Terve vaan fordisteillekin.
Minkälainen on 1991 mallisessa "Efi" koneessa tuo sytytyspuoli. Kone on, veikkaan, 1,6 litrainen.
Kipinä sieltä tuntuu olevan kateissa, oli kuulemma nykinyt ennen sammumistaan ja sen jälkeen ei tunnu lähtevän käyntiin laisinkaan, ei edes lupaa.
Kipinää katsoin ja sitä ei näyttäisi olevan. Tulpat tuli vaihdettua, sillä kiinni olevat oli jo sen verran heikossa kunnossa.
Onko siis perinteinen virranjakaja, puola ja sytytysyksikkö vai jokin muu eksoottisempi.
Ja jos noista perinteisesti menee jokin tyypillisesti niin mikähän se mahtaa olla.
Sen verran tuli kiire että en siis ehtinyt tutustumaan aiheeseen sen enempää kuin tuon tulppien vaihdon verran.
Sytytyskipinä kateissa
Orion 1991
2
660
Vastaukset
ainakin vanhemmissa vissiin oli tuota sytytysyksikkövikaa,oireet ainakin viittais siihen..
- Tyyppivika näissä
Vikana oli sitten se näiden autojen tyyppivika, sulakerasian heikot juottamalla toteutetut liitokset.
Purkaminen, kaikkien juotospisteiden uudelleenjuottaminen ja kasaus, auto toimii.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 583036
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!151063- 891018
- 50893
- 89874
Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35781- 96774
Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27670Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap86635- 48595