Kumpa näkisin

sinut taas

joskus. Olisin valmis kohtaamaan sinut ja totuuden. Olen haaveillut sinusta niin paljon, että välillä tunnen läsnöolosi ihollani. olet tehnyt oman aloitteesi ja annoin sinulle merkin, mutta tajuatko sitä.. Äh, tahtoisin elää unelmia varten, enkä vain haaveilla... Tule ja ota minut, minä otan varmasti kopin:)

21

3093

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kuulostaa

      ihanalta, kumpa olisikin näin..

    • lähtien

      on kaikki ajatukset ihanasti sekaisin sinusta. En pysty keskittymään juuri mihinkään, en edes arkisiin asioihin. Olet niin IIIIHANA!!!!

      • oliko..

        ..se 16.6?


      • liippaa
        oliko.. kirjoitti:

        ..se 16.6?

        no minä tapasin yhen kivan 15.6...

        Mutta en ole alkuperäinen enkä keskeneräinen:)


      • lähtien
        oliko.. kirjoitti:

        ..se 16.6?

        sen yhtä hyvin ja voimakkaana kuin minäkin. Söpöliini:)


      • eikö ollit??
        lähtien kirjoitti:

        sen yhtä hyvin ja voimakkaana kuin minäkin. Söpöliini:)

        ???


      • lähtien
        eikö ollit?? kirjoitti:

        ???

        mutta mutta..;)


      • tää tapaaminen

        tapahtua provinssissa.. ??:) ja minkä näköinen "hän" oli??:)


      • aikaa...
        lähtien kirjoitti:

        mutta mutta..;)

        tämä nainen pyörii mielessä kuitenkin. Unet on ollut aika ajoin aika levottomia... ;)

        ap.


    • vuoronperään

      en tajua merkkejä en, koko ajan pitää miettiä, onko vai ei..

    • liikendintää

      Missä menee vikaa, jos toinen tekee aloitteen ja toinen antaa merkin, mitäs se tämmöinen on, vai onko liian heikot signaalit?

    • jos olet hän

      joka asuu sydämessäni. Olen yrittänyt häätää sinut pois, mutta aina palaat takaisin. Tuskin merkitsen sinulle mitään ;(

      • nähdään.

        Olen myös yrittänyt unohtaa sinua.. mutta ei se onnistu millään. Löydät aina tien mun ajatuksiin. Miten tämä on niin vaikeata.


      • kyllä vai ei
        nähdään. kirjoitti:

        Olen myös yrittänyt unohtaa sinua.. mutta ei se onnistu millään. Löydät aina tien mun ajatuksiin. Miten tämä on niin vaikeata.

        haluaako tavata vai unohtaa..teidän oma epävarmuutenne saa teidät menemään laidasta laitaan, näytätte pelkäävänne kohdettanne liikaa, ettekä uskalla avoimesti lähestyä, mutta miksi, sitä sopii kysyä ihan itseltänne..


      • tänään?
        nähdään. kirjoitti:

        Olen myös yrittänyt unohtaa sinua.. mutta ei se onnistu millään. Löydät aina tien mun ajatuksiin. Miten tämä on niin vaikeata.

        Kerro sinä ensin. Mitä tapahtui?


      • tänään..
        tänään? kirjoitti:

        Kerro sinä ensin. Mitä tapahtui?

        .... eräässä kinkkisessä jutussa :D


      • ;oD
        tänään.. kirjoitti:

        .... eräässä kinkkisessä jutussa :D

        minkäslainen se kinkkinen juttu oli? vai olikos peräti "kinky"nen? ;)


    • like u before..

      Minä muistan sen hetken varmaan loppuelämäni kun meän katseet baarissa kohtas.. Se oli niin uskomaton tunne kun sinä katoit mua samanlai takasin.. menin ihan sekasin ja sanat sekosi.. Lähdin... ja palasin..ja oisin halunnu jäädä lopullisesti, mutta sinulla oli jo seuraa...
      Miksi katoit mua silti silleen..?? tuikit silmilläsi ja hymylläsi.. Ajattelen sua kokoajan ja ootan et lähestyisit ,ees kaverina, ite en kehtaa tehä mitään ku sekotin jo viimeksi "pakkaa" liikaa.. Tiedät varmasti mitä ajattelen susta.. en ois muuten palannut.. -Sinä juoksit karkuun..
      Elän elämääni mutta sinä kuljet mukana sydämesäni kokoajan.. aina, vaikka sitten muistona vain siitä ihanasta päivästä kun sun tuikkees mulle nähdä sain..:) Olet kyllä maailman ihanin ja sulosin hupsu tyttö!
      Rakkaus ja toivo ei häviä... muista se:)

      • tekstisi oli vaikuttava sattuipa minullekkin taannoin noin mutta yritän ottaa päivän kerrallaan ja toivon et huomenna nähtäisiin ...voi minua tää tunne on samalla ihanaa ja kamalaa...


    • oli kesken

      sattuneesta syystä, käyn vähän ylikierroksilla nyt, toisille on tuo yksityisyys tärkeä asia..

      • mulle

        savut nenään , limpit ohi ja katosit loppuillasta ku tuhka tuuleen.. -tiedän kyllä miksi.. mutta en lakkaa ihmettelemästä...

        -meikä


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      81
      2400
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      142
      1548
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1462
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      158
      1244
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1044
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      393
      973
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      774
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      724
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      694
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      693
    Aihe