Varadero v1000 vai dl v-strom 1000

Soder

No niin mielipiteitä kiitos!

20

4395

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Turo--Inkeri

      mitenkään järkiperäisesti tuommoiseen, pitäisi vähän tietää, mitä itse painotat pyörässä? Saman kategorian pyöriä ovat, ja se kumpi on "parempi" on hieman hiustenhalkomis-osastoa.

      • silloin tarvitsisi

        sitä kysyäkkään. Mielipiteitä vaan kysyttiin.
        Molemmat aikamoisia möhköfantteja. Ehkä matkakruisailussa menettelevät.


      • Turo--Inkeri
        silloin tarvitsisi kirjoitti:

        sitä kysyäkkään. Mielipiteitä vaan kysyttiin.
        Molemmat aikamoisia möhköfantteja. Ehkä matkakruisailussa menettelevät.

        voi molemmilla laittaa aika monen kyykkypyöräkuskin punastumaan mutkateillä, jos vaan on tuo ajopuoli hanskassa.

        Ja olen eri mieltä siitä, tarvitseeko tällaisessa keskustelussa tietää, miltä kantilta alkup. kirjoittaja noita pyöriä punnitsee. Molemmat soveltuu todella monenlaisiin käyttötarkoituksiin.


      • ajomies....
        Turo--Inkeri kirjoitti:

        voi molemmilla laittaa aika monen kyykkypyöräkuskin punastumaan mutkateillä, jos vaan on tuo ajopuoli hanskassa.

        Ja olen eri mieltä siitä, tarvitseeko tällaisessa keskustelussa tietää, miltä kantilta alkup. kirjoittaja noita pyöriä punnitsee. Molemmat soveltuu todella monenlaisiin käyttötarkoituksiin.

        laittaa punastumaan vaikka customilla tai satapiikillä, jos vastassa on äkkinäinen kuski.


      • Turo--Inkeri
        ajomies.... kirjoitti:

        laittaa punastumaan vaikka customilla tai satapiikillä, jos vastassa on äkkinäinen kuski.

        että isot matkaendurot ovat itse asiassa erittäin ripeitä laitteita moisessa ajossa. Vain vakiorenkaiden pito asettaa limittejä. Ja vallankin Suomen loppuunsäästetyillä routapattiteillä ne ovat elementissään. Jos sama (keskivertokuski) ajaa peräjälkeen saman pätkän ensin möhköendurolla, sitten kyykyllä, on aika todennäköistä että ensinmainitulla hän pääsee ripeämmin. Joku Erkka Korpiahon tasoinen sitten varmaan pääsee sillä kyykällä kovempaa.


      • voi olla
        Turo--Inkeri kirjoitti:

        että isot matkaendurot ovat itse asiassa erittäin ripeitä laitteita moisessa ajossa. Vain vakiorenkaiden pito asettaa limittejä. Ja vallankin Suomen loppuunsäästetyillä routapattiteillä ne ovat elementissään. Jos sama (keskivertokuski) ajaa peräjälkeen saman pätkän ensin möhköendurolla, sitten kyykyllä, on aika todennäköistä että ensinmainitulla hän pääsee ripeämmin. Joku Erkka Korpiahon tasoinen sitten varmaan pääsee sillä kyykällä kovempaa.

        monenlaista näkökantaa.


      • Turo--Inkeri
        voi olla kirjoitti:

        monenlaista näkökantaa.

        kyykkäkuskeista 99% kuvittelee, että pesevät nuo mainituntyyppiset möhköenskat mutkaisilla suomalaisilla maalaisteillä, ja 1% oikeasti jopa tekee niin.


      • kuvittelet
        Turo--Inkeri kirjoitti:

        kyykkäkuskeista 99% kuvittelee, että pesevät nuo mainituntyyppiset möhköenskat mutkaisilla suomalaisilla maalaisteillä, ja 1% oikeasti jopa tekee niin.

        sitten peseväsi 99 % kyykkykuskeista?


      • lähdemmekin
        Turo--Inkeri kirjoitti:

        kyykkäkuskeista 99% kuvittelee, että pesevät nuo mainituntyyppiset möhköenskat mutkaisilla suomalaisilla maalaisteillä, ja 1% oikeasti jopa tekee niin.

        Jussin viettoon maalaismaisemiin ja jätämme sinut tänne yksikseen turisemaan ja väittelemään.
        HAUSKAA JUHANNUSTA!


      • 1150 GS
        Turo--Inkeri kirjoitti:

        kyykkäkuskeista 99% kuvittelee, että pesevät nuo mainituntyyppiset möhköenskat mutkaisilla suomalaisilla maalaisteillä, ja 1% oikeasti jopa tekee niin.

        Siirtymien pystyn ajoasennon enskaan hävitti hartialukot. Ei se tietysti pyörän ominaisuuksista kiinni ole mutta kyllä ite ajan Buimurilla kovempaa mutkat kuin kyykyllä.

        Mutkissa mahdollisesti olevia asfalttivaurioita tai jopa hiekkaa ei pelkää ollenkaan samalla tavalla. ABSit tieytsti myös auttaa tuossa hiekka-asiassa ainakin tällaista tavallista kuskia.

        Toisaalta korkea pyörä ja iso paino johtaa korkealla olevaan painopisteeseen joten hidasajossa saa olla paljon skarpimpana.

        Ite tykkään möhköstäni kuin hullu puurosta. Ainoa vaihtoehto voisi olla uudempi GS ja Adventurena :-)

        Meinaan kyllä hankkia jonkin vanhan kyykyn rakentelupyöräksi. On niissä se oma juttunsa.
        Vieläköhän jostain löytäisi 350 RD:n :-)


      • vois olla...
        1150 GS kirjoitti:

        Siirtymien pystyn ajoasennon enskaan hävitti hartialukot. Ei se tietysti pyörän ominaisuuksista kiinni ole mutta kyllä ite ajan Buimurilla kovempaa mutkat kuin kyykyllä.

        Mutkissa mahdollisesti olevia asfalttivaurioita tai jopa hiekkaa ei pelkää ollenkaan samalla tavalla. ABSit tieytsti myös auttaa tuossa hiekka-asiassa ainakin tällaista tavallista kuskia.

        Toisaalta korkea pyörä ja iso paino johtaa korkealla olevaan painopisteeseen joten hidasajossa saa olla paljon skarpimpana.

        Ite tykkään möhköstäni kuin hullu puurosta. Ainoa vaihtoehto voisi olla uudempi GS ja Adventurena :-)

        Meinaan kyllä hankkia jonkin vanhan kyykyn rakentelupyöräksi. On niissä se oma juttunsa.
        Vieläköhän jostain löytäisi 350 RD:n :-)

        Muistelen viikkoja takaperin huomanneeni nettimotossa 350 RD myynnissä.


      • Turo--Inkeri
        kuvittelet kirjoitti:

        sitten peseväsi 99 % kyykkykuskeista?

        moinen on ihan omaa päättelyäsi, ja virheellistä.

        Väitin vain, että keskiverto kuski ajelee mutkatiet selkeästi ripeämmin isolla katuendurolla, kuin kyykyllä. Ne, ketkä kyykkyjä osaa oikeasti viedä, menee sitten vielä paljon kovempaa, mutta ovat tosiaan se n.1% kyykkykuskeista.


      • takaisin...
        Turo--Inkeri kirjoitti:

        moinen on ihan omaa päättelyäsi, ja virheellistä.

        Väitin vain, että keskiverto kuski ajelee mutkatiet selkeästi ripeämmin isolla katuendurolla, kuin kyykyllä. Ne, ketkä kyykkyjä osaa oikeasti viedä, menee sitten vielä paljon kovempaa, mutta ovat tosiaan se n.1% kyykkykuskeista.

        ja vanhat kujeet myös. Sanoinpa taas sen viimeisen sanan :)
        Mut kylläpä luulen et tuo 1 % on pikkasen niinkuin alakanttiin viritelty.


      • soder

        Kun oon tuossa lukenu noita viestejä suzukista niin aika paljo on tota turbulenssi vikaa kovemmis nopeuksis.
        Niin aattelin mahtaako hondassa olla,pitäis varmaan siirtää tämä keskustelu myös honda palstalle niin sais sieltäkin mielipiteitä.
        Taitaa koe-ajo olla kuitenkin paras vaihtoehto.


    • kertoo...
      • Siinä sen näkee ettei Engelsmannit osaa ajaa kuin kuivalla kelillä.


    • varadero..-

      jos ei, kelpaa hiukan halvempi v storm. varadero on paras möhkö...

    • Kyllä se on eero,pysyy kintut kuivempina kun rapa roiskuu.
      Täytyyhän äijällä olla äijän kokoinen fillari,V-strommi on vähän pienen oloinen meikäläiselle.
      Sitten vielä:Jos on Hondamies niin on Hondamies,ei sille mitään voi.Muutkin ovat ihan hyviä mutta se on vaan sellainen fiilis.

      • motomake

        aprilia caponord pesee kummankin ,käykääpä kokeilemassa.valitettavasti en vielä omista laitetta.


      • Njiet
        motomake kirjoitti:

        aprilia caponord pesee kummankin ,käykääpä kokeilemassa.valitettavasti en vielä omista laitetta.

        Varmaan hyvä peli Aprilia, mutta itse ajan Varaderolla, ja hyvä on.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1084
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      531
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe