Ärräpäitä, paljonkin?
Millaisia, missä yhteyksissä =)
tuleeko
3
567
Vastaukset
- Seijasini
Kaipa jokin ruma sana on ilmoille joskus päässyt, kun on iskenyt varpaansa seinään... en vaan muista milloin viimeksi.
En käytä ärräpäitä, ei ole siis erityistä suosikkiakaan.
*kun olin lapsi, suu pestiin saippualla. oli niin pahaa saippuaa, että opin kerrasta* - lemnaminor..
Vain julkisilla paikoilla ja syystä ;), mutta hyvin harvoin..
Viimeeksi pitkän päivän jälkeen, kun olin koiran kanssa kontrollikäynnillä eläinlääkärillä. Helsingin rautatieasemalla lasikatteen alla lokki paskansi päälle. Tunsin riittoisan, vetelän p...n valuvan niskassa puseron alle.. Samassa valkoisessa liemessä oli reppu ja villatakki. Itsehillintä petti täysin.. ihan vahingoissa..;) ainakin ahtailla parkkipaikoilla.
'Hauskinta', että samoja ilmaisuja luin kerran
toisenkin (nais)autoilijan huulilta =)
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad641216- 42901
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että335685- 51661
- 51638
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116636- 99613
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 76582
- 56574