Yhteiselämään ei halua panostaa pennin hyrrää, mutta traktoreihin riittää rahaa. Olen viime aikoina avannut silmiäni ja katsellut ympärille että näin ei ole kaikilla. En ikävöi ketään varsinaisesti. Ikävöin jotain tuntematonta. Ikävöin palavaa rakkautta. Sitä meilläkin oli, mutta sen jälkeen kun mies otti tilan hoitaakseen on häntä kiinnostanut pelkät härvelit.
Mies rakastaa vain traktoria ja minä kaipaan tuntematonta
370
6075
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ehkä hän on salaa miehiin päin?
Neliveto traktori vetää paremmin scheissessa.- Anonyymi00010
Tai sitten se on täällä suomi24 tai tinderissä jo
- Anonyymi00029
Anonyymi00010 kirjoitti:
Tai sitten se on täällä suomi24 tai tinderissä jo
Voi olla kuvaton, kuka tietää.
- Anonyymi00030
Anonyymi00010 kirjoitti:
Tai sitten se on täällä suomi24 tai tinderissä jo
On kraktorimies tinderissä. Näin kuvan. Oli komean näköinen. Meinasin ottaa yhteyttä.
- Anonyymi00034
Anonyymi00030 kirjoitti:
On kraktorimies tinderissä. Näin kuvan. Oli komean näköinen. Meinasin ottaa yhteyttä.
hämärähommia
- Anonyymi00037
Anonyymi00034 kirjoitti:
hämärähommia
En ottanut onneks yhteyttä, kun oli liian täydellinen se profiili.
- Anonyymi00039
Ajattelin aloitusta lukiessa, että miesmrakastaa traktoria ja nainen traktorin vetoaisannuppia?
- Anonyymi00059
Anonyymi00034 kirjoitti:
hämärähommia
Sinulla on aika dadaistinen käsitys sellaisesta mikäli aloittajaäijän dialogi tavoittaa päässäsi tämän tason, mutta sehän me jotkut jo tiedetään mitä päässäs liikkuu😏
- Anonyymi00080
Anonyymi00039 kirjoitti:
Ajattelin aloitusta lukiessa, että miesmrakastaa traktoria ja nainen traktorin vetoaisannuppia?
Hai,traktorin peräkoukussa kulkee kevyesti vähän isompikin reki ja traktorin vaihtoarvokin säilyy paremmin.Saa sitä vähän vanhemmastakin pelistä välintäänkin puolet uuden hinnasta.Ei tartte sitten maksaa itteänsä kipeäksi kun vaihdon aika koittaa sitten aikanaan kuten akasta.
- Anonyymi00096
Ostaa oman traktorin, sillä se hoituu.
- Anonyymi00107
Anonyymi00037 kirjoitti:
En ottanut onneks yhteyttä, kun oli liian täydellinen se profiili.
AI:llä kirjoitettu: "millä saisi naista?"🥸
- Anonyymi00148
Anonyymi00037 kirjoitti:
En ottanut onneks yhteyttä, kun oli liian täydellinen se profiili.
"RYÖSTÄJÄ TAI PILAKUVA"!!!
- Anonyymi00155
Anonyymi00148 kirjoitti:
"RYÖSTÄJÄ TAI PILAKUVA"!!!
Profiili oli täydellinen. Täydellinen mies profiilin mukaan olisi ollut.
- Anonyymi00250
Anonyymi00096 kirjoitti:
Ostaa oman traktorin, sillä se hoituu.
Hankkii sivusuhteen.
- Anonyymi00274
Ottaa salaa miehiltä, kun vaimo on työkaverin kanssa kahdestaan vessassa.
- Anonyymi00275
Anonyymi00096 kirjoitti:
Ostaa oman traktorin, sillä se hoituu.
Hankkii Provider-suhteen.Miehen rooli on olla vain toimii "elättäjänä"
- Anonyymi00284
Anonyymi00059 kirjoitti:
Sinulla on aika dadaistinen käsitys sellaisesta mikäli aloittajaäijän dialogi tavoittaa päässäsi tämän tason, mutta sehän me jotkut jo tiedetään mitä päässäs liikkuu😏
Aloittaja itkee, kun mies on löytänyt uuden naisen, joka ei pihtaa.
- Anonyymi00305
Salasuhde eikä vaimo epäile mitään, että saa sekä miestä, että vaimoaan.
- Anonyymi00306
Anonyymi00059 kirjoitti:
Sinulla on aika dadaistinen käsitys sellaisesta mikäli aloittajaäijän dialogi tavoittaa päässäsi tämän tason, mutta sehän me jotkut jo tiedetään mitä päässäs liikkuu😏
Himoa liikkuu.
- Anonyymi00307
Anonyymi00080 kirjoitti:
Hai,traktorin peräkoukussa kulkee kevyesti vähän isompikin reki ja traktorin vaihtoarvokin säilyy paremmin.Saa sitä vähän vanhemmastakin pelistä välintäänkin puolet uuden hinnasta.Ei tartte sitten maksaa itteänsä kipeäksi kun vaihdon aika koittaa sitten aikanaan kuten akasta.
Vaihdetaan keskenään vaimot!
- Anonyymi00308
Anonyymi00096 kirjoitti:
Ostaa oman traktorin, sillä se hoituu.
Rasvaa ja lehden ja omaa kivaa kraktorissa.
- Anonyymi00309
Anonyymi00274 kirjoitti:
Ottaa salaa miehiltä, kun vaimo on työkaverin kanssa kahdestaan vessassa.
"Tehdään työsopimus " sinun ainoa työ on siementää naisen ja niin kauan "työpaikka " on olemassa, kunnes se on onnistunut ja jättää hänet.
- Anonyymi00310
Miksei, kunhan on Transvestiitti ja hänellä on naiseni hame naiseni kengät jalassa ja meikit naamassa.
- Anonyymi00311
Anonyymi00080 kirjoitti:
Hai,traktorin peräkoukussa kulkee kevyesti vähän isompikin reki ja traktorin vaihtoarvokin säilyy paremmin.Saa sitä vähän vanhemmastakin pelistä välintäänkin puolet uuden hinnasta.Ei tartte sitten maksaa itteänsä kipeäksi kun vaihdon aika koittaa sitten aikanaan kuten akasta.
P⛸️🏏 j
- Anonyymi00317
Anonyymi00308 kirjoitti:
Rasvaa ja lehden ja omaa kivaa kraktorissa.
Kännykällä katsoo SITÄ ja saa.
- Anonyymi00351
Anonyymi00274 kirjoitti:
Ottaa salaa miehiltä, kun vaimo on työkaverin kanssa kahdestaan vessassa.
Ja luulee, ettei kukaan tajua!
- Anonyymi00374
Ollessamme jälleen tupakalla laskin käteni hänen reidelleen. Hän yllättyi suorasta toiminnasta, tuntui olevan otettu ja positiivisesti yllättynyt. Eipä mennytkään kauaa, kun menimme.
- Anonyymi00002
Traktori on maajussille tuotannon väline ja välttämätön paha. Oisko teillä suhde vähän väljähtänyt. Sitähän voi yrittää piristää.
- Anonyymi00003
Nimenomaan näin!
- Anonyymi00005
En usko, että mikään enää muuttaa kuviota. Minua eniten harmittaa se, että näen paljon vaivaa toisen vuoksi ja käytän rahaa tähän yhdessä oloon, mutta toinen ei.
- Anonyymi00008
Anonyymi00005 kirjoitti:
En usko, että mikään enää muuttaa kuviota. Minua eniten harmittaa se, että näen paljon vaivaa toisen vuoksi ja käytän rahaa tähän yhdessä oloon, mutta toinen ei.
Niiiin
Maajussin vaimon osuus - Anonyymi00145
Anonyymi00003 kirjoitti:
Nimenomaan näin!
Eiköhän ukko jo kaipaa hoikempaa mallia kuin tankkia maatalon emäntää....
- Anonyymi00251
ladolle menkää hauskaa pitämään
- Anonyymi00252
Anonyymi00005 kirjoitti:
En usko, että mikään enää muuttaa kuviota. Minua eniten harmittaa se, että näen paljon vaivaa toisen vuoksi ja käytän rahaa tähän yhdessä oloon, mutta toinen ei.
Hanki rakastajan. Niin sinun miehelläsi on.
- Anonyymi00276
Anonyymi00005 kirjoitti:
En usko, että mikään enää muuttaa kuviota. Minua eniten harmittaa se, että näen paljon vaivaa toisen vuoksi ja käytän rahaa tähän yhdessä oloon, mutta toinen ei.
Provider-suhde: mies on vain "elättäjä"
- Anonyymi00288
Anonyymi00005 kirjoitti:
En usko, että mikään enää muuttaa kuviota. Minua eniten harmittaa se, että näen paljon vaivaa toisen vuoksi ja käytän rahaa tähän yhdessä oloon, mutta toinen ei.
Pihtari olet. Myönsit itse.
- Anonyymi00004
Yksin suhteessa 😑🥺
- Anonyymi00041
Ihan kauheaa.Pahinta mitä vain voi olla.
- Anonyymi00277
Provider-suhde: jossa mies toimii vain "elättäjänä" ja nainen voi elää muuta elämää
- Anonyymi00320
Mitäs meni kaupungille töihin.
- Anonyymi00352
Anonyymi00320 kirjoitti:
Mitäs meni kaupungille töihin.
Niin... Olisi tehnyt maatilalla töitä.
- Anonyymi00006
Ikävä tilanne. Jos ilmojen lämmetessä poseeraisit bikineissä traktorin konepellillä, auttaisiko?
- Anonyymi00019
Ei mitään mieltä siinäkään. Tänään aion teeskennellä nukkuvaa kun tulee vihdoin nukkumaan joskus aamuyöstä. Turha odotella mitään suikkareita kun ei voisi vähempää kiinnostaa.
- Anonyymi00119
ei kun kaikki vaatteet pois JA JALAT LEVÄLLÄÄN. jOS EI MITÄÄN VAIKUTUSTA NIIN JÄTÄ SE SIKA.
- Anonyymi00156
Anonyymi00019 kirjoitti:
Ei mitään mieltä siinäkään. Tänään aion teeskennellä nukkuvaa kun tulee vihdoin nukkumaan joskus aamuyöstä. Turha odotella mitään suikkareita kun ei voisi vähempää kiinnostaa.
Mikset anna?
- Anonyymi00223
Anonyymi00156 kirjoitti:
Mikset anna?
Piparivaara!
- Anonyymi00253
Anonyymi00019 kirjoitti:
Ei mitään mieltä siinäkään. Tänään aion teeskennellä nukkuvaa kun tulee vihdoin nukkumaan joskus aamuyöstä. Turha odotella mitään suikkareita kun ei voisi vähempää kiinnostaa.
Anna kunnolla.
- Anonyymi00254
Anonyymi00223 kirjoitti:
Piparivaara!
Pihtari on. Ei ihme, että ladossa tapahtuu kummia.
- Anonyymi00353
Anonyymi00223 kirjoitti:
Piparivaara!
Oooot pihtari!
- Anonyymi00009
Oletteko kummatkin sen maan omistajia vai korjaako mies potin
- Anonyymi00012
Minä käyn kodin ulkopuolella töissä. Olen miettinyt, että lähden heti kun löydän muualta töitä. Jos vain pääsisi mahdollisimman kauas pois.
- Anonyymi00015
Anonyymi00012 kirjoitti:
Minä käyn kodin ulkopuolella töissä. Olen miettinyt, että lähden heti kun löydän muualta töitä. Jos vain pääsisi mahdollisimman kauas pois.
Toki joo
- Anonyymi00023
Anonyymi00012 kirjoitti:
Minä käyn kodin ulkopuolella töissä. Olen miettinyt, että lähden heti kun löydän muualta töitä. Jos vain pääsisi mahdollisimman kauas pois.
Hesaan! siellä on niitä hyviä miehiä, vähän tummempia ja pitävät naisen niiiiiin hyvänä. Erota ei kannata, muuten poltetaan elävältä.
- Anonyymi00042
Anonyymi00023 kirjoitti:
Hesaan! siellä on niitä hyviä miehiä, vähän tummempia ja pitävät naisen niiiiiin hyvänä. Erota ei kannata, muuten poltetaan elävältä.
Oo jeee,jippii.
- Anonyymi00255
Anonyymi00012 kirjoitti:
Minä käyn kodin ulkopuolella töissä. Olen miettinyt, että lähden heti kun löydän muualta töitä. Jos vain pääsisi mahdollisimman kauas pois.
Uuden löytänyt. Onnea sinulle.
- Anonyymi00256
Anonyymi00042 kirjoitti:
Oo jeee,jippii.
Heiltä aina saa.
- Anonyymi00279
Anonyymi00012 kirjoitti:
Minä käyn kodin ulkopuolella töissä. Olen miettinyt, että lähden heti kun löydän muualta töitä. Jos vain pääsisi mahdollisimman kauas pois.
Ehkä siksi mies tekee vain työtä ja ladossa saa.
- Anonyymi00354
Anonyymi00012 kirjoitti:
Minä käyn kodin ulkopuolella töissä. Olen miettinyt, että lähden heti kun löydän muualta töitä. Jos vain pääsisi mahdollisimman kauas pois.
Petit töissä.
- Anonyymi00355
Anonyymi00256 kirjoitti:
Heiltä aina saa.
Joo
- Anonyymi00356
Anonyymi00279 kirjoitti:
Ehkä siksi mies tekee vain työtä ja ladossa saa.
Lato on peitenimi oikealle paikalle!
- Anonyymi00013
lol !
- Anonyymi00014
:D
- Anonyymi00280
Kuuma p.
- Anonyymi00016
Hill billyn tarinat..
- Anonyymi00017
Kiinnostu sinäkin traktoreista. Sitten on yhteiset mielenkiinnon kohteet.
- Anonyymi00018
Ei kiinnosta. Nyt on kohta puoliyö ja aina vaan tämä rassailee traktoria. Sitten suoraan unille. Naiset kaikkoaa maajusseilta ja televisioon ei ole mitään mieltä kuvata tällaista elämää tavoitelluksi. Raaka totuus on muuta kuin mitä naiset luulee suomifilmejä katsottuan. Maalaisromantiikka on enemmän joku maalaispieruverkkarit.
- Anonyymi00092
Anonyymi00018 kirjoitti:
Ei kiinnosta. Nyt on kohta puoliyö ja aina vaan tämä rassailee traktoria. Sitten suoraan unille. Naiset kaikkoaa maajusseilta ja televisioon ei ole mitään mieltä kuvata tällaista elämää tavoitelluksi. Raaka totuus on muuta kuin mitä naiset luulee suomifilmejä katsottuan. Maalaisromantiikka on enemmän joku maalaispieruverkkarit.
Jos ahkera mies on sinulle vastemielinen, muuta sitten jonkun vassarin vuokraluukkuun, jossa ukko makaa päivät pierusoffalla ja nostaa Kela rahaa. Sillä riittää aikaa sinullekin.
- Anonyymi00095
Anonyymi00092 kirjoitti:
Jos ahkera mies on sinulle vastemielinen, muuta sitten jonkun vassarin vuokraluukkuun, jossa ukko makaa päivät pierusoffalla ja nostaa Kela rahaa. Sillä riittää aikaa sinullekin.
Vaikka hän sais rahastoja sekä bonuksia,ei siltikään häntä pirttiviljelykään näy kiinnostavan,vaan hän katselee snookkeria sekä urheilua illat pitkät.
- Anonyymi00125
Anonyymi00092 kirjoitti:
Jos ahkera mies on sinulle vastemielinen, muuta sitten jonkun vassarin vuokraluukkuun, jossa ukko makaa päivät pierusoffalla ja nostaa Kela rahaa. Sillä riittää aikaa sinullekin.
Se vassarihan saattaa olla vaikka mitenkä varakas, voi olla omia bisneksiä sillä, kasvattaa kylpyhuoneessa kasveja jne....
- Anonyymi00170
Anonyymi00018 kirjoitti:
Ei kiinnosta. Nyt on kohta puoliyö ja aina vaan tämä rassailee traktoria. Sitten suoraan unille. Naiset kaikkoaa maajusseilta ja televisioon ei ole mitään mieltä kuvata tällaista elämää tavoitelluksi. Raaka totuus on muuta kuin mitä naiset luulee suomifilmejä katsottuan. Maalaisromantiikka on enemmän joku maalaispieruverkkarit.
Vallu pihassa
- Anonyymi00257
Anonyymi00018 kirjoitti:
Ei kiinnosta. Nyt on kohta puoliyö ja aina vaan tämä rassailee traktoria. Sitten suoraan unille. Naiset kaikkoaa maajusseilta ja televisioon ei ole mitään mieltä kuvata tällaista elämää tavoitelluksi. Raaka totuus on muuta kuin mitä naiset luulee suomifilmejä katsottuan. Maalaisromantiikka on enemmän joku maalaispieruverkkarit.
Miksi käyt kaupungilla töissä? Hmm. Työkaveria saat?
- Anonyymi00258
Anonyymi00095 kirjoitti:
Vaikka hän sais rahastoja sekä bonuksia,ei siltikään häntä pirttiviljelykään näy kiinnostavan,vaan hän katselee snookkeria sekä urheilua illat pitkät.
On kotona. Ei sentään vieraissa.
- Anonyymi00281
Anonyymi00018 kirjoitti:
Ei kiinnosta. Nyt on kohta puoliyö ja aina vaan tämä rassailee traktoria. Sitten suoraan unille. Naiset kaikkoaa maajusseilta ja televisioon ei ole mitään mieltä kuvata tällaista elämää tavoitelluksi. Raaka totuus on muuta kuin mitä naiset luulee suomifilmejä katsottuan. Maalaisromantiikka on enemmän joku maalaispieruverkkarit.
Sinä vain et tyydy naisen osaan.
- Anonyymi00321
Anonyymi00018 kirjoitti:
Ei kiinnosta. Nyt on kohta puoliyö ja aina vaan tämä rassailee traktoria. Sitten suoraan unille. Naiset kaikkoaa maajusseilta ja televisioon ei ole mitään mieltä kuvata tällaista elämää tavoitelluksi. Raaka totuus on muuta kuin mitä naiset luulee suomifilmejä katsottuan. Maalaisromantiikka on enemmän joku maalaispieruverkkarit.
Miksi ikinä edes muutit miehesi kanssa yhteen? Jos ei maatilan työt sinua kiinnosta!
- Anonyymi00357
Anonyymi00018 kirjoitti:
Ei kiinnosta. Nyt on kohta puoliyö ja aina vaan tämä rassailee traktoria. Sitten suoraan unille. Naiset kaikkoaa maajusseilta ja televisioon ei ole mitään mieltä kuvata tällaista elämää tavoitelluksi. Raaka totuus on muuta kuin mitä naiset luulee suomifilmejä katsottuan. Maalaisromantiikka on enemmän joku maalaispieruverkkarit.
Miksi muutit yhteen? Oma syysi
- Anonyymi00358
Anonyymi00095 kirjoitti:
Vaikka hän sais rahastoja sekä bonuksia,ei siltikään häntä pirttiviljelykään näy kiinnostavan,vaan hän katselee snookkeria sekä urheilua illat pitkät.
Ooot outo. Ei naiset saa haluta.
- Anonyymi00020
Oletteko kumminkin eri sukupuolta?
- Anonyymi00126
no eikö tuo nyt ole ihan kysymättäkin päivänselvää.
- Anonyymi00259
Anonyymi00126 kirjoitti:
no eikö tuo nyt ole ihan kysymättäkin päivänselvää.
No ei ole.
- Anonyymi00021
🚜🧎
- Anonyymi00022
Jonkun on sitä rahaakin yritettävä jostain tehdä, eikä se traktoreilla tule helpolla. Jos mies makoilisi vain sohvalla niin valittaisit siitäkin kun se ei tee mitään eikä ole rahaa!
- Anonyymi00043
Tukiaisilla niitä saa.Hyväveli auttaa myös.
- Anonyymi00196
Anonyymi00043 kirjoitti:
Tukiaisilla niitä saa.Hyväveli auttaa myös.
Typerin kommentti ikinä. Traktori ei tuo yhtään tukiaisia, ja traktori kuulostaa olevan se ongelma, eikä tila.
- Anonyymi00246
Anonyymi00196 kirjoitti:
Typerin kommentti ikinä. Traktori ei tuo yhtään tukiaisia, ja traktori kuulostaa olevan se ongelma, eikä tila.
Sanoisin että kyllä se vaan tuo.
Kaluston hinnasta saa vero vähennyksiä.
Tukiaisia ne on nekin
. - Anonyymi00359
Anonyymi00043 kirjoitti:
Tukiaisilla niitä saa.Hyväveli auttaa myös.
Tukiainen hyvin menee ja on kihloissa!
- Anonyymi00379
Anonyymi00359 kirjoitti:
Tukiainen hyvin menee ja on kihloissa!
Onnea Tukiaiselle.
- Anonyymi00024
Traktorin pitää olla kunnossa tähän aikaan vuodesta.
Jos se mies on muuten ok niin älä nyt raktorin takia jätä.- Anonyymi00260
Suhde🚙
- Anonyymi00380
Anonyymi00260 kirjoitti:
Suhde🚙
Saa pesää autossa.
- Anonyymi00025
jacorasia
- Anonyymi00028
Älä jaa töpseliäsi kaikille -viisainN
- Anonyymi00164
Mies tietää mitä nainen oikeasti tekee, kun käy töissä!
Panee jotain toista miestä työpaikan taukohuoneessa. - Anonyymi00261
Käy kaupungilla "kadulla " töissä.
- Anonyymi00381
Anonyymi00164 kirjoitti:
Mies tietää mitä nainen oikeasti tekee, kun käy töissä!
Panee jotain toista miestä työpaikan taukohuoneessa.Siksi maatilalla työt ei kiinnosta .
- Anonyymi00383
Anonyymi00381 kirjoitti:
Siksi maatilalla työt ei kiinnosta .
Mies... ahertaa.
- Anonyymi00026
Tulikin tuosta mieleeni että pitää pestä ja vahata traktori
- Anonyymi00027
Mulla tuli mieleen, että pitää kutsua huoltomies tsekkaan traktorin tilanne talven jälkeen.
- Anonyymi00032
Onko karvainen ratti hankittu? 😏
- Anonyymi00033
Anonyymi00027 kirjoitti:
Mulla tuli mieleen, että pitää kutsua huoltomies tsekkaan traktorin tilanne talven jälkeen.
Sehän tiedetään mitä huoltomies oikeasti huoltaa!
- Anonyymi00035
Anonyymi00033 kirjoitti:
Sehän tiedetään mitä huoltomies oikeasti huoltaa!
Sekin tiedetään mitä tapahtuu kun traktori miehelle tulee naislomittaja. Nähty on ja tarinoita kerrotaan. Ne eivät jää omaan tietoon. 🤫
- Anonyymi00060
Anonyymi00035 kirjoitti:
Sekin tiedetään mitä tapahtuu kun traktori miehelle tulee naislomittaja. Nähty on ja tarinoita kerrotaan. Ne eivät jää omaan tietoon. 🤫
Muuten ihan hyvä tunnelmallinen taso aloittajaäijä, mutta yleensä lomittaja tulee tuuraamaan kun talon väki on lomilla.
- Anonyymi00065
Anonyymi00060 kirjoitti:
Muuten ihan hyvä tunnelmallinen taso aloittajaäijä, mutta yleensä lomittaja tulee tuuraamaan kun talon väki on lomilla.
Niinkö luulet
- Anonyymi00069
Teetä nyt vaan se brasilialainen. Ai kenelle? Itsellesu jos kumppanisi on mies ja vaimollesi jos olet naisiinpäin kallella
- Anonyymi00070
Anonyymi00033 kirjoitti:
Sehän tiedetään mitä huoltomies oikeasti huoltaa!
Kun viettää kaiken iltaa pajalla niin on siellä jossain koloissa piilossa lehtiä ja purnukka tiettyä voidetta
- Anonyymi00127
Anonyymi00070 kirjoitti:
Kun viettää kaiken iltaa pajalla niin on siellä jossain koloissa piilossa lehtiä ja purnukka tiettyä voidetta
Traktorikuvasto ja akselirasvaa tuubi. Kyllä viihtyy yömyöhään mies tallissa.
- Anonyymi00137
Anonyymi00035 kirjoitti:
Sekin tiedetään mitä tapahtuu kun traktori miehelle tulee naislomittaja. Nähty on ja tarinoita kerrotaan. Ne eivät jää omaan tietoon. 🤫
Taitaa olla lomittajat nykyäänkin suurimmassa osin olla naisia, korjaa jos olen väärässä.
- Anonyymi00157
Anonyymi00035 kirjoitti:
Sekin tiedetään mitä tapahtuu kun traktori miehelle tulee naislomittaja. Nähty on ja tarinoita kerrotaan. Ne eivät jää omaan tietoon. 🤫
Totta toki, kun oma pihtaa!
- Anonyymi00158
Anonyymi00070 kirjoitti:
Kun viettää kaiken iltaa pajalla niin on siellä jossain koloissa piilossa lehtiä ja purnukka tiettyä voidetta
Tietysti... kun huoltomiehenä on helppoa saada, jos naisella ei ole varaa rahalla maksaa!!
Huoltomies korjaa kraktorin ilmaiSEKSI.
Ja nainen hyötyy. - Anonyymi00165
Anonyymi00158 kirjoitti:
Tietysti... kun huoltomiehenä on helppoa saada, jos naisella ei ole varaa rahalla maksaa!!
Huoltomies korjaa kraktorin ilmaiSEKSI.
Ja nainen hyötyy.Ja lomittaja nainen antaa mielellään huoltomiehelle, kun kotona ei saa.
- Anonyymi00177
Anonyymi00070 kirjoitti:
Kun viettää kaiken iltaa pajalla niin on siellä jossain koloissa piilossa lehtiä ja purnukka tiettyä voidetta
Täytyy olla aoikamoin akropaati notkea selkäinen ja enenkaikkea ol pitkä munanen miäs , , , tummahipiäisilliä on.
- Anonyymi00197
Anonyymi00035 kirjoitti:
Sekin tiedetään mitä tapahtuu kun traktori miehelle tulee naislomittaja. Nähty on ja tarinoita kerrotaan. Ne eivät jää omaan tietoon. 🤫
No miksi 'traktorimiehelle' tulisi naislomittaja? Lomittajan tuloon tarvitaan eläimiä, ja silloin traktorimies pääsee peltotöille, jos häntä sijaistaa navetassa lomittaja. Kyllä täällä on taas tosi typeriä ja tietämättömiä ihmisiä suunsoitossa.
- Anonyymi00198
Anonyymi00137 kirjoitti:
Taitaa olla lomittajat nykyäänkin suurimmassa osin olla naisia, korjaa jos olen väärässä.
Olet väärässä.
- Anonyymi00201
Anonyymi00158 kirjoitti:
Tietysti... kun huoltomiehenä on helppoa saada, jos naisella ei ole varaa rahalla maksaa!!
Huoltomies korjaa kraktorin ilmaiSEKSI.
Ja nainen hyötyy.Vieläkö karjatiloilla käy keinosiementäjä ?
- Anonyymi00211
Anonyymi00197 kirjoitti:
No miksi 'traktorimiehelle' tulisi naislomittaja? Lomittajan tuloon tarvitaan eläimiä, ja silloin traktorimies pääsee peltotöille, jos häntä sijaistaa navetassa lomittaja. Kyllä täällä on taas tosi typeriä ja tietämättömiä ihmisiä suunsoitossa.
Onko sillä merkitystä? Kenellä nykyään edes ok eläimiä?
- Anonyymi00212
Anonyymi00201 kirjoitti:
Vieläkö karjatiloilla käy keinosiementäjä ?
Sienentääkö se emännän samalla?
- Anonyymi00224
Anonyymi00027 kirjoitti:
Mulla tuli mieleen, että pitää kutsua huoltomies tsekkaan traktorin tilanne talven jälkeen.
Minä taas kutsun putkimiehen katsomaan.... Vuotavaa hanaa.....
- Anonyymi00262
Pyydät jonkun työntekijän hommiin.
- Anonyymi00263
Anonyymi00033 kirjoitti:
Sehän tiedetään mitä huoltomies oikeasti huoltaa!
Todellakin ja antaa naisille alennusta.
- Anonyymi00264
Anonyymi00035 kirjoitti:
Sekin tiedetään mitä tapahtuu kun traktori miehelle tulee naislomittaja. Nähty on ja tarinoita kerrotaan. Ne eivät jää omaan tietoon. 🤫
Kuumia tarinoita. Salasuhteita.
- Anonyymi00265
Anonyymi00070 kirjoitti:
Kun viettää kaiken iltaa pajalla niin on siellä jossain koloissa piilossa lehtiä ja purnukka tiettyä voidetta
🥅 saa osuman.
- Anonyymi00266
Anonyymi00127 kirjoitti:
Traktorikuvasto ja akselirasvaa tuubi. Kyllä viihtyy yömyöhään mies tallissa.
Ei. Vaan naisia koko lehti.
- Anonyymi00267
Anonyymi00137 kirjoitti:
Taitaa olla lomittajat nykyäänkin suurimmassa osin olla naisia, korjaa jos olen väärässä.
Sehän parempi. Maaviljelijä saa🥅 pesään.
- Anonyymi00268
Anonyymi00165 kirjoitti:
Ja lomittaja nainen antaa mielellään huoltomiehelle, kun kotona ei saa.
Niin se pitää olla.
- Anonyymi00269
Anonyymi00197 kirjoitti:
No miksi 'traktorimiehelle' tulisi naislomittaja? Lomittajan tuloon tarvitaan eläimiä, ja silloin traktorimies pääsee peltotöille, jos häntä sijaistaa navetassa lomittaja. Kyllä täällä on taas tosi typeriä ja tietämättömiä ihmisiä suunsoitossa.
Tekosyy vaimolle. Oikeasti ei hoida eläimiä. Vaan miestä.
- Anonyymi00271
Anonyymi00201 kirjoitti:
Vieläkö karjatiloilla käy keinosiementäjä ?
Tottakai, jotta nainen saa miehen koukkuun, kun luulee, että lapsi on hänen.
- Anonyymi00272
Anonyymi00224 kirjoitti:
Minä taas kutsun putkimiehen katsomaan.... Vuotavaa hanaa.....
Tiedetään mitä hanaa.
- Anonyymi00273
Anonyymi00224 kirjoitti:
Minä taas kutsun putkimiehen katsomaan.... Vuotavaa hanaa.....
Annat putkimiehelle ja saat alennusta.
- Anonyymi00289
Anonyymi00165 kirjoitti:
Ja lomittaja nainen antaa mielellään huoltomiehelle, kun kotona ei saa.
Salaa...
- Anonyymi00290
Anonyymi00212 kirjoitti:
Sienentääkö se emännän samalla?
Todellakin, jotta emäntä saa miehensä loukkuun, kun 9 kuukauden kuluttua syntyy lapsi ja mies luulee olevansa lapsen isä.
- Anonyymi00318
Anonyymi00201 kirjoitti:
Vieläkö karjatiloilla käy keinosiementäjä ?
Käy...
- Anonyymi00319
Anonyymi00212 kirjoitti:
Sienentääkö se emännän samalla?
Todellakin.
- Anonyymi00322
Anonyymi00137 kirjoitti:
Taitaa olla lomittajat nykyäänkin suurimmassa osin olla naisia, korjaa jos olen väärässä.
Etkö sinä tajua, että lomittaja antaa maatilan isännälle.
- Anonyymi00323
Anonyymi00212 kirjoitti:
Sienentääkö se emännän samalla?
Tietysti, jotta nainen tulee raskaaksi ja voi väittää maatilan isännälle eli miehelleen, että tämä on lapsen isä ja elatusvastuussa!
- Anonyymi00334
Anonyymi00323 kirjoitti:
Tietysti, jotta nainen tulee raskaaksi ja voi väittää maatilan isännälle eli miehelleen, että tämä on lapsen isä ja elatusvastuussa!
Tuollaistakin sattuu.
- Anonyymi00360
Eli... sinua!
- Anonyymi00361
Anonyymi00027 kirjoitti:
Mulla tuli mieleen, että pitää kutsua huoltomies tsekkaan traktorin tilanne talven jälkeen.
Antaa sinulle!
- Anonyymi00362
Anonyymi00035 kirjoitti:
Sekin tiedetään mitä tapahtuu kun traktori miehelle tulee naislomittaja. Nähty on ja tarinoita kerrotaan. Ne eivät jää omaan tietoon. 🤫
Pakko, kun oma pihtaa.
- Anonyymi00363
Anonyymi00197 kirjoitti:
No miksi 'traktorimiehelle' tulisi naislomittaja? Lomittajan tuloon tarvitaan eläimiä, ja silloin traktorimies pääsee peltotöille, jos häntä sijaistaa navetassa lomittaja. Kyllä täällä on taas tosi typeriä ja tietämättömiä ihmisiä suunsoitossa.
Tekosyy
- Anonyymi00382
Sinua pitää. Sinun pitää olla posliini.
- Anonyymi00385
Anonyymi00027 kirjoitti:
Mulla tuli mieleen, että pitää kutsua huoltomies tsekkaan traktorin tilanne talven jälkeen.
Pyydä alennuksen..
- Anonyymi00387
Anonyymi00069 kirjoitti:
Teetä nyt vaan se brasilialainen. Ai kenelle? Itsellesu jos kumppanisi on mies ja vaimollesi jos olet naisiinpäin kallella
Posliini pitää naisen olla.
- Anonyymi00388
Anonyymi00362 kirjoitti:
Pakko, kun oma pihtaa.
Hän itkee, kun olet krattorin kanssa.
- Anonyymi00389
Anonyymi00387 kirjoitti:
Posliini pitää naisen olla.
Posliinissa näkyy ainakin näppylät selvemmin. Tietää mikä tautipesäke on kyseessä.
- Anonyymi00031
Kaiken se kestää
Vai kestääkö sittenkään?
Maajussit on vähän oma mieslaji. Usein kaupanpäälle tulee hankala anoppi ja katkerat sisarukset. Näin monessa talossa mitä olen havainnut. Toki ulospäin esitetään mahtavaa mutta välit perheessä täysin tulehtuneet. Ei käy kateeksi.- Anonyymi00178
Tää on niiin totta annan 15 vihreää pistettä nuoli ylöspäin!
- Anonyymi00036
💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕
- Anonyymi00038
Salaiset kohtaamiset peräpellola. Shhhhh
- Anonyymi00138
Näkyy tupaan asti.
- Anonyymi00202
aiemmin kun taloissa oli palkollisia - nuuka pissii pihapuutarhassa.
- Anonyymi00040
Halvemmalla pärjää. Mikä pakko aina olla uusinta uutta
- Anonyymi00088
Niin minäkin ajattelin kun maalasin kerran traktorin.Se näytti kyllä hyvältä mutta tuntui siltikin vanhalta.
- Anonyymi00098
Anonyymi00088 kirjoitti:
Niin minäkin ajattelin kun maalasin kerran traktorin.Se näytti kyllä hyvältä mutta tuntui siltikin vanhalta.
Pinkiksi?
- Anonyymi00044
Mihin se maalaisromantiikka on kadonnut?
- Anonyymi00089
Sekin ilo meni latojen myötä.Enää ei ole muuta jäljellä kuin aavoja aukioita ja 100ha yksinäisyyttä.
- Anonyymi00099
Anonyymi00089 kirjoitti:
Sekin ilo meni latojen myötä.Enää ei ole muuta jäljellä kuin aavoja aukioita ja 100ha yksinäisyyttä.
Harva nainen latoon suostuu peuhaamaan. #metoo
- Anonyymi00139
Anonyymi00099 kirjoitti:
Harva nainen latoon suostuu peuhaamaan. #metoo
Nykyään on paaleja ei irtoheinää.
- Anonyymi00166
Anonyymi00139 kirjoitti:
Nykyään on paaleja ei irtoheinää.
Sehän o kivaa! Se o parasta. Pomo saa kesken työpäivää suihin ottoa ja pikaisesti otan. Kehuu minua. Saan paremman palkan kuin muut ja muita etuja!! Siksi minut on sinne oikeasti palkattu. Siksi oli tärkeää, että olin kaunis. Työtaidollani ei niin suurta väliä ole minun pomolle, kunhan hän saa aina kun himot iskee.
- Anonyymi00045
Täällähän päästiin asiaan.Kertokaapa mikä traktori ois paras kiviseen ja turpeiseen peltoon?
- Anonyymi00047
Mitä se naista liikuttaa
Ei mitään merkitystä vaikka ajaisi kiveen rakkineensa kunhan peitto heiluu ajallaan
Tarpeet ne on naisellakin - Anonyymi00056
Kiviset ja Soraset Retu hot -sivustaN
- Anonyymi00203
Anonyymi00047 kirjoitti:
Mitä se naista liikuttaa
Ei mitään merkitystä vaikka ajaisi kiveen rakkineensa kunhan peitto heiluu ajallaan
Tarpeet ne on naisellakinProf. Muhamed ohjeistaa miehia käyskelemään ahkerasti pelloillaan
- tarkoittaen vaimoja. - Anonyymi00291
Anonyymi00047 kirjoitti:
Mitä se naista liikuttaa
Ei mitään merkitystä vaikka ajaisi kiveen rakkineensa kunhan peitto heiluu ajallaan
Tarpeet ne on naisellakinKäy kaupungilla "kadulla" töissä.
- Anonyymi00365
Anonyymi00047 kirjoitti:
Mitä se naista liikuttaa
Ei mitään merkitystä vaikka ajaisi kiveen rakkineensa kunhan peitto heiluu ajallaan
Tarpeet ne on naisellakinEi nainen saa haluta. Vaan ainoastaan mies.
- Anonyymi00048
Alkuperäinen kirjoittaja tainnut hävitä ketjusta. Katkerat maatalon naiset on maalla enemmän sääntö kuin poikkeus. Surkemmissa tarinoissa nainen käy kodin ulkopuolella töissä ja maksaa kaikki juoksevat kulut kun mies ei pysty, tai ei halua kun kaikki rahat menee mukainvestointeihin. Ei nämä miehet mitään puhu lapsillekaan. Nukkumaan menevät kun pellolta tulevat. Ei kesälomamatkoja perheen kesken. Nainen kuin yh.
- Anonyymi00128
Todellisuus (pien)maataloudessa on se että hyvänä vuonna pääsee nollille. Huonona jää velkaa maksettavaksi. Kyllä sen naisen varoilla eletään mikäli sillä jotain vaan on.
- Anonyymi00049
mikä teiltä puuttuu, mitä tahdot lisää?
- Anonyymi00051
Ap on vailla rahallista ja ajallista panostusta, niin minä sen luen
- Anonyymi00053
Anonyymi00051 kirjoitti:
Ap on vailla rahallista ja ajallista panostusta, niin minä sen luen
ehkä rahallista enemmän?
naisten tärkeysjärjestys eroaa miesten järjestyksestä
jos olisi raha, naiset käyttäisivät sen eri tavoin
toisin sanoen, nainen vaatii osansa?
ja perinteisesti se oli puolet
nainen ostelee traktori miehelle kukkia, vateja, uusia lakanoita, käy laittamassa hiuksiaan, ehkä tapetteja, pihaan tonttu...uudesta puvusta ei kerrota vielä - Anonyymi00054
Anonyymi00053 kirjoitti:
ehkä rahallista enemmän?
naisten tärkeysjärjestys eroaa miesten järjestyksestä
jos olisi raha, naiset käyttäisivät sen eri tavoin
toisin sanoen, nainen vaatii osansa?
ja perinteisesti se oli puolet
nainen ostelee traktori miehelle kukkia, vateja, uusia lakanoita, käy laittamassa hiuksiaan, ehkä tapetteja, pihaan tonttu...uudesta puvusta ei kerrota vielänainen ei elää ilman autoa, joten jos naisen autosta kyse....
- Anonyymi00055
Anonyymi00051 kirjoitti:
Ap on vailla rahallista ja ajallista panostusta, niin minä sen luen
Helpoiten pääsee ku kierät kaukaa tämän ammatin harjoittajat.
- Anonyymi00058
Anonyymi00053 kirjoitti:
ehkä rahallista enemmän?
naisten tärkeysjärjestys eroaa miesten järjestyksestä
jos olisi raha, naiset käyttäisivät sen eri tavoin
toisin sanoen, nainen vaatii osansa?
ja perinteisesti se oli puolet
nainen ostelee traktori miehelle kukkia, vateja, uusia lakanoita, käy laittamassa hiuksiaan, ehkä tapetteja, pihaan tonttu...uudesta puvusta ei kerrota vieläMiten niin osti miehelle sisustus tavaraa. Onhan se naisen koti siinä missä sen miehenkin. Tässä varmaan on takana tavallinen tarina että mies omistaa kaiken. Naisen osa on kuunnella junttia 1500-lukulaista lätinää jostain sukutilasta. Kumma kun minulla tulee mieleen punakapina ja renkien ja piikojen nimillä kulkeneet maaorjat. Sukutilaviiri on vain siirtomaavaltatyyppinen muistutus siitä että on sitä ennenkin osattu alistaa. -sivustaNKaupunkista
- Anonyymi00079
Anonyymi00058 kirjoitti:
Miten niin osti miehelle sisustus tavaraa. Onhan se naisen koti siinä missä sen miehenkin. Tässä varmaan on takana tavallinen tarina että mies omistaa kaiken. Naisen osa on kuunnella junttia 1500-lukulaista lätinää jostain sukutilasta. Kumma kun minulla tulee mieleen punakapina ja renkien ja piikojen nimillä kulkeneet maaorjat. Sukutilaviiri on vain siirtomaavaltatyyppinen muistutus siitä että on sitä ennenkin osattu alistaa. -sivustaNKaupunkista
Kun sukutila on noin paha , niin miten on kollektiivitila - kolhoosi ?
- Anonyymi00110
Anonyymi00079 kirjoitti:
Kun sukutila on noin paha , niin miten on kollektiivitila - kolhoosi ?
Kolhoosi eli myös monta sukupolvea ja sisarukset
Siihen ei naisena kestä sekaantua - Anonyymi00159
Mies ei aina tajua, etten jaksa työn jälkeen ottaa suihin.
- Anonyymi00285
Anonyymi00055 kirjoitti:
Helpoiten pääsee ku kierät kaukaa tämän ammatin harjoittajat.
Minäpä en kierrä vaan pidän hauskaa.
- Anonyymi00292
Anonyymi00159 kirjoitti:
Mies ei aina tajua, etten jaksa työn jälkeen ottaa suihin.
Tulihan se syy. Olet saanut töissä.
- Anonyymi00324
Anonyymi00159 kirjoitti:
Mies ei aina tajua, etten jaksa työn jälkeen ottaa suihin.
Mitäs et tee maatilalla töitä vaan kaupungilla!
- Anonyymi00366
Anonyymi00159 kirjoitti:
Mies ei aina tajua, etten jaksa työn jälkeen ottaa suihin.
Et tietenkään... Ja toi on syy miksi mies rakastaa enemmän krattoria
- Anonyymi00050
Yksi mies Mustialan piireissä tulee niin kauhiselemaan tätäkin ketjua. Terveisiä sinne. 🤭
- Anonyymi00071
Hiljaista on. Eivät taida jussukat ehtiä lukea
- Anonyymi00293
Anonyymi00071 kirjoitti:
Hiljaista on. Eivät taida jussukat ehtiä lukea
Kiirettä oli. Piti hoitaa ja huoltaa vierasta.
- Anonyymi00052
Eikö maanviljelijöille ollut se välitä viljelijödtä -projekti. Eikö sieltä saa jotain parisuhdeneuvontaa tai muuta ettei eroon tarvitse johtaa?
- Anonyymi00111
Ovat kiireisiä, eivät ehdi vastaanotolle -sivusta
- Anonyymi00129
Ei oo aika juttella, pittää tehrä töitä.
- Anonyymi00160
Anonyymi00129 kirjoitti:
Ei oo aika juttella, pittää tehrä töitä.
"Töitä" panna salaa, kun nainen käy muualla töissä.
Hyvä aika työntekijältä saada ja se on osa hänen työpäivää antaa ja siksi saa enemmän palkkaa kuin muut. - Anonyymi00294
Anonyymi00129 kirjoitti:
Ei oo aika juttella, pittää tehrä töitä.
Kyllä se tiedetään mitä töitä.
- Anonyymi00325
Anonyymi00160 kirjoitti:
"Töitä" panna salaa, kun nainen käy muualla töissä.
Hyvä aika työntekijältä saada ja se on osa hänen työpäivää antaa ja siksi saa enemmän palkkaa kuin muut.Vaimo itse päätti mennä kaupungille töihin, joten kumpi meistä on syyllinen? Kaupungilla näkee miehiä enemmän kuin maatilalla olisi nähnyt! Hänen työkavereina on myös miehiä.. joten helposti saa töissä!
- Anonyymi00057
Palstaäijän kyhäämä tarinallinen versio siitä miten maalaisjussille morsian- ohjelman kulissien takana tapahtuu kun kamera sammuu. Niin kiinnostavaa tirkisteltävää, eikö?🥱
- Anonyymi00061
Älä sinä jälleen ilmesty täyttämään tätäkin ketjua kädenlämpöisillä sivistyssanoja sisältävillä jaarituksill. Oletko ihastunut palstaäijään kun tavoittelet häntä kaikkialta? Tämä ketju sopisi paremmin tuonne maatalouskeslusteluun niin saataisiin enemmän kommentteja syyllisiltä eli maajussimiehiltä. He voisivat vakuutella siellä että kyllä kulta. Saat sen Van cleef & Arpelin. Kyllä menemme New Yorkin matkalla Tiffany & Co ja Pariisiin Cartierille ja tuhlaamme vähintään sen uuden Valmetin verran rahaa.
Rakkaudella, salainen 💋 - Anonyymi00067
Anonyymi00061 kirjoitti:
Älä sinä jälleen ilmesty täyttämään tätäkin ketjua kädenlämpöisillä sivistyssanoja sisältävillä jaarituksill. Oletko ihastunut palstaäijään kun tavoittelet häntä kaikkialta? Tämä ketju sopisi paremmin tuonne maatalouskeslusteluun niin saataisiin enemmän kommentteja syyllisiltä eli maajussimiehiltä. He voisivat vakuutella siellä että kyllä kulta. Saat sen Van cleef & Arpelin. Kyllä menemme New Yorkin matkalla Tiffany & Co ja Pariisiin Cartierille ja tuhlaamme vähintään sen uuden Valmetin verran rahaa.
Rakkaudella, salainen 💋Mutta kenen salainen
- Anonyymi00295
Joo on.
- Anonyymi00062
Maanviljelijästä ei saa tasavertaista kumppania mitä voimaantunut nykynainen haluaa ja se taitaa kärppiä aptä
- Anonyymi00078
Jännämies se pitää olla voimaantuneelle nykynaiselle.
Mitä jännempi, sen paremmin käy kaupaksi. - Anonyymi00180
Anonyymi00078 kirjoitti:
Jännämies se pitää olla voimaantuneelle nykynaiselle.
Mitä jännempi, sen paremmin käy kaupaksi.JUU JUU MIKÄÄN INHIMILLINEN EI OO VIERASTA..
- Anonyymi00063
jos laittaa paahan joytain hiusten jämmettyäjä-juttua ja oikerin pyötii nukkuessaan sängyssä kuin joku beetlejuicr-kampaus
- Anonyymi00068
2 ammattia mitkä ei innosta deittimielessä on maanviljelijä ja taiteilija (ihan sama mikä taiteilija)
ne on sellaisia joihin ei saa mitään tarttumapintaa- Anonyymi00073
haluuks perustella??
- Anonyymi00074
Hiljakseen päästään maajusseista eroon kun eivät pääse lisääntymään.
- Anonyymi00077
Anonyymi00074 kirjoitti:
Hiljakseen päästään maajusseista eroon kun eivät pääse lisääntymään.
Toivotaan nyt että hyllyt tyhjenee ruokakaupoissa !
- Anonyymi00075
Miksi te naiset aina valitatte?TEHKÄÄ JOTAIN ASIAN ETEEN...mutta,kun olette niin pirun RIIPPUVAISIA,NIISTÄ "miehistänne! Muistakaa,että STATUS on takuuvarma,muiden naisten taholta,kun jaksatte vaan olla sille "miehelle"mieliksi ja unohtaa itsenne ja oman hyvinvointinne.Tee sille traktorille jotain konnuutta.USKALTAISITKO?Jätä se ukon tollukka -et taida uskaltaa olla itsellinen!
- Anonyymi00076
Jospa mies pääsisi pian eroon turhakkeestaan eli valittajasta.
- Anonyymi00112
eikö turhake ole ennemmin ylimääräinen traktori 🤔 ostaa sille naiselle vaikka paljun, niin siitä on iloa hetkeksi
- Anonyymi00113
Anonyymi00112 kirjoitti:
eikö turhake ole ennemmin ylimääräinen traktori 🤔 ostaa sille naiselle vaikka paljun, niin siitä on iloa hetkeksi
kaupparahaa, mitä jää yli
Tulee hyvä mieli uudesta kukkamekosta
Kesä tulee - Anonyymi00141
Miten paljon teitä on olemassa aina vain, jotka ette ymmärrä jutun jujua? Minkään jutun. Oletan.
- Anonyymi00326
Anonyymi00112 kirjoitti:
eikö turhake ole ennemmin ylimääräinen traktori 🤔 ostaa sille naiselle vaikka paljun, niin siitä on iloa hetkeksi
Ilman kraktoria ei pärjää maatilan töissä.
- Anonyymi00368
Anonyymi00113 kirjoitti:
kaupparahaa, mitä jää yli
Tulee hyvä mieli uudesta kukkamekosta
Kesä tuleeRahan tuhlausta.
- Anonyymi00081
joku sanonta niin JAmes 007 Istanbulidsa on aika kaunis nais-afenyyi
- Anonyymi00082
Maajussia ei voi parantaa. Nainen häviää aina konepuuhastelulle :(
- Anonyymi00083
Hommaa rakastajaksi virkamies. Niillä on aikaa ja niin tylsä työ, että salainen romanssi on elämän kohokohta!
- Anonyymi00147
Virkamiehillä hyvät palkat, eikä tarvitse itse ostaa työvälineitä, nekin on "ilmaisia" ja hankittu
verovaroin! Eikä riitä ymmärrystä "yrittäjille"? - Anonyymi00161
Anonyymi00147 kirjoitti:
Virkamiehillä hyvät palkat, eikä tarvitse itse ostaa työvälineitä, nekin on "ilmaisia" ja hankittu
verovaroin! Eikä riitä ymmärrystä "yrittäjille"?Ja sivusuhteita töissä. Muka ylitöitä.
- Anonyymi00084
kyllä se on tärkiä että hyvä perä ja nopia ja hijas puoli,vielä jos on tonnin perä niin avot ja se että perä ei vuoja,eikä merkkaa reviiriä
- Anonyymi00106
Perä vuotaa, kulungit taatut ja lisäksi mul on tää PMS.
- Anonyymi00085
No laittaa traktorin per..seen
- Anonyymi00086
Ei kannata sekaantua maajussiin jos ei kestä sitä elämää.
- Anonyymi00181
Minä hokasin sen liian myöhään ja nyt kusessa ollaan , , , mielistelykään ei auta tehoa on sellanen vanhemmistaan riipuvaine äitin poika.
- Anonyymi00213
Anonyymi00181 kirjoitti:
Minä hokasin sen liian myöhään ja nyt kusessa ollaan , , , mielistelykään ei auta tehoa on sellanen vanhemmistaan riipuvaine äitin poika.
Äitin pojat pahinta laatua
- Anonyymi00327
Anonyymi00181 kirjoitti:
Minä hokasin sen liian myöhään ja nyt kusessa ollaan , , , mielistelykään ei auta tehoa on sellanen vanhemmistaan riipuvaine äitin poika.
Olisit onnellinen, että miehesi äiti välittää pojastaan!
- Anonyymi00369
Anonyymi00213 kirjoitti:
Äitin pojat pahinta laatua
Olisit onnellinen, että anoppisi tukee ja auttaa teitä ja huolehtii pojastaan ja antaa teille rahaa.
- Anonyymi00087
Minkälainen traktori minun kannattaisi ostaa?
- Anonyymi00091
Hai.Finski traktor paras traktor,tosin niitäkään ei taida olla enään globaalisten fuusioiden myötä.
- Anonyymi00097
Semmonen jolla kitisevä jännämieztä kaipaava lähtee tontilta!
- Anonyymi00108
Anonyymi00097 kirjoitti:
Semmonen jolla kitisevä jännämieztä kaipaava lähtee tontilta!
Siis omakotitalon hintainen. Sillä nainen lähtee viimeistään. Ei sekään hyvältä näytä, että on kolme viidenkyt tonnin New Hollandia. Silläkin saisi vaikka kesämökin. 💅🏿
- Anonyymi00195
Anonyymi00091 kirjoitti:
Hai.Finski traktor paras traktor,tosin niitäkään ei taida olla enään globaalisten fuusioiden myötä.
Pelloilla ainakin näkyy olevan kasoittain traktorinmunia,
semmoisia valkoisia.
- Anonyymi00100
Voishan sitä isokyrpäinen 22/ 6 mies hoitaa sen erotiikan...
- Anonyymi00101
Aloittajan kantsis hienovaraisesti ehdotella nelivetomiehelleen, että vois illemmalla treenata traktorilla peruuttamista meikkipeileistä aisaan, kontillaan olkkarin lattialla
- Anonyymi00105
Hyiiii härskiä
- Anonyymi00163
Anonyymi00105 kirjoitti:
Hyiiii härskiä
Aloittaja lupaa ottaa suihin ja panna koko yön.
- Anonyymi00102
älä ulise. Anna hänelle brsettä niin huomaat että se alkaa kiinnostamaan enemmän kuin traktorit ja kukaan ei pakota sinua jäämään innostuksesta sivuun. Opettele muutama juttu traktoreista ja mene ukkos kanssa niitä rassaamaan siinä teille hieno harrastus yhdessä. Ei kaikkien tarvi olla lavatansseissa osa voi olla traktoriharrastajiakin ja käydä maatalousnäyttelyissä mätsäävät tuulipuvut päällä.
- Anonyymi00104
Entä jos naista kiinnostaa vain aidot orit? 🤔🐎
- Anonyymi00184
Anonyymi00104 kirjoitti:
Entä jos naista kiinnostaa vain aidot orit? 🤔🐎
Made in Italy
- Anonyymi00296
Anonyymi00104 kirjoitti:
Entä jos naista kiinnostaa vain aidot orit? 🤔🐎
Eli työkaverit kaupungilla.
- Anonyymi00103
Onko Mustialan pojat alkaneet lukea romaaneista, kun tällö keskustelu nelinumeroinen lukijakunta? #mistamorsianmustialanpojalle
Tule tänne minun luo, niin hoidetaan toisiamme ja nautitaan yhdessäolosta. Katsellaan toisiamme silmiin ja suudellaan.
- Anonyymi00109
Ap haluaisi varmaankin tietää, että minkä ammatin edustaja olet 🙄
- Anonyymi00116
Miksi kukaan tulisi kuvattoman luo?
- Anonyymi00130
Anonyymi00109 kirjoitti:
Ap haluaisi varmaankin tietää, että minkä ammatin edustaja olet 🙄
Ei sillä ole ammattia, on vapaamies.
- Anonyymi00131
Anonyymi00130 kirjoitti:
Ei sillä ole ammattia, on vapaamies.
siis vapaaherra.
- Anonyymi00214
Anonyymi00131 kirjoitti:
siis vapaaherra.
l. työtön
- Anonyymi00297
Anonyymi00116 kirjoitti:
Miksi kukaan tulisi kuvattoman luo?
Hän on kuuma ja varmasti saa aina.
- Anonyymi00114
Miksi ei masadeudu naisen onneton elämä ei ole esillä MTssä
Pitäisikö minun laittaa tekstari mielipidepalstalle
Muitakaa miehet naisen tarpee
tai luopukaa naisista missään muodossa- Anonyymi00117
Kysyin tekotraktorilta
"Maaseudun Tulevaisuudessa (MT) naisten onneton elämä tai masennus eivät välttämättä nouse esille yhtä näkyvästi kuin esimerkiksi maatalouspolitiikka, talous tai yrittäjyyden haasteet, mutta aihetta käsitellään, erityisesti liittyen jaksamiseen ja muutoksiin maaseudun elämänmuodoissa.Tässä syitä, miksi aihe voi vaikuttaa olevan vähemmän esillä:Toimituksellinen linja: MT on ammattilehti, jonka ydinaiheita ovat maatalous, metsätalous ja maaseudun yrittäjyys. Vaikka lehti käsittelee laajasti maaseudun elämää, pääpaino on usein taloudellisissa ja tuotannollisissa kysymyksissä.Aiheen vaikeus ja tabut: Masennus ja onnettomuus, erityisesti maaseudun yrittäjäperheissä, voivat olla vaikeita aiheita tuoda julkisesti esiin. "Emäntä"-kulttuuriin on perinteisesti kuulunut kestävyys, mikä voi peittää alleen uupumuksen.Uutisoinnin painotukset: MT uutisoi kuitenkin maaseudun naisten asemasta, kuten yrittäjyydestä, paluumuutosta ja monipaikkaisuudesta. Aihetta käsitellään myös osana laajempaa maaseudun kehitystä.MT:n käsittely aiheesta:MT:ssä on käsitelty nuorten mielenterveysongelmia, jaksamista, ja naisten muuttuvaa roolia maaseudulla. Naisten onneton elämä saattaa kuitenkin useammin tulla esiin esimerkiksi Kantri-liitteen henkilökuvissa kuin suorissa uutisartikkeleissa.Lue lisää naisten asemasta maaseudulla MT:n sivuilta.Tutustu maaseudun naisten elämää käsitteleviin uutisiin täältä.Huomio: Tämä vastaus perustuu haettuihin hakutuloksiin toukokuussa 2026 ja Maaseudun Tulevaisuuden julkiseen uutisointiin." - Anonyymi00122
Anonyymi00117 kirjoitti:
Kysyin tekotraktorilta
"Maaseudun Tulevaisuudessa (MT) naisten onneton elämä tai masennus eivät välttämättä nouse esille yhtä näkyvästi kuin esimerkiksi maatalouspolitiikka, talous tai yrittäjyyden haasteet, mutta aihetta käsitellään, erityisesti liittyen jaksamiseen ja muutoksiin maaseudun elämänmuodoissa.Tässä syitä, miksi aihe voi vaikuttaa olevan vähemmän esillä:Toimituksellinen linja: MT on ammattilehti, jonka ydinaiheita ovat maatalous, metsätalous ja maaseudun yrittäjyys. Vaikka lehti käsittelee laajasti maaseudun elämää, pääpaino on usein taloudellisissa ja tuotannollisissa kysymyksissä.Aiheen vaikeus ja tabut: Masennus ja onnettomuus, erityisesti maaseudun yrittäjäperheissä, voivat olla vaikeita aiheita tuoda julkisesti esiin. "Emäntä"-kulttuuriin on perinteisesti kuulunut kestävyys, mikä voi peittää alleen uupumuksen.Uutisoinnin painotukset: MT uutisoi kuitenkin maaseudun naisten asemasta, kuten yrittäjyydestä, paluumuutosta ja monipaikkaisuudesta. Aihetta käsitellään myös osana laajempaa maaseudun kehitystä.MT:n käsittely aiheesta:MT:ssä on käsitelty nuorten mielenterveysongelmia, jaksamista, ja naisten muuttuvaa roolia maaseudulla. Naisten onneton elämä saattaa kuitenkin useammin tulla esiin esimerkiksi Kantri-liitteen henkilökuvissa kuin suorissa uutisartikkeleissa.Lue lisää naisten asemasta maaseudulla MT:n sivuilta.Tutustu maaseudun naisten elämää käsitteleviin uutisiin täältä.Huomio: Tämä vastaus perustuu haettuihin hakutuloksiin toukokuussa 2026 ja Maaseudun Tulevaisuuden julkiseen uutisointiin."Ny o
- Anonyymi00123
Anonyymi00117 kirjoitti:
Kysyin tekotraktorilta
"Maaseudun Tulevaisuudessa (MT) naisten onneton elämä tai masennus eivät välttämättä nouse esille yhtä näkyvästi kuin esimerkiksi maatalouspolitiikka, talous tai yrittäjyyden haasteet, mutta aihetta käsitellään, erityisesti liittyen jaksamiseen ja muutoksiin maaseudun elämänmuodoissa.Tässä syitä, miksi aihe voi vaikuttaa olevan vähemmän esillä:Toimituksellinen linja: MT on ammattilehti, jonka ydinaiheita ovat maatalous, metsätalous ja maaseudun yrittäjyys. Vaikka lehti käsittelee laajasti maaseudun elämää, pääpaino on usein taloudellisissa ja tuotannollisissa kysymyksissä.Aiheen vaikeus ja tabut: Masennus ja onnettomuus, erityisesti maaseudun yrittäjäperheissä, voivat olla vaikeita aiheita tuoda julkisesti esiin. "Emäntä"-kulttuuriin on perinteisesti kuulunut kestävyys, mikä voi peittää alleen uupumuksen.Uutisoinnin painotukset: MT uutisoi kuitenkin maaseudun naisten asemasta, kuten yrittäjyydestä, paluumuutosta ja monipaikkaisuudesta. Aihetta käsitellään myös osana laajempaa maaseudun kehitystä.MT:n käsittely aiheesta:MT:ssä on käsitelty nuorten mielenterveysongelmia, jaksamista, ja naisten muuttuvaa roolia maaseudulla. Naisten onneton elämä saattaa kuitenkin useammin tulla esiin esimerkiksi Kantri-liitteen henkilökuvissa kuin suorissa uutisartikkeleissa.Lue lisää naisten asemasta maaseudulla MT:n sivuilta.Tutustu maaseudun naisten elämää käsitteleviin uutisiin täältä.Huomio: Tämä vastaus perustuu haettuihin hakutuloksiin toukokuussa 2026 ja Maaseudun Tulevaisuuden julkiseen uutisointiin."Ny o.
- Anonyymi00115
Kauppaopiston naiset asialla?
- Anonyymi00118
cyber- trukki
- Anonyymi00120
Olen maalta kotoisin. Töitä oli aamusta iltaan, mutta ainakin on tarkoitusta elämälle. On maajussit "machomiehiä", mutta ahkeria. Kyllä nainen uupuu, jos ei osaa rajoja pitää. Muistan kuinka yksi emäntä hankki käärmeitä, harrasti napatanssia ja kävi esiintymässä. Toteutti itseään. Maatalon emännät ovat kunnollisia, että eivät käy baarissa. Maatalousnaiset järjestävät retkiä. Kun tulee kesä, voi pitää yllä maalaisromantiikkaa. Menette miehen kanssa heinälatoon pitämään toisianne hyvänä. 😀
- Anonyymi00124
No miksi lähdit miehen mukaan?
oletko nyt sitoutunut kaikin tavoin etkä pääse eroon vai? - Anonyymi00132
Noinkin voi olla..
https://www.youtube.com/watch?v=nOR4kYHdlO8&list=RDnOR4kYHdlO8&start_radio=1 Puhu sille miehellesi. Sillä se ratkeaa.
- Anonyymi00133
Eihän se jouda kuuntelemaan mitään kotkotusta, sen pitää tehrä töitä pellolla ja tallissa traktorin parissa.
- Anonyymi00140
Mitä auttaa puhuminen sellaiselle, joka ei kuuntele ja / tai ota vastaan? Kun tarpeeksi kauan juttelee seinille, niin kyllä sen sitten jossain kohdassa tajuaa lopettaa.
Anonyymi00133 kirjoitti:
Eihän se jouda kuuntelemaan mitään kotkotusta, sen pitää tehrä töitä pellolla ja tallissa traktorin parissa.
rajat pitää asettaa suhteeseen, sanoo miehelleen että jos ei homma muutu niin lähden lätkimään.
- Anonyymi00150
Ei minulla ole miestä, enkä koskaan halua asua maalla! Täällä pysyn missä nyt asun!
- Anonyymi00298
Anonyymi00133 kirjoitti:
Eihän se jouda kuuntelemaan mitään kotkotusta, sen pitää tehrä töitä pellolla ja tallissa traktorin parissa.
Eli panna vierasta.
- Anonyymi00136
Sillä on siellä konehallissa naapurin piikatyttö piilossa.
- Anonyymi00142
Vääriä todistuksia, jokaisella sanalla, ylemmälle selatellen....
https://m.youtube.com/watch?v=cTp__fM-GYc - Anonyymi00143
Tervehdys... Ja vilpitön osanottoni ongelmaasi.
Saattaa olla jotta ongelma on fysiologinen, eli tärinän ja epätasaisilla pinnoilla ajaminen aiheuttaa kehossa sen verran iskuja sekä mikrovärinää jotta se puuduttaa tiettyjä sellaisia alueita jotka voivat tehdä sen jotta testosteronin toiminta hiipuu.
Voisi hyvin kuvitella vertauksena ajamista polkupyörällä koko päivän mukulakivikadulla. Kroppaan tulee tärinää ja se saattaa vaikuttaa testosteronin tuotantoon. Sitä ei itse välttämättä huomaa kun halut vähenee.
Voisit vihjaista jotta ehkä sinunkin pitäisi saada jonkinlainen surruutin koska et halua pettää häntä, mutta jos häntä ei liikuta sinun tarpeesi, niin sinun on sitten haettava apua muilla tavoin, tai jonkun toisen avulla. Tämä on tärkeä asia sinulle, joten on asia saatava kuntoon. Jos hän ei ole halukas läheistoimintaan, niin silloin parisuhteenne ei ole enää tyydyttävällä tasolla ja se haittaa yhteisen elämän laatua, joten asiaan pitää saada jonkinlainen yhteinen keino joka sopisi molemmille osapuolille.
Yksi keino olisi myös ehdottaa yhteistä terveystarkastusta ja siellä ottaa asia myös esille jotta selviäisikö siellä jotta onko tullut elimellisiä tärinävammoja.
Toivon sydämeni pohjasta jotta löytäisitte asiaan ratkaisun joka sopii molemmille osapuolille ja voisitte elää toisianne rakastavassa parisuhteessa.
Terveisin: Angelo LeNoire.- Anonyymi00185
Tuohon liittyen naisille vinkki, älkää koskaan ottako miestä joka harrastaa kilpapyöräilyä tai vastaavaa. Ei värkki toimi sen jälkeen pitkälle.
- Anonyymi00233
Tunnoton pipeli = olematon libido?
- Anonyymi00146
jos nukut kuin niin vain kuin boxerit jalassa kuin tytöt joskus ja vain lakana päällä...
- Anonyymi00151
todella vastenmielinen ajatus nukkua ilman vaatteita
- Anonyymi00149
nukkumistekniikka-jurtuj BNIIN NOOH uni on tä4rk3ämpi kuin 5työ kuit34nkin.
- Anonyymi00152
nää sinun juttusi ovat kyllä vastenmielistä luettavaa
- Anonyymi00153
Kuka mies on noin urpo… Näin autokorjaamo yrittäjänä työajan ulkopuolella muita juttuja… voisi olla. sinullakin, kun lähdet rohkeasti tuntemattoman luokse.. tervetuloa Keski-Suomeen veneilemään ja nauttimaan auringon laskuista..
- Anonyymi00154
Traktorit ja maatalouskoneet monesti maksavat kymmenkertaisesti Tesloihin verrattuna. Maatilan pyörittäminen on vakavaa ja vastuullista hommaa, jos sillä perhe elätetään. Voisit sinäkin vinkumisen sijaan kantaa kortesi kekoon, melkoisen tuuliviirin on mies vahingossa valinnut itselleen puolisokseen.
- Anonyymi00299
Niin on ja nainen pihtaa.
- Anonyymi00303
Anonyymi00299 kirjoitti:
Niin on ja nainen pihtaa.
Älä osta uutta traktoria jos et halua sohvalle nukkumaan 🙄
- Anonyymi00328
Anonyymi00303 kirjoitti:
Älä osta uutta traktoria jos et halua sohvalle nukkumaan 🙄
Ilman kunnollista krattoriaa ei voi maatilan töitä tehdä!!! Maatilan pitää tuottaa rahaa millä voi elättää perheensä ja vaimon.
- Anonyymi00162
On siinä nyt jotain lohdullista että kohteena on traktori, eikä hevonen!
https://www.youtube.com/watch?v=VTzyB0IzjMo&list=RDVTzyB0IzjMo&start_radio=1- Anonyymi00227
mitä vikaa hevosessa
- Anonyymi00167
Pellolla on hyvää panna työntekijää.
- Anonyymi00168
Ihan samanlainen tilanne täällä. Talli, koneet, omat jutut miehelle tärkeitä. Yhteistä aikaa ei enää ole, eikä yhteisiä kiinnostuksen kohteita.
Kaipaan entisiä aikoja tai uutta ihmistä, jonka kanssa rakentaa yhteistä tulevaisuutta.- Anonyymi00186
Jos et ole kiinnostunut maataloudesta ja maatalouden harjoittamisesta, niin sitten olet kyllä ihan väärässä paikassa!! Miten ihmeessä voit valita noin väärin!?
- Anonyymi00208
Anonyymi00186 kirjoitti:
Jos et ole kiinnostunut maataloudesta ja maatalouden harjoittamisesta, niin sitten olet kyllä ihan väärässä paikassa!! Miten ihmeessä voit valita noin väärin!?
Tarviiko muka naisen tehdä jotain maatalossa? Minä lakkaan mieluusti vain kynsiäni....
- Anonyymi00209
Pitäisi perustaa joku vertaistukiryhmä, maatalouslesket tai jotain ...
- Anonyymi00329
Anonyymi00208 kirjoitti:
Tarviiko muka naisen tehdä jotain maatalossa? Minä lakkaan mieluusti vain kynsiäni....
Tarvii!! Miksi vain mies yrittää pelastaa maatilan ja elättää perheen?
- Anonyymi00169
Isäntämiehelle vaimo on pelkkä orja.
Ovat nuo jussit hyvin tympeää, yksiniitistä väkeä!- Anonyymi00171
Ei kannata yleistää. Ihan samanlainen määrä eri persoonia meistä löytyy kuin muistakin miehistä. On varmasti hyviä kuin myös huonoja aviomiehiä.
T.maajussi jolle traktori on vain työkalu - Anonyymi00173
Anonyymi00171 kirjoitti:
Ei kannata yleistää. Ihan samanlainen määrä eri persoonia meistä löytyy kuin muistakin miehistä. On varmasti hyviä kuin myös huonoja aviomiehiä.
T.maajussi jolle traktori on vain työkaluJussille vaimo on vain työkalu.
- Anonyymi00174
Anonyymi00173 kirjoitti:
Jussille vaimo on vain työkalu.
Niin on,rakkauden työkalu. Suotta sinä katkeruuttasi johonkin ihmisryhmään purat.
- Anonyymi00330
Tiesi, että mies omistaa maatilan! Kuka haluaa menettää maatilan? Joka toimii samana perheen kotina!
- Anonyymi00172
Ymmärrän sinua, tsemppiä jatkoon.............
- Anonyymi00175
"Rakkautta". Mitä se on? Jotain syötävää kenties.
- Anonyymi00194
Ei kun juotavaa.
- Anonyymi00176
On teillä komukoilla taas murheet..menkää töihin..
- Anonyymi00182
Traktorinsa on nyt vaan vienyt paikkasi sydämessään ja siihen on tyytyminen jos sijoilles jäät, romantiikan rippeisiin.
- Anonyymi00187
Nee traktoorit on nykkyään muotoiltu nin hienosti, on pyöreetä muotoja ja kurvia, muta ennen ne oli neliskulmaisiaa laatikoit, ei niihin nin helposti ihastunut sillon enne.
- Anonyymi00188
Maajussilla morsian?
- Anonyymi00189
Vai morsian karkuteillä?
- Anonyymi00190
Moni mies se rakastaa autoaan enemmän kuin maistaa .
Oletteko tällaisen huomannut?
-yksinäinen kihlattu-- Anonyymi00206
Nauti elämästäsi, osta Lada.
- Anonyymi00191
Vihervasemmistolaisen ajatusmaailman mukaan sukupuolia
on lukematon määrä. Ehkä traktori on lisätty siihen mukaan.
Sukupuolen määrittäminen voi olla vaikeaa, koska se on niin
uusi sukupuoli, mutta jos peräpäässä on vuotoa, niin se voi olla nainen.
Mutta kun nykyään mieskin voi synnyttää, niin miksei miehilläkin
voisi olla vuotoa peräpäässä. Menipäs tämä nyt vaikeaksi, mutta
kehottaisin sinua seuraamaan (salaa tietenkin), että onko traktori
epäluotettava, eli käykö se epätasaisesti, kiukutteleeko se, onko se
pitkiä aikoja puhumatta, jättääkö se pellolle, vaatiiko se uusia renkaita
vaikka vanhatkin on vielä kunnossa, suhauttaako se öljyt pellolle, vilkuttaako
se valoja naapurin isännälle, onko se alkanut pulskistua ja jos se on avannut
oven ja viskannut isännän jorpakkoon kesken ajon, niin kyllä, kyseessä on
naaras. Intiimi suhde työkoneeseen on ollut jo mm. luonnonsuojelijoilla
intohimona pitkään, sillä niin monet ovat köyttäneet itsensä niihin kiinni ja
vannoneet ikuista rakkautta. Sinulla on kilpailija ja kehottaisin sinua
poistumaan takavasemmalle vähin äänin, sillä mustasukkainen naaras-traktori
on äärimmäisen vaarallinen. Se tekee ilkeätä jos pyörä menee kaulan yli.- Anonyymi00192
Maaseudulla kannatetaan useinmiten perussuomalaisia tai kokoomusta.
- Anonyymi00193
Anonyymi00192 kirjoitti:
Maaseudulla kannatetaan useinmiten perussuomalaisia tai kokoomusta.
Itäsuomessa haikaillaan kommunismin perään.
Ah Venäjä, tule ja pelasta meidät.
- Anonyymi00199
Kieltämättä melko nöyryyttävä paikka naiselle, hävitä traktorille seksiasioissa, niin kuin se ei olisi jo kyllin alentavaa jäädä kakkoseksi toiselle naiselle romantiikan puolella, mutta toisaalta sekin on makuasia, mikä ilmenee vasta myöhemmällä iällä, kun makuhermot ovat riittävästi kehittyneet
- Anonyymi00200
Really? Minkä ikäisenä ne makuhermot kehittyy?
- Anonyymi00204
Lähe nyt elä jää näivettymää.
Rahat jaetaan puoliksi.
Löytyy parempia. Mun akalla opiskelu menot ei koskaan aikaa mulle. 12vuotta töitten jälkeen nyt on maisteri teknikko sos alkaakin luki.
Annoin valita kiinnostuksen. Nyt tulis takasin ei töitä luetuilla aloilla samaa hommaa tekee.
En ota etsin rakkautta - Anonyymi00205
Minkälainen raktori sulla on?
- Anonyymi00210
xDD
- Anonyymi00215
Anonyymi00210 kirjoitti:
xDD
Ei minkäänlaista
- Anonyymi00247
JD X300
- Anonyymi00270
Volovo BM
- Anonyymi00216
Tämä näyttää eläneen omaa elämäänsä. Pitkään aikaan en muistanut tätä. Mies lähti taas yöksi pellolle. 😒
- Anonyymi00225
Täytyyhän ne kevättyöt tehdä, kun on kelejä.
- Anonyymi00229
Anonyymi00225 kirjoitti:
Täytyyhän ne kevättyöt tehdä, kun on kelejä.
Hankkisi lomittajan.
- Anonyymi00237
Anonyymi00225 kirjoitti:
Täytyyhän ne kevättyöt tehdä, kun on kelejä.
Miksi ei joku muu tee?
- Anonyymi00248
Öhöm…. Vasta syksyllä mennään yötä vasten pellolle, että saadaan kuivuri yöksi pääle. Ja ennen sadetta mahdollisimman paljon korjattua.
- Anonyymi00301
Anonyymi00248 kirjoitti:
Öhöm…. Vasta syksyllä mennään yötä vasten pellolle, että saadaan kuivuri yöksi pääle. Ja ennen sadetta mahdollisimman paljon korjattua.
Mitä siis vihjaat?
- Anonyymi00331
Anonyymi00229 kirjoitti:
Hankkisi lomittajan.
Se maksaa! Ketkä maksaisivat lomittajan palkan? No. Te sen maksaisitte. Teillä olisi vähemmän rahaa laskuihin ja asunnon maksamiseen.
Haluatko sinä, että miehesi menettää maatilan ja menettää luottotiedot???
Te menettäisitte kodin ja asunnon! - Anonyymi00332
Anonyymi00248 kirjoitti:
Öhöm…. Vasta syksyllä mennään yötä vasten pellolle, että saadaan kuivuri yöksi pääle. Ja ennen sadetta mahdollisimman paljon korjattua.
Keväällä tehdään muita maatilan töitä! Vieraiden palkkaaminen on tyhmää, koska itse joutuu heidän palkan maksamaan ja se raha on pois omalta perheeltä ja minulta.
- Anonyymi00336
Anonyymi00332 kirjoitti:
Keväällä tehdään muita maatilan töitä! Vieraiden palkkaaminen on tyhmää, koska itse joutuu heidän palkan maksamaan ja se raha on pois omalta perheeltä ja minulta.
Selittää... saa pellolla naista.
- Anonyymi00219
Sultan puristaa väärästä paikasta!
- Anonyymi00220
En usko että puristaa ollenkaan. On ihan veltto.
- Anonyymi00222
Ah pillu anustappi
- Anonyymi00226
Latossa bullakahvit. Nam
- Anonyymi00229
Hih veti jalat alta kerran ja sitten toisen kerran ja kivaa oli .Ei oo senjälkeen näkyny
- Anonyymi00231
Pillu
- Anonyymi00232
Ei maanviljelijää ikinä
Ei sovi minun tyyliin - Anonyymi00234
Pillu
- Anonyymi00242
Kulli
- Anonyymi00238
Ladossa aina pomolta saan.
- Anonyymi00239
Kivaa, kun tyhmä nainen käy kuumana minuun ja saan aina SITÄ, kun haluan! Ladossa on kivaa saada pullaa.
- Anonyymi00240
In your dreams
- Anonyymi00241
ei se mitään keltään saa
Niuvassa on aikaa kuvitella
- Anonyymi00243
Rehupuntin kanssa yksiin? Ei koskaan. Kaupungissa on elämä.
- Anonyymi00278
Hyvä kun tulit kertomaan,vaikka tuskin sinua kukaan sieltä maalle raahaisikaan riesoiksi.
- Anonyymi00245
Ja mitähän pahaa siinä on jos tykkää traktoreista. Joku rakastaa autoja, kuka mitäkin.
Älä ihmeellä pienennä miehen maailmaa. Parempi traktorit, kun rupeaisi näkemään pikku-ukkoja tai vaikka ufoja.
Mies on varmasti oikea mies. - Anonyymi00249
Helppoa olla töissä, kun pomolta saan.
- Anonyymi00282
Hottis on eräs joka on senssi sivuilla.
- Anonyymi00286
Kuumaa bullaa ladossa.
- Anonyymi00302
🙄 nämä miehet eivät vaimon vieressä nuku
- Anonyymi00333
Anonyymi00302 kirjoitti:
🙄 nämä miehet eivät vaimon vieressä nuku
Maatilan pitääminen ei ole helppoa. Kuka haluaa? Että sukutila menee konkurssiin?
- Anonyymi00287
Oletko ladossa bullaa saanut? Minäpä tiedän kuka on saanut.
- Anonyymi00300
Piparit jää hyllyyn, kun sinulla pulla uunissa ja rahat menee elareihin
- Anonyymi00345
Sinä tiedät että vanhoissa suomifilmeissä vain on naiset leiponeet ladossa. Oikeassa elämässä eivät suostu.
- Anonyymi00304
Kuuma on nyt ja joku päivä lomittaja pyytää ratsastamaan, kunhan olen yksin kotona.
- Anonyymi00312
Piti tämä päivä nähdä että joku saa kiksejä tästäkin aiheesta. Kadun avautumisia t.ap
- Anonyymi00313
Anonyymi00312 kirjoitti:
Piti tämä päivä nähdä että joku saa kiksejä tästäkin aiheesta. Kadun avautumisia t.ap
Ylempänä mustialan pojat mainittu ⬆️
- Anonyymi00314
Anonyymi00313 kirjoitti:
Ylempänä mustialan pojat mainittu ⬆️
ettei vain rouva näe valkoisia miehiä?
Tai pieniä vihreitä? -sivusta
- Anonyymi00315
Saan aina työkaverilta, kun haluan!!!
- Anonyymi00344
Mukava että työkaverisi antaa sinulle purkan, on hyväksi suun terveydelle.
- Anonyymi00316
Saan melkein joka päivä
- Anonyymi00335
Pesää saan...
- Anonyymi00337
vain unelmissa saa landepaukku piparia
me rotumiehet saadaan prisman vessasa - Anonyymi00341
Juuu
Linnunpesää korkeintaan
- Anonyymi00338
Kesällä pellolla saan!
- Anonyymi00339
Höpötystä. Et tule saamaan pellolla muuta kuin linnuilta jos sopivasti alle osut.
- Anonyymi00340
Ole onnellinen sinä edes kelpaat!
- Anonyymi00342
Kesällä saan usein!
- Anonyymi00343
Saat kesällä usein jäätelöä. Se viilentää tuollaisen selsimiettiväisen miehen haluja.... Samalla pakastimesta voi heittää muutaman jääpalan housuun.
- Anonyymi00346
Ihanaan kesäöinä
- Anonyymi00348
Kesäöinä ei tapahdu mitään. Ruohonkorret heiluu tuulessa, ei siksi että maalaispoika saa.
- Anonyymi00347
Salarakas on.
- Anonyymi00349
Tuskinpa vain. Fingerroosia et saa kuin katsoa.
- Anonyymi00350
Ihanaa.... saada.
- Anonyymi00370
Mitään et saa keneltäkään kuin rahalla
- Anonyymi00367
Oho,ketjusta poistettu 25 viestiä.
- Anonyymi00376
Voisi... alkaa suhteeseen kraktorin kanssa
- Anonyymi00377
Pakko.... nainen EI anna.
- Anonyymi00378
Kaupungilla saan
- Anonyymi00390
Saat Prisman vessan renkaasta tulehduksen
- Anonyymi00386
Traktori on Ferrari, kuin Kuutamosonaatti -suomalaisessa elokuvassa
- Anonyymi00391
Ferrarillako muka traktoreita. Nevöhööd
- Anonyymi00393
Olet tylsä ja kuiva!
- Anonyymi00394
Kuumaa on salasuhde.... Saan usein.
- Anonyymi00395
Niin. Saat. Salaa.
- Anonyymi00396
Anonyymi00395 kirjoitti:
Niin. Saat. Salaa.
Tänäänkin... Kiitos.
- Anonyymi00397UUSI
Anonyymi00395 kirjoitti:
Niin. Saat. Salaa.
Tänäänkin.
Ketjusta on poistettu 30 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta
Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama907502Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?
Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä1216237Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve1604357Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu2302990Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta912608Ruotsissa uusi monikulttuurisuusongelma: Mummonraiskuut
Ilmiö räjähti käsiin ja nyt painetaan paniikkinappulaa. Moni vanhustenhoivayhtiö on joutunut jopa lopettamaan, koska keh181818- 1111348
Yhteydenotto
Tiedätkö tai ymmärrätkö syyn, miksi kaivattusi ei ota sinuun yhteyttä? Mikä se syy on?1651334Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontohommista?
Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille? Tätä ei tv:ssä: Susanna Laine paljastaa, mikä yksi asia hermostuttaa Farmi-kuvauk21741"Suomen Gossip Girl" Jannica Nordberg voitti Farmi Suomen
Onnea, Jannica! Jannica Nordberg voitti Farmi Suomen ja 30 000 euroa. Nordberg kutsuu itseään Suomen Gossip Girliksi19676