Pojat haluaa vain pillua!

kyllästyny 16v tyttö

Mitä teen ku kaikki pojat haluaa multaa vaa pillua! Just seurustelin yhen pojan kaa 3vk, mut se jätti mun heti ku annoin. No... mä oon tottunu tälläseen että kelpaan pojille vaan sängyssä haarat auki! Kaikki slko siitä ku noin vuos sitten olin kauheen kännissä ja panin kahtaa poikaa silloin. En muista paljoo ees siitä... No seuraavana koulupäivänä pojat levitteli musta juttua kokon koululle et multa saa helposti! Mä en tajuu et miten se silloin ees tapahtu kahen eri pojan kaa samoissa bileissä! Siitä lähtien noin buoden oon saanu viestejä et voitko antaa yms. No en tod oo antanu! Oon seurustellu noin 6 pojan kaa uskoen et nois musta poikeesti kiinnostuneita mun pilluahan ne vaan on halunnu! Mitä mä teen! Pitäskö mun alistuu vaa kohtalolleni et oon vain lutka jonka kaa on turha olla lähemmissä tekemisissä! Pojat mikä teitä vaivaa!!???

74

12618

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ......

      Kysyhän ensin hiljaa itseltäsi, mikä sinua vaivaa. Jos olet pystynyt panemaan kahta vierasta poikaa vielä samoissa bileissä, olet kyllä ansainnut jakorasian maineen. Ja olet seurustellut NOIN kuuden pojan kanssa? Eli et edes muista tarkasti? Ja jos jo kolmen viikon jälkeen päästät jätkät haarojesi väliin hommailemaan, et voi edes odottaa muiden kuin pillun perässä juoksevien riemuidioottien kiinnostuvan sinusta. Jokainen vähänkin järkeä ja tunteita omaava poika kiertää kaltaisesi tapauksen kaukaa.

      Jos haluat parantaa asemaasi ihmisten silmissä, lopeta kevytkenkäinen ja halpa elämäntyylisi. Älä lähde enää sokeana "seurusteluun", vaan tutustu poikiin ensin kaverimielessä. Jos poika osoittaa kiinnostusta sinuun vain värkkisi takia, älä edes lähde yrittämään. Ja jos pokaat jätkiä vain koulun tupakkapaikalta, et tule löytämään yhtään parempaa seuraa...

      • se kun jollekkin säälittävälle jota vielä kiusaat lupaat antaa pillua mut kusetat voi vittu se on hauskaa. kokemusta on koska oon superkiusaaja


      • ootmaailmanhirvein
        LOLIHENTAI_ kirjoitti:

        se kun jollekkin säälittävälle jota vielä kiusaat lupaat antaa pillua mut kusetat voi vittu se on hauskaa. kokemusta on koska oon superkiusaaja

        et näytä katuvan vieläkään sitä et tuhosit mun kouluajat sillä hirveellä kiusaamisellas, sää olit meidän luokan hirvein tyttö, toki kaunis mut silti oikee hirviö


      • ootmaailmanhirvein kirjoitti:

        et näytä katuvan vieläkään sitä et tuhosit mun kouluajat sillä hirveellä kiusaamisellas, sää olit meidän luokan hirvein tyttö, toki kaunis mut silti oikee hirviö

        pää kiinni.
        ekaks. yleensä ne kauniit on hirviöitä
        tokaks. älä jaksa ulista vaan koska et saanu multa pilluu


      • hölmölolihentai
        LOLIHENTAI_ kirjoitti:

        se kun jollekkin säälittävälle jota vielä kiusaat lupaat antaa pillua mut kusetat voi vittu se on hauskaa. kokemusta on koska oon superkiusaaja

        Olet supervammainen epäkehittynyt ruipelololihentaidorka. Tässä tarinaa:

        On lolihentailla vikaantunut aivo,
        se on yhtä tyhjä kuin kuiva kaivo.
        Usein hän myös nurkassa kovaan ääneen surkeasti pillittää,
        kun kaveri hänelle nillittää.
        Syöttäkää sille pahaa homeista vanhaa ruokaa,
        itkuinen ilme hänen kasvoille luokaa.
        Samalla sille suuhun myrkkyä tuokaa.


    • asdfasdfasdf

      Lopeta pillun antaminen.. Niin helppoo se kuule on..

      • nimimerkitönpoika

        Kaikki on kiinni itestäsi. Nois asiat on nyt valitettavasti tapahtunu, mutta tulevaisuus on paljon paljon tärkeempi.

        Toi touhu kannattaa lopettaa heti, edellisen henkilön neuvot oli tosi korrekteja, ota oppia niistä. Sen pimpparin perässä juoksevat pojat on mieleltään sokeita, toi koko touhu ei oo se hyvä todellisuus joka on oikeesti olemassa, seurustelu on jotain ihan muuta.

        Jos sä oot jo harrastanu yhdyntää noin pojan kanssa, mä en oikeen tiä millanen oot, varmaan melko räväkkä ihminen. Mutta sun ei kannata jatkaa todellakaan samaan malliin, seksitauditkin ja lapsen saaminenkin on vaarana, jos tää ei oo nyt sit moraalista kiinni; noi ainakin on muistettava.

        Mieti, minkä takia sä oot ylipäätään ajautunu noihin tilanteisiin? Et sä varmaan suunnitellutkaan noita ennalta. Kun sä sen hoksaat, niin pyrit vaikuttamaan käyttäytymisees ja muuttamaan ton, niin että sä et päästä vieraita poikia lähelles.

        Mulle jo pelkkä seksi on niin iso juttu että mä en todellakaan pysty ottaan sitä kevytkenkäsesti. Luultavasti, tai ainaki toivoisin, että se jäis vasta myöhemmälle iälle kun ymmärtää enemmän kaikesta. Vaikka vasta avioliittoon. 17-vuotiaana mä en koe sitä mitenkään järkeväksi, koska mullakaan ei edes ole ketään jonka kanssa voisin sen kaiken jakaa.


      • Miksi ihmeessä
        nimimerkitönpoika kirjoitti:

        Kaikki on kiinni itestäsi. Nois asiat on nyt valitettavasti tapahtunu, mutta tulevaisuus on paljon paljon tärkeempi.

        Toi touhu kannattaa lopettaa heti, edellisen henkilön neuvot oli tosi korrekteja, ota oppia niistä. Sen pimpparin perässä juoksevat pojat on mieleltään sokeita, toi koko touhu ei oo se hyvä todellisuus joka on oikeesti olemassa, seurustelu on jotain ihan muuta.

        Jos sä oot jo harrastanu yhdyntää noin pojan kanssa, mä en oikeen tiä millanen oot, varmaan melko räväkkä ihminen. Mutta sun ei kannata jatkaa todellakaan samaan malliin, seksitauditkin ja lapsen saaminenkin on vaarana, jos tää ei oo nyt sit moraalista kiinni; noi ainakin on muistettava.

        Mieti, minkä takia sä oot ylipäätään ajautunu noihin tilanteisiin? Et sä varmaan suunnitellutkaan noita ennalta. Kun sä sen hoksaat, niin pyrit vaikuttamaan käyttäytymisees ja muuttamaan ton, niin että sä et päästä vieraita poikia lähelles.

        Mulle jo pelkkä seksi on niin iso juttu että mä en todellakaan pysty ottaan sitä kevytkenkäsesti. Luultavasti, tai ainaki toivoisin, että se jäis vasta myöhemmälle iälle kun ymmärtää enemmän kaikesta. Vaikka vasta avioliittoon. 17-vuotiaana mä en koe sitä mitenkään järkeväksi, koska mullakaan ei edes ole ketään jonka kanssa voisin sen kaiken jakaa.

        Miks nainen saa aina jakorasian maineen,vaikka olisi ollut vain esim 3-5jätkän kanssa.. Mutta mies saa olla vaikka 21 kanssa!?? Itse olen miespuolinen,periaatteessa jo aikuinen..
        Ja on takana 22 likkaa,vaikka kadun monia niistä,minkä se tekee musta.. Nyt olen onnellisesti kihloissa,elämäni rakkauden kanssa,ja hänellä melkein samanlainen menneisyys!!


      • Miksi ihmeessä kirjoitti:

        Miks nainen saa aina jakorasian maineen,vaikka olisi ollut vain esim 3-5jätkän kanssa.. Mutta mies saa olla vaikka 21 kanssa!?? Itse olen miespuolinen,periaatteessa jo aikuinen..
        Ja on takana 22 likkaa,vaikka kadun monia niistä,minkä se tekee musta.. Nyt olen onnellisesti kihloissa,elämäni rakkauden kanssa,ja hänellä melkein samanlainen menneisyys!!

        Olen samansuuntaisesti kommentoinut tänne joitakin kertoja. Kaksinaismoralistinen ajattelu on syvällä täällä. Poika, joka harrastaa seksiä kahden tytön kanssa samaan aikaan on oikein kovan luokan pelimies, mutta tyttö vastaavassa tilanteessa taas säälittävä jakorasia!

        Kuitenkin tässä kritiikki on ihan aiheellista. Jos tyttö antaa kerran toisensa jälkeen hirvittävän vastentahtoisen oloisesti (niinkuin nyt näyttää käyneen) ja sitten valittaa Suomi24:ssä, kuinka "pojat juoksee vain pillun perässä", niin kieltämättä hän antaa itsesään VÄHÄN yksinkertaisen vaikutelman. Ei ehkä lutka mutta tyhmä. Poika useiden lyhyiden seksisuhteiden jälkeen käyttäytyisi varmaan niin kuin olisi saanut juuri mitä haluaa. Ja ehkä se herättää pakostakin vähän enemmän arvostusta.

        Harvemmin olen itse asiassa edes kuullut pojan myöntävän, että häntä kaduttaa jotkin seksikumppanit. No nyt kuulin senkin.


      • no vittu mieti

        Tottahan tuoki ... mutta täysin turha kommentti ja vielä 13 tykkää. mikä tätä suomen kansaa vaivaa?


      • mies vm86///
        Miksi ihmeessä kirjoitti:

        Miks nainen saa aina jakorasian maineen,vaikka olisi ollut vain esim 3-5jätkän kanssa.. Mutta mies saa olla vaikka 21 kanssa!?? Itse olen miespuolinen,periaatteessa jo aikuinen..
        Ja on takana 22 likkaa,vaikka kadun monia niistä,minkä se tekee musta.. Nyt olen onnellisesti kihloissa,elämäni rakkauden kanssa,ja hänellä melkein samanlainen menneisyys!!

        Siksi maine tulee vain naisille koska ruminkin nainen voi valita kenelle antaa ja kenelle ei. Miesten saralla ne komeimmat miehet voivat valita ketä panevat jne. Kyseessähän on kysynnän ja tarjonnan laki. Mies jolla on paljon nisten arvostamia ominaisuuksia on miehisesaä hierarkiassa korkealla koska onnistuu saamaan paljon naisia. Sen sijaan naiselle eibole kummoinenkaan tehtävä saada seksiseuraa. Täasö syy miksi miea on kova tyyppi kun panee mahdollisimman montaa naista ja nainen jotakin aivan muuta jos panee jokaista seksiä hänen kanssa haluavaa miestä. Naaras on kuitenkin loppupeleissä se joka päättää kenelle antautuu ja naaras antautuu vahvalle urokselle, näin karrikoidusti.


    • Purdelo

      ÄLÄ YLEISTÄ!!!...Niin, älä pliis yleistä, ei me kaikki haluta vaan pillua, liian moni tuntuu haluavan, mutta pohjimmiltaan he haluavat hellyyttä ja läheisyyttä, pillua he kinuavat ihan sen takia kun kaverit leijuvat että ovat saaneet joltain, niin monihan on siinä tilanteessa että "Ei vittu munkin on saatava" ja siintähän se "metsästys" alkaa. No toi 3päivää-3viikkoa on vähän turhan lyhyt aikaa "antaa"...Ja kannattaa tutustuu poikaan paremmin, kyllä sen huomaa yllättävän nopeasti jos se haluaa vaa pöksyihis.

    • kyllästyny 16v tyttö

      Olin tänään kaupungilla kavereitten kaa koko päivän ja tutustuin yhteen mukavaan poikaan joka nyt alko mulle tekstailemaan! Se on kuulemma ihastunu muhun ku sen kaveri sano mulle... Mäkin oon ehkä vähän ihastunu siihen. :) Mut ongelma on se et tää poika on kauhee naisten mies joka on pannu hirveen monen kaa eli odottaa sitä varmaan multakin! Päätin et en tule antamaan sille jos meille tulee juttua! Nyt päätän mä millon sitä tehään ja jos sitä ei kiinnosta niin anti mennä!

      • on antaa

        mitä nyt enää yrität väistellä pillun antamist kun kerran oot antanut usealle niin pitäähän sitä nyt jatkaa samaa mallii tai se prinssis jättää sut


    • vaivainen

      kannattasko vähän miettiä mitä oot menny tekeen? ei vaan kannata panna kännissä! sehän riippuu pojastakin myös.. mutta ketään kunnon poika ei susta välitä koska sulla on huoran maine

      • taitavat näköjään olla kovin pinnallista porukkaa.


      • vaivainen

        mutta aina voit tietty parantaa tapas ja mainees


      • vaivainen
        PikkuNäätä kirjoitti:

        taitavat näköjään olla kovin pinnallista porukkaa.

        mut millä perusteella?


      • parantaa
        vaivainen kirjoitti:

        mutta aina voit tietty parantaa tapas ja mainees

        mainetta ei niin se vain tahtoo mennä


      • vaivainen kirjoitti:

        mut millä perusteella?

        Jos kunnon pojat jättävät seurustelematta sillä perusteella, että jonkun maine on huono, ovat he varsin pinnallista tai ainakin ennakkoluuloista porukkaa.

        "Mitähän muutkin musta ajattelee, jos seurustelen ton kanssa? Eihän ne pidä mua enää kunnon poikana. Sitten en varmaan olisi enää enää niin hyvä ihminen, että minulla olisi oikeutta solvata ja huoritella muita teinejä vapaasti."


      • krissuli.

        Ite oon nyt 18v, mut sillon ku olin 14-16 niin mulla oli helvetin huono itsetunto ja mulla ei oolu sillo naispuolisia kavereita... Kai mä sillon hain seuraa ja hyväksymistä ees pojilta ja sillon mulla oli paljon lyhyt aikaisia suhteita, jotka perustuu pääosin seksiin. Lähes kaikki mun kaverit oli poikia...

        Pakko sanoo et pojista pojista 80 prosenttia haluu pelkkää pikkua sanotte siitä mitä vain!
        Nykyisin oon ollu mun ihanan poikaystävän kaa yhessä 1 vuoden. Seksiä harrastettiin 8kk seurustelun jälkeen... Nykysin mulla menee lukio hyvin(kirjotan keväällä 08), on kavereita(myös naispuolisia) ja ihana poikaystävä, joka kuuluu tähän parempaan puoliskoon. Hän hyväksyy mut sellasena ku olen, on kiinnostunu musta oikeesti, ei ole pillun perässä juoksia. meillä in hauskaa jne.

        Eli teiän puheiden mukaan niin tässä sitten kirjotaa tällänen lutka josta kukaan kunnon poika ei oo kiinnostunu! No oonpa mä silti tälläsen kultakimpaleen löytäny!

        Ja se kyllä ihmetyttää että "normaali poika" poika voi panna ihan miten montaa vaa, mutta arvatkaa ku tyttö tekee saman nii se on sama tuomia: "HUORA"!

        Tonennäköisesti aloittajalla on jotain ongelmia
        itsetunnonkanssa tai jotain muuta vastaava...
        Ei kannatta tuomita ellei tiedä tapausta ja tunne ihmistä! Oletteko itse sitten elänyt niin tunnollisesti ettei teistä ole mitään huonoa sanotavaa?


      • vaivainen
        krissuli. kirjoitti:

        Ite oon nyt 18v, mut sillon ku olin 14-16 niin mulla oli helvetin huono itsetunto ja mulla ei oolu sillo naispuolisia kavereita... Kai mä sillon hain seuraa ja hyväksymistä ees pojilta ja sillon mulla oli paljon lyhyt aikaisia suhteita, jotka perustuu pääosin seksiin. Lähes kaikki mun kaverit oli poikia...

        Pakko sanoo et pojista pojista 80 prosenttia haluu pelkkää pikkua sanotte siitä mitä vain!
        Nykyisin oon ollu mun ihanan poikaystävän kaa yhessä 1 vuoden. Seksiä harrastettiin 8kk seurustelun jälkeen... Nykysin mulla menee lukio hyvin(kirjotan keväällä 08), on kavereita(myös naispuolisia) ja ihana poikaystävä, joka kuuluu tähän parempaan puoliskoon. Hän hyväksyy mut sellasena ku olen, on kiinnostunu musta oikeesti, ei ole pillun perässä juoksia. meillä in hauskaa jne.

        Eli teiän puheiden mukaan niin tässä sitten kirjotaa tällänen lutka josta kukaan kunnon poika ei oo kiinnostunu! No oonpa mä silti tälläsen kultakimpaleen löytäny!

        Ja se kyllä ihmetyttää että "normaali poika" poika voi panna ihan miten montaa vaa, mutta arvatkaa ku tyttö tekee saman nii se on sama tuomia: "HUORA"!

        Tonennäköisesti aloittajalla on jotain ongelmia
        itsetunnonkanssa tai jotain muuta vastaava...
        Ei kannatta tuomita ellei tiedä tapausta ja tunne ihmistä! Oletteko itse sitten elänyt niin tunnollisesti ettei teistä ole mitään huonoa sanotavaa?

        "Eli teiän puheiden mukaan niin tässä sitten kirjotaa tällänen lutka josta kukaan kunnon poika ei oo kiinnostunu! No oonpa mä silti tälläsen kultakimpaleen löytäny!"

        niin kuin tossa ydessä "jatko" viestissäni sanotaan että tavat voi parantaa ja maineensa voi saada takaisin! Siis olet tennyt juuri näin..eli sinä et ole tälläinen lutka..ym


      • vaivainen
        PikkuNäätä kirjoitti:

        Jos kunnon pojat jättävät seurustelematta sillä perusteella, että jonkun maine on huono, ovat he varsin pinnallista tai ainakin ennakkoluuloista porukkaa.

        "Mitähän muutkin musta ajattelee, jos seurustelen ton kanssa? Eihän ne pidä mua enää kunnon poikana. Sitten en varmaan olisi enää enää niin hyvä ihminen, että minulla olisi oikeutta solvata ja huoritella muita teinejä vapaasti."

        niin jos jollain on vaikka ns "jakorasian" maine niin siitä pitää kyllä itse ottaa selvää onko hän todella sellainen

        "Mitähän muutkin musta ajattelee, jos seurustelen ton kanssa? Eihän ne pidä mua enää kunnon poikana. Sitten en varmaan olisi enää enää niin hyvä ihminen, että minulla olisi oikeutta solvata ja huoritella muita teinejä vapaasti."
        siis koskaan ei tietenkään saa solvata eikä huoritella ketään vapaasti


    • rloll

      Mä olen vasta 13vuotta, ja seurustelin pitkään pojan kanssa josta tykkäsin tosi paljon, en ole edes kuvitellut seksiä näin nuorena, kunnes kyseinen poika käpälöitti minua kokoajan, ja avasi rintsikoitani. Poika oli saman ikäinen. me halailimme ja pussailemme ja puristelimme toisiamme. Mutta yhtäkkiä meidän "kiva" suhde eteni liikaa. Poika alkasi tunkea käsiään pilluuni ja sormettaa minua,olin aiva ihmeissäni kuinka hän kehtasi. no ajattelin että se on meidän ikäisiltä normaalia, kunnes poika meni vielä pitemmälle, hän halusi seksiä kanssani, sanoin etten ole valmis muttei poika kuunnellut ja menetin neitsyyteni. ja heti sen jälkeen poika jätti minut. Ja tämän tapahtuman jälkeen minusta pyörii kylillä huora huhuja, ja kuinka minä jaan persettäni, ja monet pojat tulevat kysymään että jospa heillekkin vähän jakaisin. Tuntuu etteivät pojat ajattele mitään muuta kuin seksiä!

    • Mutta kun

      en saa edes tyttöystävää...

    • aok-ihminen

      Sulla on vain ollut huono tuuri. Osa jätkistä on toki sellaisia, että sisään ulos, sisään ulos ja hei hei. Kannattaa siis kattoo keneen tutustuu. Esim. En itse ole sellainen. Tällä hetkellä kun olen sinkku kaipaisin vain sellaista, että saisi jonku syliin, ja että voisi pussata ja rakastaa.. : /

      • minä vaan

        kyllä sanat mun suusta. Haluaisin vaa sellasen poikaystävän jonka syliin vois käpertyä ja olla vaan yhessä ja sitten se seksi tulee perässä.


      • aok-ihminen
        minä vaan kirjoitti:

        kyllä sanat mun suusta. Haluaisin vaa sellasen poikaystävän jonka syliin vois käpertyä ja olla vaan yhessä ja sitten se seksi tulee perässä.

        On meitä muitakin.. Yleensä ne on niitä, jotka ei ryyppää ja polta jossain kadun nurkassa..


      • jalat suusta

        Juuri samoin olen ajatellut. En todellakaan halua tyttöystävää pillun vuoksi. Haluaisin vain että olisi joku, jonka kanssa olla lähekkäin ja rakastaa.

        ja nyt alkoi vituttamaan tämä haaveilu. Ehkä joskus, ehkä ei.


      • tyttö
        jalat suusta kirjoitti:

        Juuri samoin olen ajatellut. En todellakaan halua tyttöystävää pillun vuoksi. Haluaisin vain että olisi joku, jonka kanssa olla lähekkäin ja rakastaa.

        ja nyt alkoi vituttamaan tämä haaveilu. Ehkä joskus, ehkä ei.

        Kuinka vanha olet koska mä voisin olla sun tyttöystävä.


    • Kokematon 15-vuotias poika

      En ole koskaan seurustellut, mutta jos joskus aloitan, niin en tee sitä saadakseni pillua. Tärkeämpää on (ainakin minulle), läheisyys, yhdessäolo ja se, että välitetään toisistaan. Seksillä ei ole niin väliä.

    • Kokematon 15-vuotias poika

      En ole koskaan seurustellut, mutta jos joskus aloitan, niin en tee sitä saadakseni pillua. Tärkeämpää on (ainakin minulle), läheisyys, yhdessäolo ja se, että välitetään toisistaan. Seksillä ei ole niin väliä.

    • ...

      just ku luulee löytävänsä jonku nii sit tulee: " hei anna pilluu tai jätän sut" huoh.. aika lapsellisii POJAT: huorat on keksitty!!!!!!!

    • mupetti

      JAKSUUUU!!!!!!!!!!!!

    • lifemocker

      oisko mitään ettet antaisi kellekkään etkä seukkaisi kenenkään kanssa?
      tiedän, eiks ookkin aika radikaalia ;)

    • 645623

      Pojat vaan haluaa kokeilla miltä se kaikkien ihmetys seksi oikein tuntuu. Sitten kun tajuavat miten se onkin pettymys verrattuna siihen mitä odottivat, he eivät näe syytä jatkaa suhdetta koska he eivät jaksa uskoa sen muuttuvan yhtään paremmaksi enää.

    • hehhee.

      En ole eläessäni saanut, mutta olenko kyynikko jos sanon että ei se varmaan tunnu ees niin hyvältä se seksi. :D

    • En kerro

      Sanot suoraan niille et sä et enää anna …

    • mokhhoojpio

      imekää lerssiä kaikki mä oon foreveralone

    • Poikka 18v

      Tosi kurja homma jos pojat ovat niin lapsellisia että levitti susta sellasia juttuja. Ehdotan että lopetat nuo bileet, ihan sen takia että suurin osa pojista menee bileisii juuri sen takia että saa pesää. Se on se karu totuus! Tosin varmasti on niitäkin tapauksia jotka ovat löytäneet toisensa bileistä ja ovat sen jälkeen alkanut seurustella. Mutta ne tapaukset on aika harvassa varsinkin ne pitkäaikaset suhteet. Ja jos löydät jonkun kivan pojan niin mikä ihmeen kiire teillä on sänkyyn? Tutustu eka siihen poikaan kunnolla ennen ku meette sen pidemmälle.
      Itse oon poika joka ei todellakaan juokse vaan pil*un perässä.. ett kyllä meitä löytyy..

    • sanon vaan.

      ei kaikki pojat haluu vaa sitä!! Ihan oikeesti herätkää!:( ok on sellasii jotka sitä vaa haluu-.- mut on moikeesti kans semmosii jotka haluu rakkautta & läheisyyttä eikä pelkkää pilluu....!

      • 2007

        viestiketjusi on vuodelta 2007.


    • Voivoivoidunkaa

      EI!
      Mä luulen, että tää on joku ylppis-palsta.
      Eli yrität kertoo pojille kuinka sun pillua halutaan niin paljo.

    • Olen niin samaa mieltä kuin nimimerkki "Kokematon 15-vuotias poika" Noin olisin itsekin kirjoittanut. :) Mulleki on tärkeetä se et ois mukavaa olla yhessä.

      Tosiaan ihminen ei menneisyydelleen voi mitään mutta ihminen voi AINA vaikuttaa omaan tulevaisuuteensa. Kyse on siitä haluaako muuttua? Jos haluaa niin sitten se muuttuu. Toinen vaihtoehto on jatkaa elämää samalla tavalla.
      Mutta tuolla tavalla ei kyllä onnea löydä...

      Viesti on tosiaa vuodelta 2007 eli ikuisuuden päästä. :D

    • vvketo

      odota ja pihtaa moni poikaa haluaa ajan kuluessa vain sinut omakseen ja vaimoseen
      i

    • pillunvonkaaja

      Mä voin seurustella sun kanssa jos saan pillua aina kun tahdon. Annan sulle kunnon kyydit, mällit pillun pohjalle ja nuolen sun pilluasi vaikka 4 kertaa päivässä. Muista minulla on vain tämä yksi ehto että voin seurustella sun kanssasi: ANNAT MULLE PILLUA SILLON KUN MUA HALUTTAA!

    • saatananlutka

      vitun ämmä pidä ne haarat auki ja pidä pojat tyytyväisin nii helppooo se on !!!

    • makketa on

      Mun mielestä likan PITÄÄ antaa kans perrsereikää. Anaali tekee tosi makeeta.

    • Kpiipullaratsastaja

      Mä en ainakaan mitään piusaa tarvii koska mulla on kpiippu millä ratsastaa

    • xxxx es jonne6969

      Anna vaan sitä herkkua niille

    • fddfsdsf

      Minä saan sitä pillua ihan riittävästi, mutta mitään sen vakavempaa ei irtoa nähtävästi mistään. Mitähän se tytöistä kertoo?

    • vituttaahh

      Haistakaa vittu mul ei oo ees kavereit

    • getrekt69420360666

      Pillua... Nam!

    • ewtferre

      Kiinnostava keskustelunaihe, mutta onkohan pikkusen jo vanha?

      • dgfdgfg

        Mitä väliä sillä on kuinka vanha keskustelu on? Estääkö se jotenkin keskustelun tässä ketjussa? Ei minun mielestäni.


    • NäinOn43111

      Urokset vonkaa kaikilta ja naaraat päättä kenelle antaa. Tyttönä sinulla on vastuu seksistä ja kenelle annat. Pojille kelpaa pillu aina.

    • Wtffff

      Miks sitte annat sille pillua?

      • olli699

        Annat vaan sitä märkää pillua nii kyllä pojat alkaa tykkäämään susta...


    • Tyttö15veee

      Älä sitten anna niille sun märkää pillua? XD

    • Kuka_haluaa_kuka_ei

      Odinin veljeskunta haluaa ainakin vain persureikää. Naiset on sitä varten, että niitä hakataan.

    • siruinluotto

      anna sille sillä se uhuh ahah jeah pannaax beibeeeeh anaalii

    • asdfgsakivamo

      Sanoo 16v jolla on ollu 6 poikakaveria ja joka kännää niin paljon että menettää itsekontrollinsa.

    • Eiootosissaan

      Selkee provohan tää on :D

    • clökx

      Keskustelu on iänpäivän vanha, mut ei tätä voi olla kommentoimatta.
      Ei "pillun antaminen" ole kiellettyä. Samaan aikaan valitetaan etten vieläkään ole saanut ja sitten hurskastellaan kuinka joku tyttö on ANSAINNUT jakorasian maineensa.
      Kukaan ei ole ansainnut tulla kiusatuksi tai hyväksi käytetyksi. Voi olla että liiasta seksuaalisesta aktiivisuudesta on haittaa asemalle yhteisössä ja nämä haitat voisi välttää valitsemalla selibaatin. Silti hyväksi ja kiusaajat on paskapäitä.

    • Hanna9899

      Vittu että olet typerä.Toivottavasti saat jonkun taudin.Kait sitä käsitellään kuin lutkaa jos käyttäytyy,kuin sellainen.Edison.Vedä rantees auki tai tee maailmalle palvelus ja mene muualle inisemään itsestäänselviä ongelmias.

      • STORAMANNEN

        Voi vittu olet itse typerä! Tämä keskustelu on 10 vuotta vanha! Uskotko että hän on vielä täällä?


    • Janne-Ahomäki

      No. Minun mielestä seurustelemisessa ei todellakaan oo tärkeintä seksi, vaan se että viettää aikaa henkilön kanssa jota rakastaa ja olla onnellinen.

    • Jokutäälespoos

      Itse en ole pillua vaills vaikkA ei olekkaan muijjas mutta rakastunu oon. Haluisin suhteen kivan muijjan kanssa ja pitäähän välillä vähän pervokin olla :)

    • Vaikuttaa pahalta ns. "huoraus" keissiltä. Et voi noin vain harrastaa yhdyntää monen ihmisen kanssa ja olettaa että sinusta ei levitetä huhuja.

      ...tämä olisi vastaukseni, mutta harmillisesti tämä oli postattu jo 2007, enkä edes ollut syntynyt silloin. Harmi.

    • voisinko mitenkään saada siun kikin? tai jotain muuta jolla ottaa sinuun yhteyttä ei sillä että haluaisin panna haluaisin vain jutella kanssasi jos tämä sopisi?

    • Aika paljon negatiivista kyl täällä alotan siittä että jos haluut panna monta miestä ei siinä mitään ihmisellä on tarpeensa en tuomitse voin samaistua tilanteeseesi ja itseäni harmittaa

      Olin seurustellut vuoden sen aikaisen tyttöystäväni kanssa ennenkuin päädyimme harrastamaan seksiä sinä aikana minun oli helppo mietti suhdetta pelinä esim seurustelen koska olen yksinäinen ensimmäinen tavote oli saada tyttöystävä onnistui seuraava tavoite oli panna kyllä tiedän kuinka tyhmältä tämä kuulostaa mutta näin pienet typerät aivoni ajattelivat suhteemme ei koskaan perustunut pelkkäön seksiin tai siihen että koko ajan yrittäisin tai haluaisin panna häntä tykkäsin hänen läheisyydestään paljon mutta kun viimein harrastimme seksiä minulle tuli tyhjä olo kuin olisin pelannut pelin läpi? Mitä nyt. Minun olisi pitänyt puhua tyttöystäväni kanssa asiasta olisin halunnut olla edelleen hänen kanssaan yhdessä mutta sen sijaan tajuamattani suljin hänet pois elämästä puhu poikaystäväsi kanssa joka voi olla vaikeaa useimmat pojat eivät tykkää puhua tunteistaan toivottavasti tämä auttaa edes vähän ymmärtämään

    • Anonyymi

      Toi on totta. Pillua pojat aina tahtoo tai ainakin mielessä. Haluille ei mahda mitään. Käske poikien vetää käteen jos et haluu antaa. Käteen vetäminen poistaa paineita , vaihtoehto pillun saamiselle ja tää ei ollut ees mikään tsoukki!

    • Anonyymi

      Jos minä en halua sinulta p#llua, vaan ihan elämänikäisen kumppanin? Mitäs siihen sanot? Uskallatko ottaa riskin ja rakastua suomenruotsalaiseen?

    • Anonyymi

      Ole oma itsesi ,jos halut kullia anna tai ole antamatta. Kerro tarpeesi halusi . Keskustelu on hyväksi

    Ketjusta on poistettu 27 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      99
      2870
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2430
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2210
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      17
      2022
    5. 171
      1852
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1846
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1797
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1736
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      133
      1539
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1314
    Aihe