koira hyökkäsi

lapsen kimppuun!...

jo 2 vuotta aikaa mutta ei sitä voi unohtaa...koirani 7vuotias Lare uros hyökkäsi kaverini 5 vuotiaan tyttö lapsen kimppuun. Lare oli kiltti ja niin lempeä luontoinen ettei toista mutta yhtenä aamuna kaverini ja hänen lapsensa tulivat käymään meillä kylässä ja tyttö alkoi leikkiä koiran puruluilla silloin se tapahtui se kävi äkkiä...tyttö makasi verisenä lattialla ja koira juoksi häntä suorana sänggyn alle...tyttö vietiin sairaalaan, hänellä sydän pysähtyi mutta kaikkien onneksi lapsi raukka heräsi koomasta... Lare lopetettiin enkä enään ikinä halua nähdä seefferiä! :,(

26

2796

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • NIINPÄ NII

      Ja sillälailla.

    • vielä kummempi heebo

      Et oo kuule ajatellu osallistua johonki teinien kirjoituskilpailuun? Oli sen verran sydäntä riipivää tekstiä, että tuosta kun kyhäät täysimittasen novellin ja lähetät johonki esim SinäMinä:n kirjotuskisaan, niin vähintään kakkossija on taattu!!!!

    • Voih Voih

      hih hih, elämää tähän palstaan,

      jatka samaan malliin!

    • siittäkin jo pari vuotta ainakin aikaa kun kaverini 5vuotias lapsi hyökkäsi 7vuotiaan sakuni kimppuun. Lapsi ryntäsi teon jälkeen sängyn alle eikä ole tullut sieltä pois vieläkään. Koirani käy edelleen psykiatrilla tämän traaagisen tilanteen takia ..*snif*

      • Hupsis

        .. =)


    • kaikki sulla

      ihan hyvin? kirjoituksestasi päätellen olet aika nuori joten jotain voi olla vielä tehtävissä.Ota äkkiä yhteys ammatti auttajaan, sinulla on selvästi pahasti pielessä korvienvälissä.

    • nyyyyh

      kamalaa nyyh itken täällä itteni kuivaksi!! ihan tosi sinussa on jotain novellin kirjoittajan vikaa...

    • nuppi

      Eipä ihme, että näin kävi.Miksi tytön annettiin koskea koiran puruluihin? Epäoikeudenmukaista koiraa kohtaan. Hyvä, että pysyt kaukana!

      • ok...

        Samaa mieltä kanssasi!!! Mitäs olivat päästäneet penikan leikkimään koiran luilla!!!! Ärsyyntyyhän pieni fifikin jos siltä otetaan "ruoka" nenän edestä pois... Varsinkin jos ottaja on LAPSI!!!! Sääliksi käy koiraa, mutta omistajaa EI!!!!


      • ja niiden omistajat
        ok... kirjoitti:

        Samaa mieltä kanssasi!!! Mitäs olivat päästäneet penikan leikkimään koiran luilla!!!! Ärsyyntyyhän pieni fifikin jos siltä otetaan "ruoka" nenän edestä pois... Varsinkin jos ottaja on LAPSI!!!! Sääliksi käy koiraa, mutta omistajaa EI!!!!

        Mun kaveri tuli joskus kakaransa kanssa mun luo kylään. Sen kakara hyppi pitkin sohvia ja juoksi joka paikkaan koskien likaisilla käsillään pikkuleipiin ja pulliin. Kakaran äiti vähän nolostui, kun kaadoin koko "pullavadin" sisällön roskikseen ja sanoin, ettei ne ole ton rääpimisen jälkeen enää syömäkelpoisia.

        Sitten se kakara hyppäsi mun kahdeksanvuotiaan narttusaksanpaimenkoirani päälle. Otin kakaraa korvasta kiinni. Heitin sen äitineen ulos, ja sanoin, ettei tarvitse tulla enää. Äiti pyyteli punaisena anteeksi, mutta mä sanoin, että en ole hankkinut lapsia, koska en pidä niistä. Ne haisevat, sotkevat ja käyttäytyvät huonosti. Ei auttanut äidin selitykset. Mun ja koirieni kotiin ei tarvitse tulla, jos ei osaa käyttäytyä.


      • Neljän äiti
        ja niiden omistajat kirjoitti:

        Mun kaveri tuli joskus kakaransa kanssa mun luo kylään. Sen kakara hyppi pitkin sohvia ja juoksi joka paikkaan koskien likaisilla käsillään pikkuleipiin ja pulliin. Kakaran äiti vähän nolostui, kun kaadoin koko "pullavadin" sisällön roskikseen ja sanoin, ettei ne ole ton rääpimisen jälkeen enää syömäkelpoisia.

        Sitten se kakara hyppäsi mun kahdeksanvuotiaan narttusaksanpaimenkoirani päälle. Otin kakaraa korvasta kiinni. Heitin sen äitineen ulos, ja sanoin, ettei tarvitse tulla enää. Äiti pyyteli punaisena anteeksi, mutta mä sanoin, että en ole hankkinut lapsia, koska en pidä niistä. Ne haisevat, sotkevat ja käyttäytyvät huonosti. Ei auttanut äidin selitykset. Mun ja koirieni kotiin ei tarvitse tulla, jos ei osaa käyttäytyä.

        Minä en ole hankkinut koiria, koska ne haisevat, sotkevat ja käyttäytyvät huonosti. Purevat pieniä lapsia.
        En tee tuttavuutta koiranomistajien kanssa, enkä keittele niille pullakahveja juuri siltä varalta että koira kuolaa ne pullat ja samainen rakki loikkaa lapseni niskaan.


      • m-li
        Neljän äiti kirjoitti:

        Minä en ole hankkinut koiria, koska ne haisevat, sotkevat ja käyttäytyvät huonosti. Purevat pieniä lapsia.
        En tee tuttavuutta koiranomistajien kanssa, enkä keittele niille pullakahveja juuri siltä varalta että koira kuolaa ne pullat ja samainen rakki loikkaa lapseni niskaan.

        On molempia meidän talossa. Molemmat sotkevat ja tietyn ikäisenä / tietyssä tilanteessa mahdollisesti kuolaavat. Molempien jälkiä pitää siivota ja molemmat oppivat kyllä tavoille, kun niille jaksaa vain kertoa, mitä saa tehdä ja mitä ei.

        Omat lapset on kylläkin jo aikuisia, mutta koen onnistuneeni kasvatustyössä varsin hyvin. Enemmän inhoan huonokäytöksisiä lapsia kuin huonokäytöksisiä koiria. Jälkimmäiset ovat kuitenkin eläimiä, joilla järjen juoksu ei ole aivan samaa luokkaa kuin ihmisellä. Kyllä nykyäänkin löytyy vielä paljon ihmisiä, jotka osaavat kasvattaa koirien lisäksi myös lapsia. Mutta sama ongelma pätee molempien kasvatuksessa monessa kohdin tänä päivänä: pelkkää kivakivakivaa ja namia poskeen, mitään ei vaadita, mitään ei tarvi tehdä. Kaikkea saa tehdä mitä haluaa ja kaiken mitä haluaa saa ilmaiseksi. Ongelmiahan siitä tulee. Niin eläinten kuin ihmistenkin kanssa.


      • +++
        Neljän äiti kirjoitti:

        Minä en ole hankkinut koiria, koska ne haisevat, sotkevat ja käyttäytyvät huonosti. Purevat pieniä lapsia.
        En tee tuttavuutta koiranomistajien kanssa, enkä keittele niille pullakahveja juuri siltä varalta että koira kuolaa ne pullat ja samainen rakki loikkaa lapseni niskaan.

        neljän äiti, joka et halua olla koiraihmistenkanssa missään tekemisissä, niin miksi ihmeessä edes tulet koirapalstalle...???


      • Kiitos...
        Neljän äiti kirjoitti:

        Minä en ole hankkinut koiria, koska ne haisevat, sotkevat ja käyttäytyvät huonosti. Purevat pieniä lapsia.
        En tee tuttavuutta koiranomistajien kanssa, enkä keittele niille pullakahveja juuri siltä varalta että koira kuolaa ne pullat ja samainen rakki loikkaa lapseni niskaan.

        Kiitos, että pelastat meidät lapsiltasi!!!!


      • olla
        Neljän äiti kirjoitti:

        Minä en ole hankkinut koiria, koska ne haisevat, sotkevat ja käyttäytyvät huonosti. Purevat pieniä lapsia.
        En tee tuttavuutta koiranomistajien kanssa, enkä keittele niille pullakahveja juuri siltä varalta että koira kuolaa ne pullat ja samainen rakki loikkaa lapseni niskaan.

        joku linnassa istuja kun ei sit muutakaan kirjoittelu paikkaa löytyny ku tää...otan osaa...


      • vitsi
        olla kirjoitti:

        joku linnassa istuja kun ei sit muutakaan kirjoittelu paikkaa löytyny ku tää...otan osaa...

        Linnassa istuja?
        Sorry, ihan vieras ihmistyyppi.


      • ja niiden omistajat
        Neljän äiti kirjoitti:

        Minä en ole hankkinut koiria, koska ne haisevat, sotkevat ja käyttäytyvät huonosti. Purevat pieniä lapsia.
        En tee tuttavuutta koiranomistajien kanssa, enkä keittele niille pullakahveja juuri siltä varalta että koira kuolaa ne pullat ja samainen rakki loikkaa lapseni niskaan.

        Mun kullannuppukoirat eivät ota mitään pöydältä ilman luaa. Saksanpaimenkoira ei kuolaa eikä haise. Jos koira haisee, sillä on huono omistaja. Koira kun ei itse osaa käydä suihkussa. Ihmispentujen pitäisi tietyssä iässä oppia käymään itse pesulla.

        Minun koirani käyttäytyvät kauniisti, eikä niille tarvitse koskaan korottaa ääntä. Kun vertaan niitä joihinkin kakaroihin, ei uskoisi, että ihmislapsella on isommat aivot ja pitäisi olla enemmän älyä. Niin tyhmiä joidenkin kakarat ovat.

        Hyvin kasvatetut lapset ovat meille tervetulleita, mutta kakarat, jotka kohtelevat koiria huonosti, saavat lähteä vanhempineen heti. Koirat ovat meillä kotonaan, ja koti on niille oikeudenmukainen ja turvallinen paikka. Minun tehtäväni laumanjohtajana on huolehtia muiden turvallisuudesta. Millainen johtaja olisin, jos antaisin hullujen huonosti kasvatettujen kakaroiden kiusata koiriani.

        Jos koirani joutuisivat taistelemaan itse omista tavaroistaan ja purisivat siksi jotain lasta, menisin kokovartalopeilin eteen ja katselisin syyllistä kunnolla. Jos koira puree lasta, omistaja on hoitanut hommansa huonosti. Tuollaisen ihmisen ei pidäkään enää koskaan ottaa koiraa. Ihan oikein, että itsekin ymmärsit olla enää koskaan ottamatta saksanpaimenkoiraa. Sen verran kädetön ja tyhmä ihminen olet.


      • V****U
        ja niiden omistajat kirjoitti:

        Mun kaveri tuli joskus kakaransa kanssa mun luo kylään. Sen kakara hyppi pitkin sohvia ja juoksi joka paikkaan koskien likaisilla käsillään pikkuleipiin ja pulliin. Kakaran äiti vähän nolostui, kun kaadoin koko "pullavadin" sisällön roskikseen ja sanoin, ettei ne ole ton rääpimisen jälkeen enää syömäkelpoisia.

        Sitten se kakara hyppäsi mun kahdeksanvuotiaan narttusaksanpaimenkoirani päälle. Otin kakaraa korvasta kiinni. Heitin sen äitineen ulos, ja sanoin, ettei tarvitse tulla enää. Äiti pyyteli punaisena anteeksi, mutta mä sanoin, että en ole hankkinut lapsia, koska en pidä niistä. Ne haisevat, sotkevat ja käyttäytyvät huonosti. Ei auttanut äidin selitykset. Mun ja koirieni kotiin ei tarvitse tulla, jos ei osaa käyttäytyä.

        Ei voi muuta sanoa.....................


    • MInun mielestä

      Koiran ei sais olla niin agressiivinen vaikka lapsi nyt koskiski niihin puruluihin...

      • mystistä

        Koira toimii koiran tavalla. Jos koiran mielestä muutenkin "omituisesti" käyttäytyvä pieni ihminen (koirat ja lapset harvoin osaavat lukea toistensa käyttäytymistä, siitä sana omituinen) tulee ja ottaa koiran omaisuutta, se puolustaa omaansa. Jos koira menee ja ottaa pienen lapsen lelun, varmaankin lapsi alkaa huutaa ja jos on vähänkään isompi, yrittää ottaa koiralta omaisuutensa pois. Todennäköisesti lapselle käy kummassakin tapauksessa huonommin, koiralla on isommat hampaat. Kyse ei ole koiran agressiivisuudesta, vaan siitä, että koiran omistajan ja lapsen huoltajan tehtävä on huolehtia, ettei tällaisia tilanteita pääse syntymään! Diibadaaba-aloituksesta huolimatta voi tästäkin keskustelusta olla jotain hyötyä! Hienoa kOmpa, haastat vielä ton aloittajan tarinankertojan lahjoillas, kyllä sitä on ainesta sinussakin=D


      • niiden omistajat
        mystistä kirjoitti:

        Koira toimii koiran tavalla. Jos koiran mielestä muutenkin "omituisesti" käyttäytyvä pieni ihminen (koirat ja lapset harvoin osaavat lukea toistensa käyttäytymistä, siitä sana omituinen) tulee ja ottaa koiran omaisuutta, se puolustaa omaansa. Jos koira menee ja ottaa pienen lapsen lelun, varmaankin lapsi alkaa huutaa ja jos on vähänkään isompi, yrittää ottaa koiralta omaisuutensa pois. Todennäköisesti lapselle käy kummassakin tapauksessa huonommin, koiralla on isommat hampaat. Kyse ei ole koiran agressiivisuudesta, vaan siitä, että koiran omistajan ja lapsen huoltajan tehtävä on huolehtia, ettei tällaisia tilanteita pääse syntymään! Diibadaaba-aloituksesta huolimatta voi tästäkin keskustelusta olla jotain hyötyä! Hienoa kOmpa, haastat vielä ton aloittajan tarinankertojan lahjoillas, kyllä sitä on ainesta sinussakin=D

        Juuri näin. Jos lapsen vanhemmat huolimattomuuttaan jättävät lapsen oman onnensa nojaan, turha on eläintä syyttää. Katsoisivat kokovartalopeiliin. Kukaan ei oikeasti voi olla noin tyhmä, että jättäisi lapsen ja koiran vartioimatta keskenään, varsinkaan jos koiralla on luita. Eli tämän on pakko olla provo. Hauskan jutun tästä silti sai aikaiseksi.


    • Joku

      Sää kirjoitat sakusta, mutta pari viikkoo takaperin karkeakarvainen saksanseisoja hyökkäsi parivuotiaan lapsen kimppuunja puri pahat jäljet lapsen kasvoihin, joo että sakut ne muka vaan käy ihmisten kimppuun että sillee.

      • ja missä

        oli iltalehdistö ja kauheet otsikot? Missä? No sakujen omistajia kyyläämässä. Niil o varmaa ihan saku-linja, joho voi soittaa saksanpaimenkoirien hyökkäyksistä.


    • Collieperhe

      Tulinpa ekaa kertaa tännekin vilasemaan.. Nyt täytyy tähän sanoa se, mitä olen hokenut 100 kertaa aiemmin.. MINKÄÄN ikäisen lapsen paikka ei ole koiran kanssa kahdestaan, vaikka koira olisi kuinka kiltti. Lapselle pitää opettaa aakkoset koirista, koska lapsi ymmärtää puhetta. Koiraa ei revitä, lähmitä, lääpitä, vedetä hännästä EIKÄ kosketa vieraisiin koiriin kysymättä lupaa ensin. Ja koiraa rapsutetaan leuan alta tai rinnasta. Ei peitetä näkökenttään taputtelemalla pään päälle ja ihmetellä, kun puolustautuu. Ja etenkään koiran leluihin/ruokiin ei kosketa. Tästä kasvatuksesta tulee huolehtia lasten vanhempien.
      Fakta on, että koira on eläin. Ja vaikka niille mitä opettaisi, niin ne toimivat vaistojensa varassa. Olen opettanut aina omat koirani niin, että ruoat ja luut ja muut saa ottaa suusta aivan koska halua. Minä johdan. Silti en sulje pois edes sitä 0,0001% mahdollisuutta aivokasvaimesta tai muista äkillisistä kivuista, jotka voivat johtaa aggressiivisuuteen. Siksi kehoitan vieraiden lasten pysymään kaukana. Tutut lapset saavat kyllä koskea valvontani alla, mutta eivät koskaan juosta ja kirkua tai koskea leluihin koirien läsnäollessa.

      Joo, kyllä ne sakemmanit on hulluja ;) ylipäänsä syytä lopettaa joka ikinen rotu, joka sattuu eläimenä käyttäytymään eläimen lailla. Kyllähän se näkyy piikkeinä lopetustilastoissa aina, kun joku tietämätön vanhempi ei taas opettanut lastaan ja soitti iltalehteen ;( Sääli koirien kannalta.

      • Joku

        Niin ei kylläkään ollut minun lapseni jo purtiin itelläni on sakutyttö ja omat lapseni jo toisilla kymmenillä mutta heidätkin on opetettu käyttäytymään oikein vieraiden koirien kanssa.


      • näihän se on....
        Joku kirjoitti:

        Niin ei kylläkään ollut minun lapseni jo purtiin itelläni on sakutyttö ja omat lapseni jo toisilla kymmenillä mutta heidätkin on opetettu käyttäytymään oikein vieraiden koirien kanssa.

        jokaisella on omat mielipiteensä.itselläni on kaksi ihanaa koiraa sekä kolmas tulossa jossain vaiheessa.jos koira puolustautuu se ei ole koiran vika,eikä todellakaan pelkästään sakemannit käy kiini,on karhukoiriakin ja luin kerran että jopa kultainennoutaja oli hyökännyt,jonka pitäisi olla ihmisten paras ystävä.tunnen monia joilla on sakemanneja sekä lapsia,lapset sekä sakut tietävät rajansa.itselläni koirat käyttäytyvät hyvin lapsia sekä aikuisia kohtaan,ikinä ei tietenkään päineen jätetä.jokainen eläin puolustautuu,kissat esim..hyökkää kynsin kiinni jopa silmille jos tuntevat olonsa uhatuiksi.ei silti ruveta täälä haukkumaan lapsia eikä koiria,kaikki ovat vijattomia,silti kunnon kasvatuksella niistä tulee viksuja=)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      179
      4009
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      115
      2606
    3. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      324
      2214
    4. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      130
      2175
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      49
      1879
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1495
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      107
      1361
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      30
      1332
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1170
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      105
      1051
    Aihe