eli pystynkö tekee kaks eri tunnusta/postia meseen? eli toinen vaikka [email protected] ja toinen [email protected]. jos pystyy niin miten?hotmailis ainakin ehdotti joka kerta mun tämän hetkistä osotetta...
tunnukset
12345
2
489
Vastaukset
- 12345
eli tarkennuksena et saisin kaks eri messenger osotetta.vois antaa osalle toisen osotteen ja osalle toisen.
Siinä pääikkunassa ennenkuin kirjaudutaan sisään niin on "Tilaa windows Live-tunnus" sieltä teet uuden ja sillä sitten kirjaudut..siihen tulee sitten pudotusvalikko josta voit valkata aina mieleisesi tunnuksen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774542Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k112543- 1751725
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2601592- 1241460
- 1221347
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik91277Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil721269- 761242
- 35996