Koneessamme on kolme eri käyttäjätiliä (XP). Kahdessa on salasana, yhdessä ei.
Kun olen kirjautunut pois omasta tilistäni ja meseni on auki niin voiko toinen käyttäjä omalla tilillään saada mulle tulleet kutsut (nähdä), ja tuleeko ruutuun ilmoitus jos minun kaverini kirjautuu sisään?
Tuossa yhdessä k.tilissä missä ei vaadita salasanaa tulee toisen käyttäjän kavereiden kutsuja.
Hiukan huono selostus, toivottavasti joku käsitti.:)
Sekaisin Mesestä
kysyjä..
2
608
Vastaukset
Jos kerran kirjaudut pois omalta puoleltasi ja Jos se on salasanalla suojattu tili niin ei tietenkään voi toinen omasta mesestään, omalta puoleltaan sinun mesejuttujasi nähdä...jos nyt kässäsin oikein kysymyksesi :)
- ap.....
Kässäsit oikein..mutta jos kirjaudun ulos tilistäni, en mesestä (jätän itseni 'poissa'-tilaan) ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1077773
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?1126036- 835187
- 1394546
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan113230- 633014
- 582948
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102454- 612437
Hei........
Pelkkä sun näkeminen saa mut hymyilemään pitkin iltaa. Oot niin 🤩😘 Edellinen poistettiin.562066