Minun on aivan pakko kertoa jollekin, että minulle tulee ensimmäinen oma koira todella pitkän harkinnan ja pohdinnan tuloksena elokuun alussa:)
Miten muut koiranomistajat olette selvinneet kamalan jännittävän kutkuttavasta odotuksesta?
Olen haljeta jännityksestä ja odotuksesta.
Onni on oma koira
7
477
Vastaukset
- Bambigirl
Onneksi olkoon!! Tiedän kokemuksesta kuinka sitä jännittää ja odottaa, että sais oman suloisen karvakuonon kotia. Sulla ei ole kuitenkaan pitkä tuo odotus aika. Mä olen joutunut jopa odottaan vuoden : ) Oikein paljon mukavia hetkiä koirasi kanssa...
Odottaminen on kyllä tuskallista. Mulla on onneksi odotusta jäljellä enää vajaa viikko, mut sekin tuntuu liian pitkältä. Mennään perjantaina hakemaan mittelspitz pentu kotiin. Ei millää malttais odottaa. Paljon aikaa on täs odotelles menny kaikenlaisia koira tavaroita kattelles ja koira kirjoja lueskelles. Paljo oon myös näitä keskustelu palstoja lueskellu. Kyllä se siitä. Ihmeen nopeesti se aika sit kuitenki menee, vaikka tuntuiski ettei millään jaksa odottaa.
- tuli....
muutama viikko sitten ihana mopsin pentu, ja kyllä sitä kauan odotettiinkin! Soittelin joka paikkaan ja kyselin, aina ne oli mennyt tai ei ollut pentuja suunnitteilla, mutta sitten lopuksi soitin erääseen kenneliin ja sain oikein valita minkä mopsin pennun haluan! ei kyllä meinannut aluksi edes uskoa, että nyt se on totta, kauan odotuksen jälkeen. Lueskelin myös kirjoja ja ostelin sille kaikenlaista, ja kyllähän se on ihana, päivän piriste. Ei ole yksikään päivä tylsä kun saa touhuta sen kanssa. Minkä rotuista turria alottaja odottelee?
- petra77
..vaan!Meillekin tuli juuri vko sitten mustaterrierin pentu.On se aivan ihana ja varsinkin,jos sulla vielä ensimmäinen koira niin tiedän ja muistan sen tunteen.Ei sitä voi sanoin kuvata!Aina yhtä jännää ja voi sitä odottamisen tuskaa=)
- tupsispupsis
niin eli riiseniä tänne odotellaan. ensiviikolla lähden pienokaista katsomaan -enkä tiedä miten päin olisin. Jännitys on kova. Vaikeaa olla myöskään möläyttämättä uutista pojalle, kun muuten oltaisiin molemmat kuin ellun kanat seuraava kuukausi. saa sitten tietää uudesta perheenjäsenestä, kun kävelen sen kanssa ovesta sisään.
- koira kuuume
Meillekkin tulee elokuun alus koira ja olen kans ihan koira kuumees.;DDD Minkä rotuinen teille tulee meille tulee kääpiösnautseri
- juttu täälläkin
Minulla onkin pidemmälti odoteltavaa, mutta itse ajattelin lukea lisää kirjaston koirakirjoja, valmistella kotia pentua varten (nukkumapaikan miettimiset, sähköjohdot, kenkien säilytys..)ostella kippoa, harjaa, pantaa ja varmistella myös turvaverkkoja myöhempää mahdollista hoitopaikan tarvetta varten. Niin ja nukkua ja viettää sosiaalista elämää varastoon ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä
"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan2018044- 564922
- 244577
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni274490Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv364300Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"
"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h594170- 623773
- 423425
Mitä luulet, miten Martina Aitolehti pärjää Erikoisjoukoissa?
Kohujulkkis, yrittäjä ja hyvinvointivalmentaja Martina Aitolehti on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukot on342696- 452419