joskus. Olisin valmis kohtaamaan sinut ja totuuden. Olen haaveillut sinusta niin paljon, että välillä tunnen läsnöolosi ihollani. olet tehnyt oman aloitteesi ja annoin sinulle merkin, mutta tajuatko sitä.. Äh, tahtoisin elää unelmia varten, enkä vain haaveilla... Tule ja ota minut, minä otan varmasti kopin:)
Kumpa näkisin
21
3057
Vastaukset
- kuulostaa
ihanalta, kumpa olisikin näin..
- lähtien
on kaikki ajatukset ihanasti sekaisin sinusta. En pysty keskittymään juuri mihinkään, en edes arkisiin asioihin. Olet niin IIIIHANA!!!!
- oliko..
..se 16.6?
- liippaa
oliko.. kirjoitti:
..se 16.6?
no minä tapasin yhen kivan 15.6...
Mutta en ole alkuperäinen enkä keskeneräinen:) - lähtien
oliko.. kirjoitti:
..se 16.6?
sen yhtä hyvin ja voimakkaana kuin minäkin. Söpöliini:)
- eikö ollit??
lähtien kirjoitti:
sen yhtä hyvin ja voimakkaana kuin minäkin. Söpöliini:)
???
- lähtien
eikö ollit?? kirjoitti:
???
mutta mutta..;)
- tää tapaaminen
tapahtua provinssissa.. ??:) ja minkä näköinen "hän" oli??:)
- aikaa...
lähtien kirjoitti:
mutta mutta..;)
tämä nainen pyörii mielessä kuitenkin. Unet on ollut aika ajoin aika levottomia... ;)
ap.
- vuoronperään
en tajua merkkejä en, koko ajan pitää miettiä, onko vai ei..
- liikendintää
Missä menee vikaa, jos toinen tekee aloitteen ja toinen antaa merkin, mitäs se tämmöinen on, vai onko liian heikot signaalit?
- jos olet hän
joka asuu sydämessäni. Olen yrittänyt häätää sinut pois, mutta aina palaat takaisin. Tuskin merkitsen sinulle mitään ;(
- nähdään.
Olen myös yrittänyt unohtaa sinua.. mutta ei se onnistu millään. Löydät aina tien mun ajatuksiin. Miten tämä on niin vaikeata.
- kyllä vai ei
nähdään. kirjoitti:
Olen myös yrittänyt unohtaa sinua.. mutta ei se onnistu millään. Löydät aina tien mun ajatuksiin. Miten tämä on niin vaikeata.
haluaako tavata vai unohtaa..teidän oma epävarmuutenne saa teidät menemään laidasta laitaan, näytätte pelkäävänne kohdettanne liikaa, ettekä uskalla avoimesti lähestyä, mutta miksi, sitä sopii kysyä ihan itseltänne..
- tänään?
nähdään. kirjoitti:
Kerro sinä ensin. Mitä tapahtui?
- tänään..
tänään? kirjoitti:
Kerro sinä ensin. Mitä tapahtui?
.... eräässä kinkkisessä jutussa :D
- ;oD
tänään.. kirjoitti:
.... eräässä kinkkisessä jutussa :D
minkäslainen se kinkkinen juttu oli? vai olikos peräti "kinky"nen? ;)
- like u before..
Minä muistan sen hetken varmaan loppuelämäni kun meän katseet baarissa kohtas.. Se oli niin uskomaton tunne kun sinä katoit mua samanlai takasin.. menin ihan sekasin ja sanat sekosi.. Lähdin... ja palasin..ja oisin halunnu jäädä lopullisesti, mutta sinulla oli jo seuraa...
Miksi katoit mua silti silleen..?? tuikit silmilläsi ja hymylläsi.. Ajattelen sua kokoajan ja ootan et lähestyisit ,ees kaverina, ite en kehtaa tehä mitään ku sekotin jo viimeksi "pakkaa" liikaa.. Tiedät varmasti mitä ajattelen susta.. en ois muuten palannut.. -Sinä juoksit karkuun..
Elän elämääni mutta sinä kuljet mukana sydämesäni kokoajan.. aina, vaikka sitten muistona vain siitä ihanasta päivästä kun sun tuikkees mulle nähdä sain..:) Olet kyllä maailman ihanin ja sulosin hupsu tyttö!
Rakkaus ja toivo ei häviä... muista se:)tekstisi oli vaikuttava sattuipa minullekkin taannoin noin mutta yritän ottaa päivän kerrallaan ja toivon et huomenna nähtäisiin ...voi minua tää tunne on samalla ihanaa ja kamalaa...
- oli kesken
sattuneesta syystä, käyn vähän ylikierroksilla nyt, toisille on tuo yksityisyys tärkeä asia..
- mulle
savut nenään , limpit ohi ja katosit loppuillasta ku tuhka tuuleen.. -tiedän kyllä miksi.. mutta en lakkaa ihmettelemästä...
-meikä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1387725Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde381945Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251900- 911623
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801555Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p104988- 49930
Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4879Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28820- 34802