Mies rakastaa vain traktoria ja minä kaipaan tuntematonta

Anonyymi-ap

Yhteiselämään ei halua panostaa pennin hyrrää, mutta traktoreihin riittää rahaa. Olen viime aikoina avannut silmiäni ja katsellut ympärille että näin ei ole kaikilla. En ikävöi ketään varsinaisesti. Ikävöin jotain tuntematonta. Ikävöin palavaa rakkautta. Sitä meilläkin oli, mutta sen jälkeen kun mies otti tilan hoitaakseen on häntä kiinnostanut pelkät härvelit.

370

6075

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Ehkä hän on salaa miehiin päin?
      Neliveto traktori vetää paremmin scheissessa.

      • Anonyymi00010

        Tai sitten se on täällä suomi24 tai tinderissä jo


      • Anonyymi00029
        Anonyymi00010 kirjoitti:

        Tai sitten se on täällä suomi24 tai tinderissä jo

        Voi olla kuvaton, kuka tietää.


      • Anonyymi00030
        Anonyymi00010 kirjoitti:

        Tai sitten se on täällä suomi24 tai tinderissä jo

        On kraktorimies tinderissä. Näin kuvan. Oli komean näköinen. Meinasin ottaa yhteyttä.


      • Anonyymi00034
        Anonyymi00030 kirjoitti:

        On kraktorimies tinderissä. Näin kuvan. Oli komean näköinen. Meinasin ottaa yhteyttä.

        hämärähommia


      • Anonyymi00037
        Anonyymi00034 kirjoitti:

        hämärähommia

        En ottanut onneks yhteyttä, kun oli liian täydellinen se profiili.


      • Anonyymi00039

        Ajattelin aloitusta lukiessa, että miesmrakastaa traktoria ja nainen traktorin vetoaisannuppia?


      • Anonyymi00059
        Anonyymi00034 kirjoitti:

        hämärähommia

        Sinulla on aika dadaistinen käsitys sellaisesta mikäli aloittajaäijän dialogi tavoittaa päässäsi tämän tason, mutta sehän me jotkut jo tiedetään mitä päässäs liikkuu😏


      • Anonyymi00080
        Anonyymi00039 kirjoitti:

        Ajattelin aloitusta lukiessa, että miesmrakastaa traktoria ja nainen traktorin vetoaisannuppia?

        Hai,traktorin peräkoukussa kulkee kevyesti vähän isompikin reki ja traktorin vaihtoarvokin säilyy paremmin.Saa sitä vähän vanhemmastakin pelistä välintäänkin puolet uuden hinnasta.Ei tartte sitten maksaa itteänsä kipeäksi kun vaihdon aika koittaa sitten aikanaan kuten akasta.


      • Anonyymi00096

        Ostaa oman traktorin, sillä se hoituu.


      • Anonyymi00107
        Anonyymi00037 kirjoitti:

        En ottanut onneks yhteyttä, kun oli liian täydellinen se profiili.

        AI:llä kirjoitettu: "millä saisi naista?"🥸


      • Anonyymi00148
        Anonyymi00037 kirjoitti:

        En ottanut onneks yhteyttä, kun oli liian täydellinen se profiili.

        "RYÖSTÄJÄ TAI PILAKUVA"!!!


      • Anonyymi00155
        Anonyymi00148 kirjoitti:

        "RYÖSTÄJÄ TAI PILAKUVA"!!!

        Profiili oli täydellinen. Täydellinen mies profiilin mukaan olisi ollut.


      • Anonyymi00250
        Anonyymi00096 kirjoitti:

        Ostaa oman traktorin, sillä se hoituu.

        Hankkii sivusuhteen.


      • Anonyymi00274

        Ottaa salaa miehiltä, kun vaimo on työkaverin kanssa kahdestaan vessassa.


      • Anonyymi00275
        Anonyymi00096 kirjoitti:

        Ostaa oman traktorin, sillä se hoituu.

        Hankkii Provider-suhteen.Miehen rooli on olla vain toimii "elättäjänä"


      • Anonyymi00284
        Anonyymi00059 kirjoitti:

        Sinulla on aika dadaistinen käsitys sellaisesta mikäli aloittajaäijän dialogi tavoittaa päässäsi tämän tason, mutta sehän me jotkut jo tiedetään mitä päässäs liikkuu😏

        Aloittaja itkee, kun mies on löytänyt uuden naisen, joka ei pihtaa.


      • Anonyymi00305

        Salasuhde eikä vaimo epäile mitään, että saa sekä miestä, että vaimoaan.


      • Anonyymi00306
        Anonyymi00059 kirjoitti:

        Sinulla on aika dadaistinen käsitys sellaisesta mikäli aloittajaäijän dialogi tavoittaa päässäsi tämän tason, mutta sehän me jotkut jo tiedetään mitä päässäs liikkuu😏

        Himoa liikkuu.


      • Anonyymi00307
        Anonyymi00080 kirjoitti:

        Hai,traktorin peräkoukussa kulkee kevyesti vähän isompikin reki ja traktorin vaihtoarvokin säilyy paremmin.Saa sitä vähän vanhemmastakin pelistä välintäänkin puolet uuden hinnasta.Ei tartte sitten maksaa itteänsä kipeäksi kun vaihdon aika koittaa sitten aikanaan kuten akasta.

        Vaihdetaan keskenään vaimot!


      • Anonyymi00308
        Anonyymi00096 kirjoitti:

        Ostaa oman traktorin, sillä se hoituu.

        Rasvaa ja lehden ja omaa kivaa kraktorissa.


      • Anonyymi00309
        Anonyymi00274 kirjoitti:

        Ottaa salaa miehiltä, kun vaimo on työkaverin kanssa kahdestaan vessassa.

        "Tehdään työsopimus " sinun ainoa työ on siementää naisen ja niin kauan "työpaikka " on olemassa, kunnes se on onnistunut ja jättää hänet.


      • Anonyymi00310

        Miksei, kunhan on Transvestiitti ja hänellä on naiseni hame naiseni kengät jalassa ja meikit naamassa.


      • Anonyymi00311
        Anonyymi00080 kirjoitti:

        Hai,traktorin peräkoukussa kulkee kevyesti vähän isompikin reki ja traktorin vaihtoarvokin säilyy paremmin.Saa sitä vähän vanhemmastakin pelistä välintäänkin puolet uuden hinnasta.Ei tartte sitten maksaa itteänsä kipeäksi kun vaihdon aika koittaa sitten aikanaan kuten akasta.

        P⛸️🏏 j


      • Anonyymi00317
        Anonyymi00308 kirjoitti:

        Rasvaa ja lehden ja omaa kivaa kraktorissa.

        Kännykällä katsoo SITÄ ja saa.


      • Anonyymi00351
        Anonyymi00274 kirjoitti:

        Ottaa salaa miehiltä, kun vaimo on työkaverin kanssa kahdestaan vessassa.

        Ja luulee, ettei kukaan tajua!


      • Anonyymi00374

        Ollessamme jälleen tupakalla laskin käteni hänen reidelleen. Hän yllättyi suorasta toiminnasta, tuntui olevan otettu ja positiivisesti yllättynyt. Eipä mennytkään kauaa, kun menimme.


    • Anonyymi00002

      Traktori on maajussille tuotannon väline ja välttämätön paha. Oisko teillä suhde vähän väljähtänyt. Sitähän voi yrittää piristää.

      • Anonyymi00003

        Nimenomaan näin!


      • Anonyymi00005

        En usko, että mikään enää muuttaa kuviota. Minua eniten harmittaa se, että näen paljon vaivaa toisen vuoksi ja käytän rahaa tähän yhdessä oloon, mutta toinen ei.


      • Anonyymi00008
        Anonyymi00005 kirjoitti:

        En usko, että mikään enää muuttaa kuviota. Minua eniten harmittaa se, että näen paljon vaivaa toisen vuoksi ja käytän rahaa tähän yhdessä oloon, mutta toinen ei.

        Niiiin

        Maajussin vaimon osuus


      • Anonyymi00145
        Anonyymi00003 kirjoitti:

        Nimenomaan näin!

        Eiköhän ukko jo kaipaa hoikempaa mallia kuin tankkia maatalon emäntää....


      • Anonyymi00251

        ladolle menkää hauskaa pitämään


      • Anonyymi00252
        Anonyymi00005 kirjoitti:

        En usko, että mikään enää muuttaa kuviota. Minua eniten harmittaa se, että näen paljon vaivaa toisen vuoksi ja käytän rahaa tähän yhdessä oloon, mutta toinen ei.

        Hanki rakastajan. Niin sinun miehelläsi on.


      • Anonyymi00276
        Anonyymi00005 kirjoitti:

        En usko, että mikään enää muuttaa kuviota. Minua eniten harmittaa se, että näen paljon vaivaa toisen vuoksi ja käytän rahaa tähän yhdessä oloon, mutta toinen ei.

        Provider-suhde: mies on vain "elättäjä"


      • Anonyymi00288
        Anonyymi00005 kirjoitti:

        En usko, että mikään enää muuttaa kuviota. Minua eniten harmittaa se, että näen paljon vaivaa toisen vuoksi ja käytän rahaa tähän yhdessä oloon, mutta toinen ei.

        Pihtari olet. Myönsit itse.


    • Anonyymi00004

      Yksin suhteessa 😑🥺

      • Anonyymi00041

        Ihan kauheaa.Pahinta mitä vain voi olla.


      • Anonyymi00277

        Provider-suhde: jossa mies toimii vain "elättäjänä" ja nainen voi elää muuta elämää


      • Anonyymi00320

        Mitäs meni kaupungille töihin.


      • Anonyymi00352
        Anonyymi00320 kirjoitti:

        Mitäs meni kaupungille töihin.

        Niin... Olisi tehnyt maatilalla töitä.


    • Anonyymi00006

      Ikävä tilanne. Jos ilmojen lämmetessä poseeraisit bikineissä traktorin konepellillä, auttaisiko?

      • Anonyymi00019

        Ei mitään mieltä siinäkään. Tänään aion teeskennellä nukkuvaa kun tulee vihdoin nukkumaan joskus aamuyöstä. Turha odotella mitään suikkareita kun ei voisi vähempää kiinnostaa.


      • Anonyymi00119

        ei kun kaikki vaatteet pois JA JALAT LEVÄLLÄÄN. jOS EI MITÄÄN VAIKUTUSTA NIIN JÄTÄ SE SIKA.


      • Anonyymi00156
        Anonyymi00019 kirjoitti:

        Ei mitään mieltä siinäkään. Tänään aion teeskennellä nukkuvaa kun tulee vihdoin nukkumaan joskus aamuyöstä. Turha odotella mitään suikkareita kun ei voisi vähempää kiinnostaa.

        Mikset anna?


      • Anonyymi00223
        Anonyymi00156 kirjoitti:

        Mikset anna?

        Piparivaara!


      • Anonyymi00253
        Anonyymi00019 kirjoitti:

        Ei mitään mieltä siinäkään. Tänään aion teeskennellä nukkuvaa kun tulee vihdoin nukkumaan joskus aamuyöstä. Turha odotella mitään suikkareita kun ei voisi vähempää kiinnostaa.

        Anna kunnolla.


      • Anonyymi00254
        Anonyymi00223 kirjoitti:

        Piparivaara!

        Pihtari on. Ei ihme, että ladossa tapahtuu kummia.


      • Anonyymi00353
        Anonyymi00223 kirjoitti:

        Piparivaara!

        Oooot pihtari!


    • Anonyymi00009

      Oletteko kummatkin sen maan omistajia vai korjaako mies potin

      • Anonyymi00012

        Minä käyn kodin ulkopuolella töissä. Olen miettinyt, että lähden heti kun löydän muualta töitä. Jos vain pääsisi mahdollisimman kauas pois.


      • Anonyymi00015
        Anonyymi00012 kirjoitti:

        Minä käyn kodin ulkopuolella töissä. Olen miettinyt, että lähden heti kun löydän muualta töitä. Jos vain pääsisi mahdollisimman kauas pois.

        Toki joo


      • Anonyymi00023
        Anonyymi00012 kirjoitti:

        Minä käyn kodin ulkopuolella töissä. Olen miettinyt, että lähden heti kun löydän muualta töitä. Jos vain pääsisi mahdollisimman kauas pois.

        Hesaan! siellä on niitä hyviä miehiä, vähän tummempia ja pitävät naisen niiiiiin hyvänä. Erota ei kannata, muuten poltetaan elävältä.


      • Anonyymi00042
        Anonyymi00023 kirjoitti:

        Hesaan! siellä on niitä hyviä miehiä, vähän tummempia ja pitävät naisen niiiiiin hyvänä. Erota ei kannata, muuten poltetaan elävältä.

        Oo jeee,jippii.


      • Anonyymi00255
        Anonyymi00012 kirjoitti:

        Minä käyn kodin ulkopuolella töissä. Olen miettinyt, että lähden heti kun löydän muualta töitä. Jos vain pääsisi mahdollisimman kauas pois.

        Uuden löytänyt. Onnea sinulle.


      • Anonyymi00256
        Anonyymi00042 kirjoitti:

        Oo jeee,jippii.

        Heiltä aina saa.


      • Anonyymi00279
        Anonyymi00012 kirjoitti:

        Minä käyn kodin ulkopuolella töissä. Olen miettinyt, että lähden heti kun löydän muualta töitä. Jos vain pääsisi mahdollisimman kauas pois.

        Ehkä siksi mies tekee vain työtä ja ladossa saa.


      • Anonyymi00354
        Anonyymi00012 kirjoitti:

        Minä käyn kodin ulkopuolella töissä. Olen miettinyt, että lähden heti kun löydän muualta töitä. Jos vain pääsisi mahdollisimman kauas pois.

        Petit töissä.


      • Anonyymi00355
        Anonyymi00256 kirjoitti:

        Heiltä aina saa.

        Joo


      • Anonyymi00356
        Anonyymi00279 kirjoitti:

        Ehkä siksi mies tekee vain työtä ja ladossa saa.

        Lato on peitenimi oikealle paikalle!


    • Anonyymi00013

      lol !

      • Anonyymi00014

        :D


      • Anonyymi00280

        Kuuma p.


    • Anonyymi00016

      Hill billyn tarinat..

    • Anonyymi00017

      Kiinnostu sinäkin traktoreista. Sitten on yhteiset mielenkiinnon kohteet.

      • Anonyymi00018

        Ei kiinnosta. Nyt on kohta puoliyö ja aina vaan tämä rassailee traktoria. Sitten suoraan unille. Naiset kaikkoaa maajusseilta ja televisioon ei ole mitään mieltä kuvata tällaista elämää tavoitelluksi. Raaka totuus on muuta kuin mitä naiset luulee suomifilmejä katsottuan. Maalaisromantiikka on enemmän joku maalaispieruverkkarit.


      • Anonyymi00092
        Anonyymi00018 kirjoitti:

        Ei kiinnosta. Nyt on kohta puoliyö ja aina vaan tämä rassailee traktoria. Sitten suoraan unille. Naiset kaikkoaa maajusseilta ja televisioon ei ole mitään mieltä kuvata tällaista elämää tavoitelluksi. Raaka totuus on muuta kuin mitä naiset luulee suomifilmejä katsottuan. Maalaisromantiikka on enemmän joku maalaispieruverkkarit.

        Jos ahkera mies on sinulle vastemielinen, muuta sitten jonkun vassarin vuokraluukkuun, jossa ukko makaa päivät pierusoffalla ja nostaa Kela rahaa. Sillä riittää aikaa sinullekin.


      • Anonyymi00095
        Anonyymi00092 kirjoitti:

        Jos ahkera mies on sinulle vastemielinen, muuta sitten jonkun vassarin vuokraluukkuun, jossa ukko makaa päivät pierusoffalla ja nostaa Kela rahaa. Sillä riittää aikaa sinullekin.

        Vaikka hän sais rahastoja sekä bonuksia,ei siltikään häntä pirttiviljelykään näy kiinnostavan,vaan hän katselee snookkeria sekä urheilua illat pitkät.


      • Anonyymi00125
        Anonyymi00092 kirjoitti:

        Jos ahkera mies on sinulle vastemielinen, muuta sitten jonkun vassarin vuokraluukkuun, jossa ukko makaa päivät pierusoffalla ja nostaa Kela rahaa. Sillä riittää aikaa sinullekin.

        Se vassarihan saattaa olla vaikka mitenkä varakas, voi olla omia bisneksiä sillä, kasvattaa kylpyhuoneessa kasveja jne....


      • Anonyymi00170
        Anonyymi00018 kirjoitti:

        Ei kiinnosta. Nyt on kohta puoliyö ja aina vaan tämä rassailee traktoria. Sitten suoraan unille. Naiset kaikkoaa maajusseilta ja televisioon ei ole mitään mieltä kuvata tällaista elämää tavoitelluksi. Raaka totuus on muuta kuin mitä naiset luulee suomifilmejä katsottuan. Maalaisromantiikka on enemmän joku maalaispieruverkkarit.

        Vallu pihassa


      • Anonyymi00257
        Anonyymi00018 kirjoitti:

        Ei kiinnosta. Nyt on kohta puoliyö ja aina vaan tämä rassailee traktoria. Sitten suoraan unille. Naiset kaikkoaa maajusseilta ja televisioon ei ole mitään mieltä kuvata tällaista elämää tavoitelluksi. Raaka totuus on muuta kuin mitä naiset luulee suomifilmejä katsottuan. Maalaisromantiikka on enemmän joku maalaispieruverkkarit.

        Miksi käyt kaupungilla töissä? Hmm. Työkaveria saat?


      • Anonyymi00258
        Anonyymi00095 kirjoitti:

        Vaikka hän sais rahastoja sekä bonuksia,ei siltikään häntä pirttiviljelykään näy kiinnostavan,vaan hän katselee snookkeria sekä urheilua illat pitkät.

        On kotona. Ei sentään vieraissa.


      • Anonyymi00281
        Anonyymi00018 kirjoitti:

        Ei kiinnosta. Nyt on kohta puoliyö ja aina vaan tämä rassailee traktoria. Sitten suoraan unille. Naiset kaikkoaa maajusseilta ja televisioon ei ole mitään mieltä kuvata tällaista elämää tavoitelluksi. Raaka totuus on muuta kuin mitä naiset luulee suomifilmejä katsottuan. Maalaisromantiikka on enemmän joku maalaispieruverkkarit.

        Sinä vain et tyydy naisen osaan.


      • Anonyymi00321
        Anonyymi00018 kirjoitti:

        Ei kiinnosta. Nyt on kohta puoliyö ja aina vaan tämä rassailee traktoria. Sitten suoraan unille. Naiset kaikkoaa maajusseilta ja televisioon ei ole mitään mieltä kuvata tällaista elämää tavoitelluksi. Raaka totuus on muuta kuin mitä naiset luulee suomifilmejä katsottuan. Maalaisromantiikka on enemmän joku maalaispieruverkkarit.

        Miksi ikinä edes muutit miehesi kanssa yhteen? Jos ei maatilan työt sinua kiinnosta!


      • Anonyymi00357
        Anonyymi00018 kirjoitti:

        Ei kiinnosta. Nyt on kohta puoliyö ja aina vaan tämä rassailee traktoria. Sitten suoraan unille. Naiset kaikkoaa maajusseilta ja televisioon ei ole mitään mieltä kuvata tällaista elämää tavoitelluksi. Raaka totuus on muuta kuin mitä naiset luulee suomifilmejä katsottuan. Maalaisromantiikka on enemmän joku maalaispieruverkkarit.

        Miksi muutit yhteen? Oma syysi


      • Anonyymi00358
        Anonyymi00095 kirjoitti:

        Vaikka hän sais rahastoja sekä bonuksia,ei siltikään häntä pirttiviljelykään näy kiinnostavan,vaan hän katselee snookkeria sekä urheilua illat pitkät.

        Ooot outo. Ei naiset saa haluta.


    • Anonyymi00020

      Oletteko kumminkin eri sukupuolta?

      • Anonyymi00126

        no eikö tuo nyt ole ihan kysymättäkin päivänselvää.


      • Anonyymi00259
        Anonyymi00126 kirjoitti:

        no eikö tuo nyt ole ihan kysymättäkin päivänselvää.

        No ei ole.


    • Anonyymi00021

      🚜🧎

    • Anonyymi00022

      Jonkun on sitä rahaakin yritettävä jostain tehdä, eikä se traktoreilla tule helpolla. Jos mies makoilisi vain sohvalla niin valittaisit siitäkin kun se ei tee mitään eikä ole rahaa!

      • Anonyymi00043

        Tukiaisilla niitä saa.Hyväveli auttaa myös.


      • Anonyymi00196
        Anonyymi00043 kirjoitti:

        Tukiaisilla niitä saa.Hyväveli auttaa myös.

        Typerin kommentti ikinä. Traktori ei tuo yhtään tukiaisia, ja traktori kuulostaa olevan se ongelma, eikä tila.


      • Anonyymi00246
        Anonyymi00196 kirjoitti:

        Typerin kommentti ikinä. Traktori ei tuo yhtään tukiaisia, ja traktori kuulostaa olevan se ongelma, eikä tila.

        Sanoisin että kyllä se vaan tuo.
        Kaluston hinnasta saa vero vähennyksiä.
        Tukiaisia ne on nekin
        .


      • Anonyymi00359
        Anonyymi00043 kirjoitti:

        Tukiaisilla niitä saa.Hyväveli auttaa myös.

        Tukiainen hyvin menee ja on kihloissa!


      • Anonyymi00379
        Anonyymi00359 kirjoitti:

        Tukiainen hyvin menee ja on kihloissa!

        Onnea Tukiaiselle.


    • Anonyymi00024

      Traktorin pitää olla kunnossa tähän aikaan vuodesta.
      Jos se mies on muuten ok niin älä nyt raktorin takia jätä.

      • Anonyymi00260

        Suhde🚙


      • Anonyymi00380
        Anonyymi00260 kirjoitti:

        Suhde🚙

        Saa pesää autossa.


    • Anonyymi00025

      jacorasia

      • Anonyymi00028

        Älä jaa töpseliäsi kaikille -viisainN


      • Anonyymi00164

        Mies tietää mitä nainen oikeasti tekee, kun käy töissä!

        Panee jotain toista miestä työpaikan taukohuoneessa.


      • Anonyymi00261

        Käy kaupungilla "kadulla " töissä.


      • Anonyymi00381
        Anonyymi00164 kirjoitti:

        Mies tietää mitä nainen oikeasti tekee, kun käy töissä!

        Panee jotain toista miestä työpaikan taukohuoneessa.

        Siksi maatilalla työt ei kiinnosta .


      • Anonyymi00383
        Anonyymi00381 kirjoitti:

        Siksi maatilalla työt ei kiinnosta .

        Mies... ahertaa.


    • Anonyymi00026

      Tulikin tuosta mieleeni että pitää pestä ja vahata traktori

      • Anonyymi00027

        Mulla tuli mieleen, että pitää kutsua huoltomies tsekkaan traktorin tilanne talven jälkeen.


      • Anonyymi00032

        Onko karvainen ratti hankittu? 😏


      • Anonyymi00033
        Anonyymi00027 kirjoitti:

        Mulla tuli mieleen, että pitää kutsua huoltomies tsekkaan traktorin tilanne talven jälkeen.

        Sehän tiedetään mitä huoltomies oikeasti huoltaa!


      • Anonyymi00035
        Anonyymi00033 kirjoitti:

        Sehän tiedetään mitä huoltomies oikeasti huoltaa!

        Sekin tiedetään mitä tapahtuu kun traktori miehelle tulee naislomittaja. Nähty on ja tarinoita kerrotaan. Ne eivät jää omaan tietoon. 🤫


      • Anonyymi00060
        Anonyymi00035 kirjoitti:

        Sekin tiedetään mitä tapahtuu kun traktori miehelle tulee naislomittaja. Nähty on ja tarinoita kerrotaan. Ne eivät jää omaan tietoon. 🤫

        Muuten ihan hyvä tunnelmallinen taso aloittajaäijä, mutta yleensä lomittaja tulee tuuraamaan kun talon väki on lomilla.


      • Anonyymi00065
        Anonyymi00060 kirjoitti:

        Muuten ihan hyvä tunnelmallinen taso aloittajaäijä, mutta yleensä lomittaja tulee tuuraamaan kun talon väki on lomilla.

        Niinkö luulet


      • Anonyymi00069

        Teetä nyt vaan se brasilialainen. Ai kenelle? Itsellesu jos kumppanisi on mies ja vaimollesi jos olet naisiinpäin kallella


      • Anonyymi00070
        Anonyymi00033 kirjoitti:

        Sehän tiedetään mitä huoltomies oikeasti huoltaa!

        Kun viettää kaiken iltaa pajalla niin on siellä jossain koloissa piilossa lehtiä ja purnukka tiettyä voidetta


      • Anonyymi00127
        Anonyymi00070 kirjoitti:

        Kun viettää kaiken iltaa pajalla niin on siellä jossain koloissa piilossa lehtiä ja purnukka tiettyä voidetta

        Traktorikuvasto ja akselirasvaa tuubi. Kyllä viihtyy yömyöhään mies tallissa.


      • Anonyymi00137
        Anonyymi00035 kirjoitti:

        Sekin tiedetään mitä tapahtuu kun traktori miehelle tulee naislomittaja. Nähty on ja tarinoita kerrotaan. Ne eivät jää omaan tietoon. 🤫

        Taitaa olla lomittajat nykyäänkin suurimmassa osin olla naisia, korjaa jos olen väärässä.


      • Anonyymi00157
        Anonyymi00035 kirjoitti:

        Sekin tiedetään mitä tapahtuu kun traktori miehelle tulee naislomittaja. Nähty on ja tarinoita kerrotaan. Ne eivät jää omaan tietoon. 🤫

        Totta toki, kun oma pihtaa!


      • Anonyymi00158
        Anonyymi00070 kirjoitti:

        Kun viettää kaiken iltaa pajalla niin on siellä jossain koloissa piilossa lehtiä ja purnukka tiettyä voidetta

        Tietysti... kun huoltomiehenä on helppoa saada, jos naisella ei ole varaa rahalla maksaa!!

        Huoltomies korjaa kraktorin ilmaiSEKSI.

        Ja nainen hyötyy.


      • Anonyymi00165
        Anonyymi00158 kirjoitti:

        Tietysti... kun huoltomiehenä on helppoa saada, jos naisella ei ole varaa rahalla maksaa!!

        Huoltomies korjaa kraktorin ilmaiSEKSI.

        Ja nainen hyötyy.

        Ja lomittaja nainen antaa mielellään huoltomiehelle, kun kotona ei saa.


      • Anonyymi00177
        Anonyymi00070 kirjoitti:

        Kun viettää kaiken iltaa pajalla niin on siellä jossain koloissa piilossa lehtiä ja purnukka tiettyä voidetta

        Täytyy olla aoikamoin akropaati notkea selkäinen ja enenkaikkea ol pitkä munanen miäs , , , tummahipiäisilliä on.


      • Anonyymi00197
        Anonyymi00035 kirjoitti:

        Sekin tiedetään mitä tapahtuu kun traktori miehelle tulee naislomittaja. Nähty on ja tarinoita kerrotaan. Ne eivät jää omaan tietoon. 🤫

        No miksi 'traktorimiehelle' tulisi naislomittaja? Lomittajan tuloon tarvitaan eläimiä, ja silloin traktorimies pääsee peltotöille, jos häntä sijaistaa navetassa lomittaja. Kyllä täällä on taas tosi typeriä ja tietämättömiä ihmisiä suunsoitossa.


      • Anonyymi00198
        Anonyymi00137 kirjoitti:

        Taitaa olla lomittajat nykyäänkin suurimmassa osin olla naisia, korjaa jos olen väärässä.

        Olet väärässä.


      • Anonyymi00201
        Anonyymi00158 kirjoitti:

        Tietysti... kun huoltomiehenä on helppoa saada, jos naisella ei ole varaa rahalla maksaa!!

        Huoltomies korjaa kraktorin ilmaiSEKSI.

        Ja nainen hyötyy.

        Vieläkö karjatiloilla käy keinosiementäjä ?


      • Anonyymi00211
        Anonyymi00197 kirjoitti:

        No miksi 'traktorimiehelle' tulisi naislomittaja? Lomittajan tuloon tarvitaan eläimiä, ja silloin traktorimies pääsee peltotöille, jos häntä sijaistaa navetassa lomittaja. Kyllä täällä on taas tosi typeriä ja tietämättömiä ihmisiä suunsoitossa.

        Onko sillä merkitystä? Kenellä nykyään edes ok eläimiä?


      • Anonyymi00212
        Anonyymi00201 kirjoitti:

        Vieläkö karjatiloilla käy keinosiementäjä ?

        Sienentääkö se emännän samalla?


      • Anonyymi00224
        Anonyymi00027 kirjoitti:

        Mulla tuli mieleen, että pitää kutsua huoltomies tsekkaan traktorin tilanne talven jälkeen.

        Minä taas kutsun putkimiehen katsomaan.... Vuotavaa hanaa.....


      • Anonyymi00262

        Pyydät jonkun työntekijän hommiin.


      • Anonyymi00263
        Anonyymi00033 kirjoitti:

        Sehän tiedetään mitä huoltomies oikeasti huoltaa!

        Todellakin ja antaa naisille alennusta.


      • Anonyymi00264
        Anonyymi00035 kirjoitti:

        Sekin tiedetään mitä tapahtuu kun traktori miehelle tulee naislomittaja. Nähty on ja tarinoita kerrotaan. Ne eivät jää omaan tietoon. 🤫

        Kuumia tarinoita. Salasuhteita.


      • Anonyymi00265
        Anonyymi00070 kirjoitti:

        Kun viettää kaiken iltaa pajalla niin on siellä jossain koloissa piilossa lehtiä ja purnukka tiettyä voidetta

        🥅 saa osuman.


      • Anonyymi00266
        Anonyymi00127 kirjoitti:

        Traktorikuvasto ja akselirasvaa tuubi. Kyllä viihtyy yömyöhään mies tallissa.

        Ei. Vaan naisia koko lehti.


      • Anonyymi00267
        Anonyymi00137 kirjoitti:

        Taitaa olla lomittajat nykyäänkin suurimmassa osin olla naisia, korjaa jos olen väärässä.

        Sehän parempi. Maaviljelijä saa🥅 pesään.


      • Anonyymi00268
        Anonyymi00165 kirjoitti:

        Ja lomittaja nainen antaa mielellään huoltomiehelle, kun kotona ei saa.

        Niin se pitää olla.


      • Anonyymi00269
        Anonyymi00197 kirjoitti:

        No miksi 'traktorimiehelle' tulisi naislomittaja? Lomittajan tuloon tarvitaan eläimiä, ja silloin traktorimies pääsee peltotöille, jos häntä sijaistaa navetassa lomittaja. Kyllä täällä on taas tosi typeriä ja tietämättömiä ihmisiä suunsoitossa.

        Tekosyy vaimolle. Oikeasti ei hoida eläimiä. Vaan miestä.


      • Anonyymi00271
        Anonyymi00201 kirjoitti:

        Vieläkö karjatiloilla käy keinosiementäjä ?

        Tottakai, jotta nainen saa miehen koukkuun, kun luulee, että lapsi on hänen.


      • Anonyymi00272
        Anonyymi00224 kirjoitti:

        Minä taas kutsun putkimiehen katsomaan.... Vuotavaa hanaa.....

        Tiedetään mitä hanaa.


      • Anonyymi00273
        Anonyymi00224 kirjoitti:

        Minä taas kutsun putkimiehen katsomaan.... Vuotavaa hanaa.....

        Annat putkimiehelle ja saat alennusta.


      • Anonyymi00289
        Anonyymi00165 kirjoitti:

        Ja lomittaja nainen antaa mielellään huoltomiehelle, kun kotona ei saa.

        Salaa...


      • Anonyymi00290
        Anonyymi00212 kirjoitti:

        Sienentääkö se emännän samalla?

        Todellakin, jotta emäntä saa miehensä loukkuun, kun 9 kuukauden kuluttua syntyy lapsi ja mies luulee olevansa lapsen isä.


      • Anonyymi00318
        Anonyymi00201 kirjoitti:

        Vieläkö karjatiloilla käy keinosiementäjä ?

        Käy...


      • Anonyymi00319
        Anonyymi00212 kirjoitti:

        Sienentääkö se emännän samalla?

        Todellakin.


      • Anonyymi00322
        Anonyymi00137 kirjoitti:

        Taitaa olla lomittajat nykyäänkin suurimmassa osin olla naisia, korjaa jos olen väärässä.

        Etkö sinä tajua, että lomittaja antaa maatilan isännälle.


      • Anonyymi00323
        Anonyymi00212 kirjoitti:

        Sienentääkö se emännän samalla?

        Tietysti, jotta nainen tulee raskaaksi ja voi väittää maatilan isännälle eli miehelleen, että tämä on lapsen isä ja elatusvastuussa!


      • Anonyymi00334
        Anonyymi00323 kirjoitti:

        Tietysti, jotta nainen tulee raskaaksi ja voi väittää maatilan isännälle eli miehelleen, että tämä on lapsen isä ja elatusvastuussa!

        Tuollaistakin sattuu.


      • Anonyymi00360

        Eli... sinua!


      • Anonyymi00361
        Anonyymi00027 kirjoitti:

        Mulla tuli mieleen, että pitää kutsua huoltomies tsekkaan traktorin tilanne talven jälkeen.

        Antaa sinulle!


      • Anonyymi00362
        Anonyymi00035 kirjoitti:

        Sekin tiedetään mitä tapahtuu kun traktori miehelle tulee naislomittaja. Nähty on ja tarinoita kerrotaan. Ne eivät jää omaan tietoon. 🤫

        Pakko, kun oma pihtaa.


      • Anonyymi00363
        Anonyymi00197 kirjoitti:

        No miksi 'traktorimiehelle' tulisi naislomittaja? Lomittajan tuloon tarvitaan eläimiä, ja silloin traktorimies pääsee peltotöille, jos häntä sijaistaa navetassa lomittaja. Kyllä täällä on taas tosi typeriä ja tietämättömiä ihmisiä suunsoitossa.

        Tekosyy


      • Anonyymi00382

        Sinua pitää. Sinun pitää olla posliini.


      • Anonyymi00385
        Anonyymi00027 kirjoitti:

        Mulla tuli mieleen, että pitää kutsua huoltomies tsekkaan traktorin tilanne talven jälkeen.

        Pyydä alennuksen..


      • Anonyymi00387
        Anonyymi00069 kirjoitti:

        Teetä nyt vaan se brasilialainen. Ai kenelle? Itsellesu jos kumppanisi on mies ja vaimollesi jos olet naisiinpäin kallella

        Posliini pitää naisen olla.


      • Anonyymi00388
        Anonyymi00362 kirjoitti:

        Pakko, kun oma pihtaa.

        Hän itkee, kun olet krattorin kanssa.


      • Anonyymi00389
        Anonyymi00387 kirjoitti:

        Posliini pitää naisen olla.

        Posliinissa näkyy ainakin näppylät selvemmin. Tietää mikä tautipesäke on kyseessä.


    • Anonyymi00031

      Kaiken se kestää
      Vai kestääkö sittenkään?
      Maajussit on vähän oma mieslaji. Usein kaupanpäälle tulee hankala anoppi ja katkerat sisarukset. Näin monessa talossa mitä olen havainnut. Toki ulospäin esitetään mahtavaa mutta välit perheessä täysin tulehtuneet. Ei käy kateeksi.

      • Anonyymi00178

        Tää on niiin totta annan 15 vihreää pistettä nuoli ylöspäin!


    • Anonyymi00036

      💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕

    • Anonyymi00038

      Salaiset kohtaamiset peräpellola. Shhhhh

      • Anonyymi00138

        Näkyy tupaan asti.


      • Anonyymi00202

        aiemmin kun taloissa oli palkollisia - nuuka pissii pihapuutarhassa.


    • Anonyymi00040

      Halvemmalla pärjää. Mikä pakko aina olla uusinta uutta

      • Anonyymi00088

        Niin minäkin ajattelin kun maalasin kerran traktorin.Se näytti kyllä hyvältä mutta tuntui siltikin vanhalta.


      • Anonyymi00098
        Anonyymi00088 kirjoitti:

        Niin minäkin ajattelin kun maalasin kerran traktorin.Se näytti kyllä hyvältä mutta tuntui siltikin vanhalta.

        Pinkiksi?


    • Anonyymi00044

      Mihin se maalaisromantiikka on kadonnut?

      • Anonyymi00089

        Sekin ilo meni latojen myötä.Enää ei ole muuta jäljellä kuin aavoja aukioita ja 100ha yksinäisyyttä.


      • Anonyymi00099
        Anonyymi00089 kirjoitti:

        Sekin ilo meni latojen myötä.Enää ei ole muuta jäljellä kuin aavoja aukioita ja 100ha yksinäisyyttä.

        Harva nainen latoon suostuu peuhaamaan. #metoo


      • Anonyymi00139
        Anonyymi00099 kirjoitti:

        Harva nainen latoon suostuu peuhaamaan. #metoo

        Nykyään on paaleja ei irtoheinää.


      • Anonyymi00166
        Anonyymi00139 kirjoitti:

        Nykyään on paaleja ei irtoheinää.

        Sehän o kivaa! Se o parasta. Pomo saa kesken työpäivää suihin ottoa ja pikaisesti otan. Kehuu minua. Saan paremman palkan kuin muut ja muita etuja!! Siksi minut on sinne oikeasti palkattu. Siksi oli tärkeää, että olin kaunis. Työtaidollani ei niin suurta väliä ole minun pomolle, kunhan hän saa aina kun himot iskee.


    • Anonyymi00045

      Täällähän päästiin asiaan.Kertokaapa mikä traktori ois paras kiviseen ja turpeiseen peltoon?

      • Anonyymi00047

        Mitä se naista liikuttaa
        Ei mitään merkitystä vaikka ajaisi kiveen rakkineensa kunhan peitto heiluu ajallaan
        Tarpeet ne on naisellakin


      • Anonyymi00056

        Kiviset ja Soraset Retu hot -sivustaN


      • Anonyymi00203
        Anonyymi00047 kirjoitti:

        Mitä se naista liikuttaa
        Ei mitään merkitystä vaikka ajaisi kiveen rakkineensa kunhan peitto heiluu ajallaan
        Tarpeet ne on naisellakin

        Prof. Muhamed ohjeistaa miehia käyskelemään ahkerasti pelloillaan
        - tarkoittaen vaimoja.


      • Anonyymi00291
        Anonyymi00047 kirjoitti:

        Mitä se naista liikuttaa
        Ei mitään merkitystä vaikka ajaisi kiveen rakkineensa kunhan peitto heiluu ajallaan
        Tarpeet ne on naisellakin

        Käy kaupungilla "kadulla" töissä.


      • Anonyymi00365
        Anonyymi00047 kirjoitti:

        Mitä se naista liikuttaa
        Ei mitään merkitystä vaikka ajaisi kiveen rakkineensa kunhan peitto heiluu ajallaan
        Tarpeet ne on naisellakin

        Ei nainen saa haluta. Vaan ainoastaan mies.


    • Anonyymi00048

      Alkuperäinen kirjoittaja tainnut hävitä ketjusta. Katkerat maatalon naiset on maalla enemmän sääntö kuin poikkeus. Surkemmissa tarinoissa nainen käy kodin ulkopuolella töissä ja maksaa kaikki juoksevat kulut kun mies ei pysty, tai ei halua kun kaikki rahat menee mukainvestointeihin. Ei nämä miehet mitään puhu lapsillekaan. Nukkumaan menevät kun pellolta tulevat. Ei kesälomamatkoja perheen kesken. Nainen kuin yh.

      • Anonyymi00128

        Todellisuus (pien)maataloudessa on se että hyvänä vuonna pääsee nollille. Huonona jää velkaa maksettavaksi. Kyllä sen naisen varoilla eletään mikäli sillä jotain vaan on.


    • Anonyymi00049

      mikä teiltä puuttuu, mitä tahdot lisää?

      • Anonyymi00051

        Ap on vailla rahallista ja ajallista panostusta, niin minä sen luen


      • Anonyymi00053
        Anonyymi00051 kirjoitti:

        Ap on vailla rahallista ja ajallista panostusta, niin minä sen luen

        ehkä rahallista enemmän?

        naisten tärkeysjärjestys eroaa miesten järjestyksestä

        jos olisi raha, naiset käyttäisivät sen eri tavoin

        toisin sanoen, nainen vaatii osansa?
        ja perinteisesti se oli puolet

        nainen ostelee traktori miehelle kukkia, vateja, uusia lakanoita, käy laittamassa hiuksiaan, ehkä tapetteja, pihaan tonttu...uudesta puvusta ei kerrota vielä


      • Anonyymi00054
        Anonyymi00053 kirjoitti:

        ehkä rahallista enemmän?

        naisten tärkeysjärjestys eroaa miesten järjestyksestä

        jos olisi raha, naiset käyttäisivät sen eri tavoin

        toisin sanoen, nainen vaatii osansa?
        ja perinteisesti se oli puolet

        nainen ostelee traktori miehelle kukkia, vateja, uusia lakanoita, käy laittamassa hiuksiaan, ehkä tapetteja, pihaan tonttu...uudesta puvusta ei kerrota vielä

        nainen ei elää ilman autoa, joten jos naisen autosta kyse....


      • Anonyymi00055
        Anonyymi00051 kirjoitti:

        Ap on vailla rahallista ja ajallista panostusta, niin minä sen luen

        Helpoiten pääsee ku kierät kaukaa tämän ammatin harjoittajat.


      • Anonyymi00058
        Anonyymi00053 kirjoitti:

        ehkä rahallista enemmän?

        naisten tärkeysjärjestys eroaa miesten järjestyksestä

        jos olisi raha, naiset käyttäisivät sen eri tavoin

        toisin sanoen, nainen vaatii osansa?
        ja perinteisesti se oli puolet

        nainen ostelee traktori miehelle kukkia, vateja, uusia lakanoita, käy laittamassa hiuksiaan, ehkä tapetteja, pihaan tonttu...uudesta puvusta ei kerrota vielä

        Miten niin osti miehelle sisustus tavaraa. Onhan se naisen koti siinä missä sen miehenkin. Tässä varmaan on takana tavallinen tarina että mies omistaa kaiken. Naisen osa on kuunnella junttia 1500-lukulaista lätinää jostain sukutilasta. Kumma kun minulla tulee mieleen punakapina ja renkien ja piikojen nimillä kulkeneet maaorjat. Sukutilaviiri on vain siirtomaavaltatyyppinen muistutus siitä että on sitä ennenkin osattu alistaa. -sivustaNKaupunkista


      • Anonyymi00079
        Anonyymi00058 kirjoitti:

        Miten niin osti miehelle sisustus tavaraa. Onhan se naisen koti siinä missä sen miehenkin. Tässä varmaan on takana tavallinen tarina että mies omistaa kaiken. Naisen osa on kuunnella junttia 1500-lukulaista lätinää jostain sukutilasta. Kumma kun minulla tulee mieleen punakapina ja renkien ja piikojen nimillä kulkeneet maaorjat. Sukutilaviiri on vain siirtomaavaltatyyppinen muistutus siitä että on sitä ennenkin osattu alistaa. -sivustaNKaupunkista

        Kun sukutila on noin paha , niin miten on kollektiivitila - kolhoosi ?


      • Anonyymi00110
        Anonyymi00079 kirjoitti:

        Kun sukutila on noin paha , niin miten on kollektiivitila - kolhoosi ?

        Kolhoosi eli myös monta sukupolvea ja sisarukset
        Siihen ei naisena kestä sekaantua


      • Anonyymi00159

        Mies ei aina tajua, etten jaksa työn jälkeen ottaa suihin.


      • Anonyymi00285
        Anonyymi00055 kirjoitti:

        Helpoiten pääsee ku kierät kaukaa tämän ammatin harjoittajat.

        Minäpä en kierrä vaan pidän hauskaa.


      • Anonyymi00292
        Anonyymi00159 kirjoitti:

        Mies ei aina tajua, etten jaksa työn jälkeen ottaa suihin.

        Tulihan se syy. Olet saanut töissä.


      • Anonyymi00324
        Anonyymi00159 kirjoitti:

        Mies ei aina tajua, etten jaksa työn jälkeen ottaa suihin.

        Mitäs et tee maatilalla töitä vaan kaupungilla!


      • Anonyymi00366
        Anonyymi00159 kirjoitti:

        Mies ei aina tajua, etten jaksa työn jälkeen ottaa suihin.

        Et tietenkään... Ja toi on syy miksi mies rakastaa enemmän krattoria


    • Anonyymi00050

      Yksi mies Mustialan piireissä tulee niin kauhiselemaan tätäkin ketjua. Terveisiä sinne. 🤭

      • Anonyymi00071

        Hiljaista on. Eivät taida jussukat ehtiä lukea


      • Anonyymi00293
        Anonyymi00071 kirjoitti:

        Hiljaista on. Eivät taida jussukat ehtiä lukea

        Kiirettä oli. Piti hoitaa ja huoltaa vierasta.


    • Anonyymi00052

      Eikö maanviljelijöille ollut se välitä viljelijödtä -projekti. Eikö sieltä saa jotain parisuhdeneuvontaa tai muuta ettei eroon tarvitse johtaa?

      • Anonyymi00111

        Ovat kiireisiä, eivät ehdi vastaanotolle -sivusta


      • Anonyymi00129

        Ei oo aika juttella, pittää tehrä töitä.


      • Anonyymi00160
        Anonyymi00129 kirjoitti:

        Ei oo aika juttella, pittää tehrä töitä.

        "Töitä" panna salaa, kun nainen käy muualla töissä.
        Hyvä aika työntekijältä saada ja se on osa hänen työpäivää antaa ja siksi saa enemmän palkkaa kuin muut.


      • Anonyymi00294
        Anonyymi00129 kirjoitti:

        Ei oo aika juttella, pittää tehrä töitä.

        Kyllä se tiedetään mitä töitä.


      • Anonyymi00325
        Anonyymi00160 kirjoitti:

        "Töitä" panna salaa, kun nainen käy muualla töissä.
        Hyvä aika työntekijältä saada ja se on osa hänen työpäivää antaa ja siksi saa enemmän palkkaa kuin muut.

        Vaimo itse päätti mennä kaupungille töihin, joten kumpi meistä on syyllinen? Kaupungilla näkee miehiä enemmän kuin maatilalla olisi nähnyt! Hänen työkavereina on myös miehiä.. joten helposti saa töissä!


    • Anonyymi00057

      Palstaäijän kyhäämä tarinallinen versio siitä miten maalaisjussille morsian- ohjelman kulissien takana tapahtuu kun kamera sammuu. Niin kiinnostavaa tirkisteltävää, eikö?🥱

      • Anonyymi00061

        Älä sinä jälleen ilmesty täyttämään tätäkin ketjua kädenlämpöisillä sivistyssanoja sisältävillä jaarituksill. Oletko ihastunut palstaäijään kun tavoittelet häntä kaikkialta? Tämä ketju sopisi paremmin tuonne maatalouskeslusteluun niin saataisiin enemmän kommentteja syyllisiltä eli maajussimiehiltä. He voisivat vakuutella siellä että kyllä kulta. Saat sen Van cleef & Arpelin. Kyllä menemme New Yorkin matkalla Tiffany & Co ja Pariisiin Cartierille ja tuhlaamme vähintään sen uuden Valmetin verran rahaa.

        Rakkaudella, salainen 💋


      • Anonyymi00067
        Anonyymi00061 kirjoitti:

        Älä sinä jälleen ilmesty täyttämään tätäkin ketjua kädenlämpöisillä sivistyssanoja sisältävillä jaarituksill. Oletko ihastunut palstaäijään kun tavoittelet häntä kaikkialta? Tämä ketju sopisi paremmin tuonne maatalouskeslusteluun niin saataisiin enemmän kommentteja syyllisiltä eli maajussimiehiltä. He voisivat vakuutella siellä että kyllä kulta. Saat sen Van cleef & Arpelin. Kyllä menemme New Yorkin matkalla Tiffany & Co ja Pariisiin Cartierille ja tuhlaamme vähintään sen uuden Valmetin verran rahaa.

        Rakkaudella, salainen 💋

        Mutta kenen salainen


      • Anonyymi00295

        Joo on.


    • Anonyymi00062

      Maanviljelijästä ei saa tasavertaista kumppania mitä voimaantunut nykynainen haluaa ja se taitaa kärppiä aptä

      • Anonyymi00078

        Jännämies se pitää olla voimaantuneelle nykynaiselle.

        Mitä jännempi, sen paremmin käy kaupaksi.


      • Anonyymi00180
        Anonyymi00078 kirjoitti:

        Jännämies se pitää olla voimaantuneelle nykynaiselle.

        Mitä jännempi, sen paremmin käy kaupaksi.

        JUU JUU MIKÄÄN INHIMILLINEN EI OO VIERASTA..


    • Anonyymi00063

      jos laittaa paahan joytain hiusten jämmettyäjä-juttua ja oikerin pyötii nukkuessaan sängyssä kuin joku beetlejuicr-kampaus

    • Anonyymi00068

      2 ammattia mitkä ei innosta deittimielessä on maanviljelijä ja taiteilija (ihan sama mikä taiteilija)
      ne on sellaisia joihin ei saa mitään tarttumapintaa

      • Anonyymi00073

        haluuks perustella??


      • Anonyymi00074

        Hiljakseen päästään maajusseista eroon kun eivät pääse lisääntymään.


      • Anonyymi00077
        Anonyymi00074 kirjoitti:

        Hiljakseen päästään maajusseista eroon kun eivät pääse lisääntymään.

        Toivotaan nyt että hyllyt tyhjenee ruokakaupoissa !


    • Anonyymi00075

      Miksi te naiset aina valitatte?TEHKÄÄ JOTAIN ASIAN ETEEN...mutta,kun olette niin pirun RIIPPUVAISIA,NIISTÄ "miehistänne! Muistakaa,että STATUS on takuuvarma,muiden naisten taholta,kun jaksatte vaan olla sille "miehelle"mieliksi ja unohtaa itsenne ja oman hyvinvointinne.Tee sille traktorille jotain konnuutta.USKALTAISITKO?Jätä se ukon tollukka -et taida uskaltaa olla itsellinen!

    • Anonyymi00076

      Jospa mies pääsisi pian eroon turhakkeestaan eli valittajasta.

      • Anonyymi00112

        eikö turhake ole ennemmin ylimääräinen traktori 🤔 ostaa sille naiselle vaikka paljun, niin siitä on iloa hetkeksi


      • Anonyymi00113
        Anonyymi00112 kirjoitti:

        eikö turhake ole ennemmin ylimääräinen traktori 🤔 ostaa sille naiselle vaikka paljun, niin siitä on iloa hetkeksi

        kaupparahaa, mitä jää yli
        Tulee hyvä mieli uudesta kukkamekosta
        Kesä tulee


      • Anonyymi00141

        Miten paljon teitä on olemassa aina vain, jotka ette ymmärrä jutun jujua? Minkään jutun. Oletan.


      • Anonyymi00326
        Anonyymi00112 kirjoitti:

        eikö turhake ole ennemmin ylimääräinen traktori 🤔 ostaa sille naiselle vaikka paljun, niin siitä on iloa hetkeksi

        Ilman kraktoria ei pärjää maatilan töissä.


      • Anonyymi00368
        Anonyymi00113 kirjoitti:

        kaupparahaa, mitä jää yli
        Tulee hyvä mieli uudesta kukkamekosta
        Kesä tulee

        Rahan tuhlausta.


    • Anonyymi00081

      joku sanonta niin JAmes 007 Istanbulidsa on aika kaunis nais-afenyyi

    • Anonyymi00082

      Maajussia ei voi parantaa. Nainen häviää aina konepuuhastelulle :(

    • Anonyymi00083

      Hommaa rakastajaksi virkamies. Niillä on aikaa ja niin tylsä työ, että salainen romanssi on elämän kohokohta!

      • Anonyymi00147

        Virkamiehillä hyvät palkat, eikä tarvitse itse ostaa työvälineitä, nekin on "ilmaisia" ja hankittu
        verovaroin! Eikä riitä ymmärrystä "yrittäjille"?


      • Anonyymi00161
        Anonyymi00147 kirjoitti:

        Virkamiehillä hyvät palkat, eikä tarvitse itse ostaa työvälineitä, nekin on "ilmaisia" ja hankittu
        verovaroin! Eikä riitä ymmärrystä "yrittäjille"?

        Ja sivusuhteita töissä. Muka ylitöitä.


    • Anonyymi00084

      kyllä se on tärkiä että hyvä perä ja nopia ja hijas puoli,vielä jos on tonnin perä niin avot ja se että perä ei vuoja,eikä merkkaa reviiriä

      • Anonyymi00106

        Perä vuotaa, kulungit taatut ja lisäksi mul on tää PMS.


    • Anonyymi00085

      No laittaa traktorin per..seen

    • Anonyymi00086

      Ei kannata sekaantua maajussiin jos ei kestä sitä elämää.

      • Anonyymi00181

        Minä hokasin sen liian myöhään ja nyt kusessa ollaan , , , mielistelykään ei auta tehoa on sellanen vanhemmistaan riipuvaine äitin poika.


      • Anonyymi00213
        Anonyymi00181 kirjoitti:

        Minä hokasin sen liian myöhään ja nyt kusessa ollaan , , , mielistelykään ei auta tehoa on sellanen vanhemmistaan riipuvaine äitin poika.

        Äitin pojat pahinta laatua


      • Anonyymi00327
        Anonyymi00181 kirjoitti:

        Minä hokasin sen liian myöhään ja nyt kusessa ollaan , , , mielistelykään ei auta tehoa on sellanen vanhemmistaan riipuvaine äitin poika.

        Olisit onnellinen, että miehesi äiti välittää pojastaan!


      • Anonyymi00369
        Anonyymi00213 kirjoitti:

        Äitin pojat pahinta laatua

        Olisit onnellinen, että anoppisi tukee ja auttaa teitä ja huolehtii pojastaan ja antaa teille rahaa.


    • Anonyymi00087

      Minkälainen traktori minun kannattaisi ostaa?

      • Anonyymi00091

        Hai.Finski traktor paras traktor,tosin niitäkään ei taida olla enään globaalisten fuusioiden myötä.


      • Anonyymi00097

        Semmonen jolla kitisevä jännämieztä kaipaava lähtee tontilta!


      • Anonyymi00108
        Anonyymi00097 kirjoitti:

        Semmonen jolla kitisevä jännämieztä kaipaava lähtee tontilta!

        Siis omakotitalon hintainen. Sillä nainen lähtee viimeistään. Ei sekään hyvältä näytä, että on kolme viidenkyt tonnin New Hollandia. Silläkin saisi vaikka kesämökin. 💅🏿


      • Anonyymi00195
        Anonyymi00091 kirjoitti:

        Hai.Finski traktor paras traktor,tosin niitäkään ei taida olla enään globaalisten fuusioiden myötä.

        Pelloilla ainakin näkyy olevan kasoittain traktorinmunia,
        semmoisia valkoisia.


    • Anonyymi00100

      Voishan sitä isokyrpäinen 22/ 6 mies hoitaa sen erotiikan...

    • Anonyymi00101

      Aloittajan kantsis hienovaraisesti ehdotella nelivetomiehelleen, että vois illemmalla treenata traktorilla peruuttamista meikkipeileistä aisaan, kontillaan olkkarin lattialla

      • Anonyymi00105

        Hyiiii härskiä


      • Anonyymi00163
        Anonyymi00105 kirjoitti:

        Hyiiii härskiä

        Aloittaja lupaa ottaa suihin ja panna koko yön.


    • Anonyymi00102

      älä ulise. Anna hänelle brsettä niin huomaat että se alkaa kiinnostamaan enemmän kuin traktorit ja kukaan ei pakota sinua jäämään innostuksesta sivuun. Opettele muutama juttu traktoreista ja mene ukkos kanssa niitä rassaamaan siinä teille hieno harrastus yhdessä. Ei kaikkien tarvi olla lavatansseissa osa voi olla traktoriharrastajiakin ja käydä maatalousnäyttelyissä mätsäävät tuulipuvut päällä.

      • Anonyymi00104

        Entä jos naista kiinnostaa vain aidot orit? 🤔🐎


      • Anonyymi00184
        Anonyymi00104 kirjoitti:

        Entä jos naista kiinnostaa vain aidot orit? 🤔🐎

        Made in Italy


      • Anonyymi00296
        Anonyymi00104 kirjoitti:

        Entä jos naista kiinnostaa vain aidot orit? 🤔🐎

        Eli työkaverit kaupungilla.


    • Anonyymi00103

      Onko Mustialan pojat alkaneet lukea romaaneista, kun tällö keskustelu nelinumeroinen lukijakunta? #mistamorsianmustialanpojalle

    • Tule tänne minun luo, niin hoidetaan toisiamme ja nautitaan yhdessäolosta. Katsellaan toisiamme silmiin ja suudellaan.

      • Anonyymi00109

        Ap haluaisi varmaankin tietää, että minkä ammatin edustaja olet 🙄


      • Anonyymi00116

        Miksi kukaan tulisi kuvattoman luo?


      • Anonyymi00130
        Anonyymi00109 kirjoitti:

        Ap haluaisi varmaankin tietää, että minkä ammatin edustaja olet 🙄

        Ei sillä ole ammattia, on vapaamies.


      • Anonyymi00131
        Anonyymi00130 kirjoitti:

        Ei sillä ole ammattia, on vapaamies.

        siis vapaaherra.


      • Anonyymi00214
        Anonyymi00131 kirjoitti:

        siis vapaaherra.

        l. työtön


      • Anonyymi00297
        Anonyymi00116 kirjoitti:

        Miksi kukaan tulisi kuvattoman luo?

        Hän on kuuma ja varmasti saa aina.


    • Anonyymi00114

      Miksi ei masadeudu naisen onneton elämä ei ole esillä MTssä
      Pitäisikö minun laittaa tekstari mielipidepalstalle
      Muitakaa miehet naisen tarpee
      tai luopukaa naisista missään muodossa

      • Anonyymi00117

        Kysyin tekotraktorilta

        "Maaseudun Tulevaisuudessa (MT) naisten onneton elämä tai masennus eivät välttämättä nouse esille yhtä näkyvästi kuin esimerkiksi maatalouspolitiikka, talous tai yrittäjyyden haasteet, mutta aihetta käsitellään, erityisesti liittyen jaksamiseen ja muutoksiin maaseudun elämänmuodoissa.Tässä syitä, miksi aihe voi vaikuttaa olevan vähemmän esillä:Toimituksellinen linja: MT on ammattilehti, jonka ydinaiheita ovat maatalous, metsätalous ja maaseudun yrittäjyys. Vaikka lehti käsittelee laajasti maaseudun elämää, pääpaino on usein taloudellisissa ja tuotannollisissa kysymyksissä.Aiheen vaikeus ja tabut: Masennus ja onnettomuus, erityisesti maaseudun yrittäjäperheissä, voivat olla vaikeita aiheita tuoda julkisesti esiin. "Emäntä"-kulttuuriin on perinteisesti kuulunut kestävyys, mikä voi peittää alleen uupumuksen.Uutisoinnin painotukset: MT uutisoi kuitenkin maaseudun naisten asemasta, kuten yrittäjyydestä, paluumuutosta ja monipaikkaisuudesta. Aihetta käsitellään myös osana laajempaa maaseudun kehitystä.MT:n käsittely aiheesta:MT:ssä on käsitelty nuorten mielenterveysongelmia, jaksamista, ja naisten muuttuvaa roolia maaseudulla. Naisten onneton elämä saattaa kuitenkin useammin tulla esiin esimerkiksi Kantri-liitteen henkilökuvissa kuin suorissa uutisartikkeleissa.Lue lisää naisten asemasta maaseudulla MT:n sivuilta.Tutustu maaseudun naisten elämää käsitteleviin uutisiin täältä.Huomio: Tämä vastaus perustuu haettuihin hakutuloksiin toukokuussa 2026 ja Maaseudun Tulevaisuuden julkiseen uutisointiin."


      • Anonyymi00122
        Anonyymi00117 kirjoitti:

        Kysyin tekotraktorilta

        "Maaseudun Tulevaisuudessa (MT) naisten onneton elämä tai masennus eivät välttämättä nouse esille yhtä näkyvästi kuin esimerkiksi maatalouspolitiikka, talous tai yrittäjyyden haasteet, mutta aihetta käsitellään, erityisesti liittyen jaksamiseen ja muutoksiin maaseudun elämänmuodoissa.Tässä syitä, miksi aihe voi vaikuttaa olevan vähemmän esillä:Toimituksellinen linja: MT on ammattilehti, jonka ydinaiheita ovat maatalous, metsätalous ja maaseudun yrittäjyys. Vaikka lehti käsittelee laajasti maaseudun elämää, pääpaino on usein taloudellisissa ja tuotannollisissa kysymyksissä.Aiheen vaikeus ja tabut: Masennus ja onnettomuus, erityisesti maaseudun yrittäjäperheissä, voivat olla vaikeita aiheita tuoda julkisesti esiin. "Emäntä"-kulttuuriin on perinteisesti kuulunut kestävyys, mikä voi peittää alleen uupumuksen.Uutisoinnin painotukset: MT uutisoi kuitenkin maaseudun naisten asemasta, kuten yrittäjyydestä, paluumuutosta ja monipaikkaisuudesta. Aihetta käsitellään myös osana laajempaa maaseudun kehitystä.MT:n käsittely aiheesta:MT:ssä on käsitelty nuorten mielenterveysongelmia, jaksamista, ja naisten muuttuvaa roolia maaseudulla. Naisten onneton elämä saattaa kuitenkin useammin tulla esiin esimerkiksi Kantri-liitteen henkilökuvissa kuin suorissa uutisartikkeleissa.Lue lisää naisten asemasta maaseudulla MT:n sivuilta.Tutustu maaseudun naisten elämää käsitteleviin uutisiin täältä.Huomio: Tämä vastaus perustuu haettuihin hakutuloksiin toukokuussa 2026 ja Maaseudun Tulevaisuuden julkiseen uutisointiin."

        Ny o


      • Anonyymi00123
        Anonyymi00117 kirjoitti:

        Kysyin tekotraktorilta

        "Maaseudun Tulevaisuudessa (MT) naisten onneton elämä tai masennus eivät välttämättä nouse esille yhtä näkyvästi kuin esimerkiksi maatalouspolitiikka, talous tai yrittäjyyden haasteet, mutta aihetta käsitellään, erityisesti liittyen jaksamiseen ja muutoksiin maaseudun elämänmuodoissa.Tässä syitä, miksi aihe voi vaikuttaa olevan vähemmän esillä:Toimituksellinen linja: MT on ammattilehti, jonka ydinaiheita ovat maatalous, metsätalous ja maaseudun yrittäjyys. Vaikka lehti käsittelee laajasti maaseudun elämää, pääpaino on usein taloudellisissa ja tuotannollisissa kysymyksissä.Aiheen vaikeus ja tabut: Masennus ja onnettomuus, erityisesti maaseudun yrittäjäperheissä, voivat olla vaikeita aiheita tuoda julkisesti esiin. "Emäntä"-kulttuuriin on perinteisesti kuulunut kestävyys, mikä voi peittää alleen uupumuksen.Uutisoinnin painotukset: MT uutisoi kuitenkin maaseudun naisten asemasta, kuten yrittäjyydestä, paluumuutosta ja monipaikkaisuudesta. Aihetta käsitellään myös osana laajempaa maaseudun kehitystä.MT:n käsittely aiheesta:MT:ssä on käsitelty nuorten mielenterveysongelmia, jaksamista, ja naisten muuttuvaa roolia maaseudulla. Naisten onneton elämä saattaa kuitenkin useammin tulla esiin esimerkiksi Kantri-liitteen henkilökuvissa kuin suorissa uutisartikkeleissa.Lue lisää naisten asemasta maaseudulla MT:n sivuilta.Tutustu maaseudun naisten elämää käsitteleviin uutisiin täältä.Huomio: Tämä vastaus perustuu haettuihin hakutuloksiin toukokuussa 2026 ja Maaseudun Tulevaisuuden julkiseen uutisointiin."

        Ny o.


    • Anonyymi00115

      Kauppaopiston naiset asialla?

    • Anonyymi00118

      cyber- trukki

    • Anonyymi00120

      Olen maalta kotoisin. Töitä oli aamusta iltaan, mutta ainakin on tarkoitusta elämälle. On maajussit "machomiehiä", mutta ahkeria. Kyllä nainen uupuu, jos ei osaa rajoja pitää. Muistan kuinka yksi emäntä hankki käärmeitä, harrasti napatanssia ja kävi esiintymässä. Toteutti itseään. Maatalon emännät ovat kunnollisia, että eivät käy baarissa. Maatalousnaiset järjestävät retkiä. Kun tulee kesä, voi pitää yllä maalaisromantiikkaa. Menette miehen kanssa heinälatoon pitämään toisianne hyvänä. 😀

    • Anonyymi00124

      No miksi lähdit miehen mukaan?
      oletko nyt sitoutunut kaikin tavoin etkä pääse eroon vai?

    • Anonyymi00132

      Noinkin voi olla..
      https://www.youtube.com/watch?v=nOR4kYHdlO8&list=RDnOR4kYHdlO8&start_radio=1

    • Puhu sille miehellesi. Sillä se ratkeaa.

      • Anonyymi00133

        Eihän se jouda kuuntelemaan mitään kotkotusta, sen pitää tehrä töitä pellolla ja tallissa traktorin parissa.


      • Anonyymi00140

        Mitä auttaa puhuminen sellaiselle, joka ei kuuntele ja / tai ota vastaan? Kun tarpeeksi kauan juttelee seinille, niin kyllä sen sitten jossain kohdassa tajuaa lopettaa.


      • Anonyymi00133 kirjoitti:

        Eihän se jouda kuuntelemaan mitään kotkotusta, sen pitää tehrä töitä pellolla ja tallissa traktorin parissa.

        rajat pitää asettaa suhteeseen, sanoo miehelleen että jos ei homma muutu niin lähden lätkimään.


      • Anonyymi00150

        Ei minulla ole miestä, enkä koskaan halua asua maalla! Täällä pysyn missä nyt asun!


      • Anonyymi00298
        Anonyymi00133 kirjoitti:

        Eihän se jouda kuuntelemaan mitään kotkotusta, sen pitää tehrä töitä pellolla ja tallissa traktorin parissa.

        Eli panna vierasta.


    • Anonyymi00136

      Sillä on siellä konehallissa naapurin piikatyttö piilossa.

    • Anonyymi00142
    • Anonyymi00143

      Tervehdys... Ja vilpitön osanottoni ongelmaasi.
      Saattaa olla jotta ongelma on fysiologinen, eli tärinän ja epätasaisilla pinnoilla ajaminen aiheuttaa kehossa sen verran iskuja sekä mikrovärinää jotta se puuduttaa tiettyjä sellaisia alueita jotka voivat tehdä sen jotta testosteronin toiminta hiipuu.
      Voisi hyvin kuvitella vertauksena ajamista polkupyörällä koko päivän mukulakivikadulla. Kroppaan tulee tärinää ja se saattaa vaikuttaa testosteronin tuotantoon. Sitä ei itse välttämättä huomaa kun halut vähenee.
      Voisit vihjaista jotta ehkä sinunkin pitäisi saada jonkinlainen surruutin koska et halua pettää häntä, mutta jos häntä ei liikuta sinun tarpeesi, niin sinun on sitten haettava apua muilla tavoin, tai jonkun toisen avulla. Tämä on tärkeä asia sinulle, joten on asia saatava kuntoon. Jos hän ei ole halukas läheistoimintaan, niin silloin parisuhteenne ei ole enää tyydyttävällä tasolla ja se haittaa yhteisen elämän laatua, joten asiaan pitää saada jonkinlainen yhteinen keino joka sopisi molemmille osapuolille.
      Yksi keino olisi myös ehdottaa yhteistä terveystarkastusta ja siellä ottaa asia myös esille jotta selviäisikö siellä jotta onko tullut elimellisiä tärinävammoja.
      Toivon sydämeni pohjasta jotta löytäisitte asiaan ratkaisun joka sopii molemmille osapuolille ja voisitte elää toisianne rakastavassa parisuhteessa.
      Terveisin: Angelo LeNoire.

      • Anonyymi00185

        Tuohon liittyen naisille vinkki, älkää koskaan ottako miestä joka harrastaa kilpapyöräilyä tai vastaavaa. Ei värkki toimi sen jälkeen pitkälle.


      • Anonyymi00233

        Tunnoton pipeli = olematon libido?


    • Anonyymi00146

      jos nukut kuin niin vain kuin boxerit jalassa kuin tytöt joskus ja vain lakana päällä...

      • Anonyymi00151

        todella vastenmielinen ajatus nukkua ilman vaatteita


    • Anonyymi00149

      nukkumistekniikka-jurtuj BNIIN NOOH uni on tä4rk3ämpi kuin 5työ kuit34nkin.

      • Anonyymi00152

        nää sinun juttusi ovat kyllä vastenmielistä luettavaa


    • Anonyymi00153

      Kuka mies on noin urpo… Näin autokorjaamo yrittäjänä työajan ulkopuolella muita juttuja… voisi olla. sinullakin, kun lähdet rohkeasti tuntemattoman luokse.. tervetuloa Keski-Suomeen veneilemään ja nauttimaan auringon laskuista..

    • Anonyymi00154

      Traktorit ja maatalouskoneet monesti maksavat kymmenkertaisesti Tesloihin verrattuna. Maatilan pyörittäminen on vakavaa ja vastuullista hommaa, jos sillä perhe elätetään. Voisit sinäkin vinkumisen sijaan kantaa kortesi kekoon, melkoisen tuuliviirin on mies vahingossa valinnut itselleen puolisokseen.

      • Anonyymi00299

        Niin on ja nainen pihtaa.


      • Anonyymi00303
        Anonyymi00299 kirjoitti:

        Niin on ja nainen pihtaa.

        Älä osta uutta traktoria jos et halua sohvalle nukkumaan 🙄


      • Anonyymi00328
        Anonyymi00303 kirjoitti:

        Älä osta uutta traktoria jos et halua sohvalle nukkumaan 🙄

        Ilman kunnollista krattoriaa ei voi maatilan töitä tehdä!!! Maatilan pitää tuottaa rahaa millä voi elättää perheensä ja vaimon.


    • Anonyymi00162
      • Anonyymi00227

        mitä vikaa hevosessa


    • Anonyymi00167

      Pellolla on hyvää panna työntekijää.

    • Anonyymi00168

      Ihan samanlainen tilanne täällä. Talli, koneet, omat jutut miehelle tärkeitä. Yhteistä aikaa ei enää ole, eikä yhteisiä kiinnostuksen kohteita.
      Kaipaan entisiä aikoja tai uutta ihmistä, jonka kanssa rakentaa yhteistä tulevaisuutta.

      • Anonyymi00186

        Jos et ole kiinnostunut maataloudesta ja maatalouden harjoittamisesta, niin sitten olet kyllä ihan väärässä paikassa!! Miten ihmeessä voit valita noin väärin!?


      • Anonyymi00208
        Anonyymi00186 kirjoitti:

        Jos et ole kiinnostunut maataloudesta ja maatalouden harjoittamisesta, niin sitten olet kyllä ihan väärässä paikassa!! Miten ihmeessä voit valita noin väärin!?

        Tarviiko muka naisen tehdä jotain maatalossa? Minä lakkaan mieluusti vain kynsiäni....


      • Anonyymi00209

        Pitäisi perustaa joku vertaistukiryhmä, maatalouslesket tai jotain ...


      • Anonyymi00329
        Anonyymi00208 kirjoitti:

        Tarviiko muka naisen tehdä jotain maatalossa? Minä lakkaan mieluusti vain kynsiäni....

        Tarvii!! Miksi vain mies yrittää pelastaa maatilan ja elättää perheen?


    • Anonyymi00169

      Isäntämiehelle vaimo on pelkkä orja.
      Ovat nuo jussit hyvin tympeää, yksiniitistä väkeä!

      • Anonyymi00171

        Ei kannata yleistää. Ihan samanlainen määrä eri persoonia meistä löytyy kuin muistakin miehistä. On varmasti hyviä kuin myös huonoja aviomiehiä.

        T.maajussi jolle traktori on vain työkalu


      • Anonyymi00173
        Anonyymi00171 kirjoitti:

        Ei kannata yleistää. Ihan samanlainen määrä eri persoonia meistä löytyy kuin muistakin miehistä. On varmasti hyviä kuin myös huonoja aviomiehiä.

        T.maajussi jolle traktori on vain työkalu

        Jussille vaimo on vain työkalu.


      • Anonyymi00174
        Anonyymi00173 kirjoitti:

        Jussille vaimo on vain työkalu.

        Niin on,rakkauden työkalu. Suotta sinä katkeruuttasi johonkin ihmisryhmään purat.


      • Anonyymi00330

        Tiesi, että mies omistaa maatilan! Kuka haluaa menettää maatilan? Joka toimii samana perheen kotina!


    • Anonyymi00172

      Ymmärrän sinua, tsemppiä jatkoon.............

    • Anonyymi00175

      "Rakkautta". Mitä se on? Jotain syötävää kenties.

      • Anonyymi00194

        Ei kun juotavaa.


    • Anonyymi00176

      On teillä komukoilla taas murheet..menkää töihin..

    • Anonyymi00182

      Traktorinsa on nyt vaan vienyt paikkasi sydämessään ja siihen on tyytyminen jos sijoilles jäät, romantiikan rippeisiin.

      • Anonyymi00187

        Nee traktoorit on nykkyään muotoiltu nin hienosti, on pyöreetä muotoja ja kurvia, muta ennen ne oli neliskulmaisiaa laatikoit, ei niihin nin helposti ihastunut sillon enne.


    • Anonyymi00188

      Maajussilla morsian?

      • Anonyymi00189

        Vai morsian karkuteillä?


    • Anonyymi00190

      Moni mies se rakastaa autoaan enemmän kuin maistaa .
      Oletteko tällaisen huomannut?

      -yksinäinen kihlattu-

      • Anonyymi00206

        Nauti elämästäsi, osta Lada.


    • Anonyymi00191

      Vihervasemmistolaisen ajatusmaailman mukaan sukupuolia
      on lukematon määrä. Ehkä traktori on lisätty siihen mukaan.
      Sukupuolen määrittäminen voi olla vaikeaa, koska se on niin
      uusi sukupuoli, mutta jos peräpäässä on vuotoa, niin se voi olla nainen.
      Mutta kun nykyään mieskin voi synnyttää, niin miksei miehilläkin
      voisi olla vuotoa peräpäässä. Menipäs tämä nyt vaikeaksi, mutta
      kehottaisin sinua seuraamaan (salaa tietenkin), että onko traktori
      epäluotettava, eli käykö se epätasaisesti, kiukutteleeko se, onko se
      pitkiä aikoja puhumatta, jättääkö se pellolle, vaatiiko se uusia renkaita
      vaikka vanhatkin on vielä kunnossa, suhauttaako se öljyt pellolle, vilkuttaako
      se valoja naapurin isännälle, onko se alkanut pulskistua ja jos se on avannut
      oven ja viskannut isännän jorpakkoon kesken ajon, niin kyllä, kyseessä on
      naaras. Intiimi suhde työkoneeseen on ollut jo mm. luonnonsuojelijoilla
      intohimona pitkään, sillä niin monet ovat köyttäneet itsensä niihin kiinni ja
      vannoneet ikuista rakkautta. Sinulla on kilpailija ja kehottaisin sinua
      poistumaan takavasemmalle vähin äänin, sillä mustasukkainen naaras-traktori
      on äärimmäisen vaarallinen. Se tekee ilkeätä jos pyörä menee kaulan yli.

      • Anonyymi00192

        Maaseudulla kannatetaan useinmiten perussuomalaisia tai kokoomusta.


      • Anonyymi00193
        Anonyymi00192 kirjoitti:

        Maaseudulla kannatetaan useinmiten perussuomalaisia tai kokoomusta.

        Itäsuomessa haikaillaan kommunismin perään.
        Ah Venäjä, tule ja pelasta meidät.


    • Anonyymi00199

      Kieltämättä melko nöyryyttävä paikka naiselle, hävitä traktorille seksiasioissa, niin kuin se ei olisi jo kyllin alentavaa jäädä kakkoseksi toiselle naiselle romantiikan puolella, mutta toisaalta sekin on makuasia, mikä ilmenee vasta myöhemmällä iällä, kun makuhermot ovat riittävästi kehittyneet

      • Anonyymi00200

        Really? Minkä ikäisenä ne makuhermot kehittyy?


    • Anonyymi00204

      Lähe nyt elä jää näivettymää.
      Rahat jaetaan puoliksi.
      Löytyy parempia. Mun akalla opiskelu menot ei koskaan aikaa mulle. 12vuotta töitten jälkeen nyt on maisteri teknikko sos alkaakin luki.
      Annoin valita kiinnostuksen. Nyt tulis takasin ei töitä luetuilla aloilla samaa hommaa tekee.
      En ota etsin rakkautta

    • Anonyymi00205

      Minkälainen raktori sulla on?

      • Anonyymi00210

        xDD


      • Anonyymi00215
        Anonyymi00210 kirjoitti:

        xDD

        Ei minkäänlaista


      • Anonyymi00247

        JD X300


      • Anonyymi00270

        Volovo BM


    • Anonyymi00216

      Tämä näyttää eläneen omaa elämäänsä. Pitkään aikaan en muistanut tätä. Mies lähti taas yöksi pellolle. 😒

      • Anonyymi00225

        Täytyyhän ne kevättyöt tehdä, kun on kelejä.


      • Anonyymi00229
        Anonyymi00225 kirjoitti:

        Täytyyhän ne kevättyöt tehdä, kun on kelejä.

        Hankkisi lomittajan.


      • Anonyymi00237
        Anonyymi00225 kirjoitti:

        Täytyyhän ne kevättyöt tehdä, kun on kelejä.

        Miksi ei joku muu tee?


      • Anonyymi00248

        Öhöm…. Vasta syksyllä mennään yötä vasten pellolle, että saadaan kuivuri yöksi pääle. Ja ennen sadetta mahdollisimman paljon korjattua.


      • Anonyymi00301
        Anonyymi00248 kirjoitti:

        Öhöm…. Vasta syksyllä mennään yötä vasten pellolle, että saadaan kuivuri yöksi pääle. Ja ennen sadetta mahdollisimman paljon korjattua.

        Mitä siis vihjaat?


      • Anonyymi00331
        Anonyymi00229 kirjoitti:

        Hankkisi lomittajan.

        Se maksaa! Ketkä maksaisivat lomittajan palkan? No. Te sen maksaisitte. Teillä olisi vähemmän rahaa laskuihin ja asunnon maksamiseen.

        Haluatko sinä, että miehesi menettää maatilan ja menettää luottotiedot???

        Te menettäisitte kodin ja asunnon!


      • Anonyymi00332
        Anonyymi00248 kirjoitti:

        Öhöm…. Vasta syksyllä mennään yötä vasten pellolle, että saadaan kuivuri yöksi pääle. Ja ennen sadetta mahdollisimman paljon korjattua.

        Keväällä tehdään muita maatilan töitä! Vieraiden palkkaaminen on tyhmää, koska itse joutuu heidän palkan maksamaan ja se raha on pois omalta perheeltä ja minulta.


      • Anonyymi00336
        Anonyymi00332 kirjoitti:

        Keväällä tehdään muita maatilan töitä! Vieraiden palkkaaminen on tyhmää, koska itse joutuu heidän palkan maksamaan ja se raha on pois omalta perheeltä ja minulta.

        Selittää... saa pellolla naista.


    • Anonyymi00219

      Sultan puristaa väärästä paikasta!

      • Anonyymi00220

        En usko että puristaa ollenkaan. On ihan veltto.


    • Anonyymi00222

      Ah pillu anustappi

    • Anonyymi00226

      Latossa bullakahvit. Nam

    • Anonyymi00229

      Hih veti jalat alta kerran ja sitten toisen kerran ja kivaa oli .Ei oo senjälkeen näkyny

    • Anonyymi00231

      Pillu

    • Anonyymi00232

      Ei maanviljelijää ikinä
      Ei sovi minun tyyliin

    • Anonyymi00234

      Pillu

      • Anonyymi00242

        Kulli


    • Anonyymi00238

      Ladossa aina pomolta saan.

    • Anonyymi00239

      Kivaa, kun tyhmä nainen käy kuumana minuun ja saan aina SITÄ, kun haluan! Ladossa on kivaa saada pullaa.

      • Anonyymi00240

        In your dreams


      • Anonyymi00241

        ei se mitään keltään saa
        Niuvassa on aikaa kuvitella


    • Anonyymi00243

      Rehupuntin kanssa yksiin? Ei koskaan. Kaupungissa on elämä.

      • Anonyymi00278

        Hyvä kun tulit kertomaan,vaikka tuskin sinua kukaan sieltä maalle raahaisikaan riesoiksi.


    • Anonyymi00245

      Ja mitähän pahaa siinä on jos tykkää traktoreista. Joku rakastaa autoja, kuka mitäkin.
      Älä ihmeellä pienennä miehen maailmaa. Parempi traktorit, kun rupeaisi näkemään pikku-ukkoja tai vaikka ufoja.
      Mies on varmasti oikea mies.

    • Anonyymi00249

      Helppoa olla töissä, kun pomolta saan.

    • Anonyymi00282

      Hottis on eräs joka on senssi sivuilla.

    • Anonyymi00286

      Kuumaa bullaa ladossa.

      • Anonyymi00302

        🙄 nämä miehet eivät vaimon vieressä nuku


      • Anonyymi00333
        Anonyymi00302 kirjoitti:

        🙄 nämä miehet eivät vaimon vieressä nuku

        Maatilan pitääminen ei ole helppoa. Kuka haluaa? Että sukutila menee konkurssiin?


    • Anonyymi00287

      Oletko ladossa bullaa saanut? Minäpä tiedän kuka on saanut.

      • Anonyymi00300

        Piparit jää hyllyyn, kun sinulla pulla uunissa ja rahat menee elareihin


      • Anonyymi00345

        Sinä tiedät että vanhoissa suomifilmeissä vain on naiset leiponeet ladossa. Oikeassa elämässä eivät suostu.


    • Anonyymi00304

      Kuuma on nyt ja joku päivä lomittaja pyytää ratsastamaan, kunhan olen yksin kotona.

      • Anonyymi00312

        Piti tämä päivä nähdä että joku saa kiksejä tästäkin aiheesta. Kadun avautumisia t.ap


      • Anonyymi00313
        Anonyymi00312 kirjoitti:

        Piti tämä päivä nähdä että joku saa kiksejä tästäkin aiheesta. Kadun avautumisia t.ap

        Ylempänä mustialan pojat mainittu ⬆️


      • Anonyymi00314
        Anonyymi00313 kirjoitti:

        Ylempänä mustialan pojat mainittu ⬆️

        ettei vain rouva näe valkoisia miehiä?
        Tai pieniä vihreitä? -sivusta


    • Anonyymi00315

      Saan aina työkaverilta, kun haluan!!!

      • Anonyymi00344

        Mukava että työkaverisi antaa sinulle purkan, on hyväksi suun terveydelle.


    • Anonyymi00316

      Saan melkein joka päivä

    • Anonyymi00335

      Pesää saan...

      • Anonyymi00337

        vain unelmissa saa landepaukku piparia
        me rotumiehet saadaan prisman vessasa


      • Anonyymi00341

        Juuu
        Linnunpesää korkeintaan


    • Anonyymi00338

      Kesällä pellolla saan!

      • Anonyymi00339

        Höpötystä. Et tule saamaan pellolla muuta kuin linnuilta jos sopivasti alle osut.


    • Anonyymi00340

      Ole onnellinen sinä edes kelpaat!

    • Anonyymi00342

      Kesällä saan usein!

      • Anonyymi00343

        Saat kesällä usein jäätelöä. Se viilentää tuollaisen selsimiettiväisen miehen haluja.... Samalla pakastimesta voi heittää muutaman jääpalan housuun.


    • Anonyymi00346

      Ihanaan kesäöinä

      • Anonyymi00348

        Kesäöinä ei tapahdu mitään. Ruohonkorret heiluu tuulessa, ei siksi että maalaispoika saa.


    • Anonyymi00347

      Salarakas on.

      • Anonyymi00349

        Tuskinpa vain. Fingerroosia et saa kuin katsoa.


    • Anonyymi00350

      Ihanaa.... saada.

      • Anonyymi00370

        Mitään et saa keneltäkään kuin rahalla


    • Anonyymi00367

      Oho,ketjusta poistettu 25 viestiä.

    • Anonyymi00376

      Voisi... alkaa suhteeseen kraktorin kanssa

    • Anonyymi00377

      Pakko.... nainen EI anna.

    • Anonyymi00378

      Kaupungilla saan

      • Anonyymi00390

        Saat Prisman vessan renkaasta tulehduksen


    • Anonyymi00386

      Traktori on Ferrari, kuin Kuutamosonaatti -suomalaisessa elokuvassa

      • Anonyymi00391

        Ferrarillako muka traktoreita. Nevöhööd


    • Anonyymi00393

      Olet tylsä ja kuiva!

    • Anonyymi00394

      Kuumaa on salasuhde.... Saan usein.

      • Anonyymi00395

        Niin. Saat. Salaa.


      • Anonyymi00396
        Anonyymi00395 kirjoitti:

        Niin. Saat. Salaa.

        Tänäänkin... Kiitos.


      • Anonyymi00397
        UUSI
        Anonyymi00395 kirjoitti:

        Niin. Saat. Salaa.

        Tänäänkin.


    Ketjusta on poistettu 30 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta

      Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama
      Maailman menoa
      90
      7502
    2. Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?

      Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä
      Maailman menoa
      121
      6237
    3. Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille

      Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve
      Maailman menoa
      160
      4357
    4. Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa

      asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu
      Maailman menoa
      230
      2990
    5. Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa

      https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta
      Maailman menoa
      91
      2608
    6. Ruotsissa uusi monikulttuurisuusongelma: Mummonraiskuut

      Ilmiö räjähti käsiin ja nyt painetaan paniikkinappulaa. Moni vanhustenhoivayhtiö on joutunut jopa lopettamaan, koska keh
      Maailman menoa
      18
      1818
    7. Tunnustusten lauantai

      Mitä haluat sanoa kaivatullesi?
      Ikävä
      111
      1348
    8. Yhteydenotto

      Tiedätkö tai ymmärrätkö syyn, miksi kaivattusi ei ota sinuun yhteyttä? Mikä se syy on?
      Ikävä
      165
      1334
    9. Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontohommista?

      Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille? Tätä ei tv:ssä: Susanna Laine paljastaa, mikä yksi asia hermostuttaa Farmi-kuvauk
      Tv-sarjat
      21
      741
    10. "Suomen Gossip Girl" Jannica Nordberg voitti Farmi Suomen

      Onnea, Jannica! Jannica Nordberg voitti Farmi Suomen ja 30 000 euroa. Nordberg kutsuu itseään Suomen Gossip Girliksi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      19
      676
    Aihe