korppikartanon salat 3???

onko tietoo kellää...

tietääkö kukaan millon ilmestyy korppikartanon salat 3 kun 2 osan ilmestymisestäkin on kulunu jo monta vuotta....

8

641

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Books

      Lähetin palautetta WSOY:lle ja kysyin asiaa, sillä itseänikin kiinnostaa tämä asia. Olen jostakin kuullut, että voi olla, että sitä sarjaa ei enään suomenneta tai jotain sellaista, mutta laitan tänne tietoa kun viestiini vastataan. :)

      • BYÄÄÄÄH!

        Valitettavasti sitä ei suomenneta enää... Inhottaa hirveenä, oli niin mahtava sarja. Ne parhaimmat jää aina massafantasioiden jalkoihin... Syynä on kuulemma se ettei sillä ollut kysyntää.


      • taizi92
        BYÄÄÄÄH! kirjoitti:

        Valitettavasti sitä ei suomenneta enää... Inhottaa hirveenä, oli niin mahtava sarja. Ne parhaimmat jää aina massafantasioiden jalkoihin... Syynä on kuulemma se ettei sillä ollut kysyntää.

        Eikö sitä enää suomenneta? P****! Oon käyny jo kirjan fanisivuilla jne. Argh! Vai ei muka kysyntää....kyllä mulla vaan ois ollu kysyntää! Pah.
        Te muutkin faneja? Ite oon lukenut kirjat 2 kertaa läpi ja kolmas jo odottaa =)


      • suvianne
        taizi92 kirjoitti:

        Eikö sitä enää suomenneta? P****! Oon käyny jo kirjan fanisivuilla jne. Argh! Vai ei muka kysyntää....kyllä mulla vaan ois ollu kysyntää! Pah.
        Te muutkin faneja? Ite oon lukenut kirjat 2 kertaa läpi ja kolmas jo odottaa =)

        Osta internetin kautta englannin kielen pokkari ja lue englanniksi. Se onnistuu kunhan ei tuijota joka ikistä sanaa mitä ei ymmärrä!!
        Jos ymmärtää lauseen niin se riitää.. Kannattaa kokeilla! en ole kieli nero mutta luin sen lordi kultainen sarjan viimeisen osan englanniksi kun en jaksanut odottaa.. Sadan sivun kohdalla ei edes huomannut lukevansa englantia. Katsoin sanakirjasta vain toistuvat sanat mitä en ymmärtänyt ja jos en ymmärtänyt lausetta. Englanniksi kun nekuvaa vaikka jalokiven kauneutta niin ei siinä tarvi joka yli sanaa ymmärtää kuhan tajuaa idean että kaunis se on!!!


      • fantsi
        suvianne kirjoitti:

        Osta internetin kautta englannin kielen pokkari ja lue englanniksi. Se onnistuu kunhan ei tuijota joka ikistä sanaa mitä ei ymmärrä!!
        Jos ymmärtää lauseen niin se riitää.. Kannattaa kokeilla! en ole kieli nero mutta luin sen lordi kultainen sarjan viimeisen osan englanniksi kun en jaksanut odottaa.. Sadan sivun kohdalla ei edes huomannut lukevansa englantia. Katsoin sanakirjasta vain toistuvat sanat mitä en ymmärtänyt ja jos en ymmärtänyt lausetta. Englanniksi kun nekuvaa vaikka jalokiven kauneutta niin ei siinä tarvi joka yli sanaa ymmärtää kuhan tajuaa idean että kaunis se on!!!

        jooo... tota olis sellanen kysymys et tiiäks mist sitä saa enkuks sitte?? oon kolmatta osaa jo aika kauan odottanu ja tiiän et sitä ei oo tulos suomeks mut mist sitä sais englanniks??


      • saada
        fantsi kirjoitti:

        jooo... tota olis sellanen kysymys et tiiäks mist sitä saa enkuks sitte?? oon kolmatta osaa jo aika kauan odottanu ja tiiän et sitä ei oo tulos suomeks mut mist sitä sais englanniks??

        Laittakaa nimenne adressiin, joka lähetetään sitten wsoyn idiooteille. Kopioikaa tämä: http://www.adressit.com/korppikartano


      • se
        saada kirjoitti:

        Laittakaa nimenne adressiin, joka lähetetään sitten wsoyn idiooteille. Kopioikaa tämä: http://www.adressit.com/korppikartano

        tulikin linkkinä tällä kertaa :)


      • julkaisemme
        BYÄÄÄÄH! kirjoitti:

        Valitettavasti sitä ei suomenneta enää... Inhottaa hirveenä, oli niin mahtava sarja. Ne parhaimmat jää aina massafantasioiden jalkoihin... Syynä on kuulemma se ettei sillä ollut kysyntää.

        Lähetin myös wsoylle viestiä ja sieltä vastattiin, että he kyllä suomentavat kunhan kirja ensin ilmestyy.

        Ihmettelen miksi jotkut sitten väittävät lukeneensa koko kirjan englanniksi.
        Kumpi valehtelee vai eikö wsoylla muka tiedettäisi kirjan jo ilmestyneen? Tätä on vaikea uskoa.

        Ja mistä on tullut tämä tieto, ettei sitä enää suomennettaisi? Toivottavasti joku idiootti vain keksi koko juorun.

        Ristiriitaista.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nykynuoret puhuu nolosti englantia suomen sekaan, hävetkää!

      Kamalan kuuloista touhua. Oltiin ravintolassa ja viereen tuli 4 semmosta 20-25v lasta. Kaikki puhui samaan tyyliin. Nolo
      Maailman menoa
      199
      4700
    2. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      275
      2777
    3. 134
      1717
    4. Luovutetaanko nainen?

      En taida olla sinulle edes hyvän päivän tuttu. Nauratkin pilkallisesti jo selän takana.
      Ikävä
      67
      1411
    5. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      204
      1380
    6. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      84
      1156
    7. Miten olette lähestyneet kiinnostuksen kohdettanne?

      Keskusteluita seuranneena tilanne tuntuu usein olevan sellainen, että palstan anonyymit kaipaajat eivät ole koskaan suor
      Ikävä
      64
      1134
    8. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      75
      1089
    9. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1067
    10. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      76
      1061
    Aihe