100DB,,,IHANA AKKA OON!!TERVEISIÄ TEILLE KAANOTTARET...

Sain pitkästä aikaa makeat naurut.

• blondi-22
        sytky kirjoitti:

Oujee! Kunnon naurut. Harmi et oon töissä, ni ei voi kunnolla päästellä.

• sytky
        sytky kirjoitti:

KYLLÄ,TÄSSÄ maailmassa täytyy huumoria olla,
        muutoin menee liian vakavaksi.Kun lukee kaikkea
        maailmantilannetta.SALLITTAKOON meille edes tämä
        huvi.-HULLUILLA on halvat huvit,meillä ne on ilmaisia??-LUIN jostain;Aforismin,JOKAISEN meistä on tultava turpansa kanssa Tässä maailmassa juttuun!!-OMIIN JUTTUIHINI ANNAN OIKAISUJA,toisille voisin yrittää antaa vinkkejä(
        itse testattuja.halpoja.kokeiltuja)MULLAHAN rinnat on Armeijan keittokattilat,27v,sukulaispojan-ilmaisua lainatakseni.!!-NO!mieltänihän nuo sanat lämmitti
        ISOT BOSAT, SAATTAA VAIKUTTAA RYHTIIN JA TEHDÄ HARTIAONGELMIA.OSTIN uudet tuetut BOSA-KATTILAT.
        NEtukevat,.EI ROIKU ENÄÄ.Vitsailin joskus,että
        niillä on hyvä,TAPPAA KÄRPÄSIÄ.KUOLS niillä nää
        jättiampiaisetkin??-Tukka mullon vyötärölle,
        tyypillisen Suomalaisen,suora.YÖKSI LETITÄN SEN.että aamulla ois helpompi kammata,KUN PESEN HIUKSENI,laimennan shampoot,vedellä,järvivesi on
        parasta hiuksille.on pehmeää.Talvella huuhtelen kylmällä vedellä lopuksi,saa kiiltoa.IHO-ONGELMIIN-tummiin silmänalusiin peiteväriä.KESÄLLÄ RUSKETUS peittää sen mikä talvella näkyy.FINNEIHIN -ei enää ole!-kokeilin
        saamaani neuvoa:ILLALLA FINNEIHIN HAMMASTAHNAA.antaa vaikuttaa aamuun pestään lämpimällä vedellä ja märän voi puristaa heti pois.KASVONAAMIOKSI-Kananmunanvalkuvaista,Vatkataan vaahdoksi.LEVITETÄÄN,vaikka pumpulilla kasvoihin,
        annetaan vaikuttaa n.20min.KIRISTÄÄ rasvaistaihoa.PESTÄÄN pois,voi tuntea jäljestä
        päin.KUINKA IHO ON PEHMEÄ!!!
        TUMMAT säärikarvat-ei näy rusketuksen alta.JOS Varvasvälit haisee,kävelen aina kesät avo jaloin-
        SAA ILMAKYLPYJÄ.jalkakylpyjä voi ottaa kotona,jalat vatiin n.20min:Kynnet voi leikata,samalla ja lakata,.kuivaiho raspilla pois,ja voidellaan(kuivana,vaikka,vauvan pylly
        voiteella,tms.)-KARKINVÄRISET KYNNET ON ILO KATSELLA JA PIRISTÄÄ MIELTÄ.Punaiset luomet meikkauksen jälkeen, voi kertoa,kehon omaa kieltä.ELI ALLERGIASTA itse meikkasin aikoinani,nyt en,koska kosmetiikka,KUTIAA TURVOTTAA,LUOMIA,NIIN PAHOIN, ETTÄ ON SYÖTÄVÄ.PREDNISOLONIA(KORTISONIA)..Nypin vain kulma karvani ohuiksi ja vaal,kulmaväriä.ei mustaa.RASKAUSARVET VAALENEE AJAN KANSSA.JA SENHÄN TIEDÄMMEKIN JO KUN ALAMMElasta suunnittelemaan.SAMOIN JOS VOIMME IMETTÄÄ,PAINO YLI PUTOAA,NOPEAMMIN,TISUT JÄÄ RIIPUIKS!TMV.Mutta nåihin emme ole yksin syyllisiä..Lapsen tekoon tarvitaan aina?2.HIUKAN OMAA AIKAA.JA KOROSTAKAA ITSESSÄNNE NIITÄ KOHTIA MIKÄ ON MIELEST;KAUNEINTA,.kampa,hammasharja ja nivea.niillä pääsee alkuun.ja syökää nyt kesällä mansikoita,marjoja,,kalaa,salaattia.NE KIRKASTAA IHOA...NYT TÄMÄ TÄTI LÄHTEE FYSSAAN..MOI!!

• i"am not pretty
        sytky kirjoitti:

TÄSSÄPÄ OLISI MINUN LISTANI ULKONÄKÖASIOISTA...
        KUN AAMULLA KATSON PEILISTÄ NIIN HYVÄ ETTEI ITKU PÄÄSE JA TAKAS SÄNKYYN MIELI TEE,KOSKA
        SIELTÄ KATSOO OLIO JOKA ON:
        1.PUOLTOISTA METRIÄ PITKÄ,10KG YLIPAINONEN,RYHTI ETUKUMARA,MAHAN YMPÄRYS ON SITÄ LUOKKAA ETTÄ SILLÄ PYSYIS TÄYSIN UIMATAIDOTON HENKILÖ VEDEN PINNALLA,SIIS PÖMBBIS.
        2.KÄSIVARRET OHUET JA MUSTIEN KARVOJEN VALTAAMAT.
        3.JENKKAKAHVAT,REILUT
        4.YLHÄÄLTÄ KATSOEN PAKSUT ELEFANTTI JALAT,JA POLVEN ALAPUOLELTA RIUT,JOISSA MUSTIA KARVOJA KUIN KARJALANKARHU KOIRALLA SEKÄ AINA MUSTELMILLA.
        5.JALKAPOHJAT KUIVAT JA HALKEILEVET,VAIKKA JOKA PÄIVÄ RASPAA JA VOITELEE NIITÄ.NO TEHO
        6.NOTKO SELKÄ KUN KUOLLEELLA AHVENELLA JOKA ON MUTKALLA JUU NOU?
        7.KAKSOISLEUAN HYVÄ ALKU
        8.NAAMASSA ENEMMÄN FINNEJÄ KUIN METSÄSSÄ MARJOJA
        9.HILSEHTIVÄ,PUNOITTAVA NAAMA KUIN RAVULLA.
        10.HUONOT KYMMENEEN KERTAAN PAIKATUT HAMPAAT JOISTA JOKA TOINEN ON NS.KUOLLUT HAMMAS.
        JA SUUSSA MELKO USEIN AFTOJA,AIAJAI
        11.MUSTAPÄIDEN VALTAAMA NENÄ
        12.SILMÄT HYVIN HAALET VÄRILTÄÄN,SEKÄ SUIKULAN MUOTOISET.AINA KUTISEVAT JA PUNAISET.
        13.HIUKSET:POIS MUOTOLEIKKAUKSESTA KASVANEET KESÄN HAALISTAMAT,AINA RASVASET,TAKKUSET JA JOKA ILMANSUUNTAAN TÖRÖTTÄVÄT POTTAHIUKSET JOITA EI TOIVOIS PAHIMMALLE VIHAMIEHELLEKKÄÄN...
        14.AINA ALAKULOINEN JA VÄSYNNYT ILME KATKERUUDEN JUONTEINEEN.
        15.JA VIELÄ LOPUKSI SELKÄNI JOKA ON KYMMENEN VUODEN FINNIEN OTTAMISEN JÄLJILTÄ KUIN TIKKATAULU.
        JA JOS JOKU EREHTYY SANOMAAN ETTEI PIDÄ PAIKAAANSA VALE

• Rastaanpelätinkö?
        i"am not pretty kirjoitti:

TÄSSÄPÄ OLISI MINUN LISTANI ULKONÄKÖASIOISTA...
        KUN AAMULLA KATSON PEILISTÄ NIIN HYVÄ ETTEI ITKU PÄÄSE JA TAKAS SÄNKYYN MIELI TEE,KOSKA
        SIELTÄ KATSOO OLIO JOKA ON:
        1.PUOLTOISTA METRIÄ PITKÄ,10KG YLIPAINONEN,RYHTI ETUKUMARA,MAHAN YMPÄRYS ON SITÄ LUOKKAA ETTÄ SILLÄ PYSYIS TÄYSIN UIMATAIDOTON HENKILÖ VEDEN PINNALLA,SIIS PÖMBBIS.
        2.KÄSIVARRET OHUET JA MUSTIEN KARVOJEN VALTAAMAT.
        3.JENKKAKAHVAT,REILUT
        4.YLHÄÄLTÄ KATSOEN PAKSUT ELEFANTTI JALAT,JA POLVEN ALAPUOLELTA RIUT,JOISSA MUSTIA KARVOJA KUIN KARJALANKARHU KOIRALLA SEKÄ AINA MUSTELMILLA.
        5.JALKAPOHJAT KUIVAT JA HALKEILEVET,VAIKKA JOKA PÄIVÄ RASPAA JA VOITELEE NIITÄ.NO TEHO
        6.NOTKO SELKÄ KUN KUOLLEELLA AHVENELLA JOKA ON MUTKALLA JUU NOU?
        7.KAKSOISLEUAN HYVÄ ALKU
        8.NAAMASSA ENEMMÄN FINNEJÄ KUIN METSÄSSÄ MARJOJA
        9.HILSEHTIVÄ,PUNOITTAVA NAAMA KUIN RAVULLA.
        10.HUONOT KYMMENEEN KERTAAN PAIKATUT HAMPAAT JOISTA JOKA TOINEN ON NS.KUOLLUT HAMMAS.
        JA SUUSSA MELKO USEIN AFTOJA,AIAJAI
        11.MUSTAPÄIDEN VALTAAMA NENÄ
        12.SILMÄT HYVIN HAALET VÄRILTÄÄN,SEKÄ SUIKULAN MUOTOISET.AINA KUTISEVAT JA PUNAISET.
        13.HIUKSET:POIS MUOTOLEIKKAUKSESTA KASVANEET KESÄN HAALISTAMAT,AINA RASVASET,TAKKUSET JA JOKA ILMANSUUNTAAN TÖRÖTTÄVÄT POTTAHIUKSET JOITA EI TOIVOIS PAHIMMALLE VIHAMIEHELLEKKÄÄN...
        14.AINA ALAKULOINEN JA VÄSYNNYT ILME KATKERUUDEN JUONTEINEEN.
        15.JA VIELÄ LOPUKSI SELKÄNI JOKA ON KYMMENEN VUODEN FINNIEN OTTAMISEN JÄLJILTÄ KUIN TIKKATAULU.
        JA JOS JOKU EREHTYY SANOMAAN ETTEI PIDÄ PAIKAAANSA VALE

TERE TYTYT!-ILO LIITTYÄ OMITUISTEN OTUSTEN KERHOON!!-Saanen esittäytyä,PEÄLLE 50-KYMPPINEN TÄTI!-KAAPAN HYLLYSTÄ OSTETTU VÄRI,ikuiseen ponkkari-lookkiini,.hiustenpesupullossa ilkkuu
        luku,sulle joka oot kyllästyny ponkkariis?-Tuo putkiloko siitä viehättävämmän tekis?-on ku työhevosella,vesi tippuu,pärstästä ja tukasta.ku,vähän täti hengästyy.-NOKKA SILMIEN VÄLISSÄ,KUIVA,RUVELLA.Liuskuja lähtee kun tuohta koivusta,.JA kun yritän rasvata sitä.niin eikös,ala taas kuntosalilla hiki valumaan.ja vie
        rasvat naamarista.Tukka taas märkä kun sauna vasta.-Läskien alla vääntyneet jalat.
        KÄVELY MUISTUTTAA ANKAN TAAPERRUSTA.Takapuoli littone,ku tyhjä rahapussi.Käsivarret paksut kun ois ikäsä kiviä pellolta kantanna.LÖYSÄÄ lihaa
        kyynärtaipeissa,SORMET LYHYET JA PAKSUT ko"HK-MAKKARAT.JA voi varjele noita jalan tapasia,menimpä tässä rantsulle aurinkoo ottain
        koivista palo nahka,ja nyt niissä roikkuu,nahkoja,ja sitä kun oon repiny irti niin muistuttaa,PORON NAHKAA.RYKIMÄAIKAAN.JUMALATTOMIA MUSTELMIA seassa,ee viiti kyllä laalella laulua:PIKKU pikku BIKINEISSÄ?-OON PIETTÄVÄ VERKKARIA VOAN
        JALOISSA JAmitä minä BIKINEILLÄ TEEN.SELÄLLÄN JOS OON LAITURILLA.TISSIT VALUU KU JOKISEN EVÄÄT
        KAINALOON.ON SIINÄ PULLATAIKINAA POIKINEE?voi hyvä jysäys!-PITÄISKÖ NUO LAHJOITTAA ELINTENSIIRTOLAAN,EI TARTTE SILIKONEJA.JA KUN KERRAN PAMAUTTAA KÄRPÄSELTÄ HENGEN IKKUNASTA
        JEÄ ITELLE KARMIT KAALAA..KENKIÄ EE LÖÖVY ON ISOT JALAT 39-41.KUMISAAPPAITA HUOPATOSSUJA
        LENKKAREITA,NAM..KESÄLLÄ HIEKKA SYÖ KÄNSÄT
        JALKOPOHJISTA JA VARVASVÄLIT TUULETTUU.ETTÄ TÄMMÖNEN TAPPAUS TEÄLLÄ PÄIN.?

• probleemoja

teillä..:DD taisi olla osa kyllä puppua..:D
      mutta yritänpä täs miettiä omia vähemmän kivoja/kauniita ulkonäköjuttuja...

no, tässä muutama...
      -karvoitukseni (alapäässä ja säärissä) on runsasta, ja karvat ovat tosi karkeita ja paksuja! tämä onkin semmoinen mikä eniten nolottaa. en ole vielä keksinyt millä ne pois saisi. jos ajelet, niin kohta on kauhea pistelevä sänki(koska karvat todella ovat karkeita:-(

-silmäripset ovat ohuet, suorat ja vaaleat. aina on laitettava ripsaria, että näyttäisi edes joltain.

-silmien alla on pussit(no, ei onneksi kovin pahat)

-olen liian laiha (no, se tosin näkyy kyllä ulospäinkin.. että eipä oikein voi peitellä)

siinäpä joitakin, mitä mieleen tuli.

• tuu muuta

mieleen, kuin raskausarvet muta en niitäkään nyt mitenkään niin noloina pidä. Jos jollekin miehelle vatsan arvet on niin hirveitä niin sitten on. Ei niille oikein mitään voi.

• minna,

pienet rinnat, voi juku että harmittaa. muuten olisin ihan kivannäköinen.

• saapiko kysyä

Monet tykkää pienistäkin, kuten minä. AA-kuppi tai pienemmät on minusta kivannäköiset ja erityisesti tuntuiset.

• minna,

niin, unohdin sanoa, että tää oli hyvä gallup. kyllä sain nauraa!

• tadaaaaa

Noh, täältä pesee:
      kierot hampaat, joita yritän aina peitellä, yksi kulmahammas kellertävä
      paksut jalat
      pienet rinnat
      ohuet ja suorat hiukset
      isot huulet
      pienet silmät, silmien alla pussit
      tummat karvat
      arpia jaloissa
      hassut kulmakarvat
      rumat kynnet --> kynsinauhat repeilevät helposti
      sieraimet aukeilevat inhottavasti, kun nauran

Mutta pienillä nikseillähän kaiken saa näyttämään hyvältä, joten no hätä likat!!!

• Onnen lahjat

Lähinnä kiinnitin huomioni sinun paksuihin jalkoihin
        tuossa listassa.
        Itselläni on juuri päinvastoin; kroppaani nähden jalkani ja varsinkin nilkkani ovat tosi laihat; olen harkinnut sata-miljoonaa kertaa itsaria, mutta rohkeus ei riitä.
        Ja ei ne ole ainoat ongelmani.
        Mielestäni juuri tärkeimmät
        kohdat naisessa ovat minulla aivan pielessä;
        rinnat roikkuvat, harakanvarpaat, vatsa pömpöttää, ei kulmakarvoja, ohuet huulet.
        Tyytyväinen olen ainoastaan silmiini, ne ovat kyllä kauniit, mutta se ei riitä....

Elettävä on kuitenkin päivästä toiseen.
        Sitten joku valittaa, kun musta karva kasvaa navassa, voi...voi...no ongelma sekin.

• *ehkäpä*

No jopas oli listaa virheistä..sinulla ja muilla :D

Taidan olla sitten harvinaisen hyvän itsetunnon omaava, kun en keksi itsestäni juuri mitään..

Jos pakko on jotain keksiä, niin sanotaan että:

pienet rinnat
      suonet näkyvät jaloissa
      pieni takapuoli.

Eli silikoonia ylös ja alas niin vot :D

• Voin jatkaa tätä juttua

En usko, että noi kaikki on läheskään totta, mitä te mimmit olette kirjoittaneet, puolet "potaskaa", no huurmoriahan olla pittää..
        Miulla on ongelmia kanssa kyllä riittämiin....

Jos vaikka yläpäästä aloitan:
        -Ei kulmakarvoja, piirrän kynällä,
        -Ohut ryppyinen kaula, peitän huiveilla,
        -Tissit roikkuvat, hävettää,
        -Vatsa pömpöttää vaikka jumppaan,
        -Reisissä selluliittia, jumppa ei auta,
        -Pohkeet hoikat, housut peittävät,
        -Nilkat ohuet, ei hameita kaapissa,

-Niin, että paneeko joku paremmaksi????
        Ps. Kynnet kuin paperia, eli rumat.
        _-Voin vakuuttaa, että tämä kaikki on totta.

• aaaapuvaaa

Ainakaan miehiä, jos niin luulet?

• moninaisuudessaan

laittoi ihan tämä galluppi miettimään omia virhekohtia.. Olen nuori, kauniiksikin haukuttu tyttönen, mutta listasta tulee järkyttävän pitkä kun rupeaa kunnolla ruotimaan:

Ylhäältä alas:
      - luonnonkihara tukka, josta ei koskaan tiedä miltä näyttää seuraavana aamuna
      - otsaan tulee ryppyjä kun kulmat nostaa
      - silmänaluset joskus aamulla turvonneet
      - Pisamia
      - saan suurennettua sieraimeni inhottaviksi
      - hampaitani inhoan eniten, etuhampaat hitusen suuremmat kuin muut, peittelen kovasti
      - kaulassa arpi luomenpoistosta
      - jenkat jos kireät farkut
      - käteni ovat kuivat
      - kynnet halkeilee helposti
      - polvet muhkuraiset
      - kynnessä joku verenpurkauma, joka kyllä kasvaa ajanmyötä pois
      - toinen jalka suurempi kuin toinen

Näin, rumahan minä

• korjattavissa

Kaikki luettelemasi "virheesi", paitsi ehkä polvet ovat korjattavissa.
        Ja sitäpaitsi kauniit polvet ovat äärimmäisen harvinaiset, sellaiset pyöreät, ei luisevat, (minun mielipiteeni)
        Itse kyllä katselen mielelläni kauniita naisia, vaikka olenkin hetero, mutta onhan kauniit naiset ilo silmälle.
        Sitäpaitsi ei kait kenenkään hiukset ole aamulla parhaimmillaan, ja pikkuarpi kaulassa on varmasti pienempi paha, kuin ryppyinen kaula (minulla on)
        Joten ei muuta kuin hymyä huuleen ja eteenpäin...elämässä.

• tämäkin...

-peräpukamat
      -kuorsaa
      -piereskelee unissaan
      -aamulla muistuttaa frenkenstainin hirviötä

erityisen noloa silloin kun on tuonut jonkun baari-illan jälkeen kotiinsa seksi mielessä.

juu ja kiitos hyvistä nauruista :)

• hyvistä nauruista

"Tää naama onkin tällanen väritystehtävä, ennen ei oo ulos menemistä."

Siis ihan mahtavaa itseironiaa, hyvä naiset.

Omasta listasta tulisi vaikka kuinka pitkä, mutta tässä vähän alkua;

- paksut jalat (vaikkakin lihaksikkaat)
        - raskausarpia siellä täällä
        - rinnat kuin rusinapussit
        - iho vanhenee armotta, rypyt on jo tätä päivää
        - suonikohju
        - hiusten latvat huonokuntoiset
        - hampaista osa erivärisiä
        - varpaankynnenaluset haisee pahalle
        - liian usein sänki säärissä
        - jenkkakahvat
        - isot kädet ja jalat
        - allit

juu näin se on, nobody is perfect =)

Ja uskokaa tai älkää, mutta minua kehutaan usein erittäin kauniiksi naiseksi, tietäisivätpä vaan totuuden =/

• pelle hermanni

siis täähän on ihan hillitön ketju :))))
      Tässä omat salaisuuteni

- hartiat kuin janisievisellä, tosin ilman sitä atleettista kapenevaa alaosaa
      - hillitön tyvikasvu, joka saa pääni näyttämään pellen nupilta (kaljunnäköinen päälaki jota ympäröi tumma pörrö)
      - kulmakarvat, jotka ovat asettautuneet heti hiusrajan alle, joten niitä meikatessa tulee hiusrajakin väritettyä samalla
      - ylähuuleen kasvavat karvat...urgh
      - häpykarvoitus joka ulottuessaan polviin asti peittää kivasti sisäreiden armottomat raskausarvet
      - suonikohjut
      - isot ja roikkuvat rinnat, joilla taas vastaavasti voi peittää alavatsan raskausarvet
      - napa, johon napakoru on ollut kadoksissa jo useamman viikon
      - reidet, joilla pysyy pystyssä ihan millaisessa myrskyssä tahansa
      - säärikarvat, jotka ovat nilkasta mustat, säärestä punaiset ja polvesta jo osa häpykarvoitusta
      - jalat kuin veneet, kokoa 42
      - varpaat...ne on ihan ok ;)

• en oo nainen-en yhtään mitään

- lättäjalat
      - vinot hampaat
      - rinnat eriparia (toinen aa, toinen b)
      - epäsymmetriset kasvot
      - hörökorvat
      - rumat kynnet
      - -"- varpaat
      - paksut ja suonikkaat jalat, jotka lyhyet verrattuna selkään
      - selluliittia
      - huono iho (finnejä, mustapäitä, talinäppylöitä)
      - hiusraja niin takana, että näyttää kaljulta
      - pömppömaha
      - roikkuluomet
      - Pinochio- nenä

• apuvaaa

Olemme vain ihmisiä emme täydellisiä afrodiitteja/adoniksia.

• uskallanko sänkyyn

Täältä olen lukenut kaikenlaista, onko kaikki totta, en oikein jaksa uskoa, mutta kertokaa hyvät ihmiset, mitä teen ,kun on uusi miesystävä ja pitäisi mennä eka kerran sänkyyn, ja roppa on jo hieman "rupsahtanut".

Tuleeko pakit tämän jälkeen, ja itsetunto romahtaa entisestään.
        -------

Hän on kyllä tietoinen näistä ongelmistani, olen kertonut, mutta ei ole nähnyt minua ilman vaatteita vielä. Mitä teen, haluan kuitenkin mennä sänkyn hänen kanssaan, eli otanko sen riskin?

• uskallanko sänkyyn kirjoitti:

Täältä olen lukenut kaikenlaista, onko kaikki totta, en oikein jaksa uskoa, mutta kertokaa hyvät ihmiset, mitä teen ,kun on uusi miesystävä ja pitäisi mennä eka kerran sänkyyn, ja roppa on jo hieman "rupsahtanut".

Tuleeko pakit tämän jälkeen, ja itsetunto romahtaa entisestään.
        -------

Hän on kyllä tietoinen näistä ongelmistani, olen kertonut, mutta ei ole nähnyt minua ilman vaatteita vielä. Mitä teen, haluan kuitenkin mennä sänkyn hänen kanssaan, eli otanko sen riskin?

Jos mies hyljää Sinut ulkonäön perusteella, niin mies ei arvosta niitä asioita mitä ei silmällä näe.

• Mutta tärkeä
        mikavm69 kirjoitti:

Jos mies hyljää Sinut ulkonäön perusteella, niin mies ei arvosta niitä asioita mitä ei silmällä näe.

Kiitos rohkaisusta, näin teen, ja tottavie jos hylkää, niin hänen päässä ei ole kaikki kotona.
        On muuten tosi fiksu ja meillä on ajatusmaailma kovin samanlainen.
        Mutta murrosiästä lähtien olen "kärsinyt" huonosta itsetunosta juuri ulkonäköni perusteella.

Tosin pukeudun kauniisti ja saan kehuja kauniista ulkonäöstäni.
        Tämähän siinä on se ristriita, että itse kun tietää mitä siellä alla on, niin ei ne kehut paljon lohduta.

Pelkkä hoikkuus ja kauniit kasvot eivät tänä päivänä riitä miehille.

-----Eipä ole miehet tämän otsikon alle liioin kommentoineet...minkähän takia, vai eivätkö vaivaudu meidän "rumien" postia lukemaan.....

Eivät ne kaikki urotkaan ole kalsarit jalassa herkullinen näky.

Itselleni on tärkeämpää, se mitä siellä päässä liikkuu, siis yläpäässä. Jes....jatketaan tytöt:)

• Pikku-Iines

Ihanaa naiset, tämä on just sitä mitä me tarvitaan! Minulle antaa rutkasti voimaa epätoivon hetkillä ajatus siitä, että kukaan meistä ei ole täydellinen. Ja kun muistaisi sen, että kauneus on aina katsojan silmissä. Minun kaunis voi olla sinulle ruma.

Noh, mun lista on tämmöinen:
      - allit
      - höllyvä massu, kunnon pullataikina
      - raskausarpia siellä täällä, erityisesti vatsassa
      - selluliittia
      - roikkuvat rinnat
      - huonot hampaat
      jne..

Lista ei suinkaan tuohon päättynyt, "vikoja" vielä löytyisi muitakin. Mutta silti on kehuttu kauniiksi. Se on kyllä mukavaa aina kuulla. Pitäisi vain aina kulkea tuolla maailman teillä omana upeana itsenään ajatellen, että minä olen tämmöinen ja olla tyytyväinen itseensä. Ei tosin aina ole helppoa.

• .................

Mä tulostan tän ketjun itselleni pahan päivän varalle.

Oikeesti, kuinka paljon aikaa elämästä menee siihen, että murehtii kuitenkin loppujen lopuksi ihan pikkujuttuja.

Se kun on aivan fakta, että kun ikää tulee lisää, niin elämän merkit kehossa alkavat näkymään. Kukaan ei ole 8-kymppisenä saman näköinen, kuin oli 2-kymppisenä.

Kauhein tragedia on se, jos omaa ikääntymistään ei hyväksy.

Dovellehan tää ketju pitäisi laittaa, on tää niin hyvä.

• vastata

Tää ketju on niin hauska, että on kannettava kortensa kekoon. Muuten olen lähes täydellinen, mutta.... ;))

Hampaat rumasti vinossa
      Navassa kasvaa muutama sitkeä karva (vaikka kuinka poistaisi niitä)
      Kunnon jenkkakahvat
      Pömppömaha
      Riut käsivarret
      Isohkot rinnat (C-D), joihin maan vetovoima on reippaasti iskenyt kyntensä ;))
      Velttoa nahkaa leuan alla
      Kesällä jatkuvasti punainen nenä (auringon takia)

Olihan sitä siinäkin.
      Hyvää Juhannusta kaikille!

• ...my contribution

No täältä pesee!

1. Isohko nenä jota ei mielellään esittele sivusuunnasta. Ei nyt mikään hervoton klyyvari mutta kuitenkin hmm hyvinmuodostunut ja aristokraattinen.

2. Sinnikkäitä aknearpia ja ajoittaisia finnejä, joihin auttaa vain hormonihoito (jota en tällä hetkellä halua käyttää)

3. Ohut ylähuuli

4. Ohut tukka, jota yritän huijata paksummaksi tupeeraamalla ja kihartamalla. Luonnostaan on piikkisuora.

5. Poskessa on lyijykynän pään kokoinen luomi, jossa kasvaa karvaa. Saa ajella yhtä usein kuin mies partaansa, jos tahtoo karvat pitää piilossa. Onneks lääkärit sanovat että karvaluomi on harvoin syöpäluomi.

6. Mahassa löllyy 2kpl makkaroita, vaikka muuten olen laiha kuin riuku.

7. Nännien ympärillä kasvaa välillä karvaa, ne pitää nyppiä säännöllisesti etteivät näy.

8. Nilkkoihin kertyy nestettä ja tulehtuvat helposti. Olen muuten rimppakinttu, joten nilkat näyttävät kuuluvan jollekin aivan toiselle.

9. Valkoinen iho, joka ei rusketu, vaan johon tulee aurinkoihottumaa heti kun uskallan käydä toukokuussa hakemassa postia laatikosta t-paidassa.

10. Taipumus kerätä kaasua suolistoon, jolloin näytän oikeasti siltä kuin olisin 6. kuulla raskaana. Väliin hämmästytän omankin mieheni ilmestymällä saunaan vatsa turvonneena, kun juuri muutama tunti sitten hän näki minut vähän vähemmän raskaanaolevan näköisenä. Tadaa!! Ylläripylläri ;)

Ja tästä huolimatta, sinnikkään ylläpidon ansiosta, näytän kuulemma kuumalta mirribeibeltä. Hehee! Näillä mennään ;)

• blondi-22

Juu tiedän, et nää ei oo pahoja, mut kerronpa kummiskin:

- selluliittia pikkusen takapuolessa
      - paksut nilkat (Niin miten helkutissa jollain voi olla ongelmana kapeiden nilkkojen kanssa?!! Haluisko joku vaihtaa??)
      - rasvoittuva iho; finnejä ja mustapäitä, mut ei onneks niin paljoa, että niiden kanssa ei pystyis elämään
      - pienehköt helposti punastuvat silmät
      - pottuvarpaassa syylä, mut mää myrkytän sen

P.S. Kiitos nauruista viel kerran!

• et vaihtaisi

Puhun nyt noista nilkoista, sanot että sulla on paksut nilkat, ja minulla ei ole kapeat, vaan ohuet, siinä on vissi ero.
        ----
        Se on minulle niin "heikko" kohta, että en voi ikinä pitää hametta, enkä capreja.
        Haluaisinkin olla mies.
        Sitten minua sanotaan kauniiksi, mutta eihän ne jalat näyt pitkisien alta.
        ----
        Ja paksuja nilkkoja voidaan kyllä ohentaa, mutta kuinkas ohuita nilkkoja paksunnat, olen tietoinen siitä, että jos omaa rasvaa siirretään nilkkoihin, niin se ei pysy siellä, on sekin kokeiltu, rahat menivät kankkulan kaivoon....mutta jatkan tätä elämätä vielä näillä nilkoilla, elän toivossa, että joku ratkaisu vielä löytysi nilkkojen paksummiksi saamiseksi.

• Papeete1

Hauska ketju, pakko ottaa osaa. Minuakin on monesti sanottu nätiksi mutta itse en jaa tuota mielipidettä, koska tiedän totuuden :)

Yritän tehdä kattavan vikalistan

-Olen karvainen ja ne ei todellakaan ole mitään hentoja karvoja vaan tummia, paksuja ja pitkiä. Sääriä ei voi edes kuvitella höyläävänsä vaan ne on revittävä vahalla jotta touhulla on edes jonkinmoinen vaikutus. Bikinirajat..? Joo-o, vahaa tarvitaan paljon jotta siihen viidakkoon saadaan bikinirajat, leviää muuten reisien puolelle, niin ja tietysti kainalot on vahattava. Pari ällöä karvaluomeakin löytyy, tietysti naamasta. Hiuksissa ei voi pitää lyhyttä mallia, koska se hukkuu hetkessä, kun hiustenkasvu on sen maksimin kuukaudessa ja vähät rahat menis kampaajalle, nyt ne menee shampooseen ja hoitoaineeseen, pitkään paksuun tukkaan riittää yksi hoitoainepurkki n. 4 pesukertaan.

-Iho on atooppinen jota saa rasvata koko ajan. Naamassa taas on sekaiho joka on erittäin pintakuiva. Tietää mustapäitä, finnejä, liuskoina lähtevää kuivaa ihoa ja kraatterin kokoisia huokosia.

-Pari hammasta kivasti miten sattuu (viisurit pisti vinoon)

-Nenä pieni pottu ja isot sieraimet

-Synnyttäneen ja imettäneen tissit, ryhtiliikettä ja silikonia kaivattaisiin

-Raskausarpia

-Hartiat leveät ja haukkarit n.29cm ilman bodausta.. oikein siroa ja naisellista

-Peffa.. Peffaa ei oikein olekkaan, kannikat on kuin 2 viiden pennin korppua

-Lievää selluliittia

-Vatsassa isot ongelmat. Kaikki ylimääräinen rasva kerääntyy vain ja ainoastaan navan kohdalle. Turpoo välillä sen näköiseksi kuin olisin raskaana ja kerää varsinkin menkkojen aikana nestettä mukavasti eikä farkut mene kiinni joten verkkareita saa käyttää viikon joka kuukausi, halus tai ei.

• Eräs Onneton Tapaus. ;)

Ihan aluksi ilmoitan olevani 20-vuotias. Ei siis voi laittaa iän piikkiin. (Joku jo sanoikin ettei 8-kymppisenä näytä samalta kuin 2-kymppisenä - voi helveta, en malta odottaa.)

Tässä mitä löytyy, ylhäältä alas:

-hiukset ohentuneet viime vuosina huomattavasti ja vaihtaneet sävyn likaisen kellertävään. Väri on todellakin oma.

-otsa on korkea ja hieman luisu. Siinä on pieniä arpia (pää edellä joka paikkaan), jotka erottuvat erityisen hyvin, koska iho on siitä kuiva.

-alahuuli on ylähuulta suurempi ja leveämpi. Ilme näyttää koko ajan naurettavan mutrulta, ellen vedä tietoisesti suupieliä ylöspäin.

-kasvoilla couperosaa ja sekaihoa.

-leuan alle kertyy ylimääräistä pehmeyttä, minkä takia usein sorrun pitämään päätäni luonnottoman pystyssä.

-laaja-alainen psoriasis levinnyt korviin, kaulaan, hiusrajaan ja päänahkaan ja tietysti kaikkeen näiden alapuolella. Enimmäkseen on piilossa.

-hartiat kapeat, luisuuteen taipuvat. Ympärys rinnan alta sama kuin vyötärön kapeimmasta kohdasta.

-rinnat pienet ja suipot ja arpiset. Nännit sivuille alaviistoon. Tubulaaria? Nännit katoavat ja muoto lösähtää lämpimässä. Jos muuhun huumori riittääkin niin tässä kyllä loppuu!!! Paitsi teillä jotka tätä luette! :P

-sormet pitkät, kapeat ja KIEROT. Kynnet pehmeät, repeilleet.

-vyötärö kapea ja lantio leveä. Niiden yhtymäkohdassa on melkein 90 asteen kulma, ei mitään vähittäisyyttä.

-alavatsa jostain syystä pömpöttää.

-häpykumpu on niin leveä ja korkea, että joskus näyttää siltä kuin minulla olisi munat. Vielä ei ole kuitenkaan naiset tulleet iskemään... Ehkä mulla on siis liian pienet munatkin vielä! :D

-takapuolessa ja yläreisissä raskausarpia. Peffa leveä, riittävää pyöreyttä en meinaa saada siihen millään. Kaikki kudos pehmeää, vaikka mitä yrittäisi.

-reidet paksut ja löllähtelevät liikunnasta huolimatta. Yläreidet kumman pallomaiset.

-pihtipolvet, lisäksi itse polvet terävät kaiken pyöreyden keskellä.

-pohkeisiin ei saa järkevää muotoa.

-säärien iho kuiva, hilseilee. Siksi usein myös millin sänki, kun ihon pitää antaa levätä.

-nilkat paksuuntuneet viime vuosina ja tuntuvat usein turvonneilta.

-jalkaterät heikot, luisevat ja litteät. Kaikki jänteet jne. näkyvät läpi. Jalan alle jää kuitenkin runsaasti tyhjää tilaa.

-olen alkanut kehittää vaivaisenluita.

-varpaat pitkät ja kapeat, eivät ollenkaan suloiset. Isovarvas huomattavasti muita pidempi ja paksumpi, siinä kasvaa pari vaaleaa karvaa (ajan pois).

Kuulostaa siltä kuin olisin lihava, mutta painoindeksi on pari kymmenesosaa yli 20.

Tähän kaikkeeb kun lisätään iho, joka on kauttaaltaan hyvin vaalea ja kellertävä eikä rusketu... ja kuultavuuden takia läpi näkyvät verisuonet...

Olen siis kulmikas, luisevan ja lössähtäneen risteyttävä ja pohjaväriltä keltainen, mutta viherraidallinen.

Vielä miehet kauniiksi kehuvat. :D

• Karva-apina

Kiva kuulla, etten olekaan ainoa karvainen nainen! Niitä karvoja on tosiaan joka paikassa, ihme juttu ettei kuitenkaan rinnoissa ja naamassa.

- Pukaman jäljetkin löytyvät synnytyksen jäljiltä.
      - Maha on suhteettoman iso muuhun kroppaan nähden: kaikki läski kertyy keskivartalolle.
      - Minulla ei ole koskaan ollut vyötäröä, kun olen suora kuin tukkipökkelö.
      - Takahampaat ovat räjähtäneet nuoruuden syömishäiriöiden ja oksentamisen seurauksena. Pari hammasta on pitänyt poistaakin takaa, kun niitä ei enää pystynyt korjaamaan.
      - Naama valuu maata kohti ja kaksoisleuka ei lähde pois vaikka kroppa olisi kuin hoikassa kunnossa.
      - Kuivat ja halkeilevat jalkapohjat
      - Polvet aina mustana
      - Riippurinnat

Uskomatonta on, että kaiken tuon pystyy peittämään ja salaamaan, paitsi kasvot :D

• peilaamaan

Tämä ketju pudottaa tämmöisen leveäperäisemmänkin tuoliltaan...ei voi olla hilpeämpää ketjua kuin omaan habitukseen osoitettu rakentava kritiikki!

Pidin itseäni varttitunti sitten vielä varsin mainiona yksilönä, mutta jos nyt niuhottamaan ruvetaan:

- Pitkät, luonnonkiharat hiukset, jotka heräävät aamulla ennen minua miettimään, olisiko tänään muodissa villapallo vai neljän tuulen lakki. Jos niille yrittää tehdä jotakin, puoleen päivään mennessä pään toinen puoli keksii kihartua ja toinen pysyä suorana. Lyhyiksi niitä ei voi leikata, koska todella vahvat pyörteet takaraivolla näyttävät pälvikaljuilta. Tuulisella tihkusadesäällä pelottelen naapuriston lapset ja koirat veteliksi.

- Pitkät ja tummat ripset, jotka ovat juuresta piikkisuorat ja kärjestä kaartuvat. Jos niitä sitten taivuttaa juuresta räystäsefektin välttääkseen, ne menevät täydelle rullalle: ihan kuin olisi liimannut lakupekat poikittain yläluomiin.

- Nenä, joka kaverien mielestä on roomalaisen uljas. Puuskittaisessa sivutuulessa se on kuitenkin aika vaarallinen, kun ikinä ei tiedä, milloin niska nyrjähtää.

- Hampaat, joita on tähän suuhun liian paljon, eli hymy näyttää geenimanipuloidulta albinomaissintähkältä.

- Rintamusta on kertynyt niin paljon, että näytän vaatetettuna jääkaapilta. Vyötärö on kyllä kapea, mutta ei sitä näillä rinnoilla voi korostaa, jollei halua näyttää siltä, että on käynyt myymälävarkaissa ja sullonut saaliinsa kaula-aukosta sisälle. Napaani en ole nähnyt miesmuistiin, mikä kyllä muodostui ongelmaksi vasta vähän aikaa sitten, kun onnistuin saamaan järvivedestä napatulehduksen, ja jouduin hoitamaan desinfioinnin peilin kautta.

- Sormet ovat pitkät, mutta tasapainon vuoksi kämmenet ovat suhteettoman leveät kuin maamyyrällä. Nyt vasta hoksasin, että kun käsissäni oli ihan nuorena syyliä, ne varmasti näyttivät kahden euron nyppylähanskoilta.

- Talvella jätin säärikarvat pitkästä aikaa ajamatta muutamaksi viikoksi ja yllätyin: säärten ylä- ja alaosa on karvaton, mutta siinä keskivaiheilla säärtä kiertää tuuhea vyöhyke, ihan kuin olisin jättänyt pari vuotta sitten muodikkaiden karvabuutsien varret jalkaan. Huomasin myös sen, että muutamia todella pitkiä ja mustia karvoja kasvaa polven takana siinä kohdassa, jota en ole ikinä älynnyt ajella. Kuinkahan moni niitä on vuosien varrella saanut ihastella?

- Jalat ovat niin pienet muuhun ruhoon nähden, että lääkäritkin ovat maininneet asiasta. Varpaat ovat ihan tasapitkät (ja -paksut), ihan kuin ne olisi leikattu kerralla viidakkoveitsen avulla, ja näyttävät siis nakkipaketilta.

- Iho on paperinvalkoinen kesälläkin. Siitä siis näkyvät läpi niin siniset kuin punaisetkin suonet. Olen ymmärtänyt, että joissakin valtiolipuissa on sama kuosi.

Kaikesta tästä huolimatta eilisaamuna vastaan tullut mieshenkilö pysähtyi ja sanoi "Olet erittäin kaunis nainen. Erittäin kaunis." Olin hetken oikein mielissäni, mutta sitten tuli mieleen, että aamukymmeneltä juovuksissa kauppakeskukseen eksyneen ihmisen arvostelukyky ei varmaan muiltakaan osin ole ihan kohdallaan. :)

• Eikä,

repesin ihan totaalisesti.. :D Mahtavaa!

Harvemmin saan näin hyvät naurut, kiitos.

• dii...

tässä miinus-listaa:

- Leveet hartiat, tosi naisellista, jee..
      - liikaa tavaraa luiden ympärillä
      - iso maha!!
      - kaksari
      - luomissa karvoja ( täytyy aina olla nyppimässä)
      - käsien ja jalkojen (jalkapohjien) iho huonossa kunnossa
      - finnejä, mustapäitä...
      - selkäläskit!!

Olis kyllä tekemistä kerrakseen, että sais itsestään hemasevan näkösen..

• Pro.

Ensinnäkin, koko meikäläinen on yhtä isoa epäkohtaa, mutta kerään herkuimmat teille. Ykkönen on oikea ykkönen elämässäkin, mutta muut eivät ole missään järjestyksessä.

1. Leuassa kasvaa sellaista karvaa, josta moni teinipoika olisi kateellinen. Voin ehkä vanhana olla sirkuksen parrakas nainen.

2. Typerät paksut posket ja leveät leukaperät. Naamani näyttää lievästi pyöreältä kolmiolta.

3. Pienet tissit. Jotka ovat vielä lörpähtäneetkin, kun laihduin. Mielestäni todella epäsuhteessa muuhun kroppaani.

4. Iso perse, jossa sellua. Perseposkia miltei kaksi. Siis kummallakin puolella. Lisäksi se saisi olla "pystympi".

5. Reidet isot. Mallia sammakon jalat. Tietenkin sellua, joka näkyy ilman puristamistakin. Jalat tynkämallia, saisi olla hieman pidemmät.

6. Olen myös leukani lisäksi muutenkin karvainen. Kädet, jalat, selkä, you name it! En jaksa tosin stressata muusta niin paljoa kuin leuasta.

7. Naama täynnä mustapäitä, arpia ja joskus finnejä. Naamani näyttää pitsalta, jossa on reilusti oreganoa.

8. Olemattoman kokoiset silmät, jotka korostavat vielä enemmän pääni typerää muotoa. Ihanaa käyttää miinuslaseja, kun ne vielä pienentävät silmiäni. Olen oikeastaan nörtin näköinen, rillit, huono iho, pari haiventa leuassa, ei tissejä, etc.

9. Paksut nilkat. Todellä tyhmän näköiset tynkä jalkojen ja paksujen pohkeiden kanssa. Ärsyttää, kun alavartaloni näyttää aivan kokoon painetulta, siis verrattuna ylävartaloon.

Oliskohan tossa kaikki? Joo, ja mä en oo hetkeen kuulluut olevani kaunis nainen, vittumainen ämmä kylläkin, että luonteessakin taitaa olla perustavanlaatuista vikaa.

• Aloittaa uusi ketju?

Tää ketju on ehdottomasti yksi parhaista :))

Olen omat virheeni jo kertonut, mutta pitäisiköhän aloittaa uusi ketju aiheesta epäkohdat luonteessa? Tunnustettavaa varmaan löytyisi monelta, mutta ei olisi välttämättä näin hauskaa.

• mistä sitä

aloittaisi? Lähdetään ylhäältä alaspäin valumaan:

Ohentuneet ja haperoiset hamppuhiukset. Sisäkumi paistaa loistevaloissa ja tietysti juuri ohuimmassa kohdassa oleva rasvapatti jöllöttää sieltä esille kuin mikäkin kykloopin albiinosilmä tai sarvi.

Omituinen kallonmuoto, minkä hiukset onneksi ainakin vielä jotenkin peittää. Milläköhän synnytyspihdeillä tämäkin on saatu aikaan?

Epämääräisen ja vetäytyneen hiusrajan alapuolelta löytyy äkkijyrkkä pudotus alaspäin. Otsa on kuin laajakuvatv:n ruutu, mitä nyt hieman kovera keskeltä.

Kulmakarvat jotenkin loppuvat kesken ja toinen kääntyy toiseen suuntaan kuin toinen. Tietysti vaaleat niin kuin ripsetkin. Karvoja on koko yläluomen matkalta liikkuvalle luomelle saakka, mutta onneksi ei kovin tiheästi. Niitä joutuu aina nyppimään, samoin nenän juuressa olevia karvoja. Onneksi ovat vaaleita.

Nenä on liian pitkä ja ei tarvisi muuta kuin laittaa huulipunaa sen päähän, niin avot: pelle hermannihan se siinä. Sivuilta on jo luonnostaan punainen couperosa-iho.

Ilman meikkiä silmiäni ei erota naamasta ollenkaan. Naamasta, joka on sekä ylhäältä että alhaalta samaa leveyttä. Epäsymmetriaa havaittavissa tarkemmin katsoessa.

Viikset ja karvoitusta poskissa, mitä pitää aina välillä leikata. Onneksi vaaleaa karvaa eikä kovin vahvaa.

Etuhampaat ovat ristissä kuin pupun korvat. Kellertävät hampaat.

Alkava kaksoisleuka ja hiirenpillu leuassa. Eteen päin työntyvä leuka, mikä johtuu huonosta ja lössähtäneestä ryhdistä.

Pullohartiat. Toinen hartia korkeammalla kuin toinen, mikä johtuu ilmeisesti siitä, että toinen solisluu on taipunut.

Allit ja polviin asti ulottuvat apinamaiset kädet. Karvoitusta. Kynnet hieman liuskoittuneet.

Rinnat on, enkä niistä välitä valittaa. Mitä nyt muutamia karvoja nännipihoissa.

Liian pitkä selkä ja lapaluut törröttävät kuin olisin saanut siivet selkääni. Ei havaittavaa vyötäröä, vaan jatkuu tasapaksuna koko matkan alas. Hillitön pömppövatsa, mitä korostaa se, että selkä on vyötäröstä nivusiin suhteettoman pitkä.

Perse omituisen neliömäinen muodoltaan ja tippuu ihan just. Reidet mukailevat ratsastushousujen viehättävää mallia ja tietysti kolmannen asteen selluliittia, sehän on selvä.

Korput ja halkeilevat kantapäät.

• Callie

Nää on nii hauskoja. Että porukka kirjottaa hyvin. Tota katotaas..

-isot etuhampaat, oikein surffilaudat. Taisi joku esiäiti ihastua maatalon polleen hieman liikaa..

-ylähuuleen kasvaa tummaa karvaa, ei kuitenkaan ihan Hitler-viiksiä.

-paksut reidet (treeniä)

-selluliittia niissä reisissä (vielä enemmän treeniä)

-nopea karvankasvu (ok hiuksissa, mut perkules jalkakarvoissa! Oikein siilinpiikit)

-backfattiä

-rinnat varmaan päättää muuttaa etelään tässä kun ikää tulee lisää (silicone anyone?)

-raskausarpia vaan ei vielä yhtään lasta

-isot kädet, miehekkäät

-leveät hartiat (think of a female Arnold)

-hieman couperosaa poskipäissä ja annas kun punastun..."minkä värinen on paloauto?" ja muuten iho on hyvin vaalea.

että tällaista mulla :)

• ei ikinä

Nykyisin suurinpiirtein "kaikki" käyvät uimahalleissa ja kylpylöissä, jos ei muuten, niin vesijumppa ja tai -juoksu, sekä tietysti uinti, ne olisivat minunkin mielisiäni harrastuksia, mutta kroppani on sitä mallia, että en ilkeä kartakaikkiaan mennä sinne toisten arvosteltavaksi.
        ---
        Että ei tää ongelmavartaloisen elämä ole niin auvoista, kun pitää niin monista asioista kieltäytyä.
        Ja nykyisin on paljon muitakin asioita, missä vaatteita täytyy vähentää tai riisua kokonaan.
        Esim.
        -Jo sänkyyn meno miehen kanssa, "tällä hetkellä orastava suhde" arveluttaa.
        Näitä asioita voisi jauhaa vaikka kuinka pitkään, mutta ei ne siitä parane, mutta helpottaa, kun voi anonyyminä purkaa paiseitaan.

• neitonen...

Olipa mahtavia juttuja teillä muilla, tässä mun:

-Ylipainoa (170cm/80kg, mutta alaspäin menossa)
      -Ylipainosta johtuvat vatsamakkarat ja reisiselluliitit (voi että odotan että pääsen näistä eroon...

Ja sitten kaikista noloin:
      -mun häpyhuulet on erikokoiset! Toinen niistä roikkuu n. 1cm "ulkopuolella" mitä toinen ei tee...

Miehen kanssa sänkyyn meneminen ujostuttaa, haittaako se miehiä? Loistava rakohan se muuten on.. =)

• edes mieti

tollasta; mulla roikkuu toinen varmaankin puoltoista senttiä alempana kuin toinen. So what, se on vaan SÖÖTTIÄ ja PERSOONALLISTA. Pidä tuo mielessä kun menet miehen kanssa petiin. Eiköhän se mies ole vaan ihan tyytyväinen, kun pääsee työntymään sinne tärkeämpään paikkaan. :)

• on tuolla
        edes mieti kirjoitti:

tollasta; mulla roikkuu toinen varmaankin puoltoista senttiä alempana kuin toinen. So what, se on vaan SÖÖTTIÄ ja PERSOONALLISTA. Pidä tuo mielessä kun menet miehen kanssa petiin. Eiköhän se mies ole vaan ihan tyytyväinen, kun pääsee työntymään sinne tärkeämpään paikkaan. :)

pari hassua karvaa ukkovarpaissa.

• ole happy?

Parempi kun pääsisit tuosta.kielenkäytöstäs
        eroon,eix.kundit oo maininnu,siitä.ennen kan-
        tas,vaikka minkälaiset,sellut,kun,LUKEE,
        SUN TYYLISTÄ TEXTIÄ.KAIKKI MIEHET EI TYKÄTÄ,KIROILUISTA??-JA RAKO?-KAS"KUN ET SANONU
        SIITÄKIN:ON KUN KAIVON RENKAAT,??-JA JOS SE YKSI SIELTÄ VÄLISTÄ,ROIKKUU.KULJE PITKIKSET JALASSA,ETTEI NAAPURIN KOIRAT,TUU JA SYÖ??-EI NE MIEHET.MITÄ HUOMAA.VOI OLLA ETTÄ.KUNNON,MURJASULLA,HUULET ROIKKUU,KUN AJO KOIRAN KORVAT, ET OLE NEITONEN ETKÄ UJO.PUHUT SIITÄ,KUN MYYTÄVÅSTÄ,AUTOSTA..EI MIEHET KIIMASSAN
        HUULIA HUOMAA.SEN VAIN JOS ON NIIN VÄLJÄ,OLO JÄLJESTÄ PÄIN KUIN NAKILLA,OLIS PORTTIKONKIA HUIDELLU...HYI,,,TUHKAKUPPIKO??OLITKO SELVIN PÄIN
        ELLET`?AINOO SYY JONKA YMMÄRTÄISIN MOISEN????????

• edes kaikkia

joten tässä vain top-5:

Kärsin pigmenttihäiriöstä eli vitiligosta, eli käsissä ja kasvoissa on läiskiä, jotka jäävät totaalisen kalmankalpeiksi ja erottuvat sitä selvemmin, mitä voimakkaammin ympäröivä iho ruskettuu. Tarpeetonta sanoa, että kesä ja auringonpaiste on yhtä piinaa, jonka toivoisi loppuvan mahdollisimman äkkiä.

Hampaat iloisesti vinksin vonksin, tätä leukaluuta ei ole suunniteltu tälle hammasmäärälle.

Pienet silmät ja suhteettoman alhaalla olevat kulmakarvat.

Kapea suu ja siihen nähden leveä nenä.

Läskiä selässä.

• tässä minä

ja siis nyt en edes keskity selluliittiin ja raskausarpiin sun muihin, vaan tosiaankin listaan ne kaikkein noloimmat omasta mielestäni, eli
      kyllä, olen helvetin karvanen, löytyy niin ylähuulesta, leuasta, kaikista normaaleista paikoista runsaasti ja jumalattomalla kasvuvauhilla, mahakin on liian karvanen ja joka päivä tutkin kauhuissani tissejä, millon niitten karvat rupee riehuun

akne ja sen arvet

sammasta kielessä, mää vihaan sitä

isot ja totaalisen eriparia olevat häpyhuulet

ja hahaa, meinasin kuolla nauruun ku joku tuolla kirjotti et varpaankynnenaluset haisee pahalle, se on ihan totta! :D

ristus flikat tätä elämätä

ainiin, ja oon 23

• örgh

Tässä mun luurangot:

-Selluliittia reisissä ja pohkeissa, nilkat niinkuin puutukit vaikka muuten hoikka

-viikset jotka muuttuu keltaisiksi kun rusketun

-isot etuhampaat ja purentavirhe, koetan peitellä enkä uskalla naureskella suu auki

-ainaiset ilmavaivat joita ei voi pidättää

-haisevat ja silsaiset jalat, aina hiessä

-huono ryhti jota en tunnu saavan kuntoon vaikka kuinka jumppaan

-lättäjalka kokoa 42, tosi sexy, vaikka on pituuttakin melkein 180cm

-Lisäksi aina likaiset korvat, rähmäiset silmät, haiseva hengitys ja hikiset kädet, varsinainen naarasapina siis...

Jos joku tietää hyviä vinkkejä ryhdin oikaisemiseen niin kertokaa pliis.

• setorit

tässä vinkki miten voisi ryhtiä suoristaa.
        ostaa heinäseipään ja laittaa sen selkään kiinni vöillä sekä piilottaa sen paidan alle.
        jo on kumma jos ei ryhti oikea...

• noloimmat

-suonikohjuja,vaikka olen vasta vähän yli 30v,ne nolottaa. Suoneni ovat näkyvät muuallakin, ei kaunista.
      -pari pigmenttiläiskää joita inhoan. Onneksi eivät ole suuria mutta jos joku tietää keinon poistamiseksi niin vinkkejä kiitos.
      -rumat hampaat
      -liikaa luomia
      -silmälasit

Mahtava ketju, ihanaa huomata etten ole yksin kompleksieni kanssa. Nykyään kun pitäisi olla täydellinen.

• neiti*

- ollut pitkään aknea naamassa, muut ei sitä aina huomaa kun laitan aina pari kiloa meikkiä naamaan, ja kehuu kauniiksi, tuntuu niin tyhmältä, koska tiedän että mun kauneus ei ole kuin pakkelia, no nyt oon saanut ihon kuntoon lääkkeillä, mutta se on edelleen täynnä finneistä jääneitä punaisia läiskiä, eli pakkelia edelleen tarvitaan, mut näytän jo sentään ihmiseltä ilman meikkiäkin.

-Oon aina ollut laiha, ja pienirintainen tietenkin, push-uppeja sitä tietenkin joutuu käyttämään.

-En rusketu, joten päivettävää vartalovoidetta joka pv päälle ja itseruskettavaa sen lisäksi vähintään joka toinen pv.

- vaaleat ripset ja kulmakarvat, joita tekovärjään kerran kuussa, muuten ei näy edes silmiä päässä :D

Nuo kaikki ei kuitenkaan haitannut mun poikaystävää (ehkä alussa oli vähän järkyttynyt mut tottui äkkiä :D) joka on kestäny mua jo melkein 2v. Et kyl se sisäinen kauneus on se tärkein ;D

• AHR*

Tästä huomaa, ettei ihminen ole ikinä tyytyväinen itseensä..

Listani:
      - Paksut sääret (sukuvika)
      - Pienet rinnat (B)
      - Kihara tukka (ei se nyt aina haittaa:)
      - Leveät hartiat (treeni/sukuvika)
      - Pienet hampaat (..välejä)
      - Iso jalka (39-40)
      - Iso nenä (No ei ihan venäläinen)
      - Huono iho (mustapäät, finnit ->ikä)
      - Joskus pituuteni haittaa (170cm), kun tuntuu että nykyajan miehet ovat NIIN lyhyitä.

Toisaalta taas olen onnellinen siitä, että olen löytänyt rinnalleni ihmisen, joka hyväksyy minut sellaisena kuin olen.

• Skrode tyttö

Olen kyllä melkoisen tyytyväinen ulkonäkööni, ja siihen että osaan huijata oikeilla vaatteilla, meikillä ja kampauksella. En suhtaudu ulkonäkööni kovin vakavasti, vaikka rakastan laittautumista ja sekin on enemmän hauskanpitoa ja itsensä ilmaisua. Täydessä tällingissä olen kuulemma hottis ja beibe yms. potaskaa mitä miehet suoltavat. Mutta todellisuuteen:

- Ruumiiltani olen mallia amatsoni. Siis pitkä ja ei-niin-siro. Ei välttämättä huono asia, mutta tulee kuitenkin kadehdittua kaikkia siroja pieniä naisia joita kävelee vastaan.

- Vaikka olen hoikka/normaali, on lihani melkoisen pehmeää ja lihasta ei näy. Toisaalta on kiva näyttää naiselliselta.

-Kroppani on pahasti eri paria. Rintani eivät näytä kuuluvan vartalooni ollenkaan, ne ovat kokoa A, suipot ketunnokat ja "rennossa" tilassa täysin muodottomat ja roikkuvat. Teinimpänä ajattelin että en voi koskaan olla alasti miehen edessä kun tissit on niin rumat. Onneksi sitä viisastuu.

-Vatsassa on pari makkaraa.

-Lantioni on ERITTÄIN leveä, ja tarkoitan sitä. Vaatteiden löytäminen on työn ja tuskan takana kun perseestä istuvat housut on muualta liian isot, ja muualta sopivat eivät sitten mene edes päälle. Toisaalta, se on taas sitä naisellisuutta ;)

- Olen 20-vuotias, mutta selluliittia löytyy enemmän kuin 57-vuotiaalta äidiltäni tai keneltäkään naiselta jonka olen alasti nähnyt. Takapuoleni näyttää höllyvältä perunapellolta ja takareiteni ovat melkein polvitaipeisiin asti yhtä muhkurarinnettä.

- Iho on kalpea ja kellertävä ja verisuonet näkyvät läpi. Kasvojen iho on keltaisen, valkoisen ja punaisen kirjava, ihohuokoset on isot. Meikkivoidetta on käytettävä aina.
      Silmänaluset ovat syvät ja hyvin tummat, todella haaleat silmät, pienet kuin sialla vaaleine ripsineen. Nenäni on iso ja sen muotoinen että 20 vuoden päästä se tulee olemaan sellainen juopon perunanenä, vaikka en alkoholia käytäkään. Poikaystäväni sanoo aina rakastavasti että naamani näyttää ilman meikkiä "vähän kuralätäköltä" :D Ja huulten yläpuolella kasvaa tummahkot VIIKSET joita sitten pitää vahata.

- Tummalta isältä on periytynyt voimakas karvankasvu. Talvisin jalat on aika miehisen näköiset kun ei jaksa sheivata :)

- Ensimmäiset liikavarpaan alut tulivat jo ala-asteella liian pienistä kengistä.

Olipa terapeuttista kirjottaa tätä! Tuli sellanen olo että eihän mulla mitään ongelmaa ole. Seuraavaksi voisi vissiin kysellä mistä immeiset sitten pitävät omassa ulkonäössään :)

• ankeena

Pitkä luiseva kalvakka naama lonttopostineen on kuin vainajalta. Ohuet huulet iso suu jossa sikin sokin tukevasti amalgaamilla paikattuja keltaisia hampaita joiden takana proppuiset haisevat nielurisat. Tämä keikuu ohuen kurttukaulan varassa. Pieni leuannysä uppoaa kaulan ryppymereen.

Kaulasta alaspäin melkein kaikki onkin paksua: Leveät hartiat, mielettömän isot vatsalle roikkuvat rinnat joiden kuppikokoa ei voi ilmoittaa kun toinen on ainakin kaksi kokoa toista isompi. Leveä lantio, paksut reidet ja löysää omaan tahtiinsa hytkyvää löllöä polvitaipeissa. Pohkeetkin ovat tietysti paksut. Kaivospölkkyreisien vieressä roikkuessaan hoikat veltot hintinranteeni näyttävät kuuluvan eri ihmiselle. Kaiken tämän leveyden keskellä on kumminkin kapeampi kohta nimeltä vyötäro, olkoonkin että sitä reunustaa kaksi laihtumisen jäljiltä puhjenneen ja veltostuneen oloista pelastusrengasta. Ryhti on vetelä ja liikehdintä kömpelöä löntystelyä.

Iho on kalpean pullataikinan värinen eikä rusketu millään. Kaikki pigmentti on keskittynyt luomiin, joten näytän käänteiseltä tähtitaivaalta: tsiljoona ruskeaa täplää kelmeällä pohjalla. Koristeena kiiltävää hilsepölyä. Kynsinauhat repeilevät.

Komeuden kruunaa ei minkään värinen ohut mutta äärimmäisen itsepäinen piikkisuora tukka, joka tarvitsee tonnin geeliä ennen kuin suostuu asettumaan mihinkän järkevään suuntaan.

Jos on tukka ohut niin olematonta on kaikki muukin karvoitus. Kulmakarvoja tuskin huomaa. Nännipihoissa on muutama hassu karva jotka jaksaa nyppiä pois, ja sitten isovarmaan päällä kasvaa tankeaa sänkeä. Kainalokarvoja on yhteensä n. 20, ne ovat pitkiä ja suoria ja ohuita. Saan nyt kumminkin siitä olla kiitollinen, että tuossa ne karvat melkein sitten olivatkin, ikinä ei ole tarvinnut esim. sääriä ajella.

• naisellinennainenn

hahahaha. :D

-runsas karvoitus. jatkuu napaan asti, nännien ympärillä muutamia mustia karvoja, pienet viikset, takapuolen karvat.
      -jojoilun ansiosta minulla on kuin liian iso löysä iho nykyiselle minälleni, jota muokkaan muotoilevilla vaatteilla.
      -eri pariset ja rumat tissit, joita ei onneksi näy vaatteiden läpi.

• mee hoitoon trans

Täällä taas "nainen" kirjottelee

• 7+17

Ihoni on väriltään kalvakka possun punainen. Silmäni ovat pienet ja syvällä päässä. Silmäripsiä tai kulmakarvoja ei ole juuri ollenkaan. Poikaystäväni mielestä näytän kuolleelta sialta ilman meikkiä :D.

• nainen23

Ompas hyvä ketju. :) Nooh, iteltäni löytys vaikka millä mitalalla mut koetan ladota tähän ne jotka eniten itseäni häiritsee, ja sitten jotain jotka huomaa jo kaukaa ja vissiin syynä karkoittamaan ihmiset ympäriltäni. -.-

- ohuet, lättänät, huonokuntoiset hiukset. Pitkällisen syynäämisen jälkeen olen todennut, ettei niille ole mitään tehtävissä. Syytän geenejä..
      - arpia poskissa ihosairauden jäljiltä sekä epätasainen ihonväri
      - epäsymmetriset kasvonpiireet. En koskaan halua kenenkään näkevän itseäni oikealta päin, ja ahdistaa ystävän kanssa ulkoillessakin jos toinen kävelee oikealla puolellani ja pyydänkin aina vaihtamaan puolia koska en halua minua katsottavan huonommalta puolen.
      - karvaisuus on myös minun ongelmani kuten aloittajallakin. Syytän taas kirottuja geenejä.
      - ohuet huulet, joka vielä korostuu koska suuni on kapea.
      - alaselkä takaapäin katsottuna. Se on liian leveä, ja hankaloittaa farkkujen ym. housujen istuvuutta. Lantion pitäisi olla se levein kohta ja siitä ylöspäin kaventua lantioluiden kohdalle, mutta minulla kaventuminen alkaa vasta lantioluiden yläpuolelta. Se saa perseeni näyttämään jotenkin hassulta.. :D ..kukaan ei ole kyllä sanonut, mutta ainakin itseni mielestä.

Intiimimpiä ulkonäköongelmia en tähän edes kehtaa kirjoittaa.. -.-

• sgsr

Kyljissä minulla on haalistuneet raskausarvet sen jäljiltä, kun 12 vuotiaana kroppani muuttui naiselliseksi vain muutamassa kuukaudessa....kyllä nuo hävettää...

Karvoitukseni on tummaa, paksua ja karkeaa (myös hiukset ovat pitkät ja hyvin paksut) joten karvat on pakko poistaa päivittäin.

Rintani ovat jotenkin järjettömän suuret....eivät roiku tai mitään, mutta koen oloni hankalaksi kun kaikilla tuntemillani naisilla on pienemmät tissit. Rintaliivikokoni on "vain" 75E, mutta se vain tuntuu niin järjettömän suurelta.

Minulla on järjettömän hankala pintakuiva sekaiho, jonka saan rauhoittumaan e-pillereiden käytöllä. Ilman e-pillereitä ihoni olisi kamala.

• someOne111

Minua on kutsuttu nätiksi, kauniiksi ja jopa hotiksi, mutta minäpä tiedän totuuden.
      Kun laitan päälle kauniit vaatteet, meikkaan ja laitan hiukset viimeisen päälle, voin tuntea itseni tuollaiseksi, mutta olen epävarma kaiken tuon koreuden alla..

Kauneusvirheeni:
      - jaloissa huono verenkierto (vielä ei ole suonikohjuja, olen 20v, mutta niitä odotellessa)
      -verenkiertohäiriöt ovat aiheuttaneet jaloissa verenpurkaumia (edes kaikilla mummoilla ei ole näitä!!!), ja verisuonet näkyvät selvästi läpi
      -selluliitti reisissä
      -pylly rosoinen ja muhkurainen
      -jalat kuin kanankoivet, säälittävän kapeat pohkeet ja isot reidet, jotka paksuuntuvat mitä ylemmäs tullaan, reidet höllyvät
      -häpyhuulet aivan eri paria
      -rumat varpaat, en kehtaa käyttää kesällä varpaita paljastavia kenkiä
      -pienet ja riippuvat rinnat

-enkä kehtaa näyttäytyä bikineissä tai missään muussakaan paljastavassa asussa tämän kaiken takia...

Nyyh

• Iamtoosexy

Kiva kun muillakin on "karmeita" virheitä ulkonäössä. En tietenkään toivo kenellekään sitä, mutta jotenkin se keventää omaa taakkaa.

Mulla on:
      Aknearpia yläselässä, kasvoissa ei lainkaan. Moni ei osaisi arvata kuinka pahasta aknesta olen kärsinyt, kun posket on sileät.

Raskausarpia lantiolla nopean kasvupyrähdyksen ja lapsuuden ylimääräisten kilojen vuoksi.

Punainen kasvojen iho.

Liikaa karvoja.

Suonikohjuja (tosi karmeet!)

Sairauden vuoksi huonot hampaat.

Leveä lantio/peffa ja raskas rakenne pituus. Kävelen honkkelimaisesti.

Iso leuka.

Tässä varmaan pahimmat, mutta tietenkin muutakin pikkuvikaa löytyy:)

• nanana

Minäkin tunnen itseni ihan nätiksi vaatteet päällä, hiukset ja meikki laitettuina, mutta meikitön alaston itseni saa aikaan aikamoista ahdistusta.

-Pahiten minua häiritsevät rintani. Ne ovat valtavan suuret, kuppikokoa 70G, niissä on raskausarpia eivätkä ne ole enää vuosiin olleet kovinkaan ryhdikkäät. On rintojen latistumisessa sentään se hyvä puoli, että nyt ne on helpompi pukeutumisella piilottaa kuin ennen. Rintakehäni on aika siro ja kauniin mallinen, mutta sitähän ei koskaan voi kenellekään esitellä näiden lollojen takia.

-Persjalkaisuus. Jalkani ovat aika lyhyet pituuteni nähden, ja tätä yritänkin peitellä käyttämällä aina hameita ja mekkoja, korollisiin kenkiin yhdistettynä. Jo matalatkin korot auttavat asiaa.

-Iho. Olen atoopikko ja ihoni on rasvaamisesta huolimatta usein kuiva ja karkea. Naamassa sen sijaan talia tuntuu erittyvän, mustapäitä riittää ja lievää akneakin esiintyy silloin tällöin. Talvella kaulani saattaa peittyä inhottavasta atooppisesta ihottumasta.

-Lantioni ja reiteni ovat murrosiän jäljiltä täynnä raskausarpia. Mieleen tulee lähinnä seepra tai tiikeri. Onneksi ovat sentään vuosien saatossa haalistuneet vaaleiksi...

-Raskausarpien lisäksi reiteni ovat muodottomat läskilöllyrät täynnä selluliittiä. Polvetkin ovat kamalat rumat ruttakat.

-Perse. Lantioni on kummallisen muotoinen ja laatikkomainen, pakarani pienet. Näytän takaapäin katsottuna hullunkuriselta.

-Karvankasvu. Viiksiä saa olla jatkuvasti vahaamassa pois. Onneksi ovat sentään vaaleat.

Siinä nuo pahimmat sitten varmaan tulikin...

• oiuyrghorgheohrgohg

olen nuori mutta vatsaan on kerääntymässä selluliittia
      maantienharmaat ohuet hiukset jotai ei tekisi mieli värjätä kun menee huonoon kuntoon
      varsinkin talvisin vaalea, läpikuultava iho
      hluaisin pidemmät ripset
      leveä lapsenomainen naama (ei kauniita kapeita leukaperiä)
      pienet suorassa rivissä mutta erillään toisista olevat hampaat HYI
      päänahka hilseilee enkä löydä mitään apukeinoa!
      ja poskissa selvästi näkyviä ja vaikeasti peitettäviä reikiä mustapäiden summuiden jäljiltä, kyllä vtuttaa

• rupinen vanhus

minulla:

Raskausarpia vatsassa, polvitaipeissa, reisissä, rinnoissa. näistä sota vammoista olen kärsinyt jo 16-vuotiaasta saakka esikoisen saatuani.
      Suonikohjuja pari polvitaipeissa
      Huono iho, näppyy helposti
      Karvat näkyvät käsissä kainaloissa ja jaloissa heti jos en sheivaa usein koska olen tummempi ihoinen
      15kiloa ylipainoa

MUTTA silti miehen kiinnostuvat minusta. ;)

• nainen...26

viikset (vahaan ne kun mies ei ole kotona), huonot hampaat (hymyilen muka-kainosti), järkyttävän siniset pussit silmien alla (joka-aamuinen peittely operaatio), punastelu (ja taas peitellään aamuisin), helposti rasvoittuva naama, siinäpä noita..

Olipa virkistävää :D

• Hahahah!

Voi kauheeta! Raskausarpia! IIIIIIIIIIIIK! Selluliittia! IIIIIIIIIIIIIK! Karvoja! IIIIIIIIK!

Näitä asioita ei juuri kukaan mies edes huomaa.

Terveisin: lukuisia leikkausarpia omaava nuori nainen, löytyy myös raskausarpia ja karvoja :D IIIIIIIIIIIIIIIIIIK!

• moimoimoimiomiomoimi

13 vee.. omistan oikeen kunnon viikset, niille en tee mitään kun en voi enkä jaksa enkä..... jnejne... mutta kaikkea löytyy :P

• yhyybyhyy

Löysä takapuoli... Olen todellakin Päärynä isolla P:llä. Lantiosta ylöspäin kroppa on "normaali", mutta lantiosta alaspäin... BOOOM. Punaisia raskausarpia, vaikken ole synnyttänyt ja ikääkin vain 20. Ylipainoa 10 kg.

Huono ryhti on myös ikävä, vaikka koitan muistaa suoristaa ja treenata selkälihaksia.

Nenä on ihme possumaisen pottu, sille ei valitettavasti koskaan voi tapahtua mitään muutosta ellei kauneusleikkaukseen mene. Ja minä en mene, semmonen se on eli nou kän duu.

Mulle kasvaa myös tummaa karvaa ylähuuleen ja pelkään että joskus en muista sheivata/nyppiä niitä pois ja joku huomauttaa/nauraa että tädillähän on viikset. :/

• en oo täydellinen

Täältä pesee!

- TODELLA ohuet hiukset ilman kunnon tuperaausta ja lakkaa.
      (tuperaan päivittäin hiukseni näyttämään kuohleilta)
      - paksut ja mustat sääri -ja bikikarvoitus
      - pepussa kasvaa karvoja. (sheivaan kuitenkin paikat 2-3 krt / vko)
      - Takapuolessa roikkuu nahka, vaikka käyn salilla ja treenaan sitä.
      (löysä nahka johtuu laihduttamisesta)
      - selluliittia reisissä ja takapuolessa
      - säärissä ja käsivarsissa näkyy verisuonet
      - meikittä näytän mieheltä
      - piereskelen melko paljon
      - kuivat jalkapohjat ja rohtuneet kantapäät
      -rumat varpaat ja varpaankynnet
      -rinnoissa raskausarpia
      - reidet täynnä jotain pieniä punasia näppyjä
      - ehkä liian laihakin

• 20

Piereskely ei vaikuta ulkonäköön ja jos vaikuttaa niin positiivisesti. Kyllähän siinä kääntyy mutrusuu hymyksi ja vatsa litistyy kun päästää kunnon paukun.

• pakastekaana

Olen läski. Oikeasti inhottaa olla tällainen. Onneksi kohta voin keskittyä täysillä läskeistä eroon pääsyyn, mutta se vaan ei hetkessä tapahdu. Ehkä käännyn muslimiksi kesän ajaksi ja kuljen burkhassa.

Mun iho on iljettävän näköinen. En edes tarkoita arpia tai sellua, vaan ihan kun katson vaikka käsivarttani. En edes tiedä mikä väri tuo on. Lähinnä tulee mieleen nyljetty ja pakastettu broileri. Kesä ei auta tähän(kään) ongelmaan, kun en rusketu vaikka mitä tekisin. Kokeiltu on. Ostin jo pullon itseruskettavaa, sillä saa vähän taitettua tuota inhottavinta sävyä ihosta pois.

Mustat silmänaluset. Tämä on rakennevika, eli ei auta hyvät yöunet eikä mitkään voiteet. Vast'ikään multa kysyttiin joko aloitin vapun juhlimisen kun tulin paikalle ilman meikkiä. Kiitosta vaan, en juo alkoholia, näytän tälle ihan luonnostaan.

Kuvitelkaa ylipainoinen pakastebroisku, siltä mä näytän.

• ruma ja huono

Tässä pahimmat:

- ISO nenä (ei voi mitenkään peitellä :( )
      - jalat: jalkaterät todella isot ja MIEHEKKÄÄT, muuten lyhyet tolppajalat
      - iso & roikkuva alapää, megaisot häpyhuulet
      - miehekkäät kädet/sormet ja varsinkin megaisot rystyset
      - miehekkäät hartiat
      - huono iho
      - karvaisuus, varsinkin kädet tosi karvaset
      - pienet tissit
      - isot korvat
      - korkea otsa
      - pienet silmät
      - raskausarvet (en ollut ennen kiinnittänyt näihin mitään huomiota, ennen kun aloin kuulla muiden valittavan raskausarvistaan)

:(

• ongelmakohtani

Näitä riittää

-Hiukseni ovat ohuet, liukkaat, päätä nuolevat, väriltään pierun haaleat
      -Ihoni on samea, kalvakka, silmänaluset siniset
      -Silmät ovat harmaat, kuolleen väriset, ripset lyhyet ja erottumattomat, pienet, syvällä päässä, kulmakarvoja on vasemmalla kolme ja oikealla viisi (oikeasti)
      -Nenäni on perunan muotoinen, vähän vino, enemmän vasemmalla kuin oikealla
      -Suuni on pieni, huulet olemattomat

• Mielikuvitus hukassa

Erittäin nolo idea. Antaa aloittajan sisäisestä elämästä aneemisen kuvan.

• rva jossain

Löydän positiivisia puolia niin paljon, että kerron mieluummi ne.

- Ikäisekseni hämmästyttävän nuoren näköinen yli 10v nuoremman näköinen
      - Pieni suora nennä
      - Kauniit kaarevat tummat kulmakarvat jotka eivät koskaan ole tarvinneet väriä
      -Vihertät silmät ei isot eikä pienet
      -Vaalea vauvamainen iho
      -Siro leuankärki joskin hieman liian ulospäin työntyvä(joka on mielestäni rumin puoli kasvoissani) ja sellaiset Grace kellyn tyyliset leukaperät
      - Hiukset olleet aina paksut ja kihartuvat
      -No vartalo ihan tavallinen keskiverto, hieman raskausarpia johtuen siitä kun olen ollut joskus ylipainoinenkin, mutta arvet ovat vaaleat.
      -Rinnat aika isot C

Rumimmat asiat

- Peppu pienehkö, olen aika lanteikas (toivoisin että olisi muhkumpi peppu.)
      - Huulet liian pienet ja kapeat
      - Karvoja paikoin, mutta ajelen säännöllisesti

• minävaaklhjf

Tässäpä tulee:

Helvetin rumat rinnat (löysät, riippuu, erikokoset ja -muotoset)
      Levee leuka
      Liian paksut ja karkeat hiukset
      Hieman läskiä, ei onneks kovin paljoo ja väheneepi koko ajan :)
      Paksut jalat
      Levee nenä
      Rumat silmät ja kulmakarvat, lähellä toisiaan
      Leveet kädet ja lyhyet sormet
      Liian iso perse

• Ugly duckling

Nuoren naisen ongelmia:

- Iso perse (sellua ei ole paljoa)
      - Iso vatsa jossa kaksi makkaraa
      - Pienet AA-kupin rinnat
      - Pari kiloa ylipainoinoa
      - Perseeseen ulottuvat paksut ja mustat häpykarvat
      - Vaaleat karvat nenän alla
      - Ohut ylihuuli
      - Pienet silmät
      - Huonosti muotoillut kulmakarvat
      - Hyvin tummat häpyhuulet ja perseenreikä
      - Maantienharmaa ohut ja päätämyöten kulkeva tukka
      - Hiusraja liian takana ja osa hiuksista on todella lyhyitä (eivät kasva).
      - Kalpea iho, en rusketu koskaan.
      - Harmaat ohuet ripset
      - Usein finninen naama (on myös päiviä jolloin ei ole finnin finniä)
      - Liikaa luomia (onneks tosi on vain muutama iso)
      - Rumat varpaat (isältä peritty)
      - Lyhyet sormet ja osa sormista on vääntyneen näköiset
      - Pitkät ja isolle alueelle yltävät niskavillat
      - Alaselässä paljon vaaleaa karvaa
      - Vanhat aknearvet
      - Tylsät kasvot (ei poskipäitä, pienet silmät, ohut ylähuuli, perus nenä ja kasvot pyöreät)
      - Päärynän mallinen kroppa
      - Paksut reidet
      - Kaksoisleuan alku
      - Paljon vaaleaa karvaa nännien ympärillä
      - Kahdeksan reikää suussa ja paljon hammaskiveä (viimeksi hammaslääkärissä 5v sitten)
      - Helposti rasvottuva tukka ja iho
      - Jalat haisee TODELLA pahalle kun harrastaa liikuntaa ja jalat ei saa hengittää kengissä
      - Leveä kämmen (kauheeta kun on vielä lyhyet sormet niin ei nättiä)
      - Rumat polvet

On niitä varmaan muutakin mutta en muistanut enempää...

• 16

Haisevat jalat eivät näy :D

• Clarie

Kiva ketju. Olen viisikymppinen nainen, jotakuinkin tyytyväinen ulkonäkööni, mutta jokaisessa meistä löytyy parannettavaa.

Itse en pidä polvistani, ja sääret polvesta ylöspäin voisivat myös olla hiukan kapeammat
      Säärissä on myös jonkin verran pintaverisuonia
      Selluliittia jonkun verran pakaroissa, haittaa lähinnä bikinisesongin aikana
      Pienet rinnat, ei niin haittaa, kun saa vartalon sopusuhtaiseksi geelirintaliiveillä

Ainut asia, jolle olen ajatellut tehdä jotain, on poistattaa pintaverensuonet.

• tässämun

Tässäpä tulee munkin lista.

- Ruma nenä sivulta katsottuna
      - Rumat kädet (viiltelyarpia molemmat täynnä)
      - Tuuheat kulmakarvat, joita saa olla koko ajan nyppimässä
      - Leveät hartiat
      - Pienet rinnat jotka on vielä eriparia ja ketunnokan muotoset
      - Rintojen alle jää aina semmonen ärsyttävä makkara
      - Raskausarpia mahassa sekä lantiossa
      - Liian leveä lantio ja perse
      - Vähän selluliittia reisissä jotka on muuten nekin hieman liian paksut vielä (muutin elämäntapani ja olen laihtunut ja laihdun vielä lisää)
      - Mahassa ylimäärästä joka ei lähde sitten millään pois
      - Maha näyttää siltä kuin olisin joskus synnyttänyt
      - Rumat polvet sekä leikkausarvet
      - Liian luisevat ja liian isot jalat ja nilkat
      - Vihaan pituuttani (yli 180)
      - Ylimääräistä kropassa, kuitenkin olen normaalipainossa BMI:n mukaan :)
      - Rumat kynnet, koska en vain osaa lopettaa niiden repimistä...
      - Helposti rasvoittuva tukka
      - Tummat ihokarvat jotka tuntuu kasvavan hullun lailla, koko ajan sais olla ajelemassa
      - Herkkä iho ja atooppinen vielä. Aina jossain pahaa ihottumaa

• haluan tietää

kaikki laihdutusvinkkisi ovat tervetulleita tänne, mitä konkreettisesti syöt ja mitä et, paljonko liikut, mitä muuta?

• buaahhh

kannattaisiko muuten jokaisen listata itsestään edes pari hyvääkin asiaa ? :D
      aloitan huonoista
      - rumat ja pienet kädet
      -persjalkaisuus
      - eri pari silmät
      - raskausarvet
      - paksut käsivarret ja pohkeet
      - vaalea, kuriton tukka
      joka menee kostealla kelillä käkkärälle
      - liian isot tissit ja perse vaikken ole ylipainoinen
      hyviä asioita en keksi kuin pienen koon ja silmien värin

• vasta19v...

- Valtavat, raskausarpiset jenkkakahvat
      - Huomattavan leveä lantio
      - Leveä, muodoton perse
      - Höllyvät selluliittireidet
      - Kainaloista pursuaa makkaroita
      - Arpiset allit
      - Pienet sian silmät
      - Liikavarpaat molemmissa jaloissa
      - Suonikohjuja reisissä
      - Tällä hetkellä oranssikeltaiset hiukset
      - Alapääkarvoitus niin naurettavan harva, että pakko ajella kaikki pois
      - Iso pallomaha
      - Lyhyet halkeilevat kynnet
      - Kieli täynnä sammasta
      - Iho on vitivalkoinen ja punoittaa
      - Verisuonet kuultaa läpi

En voi uskoa ihmisiä jotka ylistävät "kauneuttani"....

• vasta19v...

- Leveä, muodoton perse
      - Arpiset allit
      - Pienet sian silmät
      - Suonikohjuja reisissä
      - Iso pallomaha
      - Kieli täynnä sammasta

• vasta19v...

- Leveä, muodoton perse
      - Arpiset allit
      - Pienet sian silmät
      - Suonikohjuja reisissä
      - Iso pallomaha
      - Kieli täynnä sammasta

• Christel_

Noniin. Koitan erityisesti huomioida ne kohdat, jotka tosissaan NOLOTTAA. (Minusta on siis löydettävissä muitakin pikkuvikoja, tässä ne, joita häpeän).

-Selluliitti. Miten sitä voi olla näin paljon parikymppisellä? (En makaa sohvalla illasta toiseen). Sitä on jopa reisien etupuolella!
      -Karvat. Rintakehässä on pari yksittäistä mustaa, jotka kasvaa tosi pitkiksi ellei muista nyppiä. Nännien ympärillä myös pari yksittäistä tummempaa (onneksi pinsetit on keksitty!). Kainalotkin vaativat lähes päivittäistä ajamista, jos haluaa hihattomalla näyttäytyä.
      -Pyöreä kasvojen muoto. Kasvoni ovat edestä katsoen kun harpilla piirretyt.
      -Kaksoisleuka.
      -Usein puhkeava huuliherpes. Pirullinen vaiva ja lääkkeet ei auta. Kun rakkula puhkeaa, menee ainakin viikko ennen kun huuli on jokseenkin normaalin näkönen.
      -Kulmakarvojen malli. Tätä ei kukaan muu kylläkään ilmeisesti huomaa, kaverit aina ihmettelevät, kun manaan kulmakarvojani...
      -Liikaa läskiä alavartalossa (onneksi on sentään tissitkin, niin ei näytä niin epätasapainoiselta). Peppu herättää huomiota, kun on niin iso verrattuna muuhun kroppaan. Nolottaa joskus esim kävellä pitkä matka niin, että takana kävelee joku. Oikein tunnen pepussani sen tuijotuksen (enkä siis ihmettele, peppuni vaan on niin iso, että se täyttää luultavasti takana kävelevän koko näkökentän)

• 8

- Selluliitti reisissä ja pakaroissa. Ei onneksi näy hämärässä. :) Näkyy äärimmäisen hyvin, kun pakarat jännittää.
      - Persereikä on jotenkin omituisen näköinen, jotenkin vähän koholla, mutta pukamat eivät ole kyseessä.
      - Sisämmät häpyhuulet ovat isot ja roikkuvat.
      - Kynnet ovat huonokuntoiset ja katkeilevat koko ajan, vaikka syönkin monipuolisesti ja käytän ravintolisiä.
      - Teininä minulla oli mielettömästi finnejä yläselässä, vaikka naamassa oli melko harvoin. Minulle on jäänyt varmaan loppuiäkseni arpia finneistä selkään.
      - Napani ympärille ja alapuolelle on alkanut kasvaa mustaa karvaa, ns. sytytyslankatyyppisesti kuten miehillä on. Tästä asiasta tekee hämmentävän se, että kehossani ei ole muuten yhtään tummaa karvaa, vaan olen aito blondi, jonka "nekin" karvat ovat vaaleat.
      - Rinnat ovat kiihottuneina pyöreät ja terhakat, mutta kun ne ovat lepotilassa, ne ovat omituisen ketunnenämäiset. Lisäksi ovat eri kokoiset ja alkavat eri kohdista.

• inhotuksia

Ulkonäkö on kohtuullisen ruma, löytyy oikeestaan kaikki variaatiot mitä tuossa yläpuolella, mut se suurempi ongelma on tubulaariset rinnat vielä kaiken kaueuden päälle yli-isot roikkuvat sisemmät häpyhuulet, jotka tursottaa alapäästä niin rumasti ja pitkälle, että ennemmin pidän siistin pitkän karvapuskankin siinä edessä, jonka siivoon sivuilta, kun menen uimahallin pesutiloihin.

Voi luoja, minä voisin mennä miestenlehteen joskus esittelemään jotakin no-photoshopattua, niin luomua, että luulen, et sen lehden myyni nousis pilviin ihan vaan siitä inhotuksesta, et jollakin voi olla niin kauheet naisen värkit.
      Sänkyyn en voi mennä. Arvatkaa miksi.

Ulkonäköruma, mut pahempi on tää piilorumuus, mikä järkytys vasta kun vetää kamppeet pois, sen nyt näkee uloskinpäin, että vartalossa on ongelmia, ja voi arvata, että on sellua ja karvoja ja muuta, mut noille ei auttais kuin puukko ja leikkaus. No meneehän se yks elämä ilman seksiäkin, vaikka pitkältä se voi joskus tuntuu.

• lalallalallalla

hyi saatana! Te naiset olette kamalia!

• lololllollololloo

et edes tiedä tai osaa kuvitellakaan miten kamalia.

• beautynumberone

- Finnejä, isoja, kipeitä, valkoinen sydän sisällä, osa puristeltuja, rupisia, revittyjä, verillä - PERSEESSÄ.

- Sisempien häpyhuulien läheisyyteen on muodostunut kahden vuoden aikana iso patti, jota puristelen ja josta tulee valkoista, verensekaista nestettä. Haisee korvavaikulle.

Olen ihana, tiedän

• tosissani

lääkäriin mars heti. Kumpikaan ei ole ulkonäköjuttu, se on hoidettava vaiva. Vauhdilla se alapää kuntoon ja hoidetuksi, ennekuin siitä leviää paha tulehdus sisemmälle.

• kivikaudennaisihanne

isot jalat (41) kynnet usein ylikasvaneet
      sääret yleensä pienellä sängellä ja talvella annan rehottaa kunnolla
      selluliittiä, ylipainoa 10 kiloa, jenkat löytyy
      mahan iho venynyt raskauden myötä ja arpia täynnä
      tissien sisältö kadonnut imetyksen myötä
      p-reiässä pukama
      häpyhuulet repaleiset
      pillukarvoja en ajele, ennen uimaan menoa siistin bikinirajat
      leukaan kasvaa pari epämääräistä karvaa, huulien päällä myös aika tummaa karvoitusta
      korvista tulee vaikkua paljon ja putsaan ne harvoin
      usein pieni juurikasvu
      70% miehistä on minua pienempiä
      tummat silmänaluset ja suorat mitättömät ripset.... silti oon niin ihana :D

• KaarinaaaUH

Minun listani, olkaapa hyvät

- iso perse
      - synnytyksen jälkeinen iso maha reppu (löysää nahkaa kahden ihmisen verran)
      - selluliittiä takapuolessa ulkoreisissä
      - ruskeat silmät
      - alapää leikelty (synnytyksessä) ja ommeltu rumasti kasaan
      - alapäässä kasvaa liian vähän karvoja
      - lyhyet jalat
      - notko selkä
      - leikkausarpia ympäri kehoa
      - v***'mainen luonnonkihara tukka
      - lyhyt
      - silmäpussit (saa pois leikkauksella mutta no money)

Siinäpä niitä...minä en tosiaankaan ole kaunis näky alasti joten no thanks uimahalleille, rannoille, miehen kans sänkyyn yms.

• metrosex

hyi saat_na! Vit_u te naiset olette kuvottavia! Hoitakaa nyt itseänne! Olette jätettä!

• grapefruities

No onhan noita muutamia:

- jalat kovettuvat jatkuvasti
      - murrosikä jätti aikoinaan terkuiksi raskausarpia lanteisiin ja tisseihin (onneksi kuitenkin haalistuneeet aika hyvin)
      - perus selluliitit reisissä
      - hikoavat kämmenet (saakelin ärsyttävää! hikoavat aina, ei siis mitenkään sidonnaista esim. jännittämiseen tai mihinkään..)

• ei lantion kaarta

Alavartalon poikamaisuus: olematon lantio, ohuet jalat. Tämä on ainoa jka hävettää, varsinkin kesällä kun kaikissa mekoissa näyttää joltain drag queenilta:(
      Puutteita on muitakin mutta ei ne hävetä.

• raukkamainen olet

lopeta jo toisen mollaaminen, mies. Hän unohti sut, mutta turha kostaa manipulointi viesteillä

• kaatrus

Muuten oon tyytyväinen ja urheilen paljon, mutta:

- perussellut persiissä ja reisissä
      - kovat kantapäät
      - rumat vArpaat ja niiden kynnet
      - järkyttävä alavatsarölly ja raskausarpirivistö :( PEITTELEN AINA ALAVATSAANI, ei voi edes kunnolla päästellä makuukammarissa kun ärsyttää niin!

• oloisd

-Rumat varpaat
      -En voi olla ilman meikkiä MISSÄÄN, blondien kirous (valkoiset ripset&kulmakarvat)
      -Rasvapatti takaraivossa
      -leikkausarpi vatsassa
      -pömppämaha
      - "ulospäin repsottava" arpi välilihassa, miehet luulee että mulla on sukupuolitauti mikä on aika turnoff
      -pienet rinnat
      -vaaleat isot nännit
      -pisamat
      -sekaiho naamassa
      -selluliittia takapuolessa
      -turkkilaisen miehen käsikarvat (luojan kiitos että vaaleat)
      -isot etuhampaat

..................... voisin jatkaa koko päivän

• Ettäs tiiät!!

Tiesitkö, ettei turkkilaisilla ole mitkään kovin isot karvat!

• hbio

tämä on hyvä ketju.
      -kapea lantio
      -olematon vyötärö, paksu mahainen olen
      -pulleat kädet
      -kalpea, tummat silmänaluset
      -liikaa painoa
      -keltaiset hampaat
      -pieni suu
      -apea yleisilme
      -omituiset hartiat, työntyvät eteenpäin, liian leveät
      -notko selkä
      -olen lyhyt 156cm
      voisin olla tyytyväinen 5-10kiloa laihempana. joskus olen ollut, enää en ja se puree itsetuntoa.

• Ruma :(

Omat rumuuteni ovat taas:

- Kamalan rasvaiset, litteät, ja latteat hiukset.

- Otsa täynnä finnejä ( silmien allakin kauheasti!!)

- Ihoon verrattuna kamalan tummat ihokarvat.

- Inhoan sääriäni/pohkeitani: läskit ku mitkä!!

- Pikkuvarvas menee AINA muiden varpaiden päälle..

• äiti usealle

keltaiset hampaat - kiitos kahville

paksut jalat

"tyhjiin imetyt tissit", tää ei mua itseäni haitannut kunnes mies sanoi että silikoonit ois hyväks :( joten itsetunnon puute pahin puute tätä nykyä.

• hiipatti

Heitä se äijä pihalle...

• huhhuuuuuuu

Aamuhengitykseni haisee.

• vikojahan löytyy,,

Rumat rinnat
        Pömppövatsa
        Litteä takapuoli
        Peräpukamat

Vaatteet päällä olen ihan ja ehkä erittäinkin jees, mutta en uskalla alkaa seurustella/mennä sänkyyn miesten kanssa noista yllä mainituista syistä johtuen. Siis yksin koko loppuelämän :(

• angelson

rumat tubulaariset rinnat pienet
      selluliitti
      peräpukamat ja peräkarvoitus

Monet kehuvat vartaloani bikineissä, mutta näkisivätpä totuuden :D

• kvintentti

Mahtava ketju!!!

Tässä omat noloimmat ulkonäköjutut:

- hiukset ei ole suorat eikä kiharat, vaan taipuisat ja sojattavat varsinkin aamuisin joka suuntaan
        - couperosaiho
        - ylähuulen ja leuan karvoitusta alkanut olla (apua)
        - yleensäkin hillitön karvankasvu, tumma ja karkea, eritoten reisissä ja navan alla (olen joskus tyhmyyksissäni mennyt ajelemaan ja siitäkös villiintyi) mikä avuksi...jos ajaa, niin on kuin piikkisiili
        - kamalia isoja paukamia (finnin tapasia) puskee alapäähän
        -sisemmät häpyhuulet erikokoiset
        -perseessä helposti näppyjä
        - peräpukamat (tyhjä pussi) ja peräkarvoitus
        - isot jalat 42
        -ylipainoa, eritoten vatsaa ja jenkkakahvat

Näillä on taaplattava...

• finnit alapäässä

'- kamalia isoja paukamia (finnin tapasia) puskee alapäähän'

Itselläni oli myös vastaavia ennen useinkin alapäässä/pepussa. Olivat juurikin semmoisia sormenpään kokoisia ja kipeitä ja hyvin kivuliaita varsinkin jos koitti puristaa pois. Lääkärin ohje on, että ne pitäisi juurikin pyrkiä puristaan pois ja jos ei itse kykene lääkäri puhkaisee. Pääsin kyseisistä paukamista eroon täysin, pesemällä alapään aina kun käyn suihkussa perinpohjaisin edestä ja takaa ja saippualla. Jos en käy jonain päivänä suihkussa pesen käsisuihkulla saippuan kanssa tai pelkällä vedellä. Puhtaus on aa ja oo tuossa! Vaivasta pääsee eroon!

• frdgfhjuki

lyhyt,notkoselkä,leveät hartia,olematon lantio/vyötärö, kuopparinta,häntäluu näkyy ikävästi pyllistäessä,sellu,haisevahenki(vaikka pesisinkin vaikka kuinka hampaat),paljon finnejä...

no jes olen oikea kaunotar...-.-

• todellinen kaunotar

Itse olen kauniiksi kehuttu, ja moni hämmästyisi jos tietäisi oikeat virheeni. Osaan peitellä ne hyvin.
      - käsikarvat, aloitin ajelun jo ala-asteella joten voitte kuvitella miten ne ovat villiintyneet.
      - jalkakarvat - jatkuvat napaan asti, reisissä ja alavatsalla onneksi vaaleita vielä
      - ylähuulen karvat joita nypin
      - selässä yksi musta pitkä paksu karva
      - karvaisuus koko alapäässä pyllyyn asti, pakaroiden väli karvainen, joten en ole alasti valossa
      - selkäkarvat joista kaverit joskus v*ttuilevat, ei tosin mitään mieskarvoja mutta naiseksi vähän häiriitsevät
      - finnit, naama täynnä pieniä, rintakehällä aina vähän isompiakin. Käytän meikkiä AINA. meikillä lähes virheetön iho, kunnes meikki valuu joten meikkaan 2-3 krt päivässä. Finnit eivät ole isoja, lähinnä mustapäitä ym.
      - finnejä myös alapäässä jos ajelen karvoja
      - finnejä myös olkapäissä ja selässä, näkyvät läheltä katsottuna
      - rumat ja pienet tissit. rinnanympärys 65 joka on aika vähän kokooni nähden 56kg
      - nännit ulkonevat, ns ketunnokat
      - rinnoissakin karvoja, tosin aika vaaleita näkyvät läheltä, finnejä myös rinnoissa
      - raskausarpia pakaroissa
      - haiseva hengitys, pesen hampaat 3krt päivässä
      - vinot hampaat, ikenet näkyvät ns. hevosen hampaat
      - pieni ylähuuli, siis olematon
      - kulmakarvat olen nyppinyt pois teini-ikäisenä, joten ne ovat pilalla ja epäsymmetriset. piirrän luomivärillä joka päivä 2-3krt ne
      - korvikset joita on paljon ovat vinossa ja rumasti rei itetty
      - hiukset ohuet, hiusraja kuin kaljuuntuvalla miehellä. kampauksien teko erittäin vaikeaa ja aikaa vievää
      - olematon leuka, iso nenä, nenässä ei vikaa, mutta pieni leuka ei sovi siihen
      - sisemmät häpyhuulet 2cm yli ulompien, lisäksi ne ovat värjäytyneet
      - rumat paksut kynnet jotka lohkeilevat kokoajan
      - ruman väriset silmät, harmaat. olen oppinut oikean meikkitavan tähänkin
      - selluliittia pepussa ja ulkoreisissä

Naurettavinta on se, että jos näkisitte kuvani pitäisitte minua varmasti tosi kauniina. Osaan poseerata kuvissa niin että näytän paremmalta, osaan laittautua. Vartaloani kehutaan aina, varsinkin takapuolta mikä on minusta huvittavaa. peppua olen kyllä treenannut, ja hyvältä se näyttääkin jos on kangasta päällä. karvojen kanssa menee aikaa, enkä poikaystävän kanssa voi kiehnätä normaalisti kun pitää varoa ettei se tunne käsikarvojen sänkeä, ym... hymyille en voi normaalisti kun vino hymy, näkyvät ikenet ja ohut ylähuuli tekevät siitä jopa koomista. jos hymyilen tekohymyn voi näyttää hyvältäkin, kuten valokuvissa...

Haluan siis sanoa että ne täydellisetkin naiset voivat olla hirviöitä omasta mielestään (ja muiden jos tietäisivät)
      en sano että olisin täydellinen, mutta oikealla pukeutumisella, meikillä, tyylikkyydellä ja treenaamisella voin sanoa saavani älyttömästi huomiota ihan kaikiltä :D

ainiin nenäkarvatkin ovat tosi pitkät

• Persjalkainen akka

No niin, täältä pesee! Mut ensin kiitos kaikille itseironiasta ja sen tuomista nauruista!
      - takaraivon puuttuminen (ja ilmeisesti myös osan aivoista...); kallo on kuin miekalla halkaistu
      - pieni lytty nenä
      - jykevä leuka (voisin vuorotella sen puolesta Ridge Forresterina)
      - niskaan asti menevät hiusrajapiikit
      - pulisongintapaista karvankasvua (onneksi vaaleaa!)
      - ruskettumaton, kalpea iho
      - allit (muistuttavat kukonhelttaa), muuten kädet aikamoiset tikut leveän vartalon rinnalla
      - rinnat lämmössä ketunnokkamallia
      - selluliittia mahassa, joka esiintyy vuoroin kahtena makkarana vuoroin kalakukkomaisena pömppänä. Meinasin saada sydärin, kun jostain míelenhäiriöstä kohotin paitaa kuntosalin pukuhuoneen kirkkaudessa peilin edessä ja tuota nappulapatjapintaista taikinaa lerpsotti treenihousujen kauluksen yli...Takapuolen ja takareisien selluliitti on vielä iisiä tuon röllykän rinnalla.
      - taitaa olla vain toinen sisemmistä häppäreistä olemassa ylipäätään
      - kuivat ja halkeilevat kantapäät ja kovettumia varpaissa; kuivat ja ryppyisen ihon ympäröimät kyynärpäät
      - savolainen persjalkasuus: pitkä selkä ja lyhyet jalat; no okei, takapuolen kaari vielä vähän erottuu
      - luomia selässä
      - hiusten maantien sävy on vähemmän pikantti tuhkan ja harmaan sekoitus (olen värjännyt sitä ruskeaksi jo monta vuotta)
      Joo, mäkin saan naamioitua itsestäni "kauniin naisen", jollaiseksi mua nimitti keväällä nettideittini, jonka kanssa kesä seurusteltiin ja joka jätti mut elokuussa sanoen syyksi mm. sen että "on erittäin tarkka naisen fyysisistä mitoista." Prkle, en kyllä mitään mittoja peitellyt alussa. Äijän muisti palasi häikäistymisen jälkeen vähän hitaasti koskien sitä mitä hän oikein arvostaa. No nyt olen kyllä ihan itseni takia ahkera kuntosalikäyjä.

• Persjalkanen akka

Ai niin, listastani unohtui länkisääret, eli polven jälkeen sääret taipuvat ulopäin. Näytän hameissa siedettävältä ainoastaan, jos a) saappaat ulottuvat polviin b) jos hame menee polven yli.

• riikutin

Tässä teille lista minusta:
      -haiseva hengitys
      -Hiukset aina samalla tavalla kiinni, en osaa laitella mitenkään
      -hampaat vinot
      -pienet rinnat
      -vatsassa raskausarpi
      -vatsa pömpöttää aina
      -häpyhuulet on liian isot
      -persiissä isot pukamat
      -liian vaalea iho, aurinko ei tartu
      -hikoilen paikoillani(kin)
      -kostun aina liikaa
      -pottuvarpaan kynnet kynsisienessä
      -kasvot näyttävät tuimalta, joudun vääntämään hymyn
      -piereskelen unissani :/

Ja näistä osan saan laiteltua piiloon muilta mutta koitas nyt sitten jostain löytää oma kulta jolle pitäs pystyä näyttää kaikki "pikku" virheet, pöh. Eniten hävettää pukamat ://

• krista-oonasiiri

kierot polvet
      pitkät kädet
      iso nenä
      pienet jalkaterät
      huonokuntoiset kynnet
      ylipurenta

• luomumies31

Panisin kaikkia teitä.

• Rinsessa Risasilmä

Mun lista;
      - huono iho (syynä akne, jota hoidan päivittäin; saatu "perintönä" isältä)
      - kulmat (tummat, enkä osaa kuin siistiä hieman)
      - kellertävät hampaat (ei johdu tupakasta, en polta; hammasluu on kellertävä vaikka kuinka harjaan)
      - hiukset ei mene niinkuin pitäis;
      -> jos kiharran, pysyy kuosissaan ehkä max. 5 min
      -> jos kampaan "sojottavia hiuksia" ja yritän saada suoriksi, pysyy kuosissaan just ja just 5 sek.
      -> oma ratkaisu; kampaan tai pistän ponnarille, ja let's go!

On muutama jätkä sanonut, että olen kaunis/nätti/söpö yms. vaikken edes meikkaa juurikaan. Alan harkita sitä, ihan kepeesti vaan. Mainitsemani viat ei kyllä juuri häiriköi, paitsi akne. :(

Sanonpa vaan, että on kyllä pinnallinen jätkä, joka ei mua huoli vain sen takia, koska olen saanut isältä perintönä aknen... Sitten se ei ole mulle sopiva.

• Hmm... Tässäpä näitä

- Persreiän lähellä on peukunpään kokoinen luomi
      - Helposti rasvoittuvat hiukset
      - Siidermasu vaikken edes juo
      - Rumat, lohkeilevat kynnet
      - Lyhyet sormet
      - Pattipolvet
      - Vänkyrät varpaat
      - Haiseva pillu...

Voi morjens mikä lista.

• mahtavaketju!

Mahtava lukee ku isolla osalla porukkaa on joitain samoja ongelmia kuin itsellä. No tässäpä meikäläisen lista ja kirjaan kyllä kaikki inhoamani piirteet itsessäni! :D (pitää varmaan mennä päästä varpaisiin että muistan kaiken listata!):

- kuivat hiukset
      - luonnonkiharat jotka räkkyää aina vastaan
      - korkea hiusraja
      - lytty nenä, näytän possulta :D
      - liikakarvoitusta kasvoissa, inhottava nyppimishomma
      - couperosaan taipuvainen iho
      - ylipaino (onneks jo -25kg ja yritys jatkaa aina vaan!)
      - raskausarpia ympäri kehoa
      - tubulaarisenmaiset rinnat, pienet melkein sisäänpäin kääntyneet nännit!
      - painonpudotuksen seurauksena roikkuva maha (ei tietysti saisi valittaa :D)
      - nakkisormet
      - selkä ja vatsa ihan JÄRKKY karvaiset! inhottavasti hommaa siinäkin!
      - typeränmallinen perse. ei yhtään naisellinen roppa muutenkaan.
      - polvet sisäänpäin ja jalkaterät ulospäin -jalat
      - nakkivarpaat
      - kuivat kantapäät
      - karvaiset varpaat!!!!

en tiiä tuliko kaikki sanottua :D hauskaa oli!

• Niiiiiiin nuorekas

Näytän kaikkien mielestä niiiiiiiiiiiiiin nuorelta. Olen 22-vuotias ja luullaan 15-vuotiaaksi. Onhan se hieman noloa, kun miehet kyselevät että oletko nyt varmasti edes täysi-ikäinen. Lisäksi missälie virastoissa/kaupassa/lääkärissä lässytetään kuin lapselle, vaikka erittäin todennäköisesti näkevät tiedostoistaan minkä ikäinen olen. En pukeudu edes teinimäisiin/kakaramaisiin vaatteisiin, vaan neutraalisti.

Noh, 155 cm ja 45 kg on varmaan suurin syy tuohon teinistämiseen, mutta eipä geeneilleen kai mitään voi =) Miehiltä ei varsinaista negatiivista kommenttia tule nuorekkaaseen ulkonäkööni liittyen, mutta naiset usein vihjailevat kaikenlaista "Kiva kun lyhensit hiuksia, näytät nyt aikuisemmalta etkä pikkulikalta!" tai "Asutko sä vielä kotona vanhempien kanssa? Ai ootko sä tosiaan niin vanha, mutta kun sä näytät niiiiin nuorelta!!!!"

• -liian pieni ja suora nenä (ihmiset luulee että mulle on tehty leikkaus :D )
      -luomet.. sellaisia pieniä ja "somia" ( näin sanoo ihmiset jotka ei kehtaa suoraan sanoa niiden olevan kamalia) kasvojen alueella 16 kpl pieniä luomia siellä täällä
      -luonnonkiharat hiukset (suoristamiseen yms härveltäömiseen menee joka aamu yli tunti, jos sataa vettä niin pikkulapset kyselee äidiltään että onko toi täti noita-akka kun sen hiukset on tollaset)
      -pienikokoisuus, luullaan alaikäiseksi vaikka ikää on 21
      -järkyttävät, syvälle poskiin menevät hymykuopat
      -valkoinen täplä etuhampaassa (kiillevaurio)

:D

• mies89---

kuulostat kyllä enemmän sievälle.

• Hellissä

olen mies :) jos teillä Naiset on varpaanvälit rikki, tulehtuneet, jalkasilsaa, kynnenaluset mustat ja mitä vaan sientä tai kovettumaa jaloissa, varpaissa
      Olen valmis hoitamaan jalkanne, varpaanne kuntoon ihan ilmaiseksi :)
      Kerroppa vaan henk.koht sp.osoite ja siittä se lähtee >>>

• jesjou

Hienoa, että tämä ketju nostettiin ylös, mahtavia juttuja!

Haluan tuoda tähän myös oman osuuteni:

- liian pitkä, 178 cm eli suurin osa miehistä lyhyempiä
      - liian painava 83 kg
      - liian vanha 40v.
      - eri pari tissit, toinen d, toinen dd
      - kurveja löytyy, mutta selluliitilla kuorrutettuja
      - naama roikkuu, koska laihduttanut 25 kg
      - tukka ohentunut kiitos kilpparin
      - reisissä arpia, kiitos lapsena sairastettujen rokkojen
      - naama pullamössöä, ei selkeitä piirteitä, nenä pieni ja ei minkään mallinen, iho epätasainen
      - bikinirajoja ei voi ajella, koska heti iskee kauheat näppylät
      - ärsyttävä ja vittumainen luonne ;)

• eiolesuotukauneutta

Olipa kerrankin poikkeava aloitus.Tässä pahimmat vikani: Nenä.Aivan järkyttävän muotoinen ja liian iso kasvoihini.Sivuprofiilini on jotain niin järkyttävää,että kun itsekkin katson peilistä,niin masennun täydellisesti. :( Tähän kun lisää vielä epätasaisen ruman ihon ja ohuet huulet,niin olen oikea suohirviö.

• Finniotsassa

Minulla on otsassa finni.

• rumakalkkuna

Tässä minä olen hyvä. Huonojen piirteideni listauksessa.
      Seuraavassa joitain niistä:

- Hiukset ohentuneet (=vähentyneet), en tiedä syytä. Ikää "vasta" 30v. eikä lääkärit löydä syytä hiusten tippumiselle.
      - Ruma, iso ja epämuodostunut nenä.
      - Isot vetelät huulet.
      - Rasvoittuva, arpinen naama. Tämä on ollut pahin viholliseni 12-vuotiaasta saakka.
      - Ruma hymy, joten en hymyile.
      - Hampaissa huono hammasluu -> jatkuvasti hajalla vaikka huollan ylihyvin.
      - Rinnat eriparia ja muutenkin rumat ketunkuonotissit vaahtisnänneillä. Yöööök.
      - Ihraa siellä ihraa täällä... Eli rellumaha vaikka jatkuvalla laihiksella urheilen päivittäin. Roikkuva perse.
      - Pursuileva alaosasto - pakko pitää rehottava pusikko siellä, ettei kaikki pursuilut näy. Ja mieluiten housut jalassa muutenkin, ettei pusikkokaan näy. Hyi vihaan alapäätäni.
      - Läskireidet. Oikein hytisevät kävellessä hyi.
      - KARVAT. Paitsi että alapäässä on rehottava vesakko, niin sääriin, käsivarsiin, kainaloihin ja jopa naamaan kasvaa myös mielellään erittäin näkyviä karvoja, joita saa poistella joka päivä, jos haluaa pitää itsensä ihmisen näköisenä. Joskus tulee hirveästi näppyjä/pilkkuja, kun ajelee niin usein.
      - Silmät meinasi unohtua: roikkuvat luomet, rypyt.... mikään meikki ei sovi. Tämä vituttaa, koska tykkäisin meikata silmiä.
      - Ja sitten kun nuo kaikki lyö SAMAAN KROPPAAN.... lopputulos on järkyttävä. Sori vaan kroppani, mutta olet hirveän epämääräinen kokonaisuus. :(

• eiolesuotukauneutta

Siinäpä tuli minunkin loput virheeni.Ollaan varmaan kaksosia. :) Minä kun listasin vaan tuon nenän ja ihon. :(

• rumakalkkuna
        eiolesuotukauneutta kirjoitti:

Siinäpä tuli minunkin loput virheeni.Ollaan varmaan kaksosia. :) Minä kun listasin vaan tuon nenän ja ihon. :(

Jooo, silleen "kiva" että löytyy muita kaltaisiani epämääräisiä immeisiä, vaikka tuntuukin joskus, kun tuolla kävelee ympäriinsä, että olen maailman ainoa rumilus ja kaikki muut ovat kauniita.. D:

Kyllähän tämän epämääräisen ulkonäön kanssa elämään pystyy, "sehän on asenteesta kiinni" jne, mutta kyllä joskus miettii, että miksei vain voi olla kaunis..

• eiolesuotukauneutta
        rumakalkkuna kirjoitti:

Jooo, silleen "kiva" että löytyy muita kaltaisiani epämääräisiä immeisiä, vaikka tuntuukin joskus, kun tuolla kävelee ympäriinsä, että olen maailman ainoa rumilus ja kaikki muut ovat kauniita.. D:

Kyllähän tämän epämääräisen ulkonäön kanssa elämään pystyy, "sehän on asenteesta kiinni" jne, mutta kyllä joskus miettii, että miksei vain voi olla kaunis..

Minustakin muilla ihmisillä on niin kauniit kasvonpiirteet ja sileä virheetön iho. Elää näin kyllä pystyy,mutta kyllä sitä usein miettii,että olis sitä nyt voitu minunkin naamaan jotain kaunista lätkästä.

• mitättömätongelmanne

No minullapa
      - tummaa karvoitusta kuin miehellä, jaloissa ja perkele, jopa perseessä, alavatsalla jonkin verran
      - riippuvat rinnat, miks perhana laihduttaessa ne kilot lähtee vääristä paikoista?
      - olen kävelevä päärynääää
      - naama on ruttukasa kun nauran oikein makeasti

• OnnenPekkaTäällä

Voihan järkky,
      Melkein itku tuli kun tätä luki mutta toivottavasti ainakin puolet oli liioittelua.

Muutama kohta sattui silmääni ja ihmettelen suuresti teidän aivoituksianne. Miten perse voi olla liian leveä, reidet paksut, hiuksia liian paljon tai maha pömpöllä? Minun mielestäni nämä ovat ihan juuri niitä asioita, jotka kuuluvat naiseen. Selluliittiakin taitaa löytyä aina jos ei ole ihan rasvaton atletti. Eikäs se niin kauheaa ole ja ne läskimakkaratkin ovat osa elämää.

Nuo karvat ovat sellainenn asia, että en tiedä mitä siihen sanoa. Karvat muualla kuin minne ne kuuluvat ovat hyvin epänaisellisa - ainakin minun mielestäni. Jos niitä karvoja on kovin paljon niin kannattaisi varmaan yrittää etsiä sellainen mies, joka niitä karvoja sietää kuin että lähtisi niitä kovin poistamaan. Karvas totuus varmaan paljastuu aikanaan.

Kuinka minua on onnistanutkaan. Vaimolla ei ole noista teidän esittämistä jutuista kuin muutama suonikohju, raskausarpria ja hiukan selluliitia kankussa, rinnat pikkuisen roikolla ja se pömpämaha, josta itse asiassa pidän kovasti. Ehkä minua on todellakin onnistanut !

• apinaolen

Sinun onnestasi viis, mutta VAIMOSI voi olla onnellinen, jos on häntä ulkonäöllä siunattu kuten kerrot olevan! :D (Suurin osa naisista tosin on niitä "perinteisiä" eli kauniita tai vähintään ihan ok näköisiä. Eivät siis mitenkään erityisen erottuvia negatiivisessa mielessä.)

Naisena aion nyt valaista sinua: se "liian leveä perse" / "liian paksut reidet" / "pömppömaha" voivat olla mahdollisia, jos niiden koko ei ole suhteessa muuhun kroppaan. Itselläni esimerkiksi on lähes anorektikon kroppa muutoin, mutta maha on kuin mikäkin jumppapallo -> näytän odottavalta äidiltä, vaikken ole eläissäni ollut raskaana. Ja koska en halua ollakaan, niin ei ole kiva kun ihmiset tulevat kysymään "Ootko raskaana? Onneks olkoon!!" ja siihen sitten joutuu vastamaaan "joo ei ku oon vaan läski."

No karvat... heh naisten ikuinen ongelma. :D Minun ukkooni eivät häiritse, sen puolesta voin olla vaikka pieni apina jos haluan, mutta ITSEÄNI joskus vituttavat. Epänaisellisia, kuten sanottua. Tosin niiden naisellisuuskin on median keksimä juttu, yritetään tehdä naisesta epäluonnollisen näköinen karvaton otus, vaikka totuushan on se, että ihan kaikilla naisilla niitä karvoja on.

• olkaaonnellisia

Nuo karva ja peffa-asiat on kumminkin sellaisia mille voi tehdä ihan ilmaiseksi jotain.Toista se on,jos esim.omaat hyvin ruman ja ison nenän.Leikata voi,mutta se maksaa maltaita ja harvalla sitä rahaa niin paljon on siihen laitettavaksi.

• rutilusrutilus
        olkaaonnellisia kirjoitti:

Nuo karva ja peffa-asiat on kumminkin sellaisia mille voi tehdä ihan ilmaiseksi jotain.Toista se on,jos esim.omaat hyvin ruman ja ison nenän.Leikata voi,mutta se maksaa maltaita ja harvalla sitä rahaa niin paljon on siihen laitettavaksi.

Niinpä, karvat voi poistaa jos ne itseä häiritsevät (vain kumppanin takia tuskin kannattaa, koska jos kumppani ei hyväksy naistaan karvoineen päivineen, niin eipä ole kovin kiva kumppani) ja perseen laihduttaa - työtä vaatii kyllä - mutta joo siis esim. huono rokonarpinen iho... minun tapauksessani vaadittaisiin koko naaman ja puolet selästä kattava ihonsiirtoleikkaus. Kallista, kivuliasta... Ja entäs se nenä, jonka olkaaonnellisia mainitsikin. Onnistuu kyllä senkin korjaus, mutta takuita pysyvästä tuloksesta ei ole: tutulla on korjattu viisi kertaa, koska murtui alunperin pahasti pyöräilyonnettomuudessa. Aina vaan se nenänsilta "romahtaa" ja seurauksena on hengitystietulehduksia ja krooninen poskiontelotulehdus. Päätti lopulta, että olkoot sitten kiero ja epämääräinen nenä, kun ei sitä kuntoonkaan saada...

Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ketä tietää

Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      46
      5870
    2. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      49
      5361
    3. Onko kaipaamallasi

Naisella silikonit 🤔
      Ikävä
      49
      3734
    4. Näytitpä taas niin hyvältä!

Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      14
      3685
    5. Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?

Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise
      Vimpeli
      99
      3401
    6. Veikeä Satu

Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      31
      3136
    7. Oletko nyt

Onnellinen mies naisesi kanssa?
      Ikävä
      59
      2894
    8. Rakastatko?

Ala kertomaan se ja heti
      Ikävä
      58