Kumpa näkisin

sinut taas

joskus. Olisin valmis kohtaamaan sinut ja totuuden. Olen haaveillut sinusta niin paljon, että välillä tunnen läsnöolosi ihollani. olet tehnyt oman aloitteesi ja annoin sinulle merkin, mutta tajuatko sitä.. Äh, tahtoisin elää unelmia varten, enkä vain haaveilla... Tule ja ota minut, minä otan varmasti kopin:)

21

3093

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kuulostaa

      ihanalta, kumpa olisikin näin..

    • lähtien

      on kaikki ajatukset ihanasti sekaisin sinusta. En pysty keskittymään juuri mihinkään, en edes arkisiin asioihin. Olet niin IIIIHANA!!!!

      • oliko..

        ..se 16.6?


      • liippaa
        oliko.. kirjoitti:

        ..se 16.6?

        no minä tapasin yhen kivan 15.6...

        Mutta en ole alkuperäinen enkä keskeneräinen:)


      • lähtien
        oliko.. kirjoitti:

        ..se 16.6?

        sen yhtä hyvin ja voimakkaana kuin minäkin. Söpöliini:)


      • eikö ollit??
        lähtien kirjoitti:

        sen yhtä hyvin ja voimakkaana kuin minäkin. Söpöliini:)

        ???


      • lähtien
        eikö ollit?? kirjoitti:

        ???

        mutta mutta..;)


      • tää tapaaminen

        tapahtua provinssissa.. ??:) ja minkä näköinen "hän" oli??:)


      • aikaa...
        lähtien kirjoitti:

        mutta mutta..;)

        tämä nainen pyörii mielessä kuitenkin. Unet on ollut aika ajoin aika levottomia... ;)

        ap.


    • vuoronperään

      en tajua merkkejä en, koko ajan pitää miettiä, onko vai ei..

    • liikendintää

      Missä menee vikaa, jos toinen tekee aloitteen ja toinen antaa merkin, mitäs se tämmöinen on, vai onko liian heikot signaalit?

    • jos olet hän

      joka asuu sydämessäni. Olen yrittänyt häätää sinut pois, mutta aina palaat takaisin. Tuskin merkitsen sinulle mitään ;(

      • nähdään.

        Olen myös yrittänyt unohtaa sinua.. mutta ei se onnistu millään. Löydät aina tien mun ajatuksiin. Miten tämä on niin vaikeata.


      • kyllä vai ei
        nähdään. kirjoitti:

        Olen myös yrittänyt unohtaa sinua.. mutta ei se onnistu millään. Löydät aina tien mun ajatuksiin. Miten tämä on niin vaikeata.

        haluaako tavata vai unohtaa..teidän oma epävarmuutenne saa teidät menemään laidasta laitaan, näytätte pelkäävänne kohdettanne liikaa, ettekä uskalla avoimesti lähestyä, mutta miksi, sitä sopii kysyä ihan itseltänne..


      • tänään?
        nähdään. kirjoitti:

        Olen myös yrittänyt unohtaa sinua.. mutta ei se onnistu millään. Löydät aina tien mun ajatuksiin. Miten tämä on niin vaikeata.

        Kerro sinä ensin. Mitä tapahtui?


      • tänään..
        tänään? kirjoitti:

        Kerro sinä ensin. Mitä tapahtui?

        .... eräässä kinkkisessä jutussa :D


      • ;oD
        tänään.. kirjoitti:

        .... eräässä kinkkisessä jutussa :D

        minkäslainen se kinkkinen juttu oli? vai olikos peräti "kinky"nen? ;)


    • like u before..

      Minä muistan sen hetken varmaan loppuelämäni kun meän katseet baarissa kohtas.. Se oli niin uskomaton tunne kun sinä katoit mua samanlai takasin.. menin ihan sekasin ja sanat sekosi.. Lähdin... ja palasin..ja oisin halunnu jäädä lopullisesti, mutta sinulla oli jo seuraa...
      Miksi katoit mua silti silleen..?? tuikit silmilläsi ja hymylläsi.. Ajattelen sua kokoajan ja ootan et lähestyisit ,ees kaverina, ite en kehtaa tehä mitään ku sekotin jo viimeksi "pakkaa" liikaa.. Tiedät varmasti mitä ajattelen susta.. en ois muuten palannut.. -Sinä juoksit karkuun..
      Elän elämääni mutta sinä kuljet mukana sydämesäni kokoajan.. aina, vaikka sitten muistona vain siitä ihanasta päivästä kun sun tuikkees mulle nähdä sain..:) Olet kyllä maailman ihanin ja sulosin hupsu tyttö!
      Rakkaus ja toivo ei häviä... muista se:)

      • tekstisi oli vaikuttava sattuipa minullekkin taannoin noin mutta yritän ottaa päivän kerrallaan ja toivon et huomenna nähtäisiin ...voi minua tää tunne on samalla ihanaa ja kamalaa...


    • oli kesken

      sattuneesta syystä, käyn vähän ylikierroksilla nyt, toisille on tuo yksityisyys tärkeä asia..

      • mulle

        savut nenään , limpit ohi ja katosit loppuillasta ku tuhka tuuleen.. -tiedän kyllä miksi.. mutta en lakkaa ihmettelemästä...

        -meikä


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1064
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      804
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      262
      586
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      492
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      416
    Aihe