firefox

tökkii

Enpä tiedä kuuluuko tää tähän osioon, mutta kirjoitan kuitenkin. YOUTUBEN pätkät ei näy ja siellä herjataan näin:

Hello, you either have JavaScript turned off or an old version of Macromedia's Flash Player.

Oon muutamaan kertaan asentanut kaikki ohjelmat uuteeen kertaan, mutta en keksi enää muuta vikaa kuin, että toi JavaScript -homma ainoastaan tökkii ja en osaa sille tehdä mitään. Mitä mun nyt pitäis tehdä, kun en ole mikään Nero näissä asioissa.

Javascript on päällä.

8

2050

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vvvaaa

      Asenna Flash uudestaan.

      • asentanut

        sen jo vaikka kuinka monta kertaa, vaan ei auta.


      • askdak
        asentanut kirjoitti:

        sen jo vaikka kuinka monta kertaa, vaan ei auta.

        Poista vanha Flash ensin ja vasta sitten asenna uudestaan.

        Tässä ohjeet poistamista varten: http://kb.adobe.com/selfservice/viewContent.do?externalId=tn_14157&sliceId=1

        Jos ei vieläkään auta, niin kokeile tyhjentää selaimen välimuisti ja evästeet.

        Voit kanssa kokeilla jollain toisella selaimella, esim. Operalla.


      • tolla
        askdak kirjoitti:

        Poista vanha Flash ensin ja vasta sitten asenna uudestaan.

        Tässä ohjeet poistamista varten: http://kb.adobe.com/selfservice/viewContent.do?externalId=tn_14157&sliceId=1

        Jos ei vieläkään auta, niin kokeile tyhjentää selaimen välimuisti ja evästeet.

        Voit kanssa kokeilla jollain toisella selaimella, esim. Operalla.

        IE:llä ja ei toimi silläkään ja asentanut olen Flashin monta kertaa mitenpäin vain ja tyhjentäny tkaikki mahdolliset paikat. Ei vaan auta.


      • asjaosjg
        tolla kirjoitti:

        IE:llä ja ei toimi silläkään ja asentanut olen Flashin monta kertaa mitenpäin vain ja tyhjentäny tkaikki mahdolliset paikat. Ei vaan auta.

        Toimiiko Flash muualla kuin Youtubessa? Esim. Google Video?

        Kokeile poistaa sekä Flash, että Shockwave. Asenna sitten uusimmat versiot. Huom! Sammuta selain kun poistat ja asennat.

        Poistosoftat:
        http://sdc.shockwave.com/shockwave/download/alternates/

        Ootko muuten asentanut Firefoxin NoScript-laajennuksen? Sille pitää sallia Youtube.com ennen ku se suostuu näyttämään videot.


      • lisää
        asjaosjg kirjoitti:

        Toimiiko Flash muualla kuin Youtubessa? Esim. Google Video?

        Kokeile poistaa sekä Flash, että Shockwave. Asenna sitten uusimmat versiot. Huom! Sammuta selain kun poistat ja asennat.

        Poistosoftat:
        http://sdc.shockwave.com/shockwave/download/alternates/

        Ootko muuten asentanut Firefoxin NoScript-laajennuksen? Sille pitää sallia Youtube.com ennen ku se suostuu näyttämään videot.

        Google Videot näkyy kyllä näköjään. Noscriptiäen ole asentanut tai ei sitä ainakaan laajennuksissa näy. Pitäisikö toi Flash Player näkyä laajennuksissa, nyt ei näy?


    • Firefoxista >>Työkalut>> asetukset>> sisältö>> salli java...

      • vain

        on sallittuna.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      109
      878
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      278
      675
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      638
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      603
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe