Voiko näkijä olla Gay ?

_esplanadi

Mitä olette mieltä ystävät voiko näkijä olla gay ???

Olen kuullut että jossain olisi mutta tuntuu kyllä aivan uskomattomalta. Onhan se kuitenkin sellainen häiriö että energia ei voi olla vain positiivista

31

1779

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pöyristyttää

Miten niin häiriötila? Yhtä hyvin suvaitsemattomuutta voisi väittää häiriötilaksi ja asennevammaksi.
      Kai noita homo ja lesbonäkijöitäkin voi olla. Ihmisiähän nuo on ihan kuin me muutkin.

• Huhhahhei

samalla lailla homoseksuaalikin voi nyhtää tyhmiltä rahat pois kuin heterokin. Tai olla nyhtämättä, mutta silloin ei ainakaan ole "ennustaja" tai "näkijä".

• Muinaiset tietäjät, shamaanit, meediot ja muut herkät näkijät olivat itse asiassa tavallista useammin homoseksuaaleja, biseksuaaleja, transvestiitteja ja muutoin hieman poikkeavia, värikkäitä personallisuuksia. Heidät saatettiin hyväksyä yhteisön jäseniksi helpommin juuri noiden poikkeusellisten sielunvoimiensa vuoksi. Teosofi Pekka Ervastin teorian mukaan sukupuolisesti poikkeavat toimivat eräänlaisina "välittäjäolentoina" sukupuolten välillä ja tuo "välittäjänä" toimiminen saattaa usein heijastua heidän sielunelämässään myös eri tajunnantasojen välisenä tavallista vilkkaampana toimintana.

Samasta syystä heitä on nykyään taiteijoidenkin joukossa tavallista enemmän.

• Usko tai älä

On ja yksi on Janne Sainio.

• desimius

Vaan enpä ole tuota erityisemmin yrittänyt salata. Ei tällainen mielestäni uutiskynnystä ylitä nykypäivänä.

Janne Sainio

• Karhuherra

Jos haluu auttaa muita niin on itsekin oltava tasapainossa, ja muutenkin kunnollisen ihmisen kirjoissa, asiakkaat vaan niin vaativat;

• tasapainossa vai en

Homous ei ole mikään sairaus, mielipiteesi on loukkaava ja voisin helposti vaatia sen poistamista. Mutta pidä patakonservatiivisuutesi minun puolestani. Monet asiakkaani tietävät, että olen täysin tasapainossa.
        Rukoilen sinulle valoa ja universaalia rakkautta, että löytäisit tien avarampaan ymmärrykseen.

Janne Sainio

• Karhuherra
        tasapainossa vai en kirjoitti:

Homous ei ole mikään sairaus, mielipiteesi on loukkaava ja voisin helposti vaatia sen poistamista. Mutta pidä patakonservatiivisuutesi minun puolestani. Monet asiakkaani tietävät, että olen täysin tasapainossa.
        Rukoilen sinulle valoa ja universaalia rakkautta, että löytäisit tien avarampaan ymmärrykseen.

Janne Sainio

Kaikki kommentit ja mielipiteet eivät kohdistu sinuun Janneseni, maailma ei pyöri sinun ympärilläisi. Kommentti on yleisellä tasolla. Turha loukkaantua tai uhkailla.

Tästä aiheesta ja sen luonteesta on monii mielipiteitä ja näkemyksiä joista yksi on tässä ja se on lähinnä totuutta.

Kiitos vaan toivotuksista mutta en ole ihan varma olenko kiinnostunut kokemaan tarjoamaasi "universaalia rakkautta".

• gaynaisnäkijä
        Karhuherra kirjoitti:

Kaikki kommentit ja mielipiteet eivät kohdistu sinuun Janneseni, maailma ei pyöri sinun ympärilläisi. Kommentti on yleisellä tasolla. Turha loukkaantua tai uhkailla.

Tästä aiheesta ja sen luonteesta on monii mielipiteitä ja näkemyksiä joista yksi on tässä ja se on lähinnä totuutta.

Kiitos vaan toivotuksista mutta en ole ihan varma olenko kiinnostunut kokemaan tarjoamaasi "universaalia rakkautta".

Näkemyksesi ei ole ainoa ja oikea ja "lähinnä totuutta". Se on sinun EGOSI totuus.

• desimius
        gaynaisnäkijä kirjoitti:

Näkemyksesi ei ole ainoa ja oikea ja "lähinnä totuutta". Se on sinun EGOSI totuus.

On juuri hassua, että Karhuherra vihjaa minun olevan egosentrinen kun on sitä itse. Hyvä että tänne tulee muitakin sukulaissieluja.
        Minut tulkitaan aina tällä tavalla täällä palstalla, että kaikki pyörisi minun ympärilläni. Taitaa Karhuherra olla vähän samaa maata.
        ja tosiaan julistamasi *"totuus" osoittaa minusta vastenmielistä ylpeyttä olla valmiit tuomitsemaan lähimmäisiä.
        HOmoseksuaaleja on ollut AINA läpi maailmanhistorian. Jo evolutiivisesta näkökulmasta voisi ajatella, että sellaiset ominaisuudet säilyvät evoluutiossa, joilla on tarkoitus säilyä.
        Esim. jos meitä ei olisi lainkaan (mikä lienee sinun unelmasi) mietipä kuinka paljon maailmassa olisi silloin ihmisiä - vielä huomattavasti enemmän vaikka jo nyt on liikaa.

Universaali rakkaus tai rakkaus, sama se kumpaa sanaa käytetään. Se on valoenergiaa, joka tulee Jumalan temppeleistä.
        Mutta fakta tietysti on, että homovastaisia ihmisiä on ollut aina ja tulee aina olemaan joten siksi en tuhlaa tähän keskusteluun enempää aikaani. Se on mielestäni valinta se homovastaisuus.

Janne sainio

• puppelipoju

...tässä asiaa perustellaan sillä että ilmiö on ollut olemassa ja vähentänyt ihmisten lukumäärää... no tuota, tuota (en rinnasta) mutta tuohon sopii myös murhamiehet... heitäkin on ollut aina ja aatelkaapas kuinka paljon olisi ihmisiä (joita on muutenkin liikaa) jos ei vähän murhailtais silloin tällöin.. nämä argumentit H:n puolesta eivät oikein toimi.. asiat voivat olla vääriä vaikka niitä olisi aina ollut ja ne vähentäisivät ihmisten lukumäärää maapallolla

pointti hukassa:

ei puhuttu siitä onko homostelu oikein vaan siitä voiko näkijä olla gay - menisitkö sinä näkijälle joka on ...

• desimius
        puppelipoju kirjoitti:

...tässä asiaa perustellaan sillä että ilmiö on ollut olemassa ja vähentänyt ihmisten lukumäärää... no tuota, tuota (en rinnasta) mutta tuohon sopii myös murhamiehet... heitäkin on ollut aina ja aatelkaapas kuinka paljon olisi ihmisiä (joita on muutenkin liikaa) jos ei vähän murhailtais silloin tällöin.. nämä argumentit H:n puolesta eivät oikein toimi.. asiat voivat olla vääriä vaikka niitä olisi aina ollut ja ne vähentäisivät ihmisten lukumäärää maapallolla

pointti hukassa:

ei puhuttu siitä onko homostelu oikein vaan siitä voiko näkijä olla gay - menisitkö sinä näkijälle joka on ...

tuollaista nikkiä. Kertoo paljon keskeneräisyydestäsi ihmisenä. Voiko näkijä olla gay on ihan älytön kysymys, koska minä tiedän muitakin itseni lisäksi.
        väestö vähentyy varmaan kuitenkin HIEMAN luonnollisemmin suvun jatkamattomuuden kautta kuin murhailun. Havaitsen, että sinä olet taas yksi näistä, jonka on pakko takertua johonkin kohtaan palautteessani, että voisi saada minua jälleen kerran pikkuisen lokaisempaan valoon täällä.
        KUKA ON SE, JOKA TÄLLÄKIN KERTAA ESIINTYY OMALLA NIMELLÄÅÄN JA KUKA TAAS SE, JOKA ON VALINNUT NIKIKSEEN HÄNEN KEHITYSTASOAAN KUVAAVAN NIMEN JA PIILOTTELEE SEN SUOJISSA? Minulla ei ole mitään salattavaa, minä olen rohkeasti se mikä olen ja jos se sinua ärsyttää niin kurkistapa peiliin.
        MUTTA, KOSKA HAVAITSEN MYÖS ETTÄ TÄLLAISIA KIISTELYJÄ VOI JATKAA LOPUTTOMIIN EN AIO ENÄÄ OTTAA KANTAA TÄMÄNTYYPPISIIN ALA-ARVOISIIN PALAUTTEISIIN VAAN JÄÄKÖÖT OMAAN ARVOONSA. PAREMPAAKIN TEKEMISTÄ MINULLA ON.

JANNE SAINIO

• kuin olla ja voit
        puppelipoju kirjoitti:

pointti hukassa:

Tuota ei voi perustella sillä että sitä on ollut aikojen alusta lähtien, se on ihan totta.

Mutta sitä voi perustella sillä, että se ei ole väärin mikä ei toista vahingoita. Murhaaminen vahingoittaa ja se on väärin. Homostelu ei vahingoita ketään ja se on oikein.

Minä en ole homo, ja homojen pussaaminen on minusta kuvottavaa, mutta se on heidän asiansa. Vaikka se minua kuvottaakin, se ei kuitenkaan minua vahingoita.

Nyt kun kuitenkin suuressa viisaudessasi vedät tähän sen, että homostelu loukkaa sinun uskomuksiasi, niin minä vastaan sinulle että ennustelu ja ihmisten huijaaminen loukkaa minua myös. Mutta se ei ole kuitenkaan mikään sellainen asia mikä pitäisi lailla varsinaisesti kieltää.

Ainoa asia minkä haluaisin muuttaa tässä näkemisjutussa, on se että siitä pitäisi tehdä valvottua ja se pitäisi liittää viihdepalvelu nimikkeen alle. Koska edelleenkään, useiden tuhansien vuosien jälkeenkään ei ole voitu osoittaa että ennustaminen ja näkeminen toimisivat oikeasti. Muutoin kahden normaalilla älyllä varustetun ihmisten yksityiselämä ei kuulu minulle vittujakaan, eikä kuulu sinullekaan.

Jos uskoisin näkijöiden satuilua, niin menisin kyllä näkijälle tai lääkärille, tai papille tai ihan kenen luokse vain joka olisi oikein homoseksuaali isolla H:lla, sillä minä en heitä pelkää.

• Puuhailija
        kuin olla ja voit kirjoitti:

Tuota ei voi perustella sillä että sitä on ollut aikojen alusta lähtien, se on ihan totta.

Mutta sitä voi perustella sillä, että se ei ole väärin mikä ei toista vahingoita. Murhaaminen vahingoittaa ja se on väärin. Homostelu ei vahingoita ketään ja se on oikein.

Minä en ole homo, ja homojen pussaaminen on minusta kuvottavaa, mutta se on heidän asiansa. Vaikka se minua kuvottaakin, se ei kuitenkaan minua vahingoita.

Nyt kun kuitenkin suuressa viisaudessasi vedät tähän sen, että homostelu loukkaa sinun uskomuksiasi, niin minä vastaan sinulle että ennustelu ja ihmisten huijaaminen loukkaa minua myös. Mutta se ei ole kuitenkaan mikään sellainen asia mikä pitäisi lailla varsinaisesti kieltää.

Ainoa asia minkä haluaisin muuttaa tässä näkemisjutussa, on se että siitä pitäisi tehdä valvottua ja se pitäisi liittää viihdepalvelu nimikkeen alle. Koska edelleenkään, useiden tuhansien vuosien jälkeenkään ei ole voitu osoittaa että ennustaminen ja näkeminen toimisivat oikeasti. Muutoin kahden normaalilla älyllä varustetun ihmisten yksityiselämä ei kuulu minulle vittujakaan, eikä kuulu sinullekaan.

Jos uskoisin näkijöiden satuilua, niin menisin kyllä näkijälle tai lääkärille, tai papille tai ihan kenen luokse vain joka olisi oikein homoseksuaali isolla H:lla, sillä minä en heitä pelkää.

Sehän on hienoa, ettet pelkää homoseksuaaleja!
        Todella upeeta.

• selvitystä

Riippuu mitä näkijällä tarkoitetaan. Jos näkijällä tarkoitetaan selvänäkijää niin se ei vaadi välttämättä paljoa positiivisuutta. Selvänäön tasoja on hyvin monia. Näkijät ovat monesti ns. vähemmistöseksuaaleja, koska tietynlainen hermopaine on eduksi näkijyyden syntymiselle. Näkijöiden tie ei ole ruusuinen ollut ja tuskin se on tulevaisuudessakaan. Kun on näkijän lahjoja niin sellaiselta ihmiseltä vaaditaan moraalisesti enemmän kuin muilta, oli hän sitten hetero tai joku muu. Seksuaalinen suuntaus on sinällään neutraali ilmiö. Jos sen näkee likaisena niin likaiseksi se sille henkilölle muuttuu. Siis nähkäämme seksuaalisuus puhtaana ja jalona asiana.

Jos haluaa näkijäksi joka on samalla adepti niin se vaatii kaiken seksuaalisuuden jalostamista. Henkilö ei ole silloin hetero eikä homo, hänen energiansa suuntautuu suoraan Korkeimpaan ja on täydellisesti sublimoitu. Kaikki halut on muunnettu altruismiksi ja ihminen egoineen on kuollut, hänen tilallaan on adepti, jumalolento. Tämä on korkein näkijyyden taso.

• Huhhahhhei

• todellakin noin

niinkuin sanot että seksuaalisuus ja ego on yksilöitynä poissa, niin silloin minun pitäisi olla adepti ja korkeimmalla näkijyyden tasolla. Mutta eipä ole siltä kyllä oikein koskaan tuntunut että tässä oltaisiin jotain Jumalolentoja.

• selvitystä
        todellakin noin kirjoitti:

niinkuin sanot että seksuaalisuus ja ego on yksilöitynä poissa, niin silloin minun pitäisi olla adepti ja korkeimmalla näkijyyden tasolla. Mutta eipä ole siltä kyllä oikein koskaan tuntunut että tässä oltaisiin jotain Jumalolentoja.

Koska olen muuta kuin adepti niin erehtymisen mahdollisuus on suuri. Jopa adeptitkin erehtyvät, sitä suuremmalla syyllä heidän alamaisensa. Kaikki mitä muu kuin adepti sanoo on usein sontaa. Oli hän kuka tahansa.

Miksi sitten sanoa ylipäänsä mitään kun juuri mistään ei ole 100% varma? Ottaen huomioon hyödyt ja haitat, niin sillä tietämyksellä mikä itsellä on, niin tiettyyn rajaan saakka puhuminen vie enemmän eteenpäin kuin taaksepäin.

Sanoilla on merkityksenä, ja mm. seuraavat sanat saavat hyvinkin erilaisia merkityksiä:
        1. adepti
        2. jumalolento
        3. seksuaalisuuden sublimointi/jalostaminen
        4. ego
        5. näkijä

Käyttämällä mitä tahansa edellä mainittua sanaa ilmaisu saattaa muuttua epäeksaktiksi. Kullakin on nimittäin omat määritelmänsä kullekin sanalle.

Jos lähtee miettimään näitä asioita niin kyllä jonkinlaista kehitystä jo sanojen merkitysten mietiskely aikaansaa.

HARJOITUSTEHTÄVÄ:
        Voi laatia varmalta kuulostavan väittämän. Kun sitä alkaa pilkkomaan ja sanojen merkityksiä pohtimaan, niin huomaa ettei se niin varma enää olekaan. Mille tahansa väitteelle saa rakennettua todentuntuisen vastaväitteen. Vastaväitteelle saa rakennettua toisen vastaväitteen ja näin loputtomiin.

Jos harrastaa pään sisäistä dialogia tähän malliin kumoten omia väittämiään niin huomaa että kuinka vähän ihminen lopulta tietää? Vaikka hän tietää vähän niin silti kannattaa keskustella ja tehdä varmoja väittämiä. Niiden mietiskely ja purkaminen vie eteenpäin.

Kukaan toinen ei voi sinua valaista, sinun tulee itsesi valaista. Tai antaa itsesi valaista itsesi.

• ..mihin se johtaa

on nähty monesti pedofiilipappien kohdalla. Kun he antavat selibaattilupauksensa eivätkä täten voi mitenkään libidoaan purkaa niin lähes aina se johtaa seksuaalisiin kieroutumiin. ja nyt en puhu homoudesta, se on aivan hyvÄksyttävä asia.
        VAROKAA tällaisia mielipiteitä, tämä on teosofiaa ja se jos mikä voi saada ihmisen sekaisin. Käsittääkseni teosofiassa puhutaan näistä adepteista sun muista.
        Tunnen moniakin näkijöitä, jotka näkevät aivan pätevästi seksuaalisuudestaan huolimatta. Edellinen mielipide on täyttä ROSKAA, VAROKAA!

• selvitystä
        ..mihin se johtaa kirjoitti:

on nähty monesti pedofiilipappien kohdalla. Kun he antavat selibaattilupauksensa eivätkä täten voi mitenkään libidoaan purkaa niin lähes aina se johtaa seksuaalisiin kieroutumiin. ja nyt en puhu homoudesta, se on aivan hyvÄksyttävä asia.
        VAROKAA tällaisia mielipiteitä, tämä on teosofiaa ja se jos mikä voi saada ihmisen sekaisin. Käsittääkseni teosofiassa puhutaan näistä adepteista sun muista.
        Tunnen moniakin näkijöitä, jotka näkevät aivan pätevästi seksuaalisuudestaan huolimatta. Edellinen mielipide on täyttä ROSKAA, VAROKAA!

Tottakai se on roskaa sinulle, näin sen pitää ollakin. Jos se ei olisi roskaa (sinun mielestäsi) niin olisi luonnonlaeissa jotain vikaa.

Seksuaalisuuden jalostaminen ymmärretään usein sillä tavalla, että pitäisi seksuaalisuus poistaa. Se tarkoittaa muuta kuin seksuaalisuuden poistamista tai tukahduttamista.

• varoittaja
        selvitystä kirjoitti:

Tottakai se on roskaa sinulle, näin sen pitää ollakin. Jos se ei olisi roskaa (sinun mielestäsi) niin olisi luonnonlaeissa jotain vikaa.

Seksuaalisuuden jalostaminen ymmärretään usein sillä tavalla, että pitäisi seksuaalisuus poistaa. Se tarkoittaa muuta kuin seksuaalisuuden poistamista tai tukahduttamista.

Ilmeisesti tämä henkilö kohta kirjoittaa "huijaamisen tasoista", huomaattehan millainen taktiikka hänellä on. Ensiksi hän haluaa selvitystä näkemisen tasoista, nyt ymmärryksen tasoista. Sinulla taitaa olla kaikki kovin, höm, sanoisinko "tasoitettua".
        Seksuaalisuuden sublimoiminen, no joo, en minä nyt kumoakaan tätä ilmiötä, kyllähän tietysti energia siirtyy ylöspäin mutta jos sitä keskitetään liikaa esim. kruunuchakraan niin silloin on ainakin oltava todella vahva maadoitus ja suojaukset.

• selvitystä
        varoittaja kirjoitti:

Ilmeisesti tämä henkilö kohta kirjoittaa "huijaamisen tasoista", huomaattehan millainen taktiikka hänellä on. Ensiksi hän haluaa selvitystä näkemisen tasoista, nyt ymmärryksen tasoista. Sinulla taitaa olla kaikki kovin, höm, sanoisinko "tasoitettua".
        Seksuaalisuuden sublimoiminen, no joo, en minä nyt kumoakaan tätä ilmiötä, kyllähän tietysti energia siirtyy ylöspäin mutta jos sitä keskitetään liikaa esim. kruunuchakraan niin silloin on ainakin oltava todella vahva maadoitus ja suojaukset.

Varoitan minäkin uskomasta mihinkään mitä olen kertonut enne kuin on itse koetellut pitääkö se paikkansa vai. Sinua varoitan uskomasta minua. Sinun ei tule uskoa minun sanomisiani. Olen huijari sinun silmissäsi, siksi et saa uskoa mitä sanon.

• selvitystä
        selvitystä kirjoitti:

Varoitan minäkin uskomasta mihinkään mitä olen kertonut enne kuin on itse koetellut pitääkö se paikkansa vai. Sinua varoitan uskomasta minua. Sinun ei tule uskoa minun sanomisiani. Olen huijari sinun silmissäsi, siksi et saa uskoa mitä sanon.

Kun tässä alettiin repostelemaan henkilökohtaisuuksia ilmeisesti tämän palstan (vanhan kaavan?) mukaan niin kerron etten ole minkään sortin selvännäkijä. En tiedä näistä asioista juuri mitään.

Silti olen tällä palstalla ja kerron välillä mielipiteitäni niin kuin muutkin. Toistan vielä ettei minuun kannata uskoa.

• varoittaja
        selvitystä kirjoitti:

Kun tässä alettiin repostelemaan henkilökohtaisuuksia ilmeisesti tämän palstan (vanhan kaavan?) mukaan niin kerron etten ole minkään sortin selvännäkijä. En tiedä näistä asioista juuri mitään.

Silti olen tällä palstalla ja kerron välillä mielipiteitäni niin kuin muutkin. Toistan vielä ettei minuun kannata uskoa.

Joopa joo, käänteisellä logiikalla ratsastetaan tällä kertaa. Tyylihän se on tuokin.

• selvitys
        varoittaja kirjoitti:

Joopa joo, käänteisellä logiikalla ratsastetaan tällä kertaa. Tyylihän se on tuokin.

Selvitys: varoittaja on henkilö joka etsii taktiikoita, logiikoita ja epäilee. Hän koettaa tyrehdyttää tietynlaisten mielipiteiden esittämisen. Tällaisia ihmisiä sanotaan joskus fasistisiksi ja paranoidisiksi.

• varoittaja
        selvitys kirjoitti:

Selvitys: varoittaja on henkilö joka etsii taktiikoita, logiikoita ja epäilee. Hän koettaa tyrehdyttää tietynlaisten mielipiteiden esittämisen. Tällaisia ihmisiä sanotaan joskus fasistisiksi ja paranoidisiksi.

Tätä kaikkinaisten asioiden selvittäjää voisi taas luonnehtia sanoilla kompulsiivinen, obsessiivinen ja pakkoneuroottinen. On helposti havaittavissa, että hän haluaa selvityksen kaiken maailman asioista. Eikö sellainen ole jo vähän pakkomielle?

Herää pahvi käytäntöön, ei minulla ole mitään käytännön konsteja estää kommenttejasi, kyllä ne on julkaistu ihan kuten minunkin.

tässä on jo aika vahvasti vitsin maku koko jutussa. Minä pyrin ainoastaan kritisoimaan ja hieman kyseenalaistamaan tätä ikuista asioiden selvittelijää.

Onnea vain selvittelyillesi. Seuraava selvitys on varmastikin jo uhkaavasti matkalla ja lienee oikein superselvitys. Selvitys varoittajan selvityksen selvityksestä, hih! ;-)

• uskomatonta lukea

Piti ihan hieraista taas kerran silmiään kun luin tämän avauksen ja pöyristyttävän ketjun. Miten on mahdollista,että tässä maailmassa on vieläkin näin ahdasmielisiä ihmisiä. Onneksi olen omille lapsilleni opettanut,että kaikki ihmiset ovat samanarvoisia,eikä ketään tule vähätellä minkään olemuksensa takia. Homoseksuaalisuus on täysin synnynnäinen asia. Emme myöskään voi valita mihin tai minne olosuhteisiin tulemme,mikä on ihonvärimme tms. Vieläkin löytyy näitä "valopäitä" joille on ilmeisesti kotona jo ns.äidinmaidosta/isältä imetty enakkoluuloisuus,se jos mikä on negatiivista energiaa ympärilleen luovaa. Valitettavaa etteivät he itse sitä todellakaan ymmärrä.

• uskottavaa

Ei saa tuomita!!!!!!

Saa ihmetellä !!!!!!

Miksi pitää olla gay,kun maailma on TÄYNNÄ mitä ihanimpia naisihmisiä,suorastaan jumalattaria,ihmettelen vaan.

• oot?

Kyl me gay-naiset tuo tiijetään!

• Tutkijamies

Muinaiset samaanit ainakin korostivat hyvin useasti naiselllista puoltaan, joissain kulttuureissa homoseksuaalisuus on taas pyhä ja henkien siunaama olotila.

Ja kuitenkin useimmat ihmiset ovat jossain määrin bi-seksuaaleja, ihminen joka torjuu tällaiset tunteet ei voi omata puhtaasti saati vapaasti kulkevaa energiaa edes...tai toisinsanoen selkeää ja tasapainoista sielua/psyykeä.

• Ragda

Mitä hiivattia tommosta kyselet! Eihän kenenkään seksuaalisuus liity millään lailla henkimaailman asioihin! Jokaisella meistä voi olla kyky, ei se katso mitenkään on näkijä gay! Tämä nyt on taas tällaista tyypillistä pelkoa erilaisuutta kohtaan, sekä ihimisarvoa loukkaavaa! Häpeäisit!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko valmis? Meidän tarinaan

Rakastan sinua ❤️
      Ikävä
      110
      2318
    2. Jumankauta sä olet hyvännäköinen

Ihan mun miehen näköinen 😍
      Ikävä
      66
      1435
    3. Poliisi losautti puukkohemmon hengiltä

Mitäs läks, heilumaan puukon kanssa eikä totellut käskytystä. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011361763.html
      Maailman menoa
      232
      1218
    4. Nainen, huomasitko kun muutin sinua?

Niin lyhyessä ajassa niin paljon. Mutta jotain muuttui minussakin. :/
      Ikävä
      97
      1155
    5. Misä tulipalo?

Mikä palaa Haapavedellä?
      Haapavesi
      11
      1118
    6. Tämä kesä ei ollut vielä meidän

Olisihan se ihana viettää kesäiltoja kanssasi ulkona. Ei kai ollut vielä oikea aika. Ehkä kohtaamme vielä sattumalta jos
      Ikävä
      67
      1055
    7. Mitä jos vaan tapaisit sen jota mietit

Jos se yksi henkilö on sinun mielessäsi niin entäs jos vaan menisit tapaamaan sitä, heti, samantien, miettimättä mitään.
      Ikävä
      91
      962
    8. IS Viikonloppu 12.-13.7.2025

Viikonlopun ratoksi Skyttä ja Kärkkäinen ovat taiteilleet 3.0 arvoisen ristisanatehtävän ratkottavaksi. Kenenkään ratko
      Sanaristikot
      56
      949
    9. Sofiaa ei kelpuutettu Martinan kaveriporukkaan

Ibizalla lomailee Martinan kanssa ihan muut naiset.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      175
      948
    10. Teet tämän niin

Helpoksi, mutta silti niin vaikeaksi. Vihaan omaa saamattomuuttani, vaikka kaikki olisi saatavilla. 🩷🌸
      Ikävä
      43
      918
    Aihe