onko totta? kuulin jostain!! VÄHÄ SIISTIÄ JOS TULEE VIELÄ 1 KIRJA! ELI HARRY JÄÄ HENKIIN! Mitähän siinä tapahtuu? Lähetettäkää lista nimiehdotuksista tälle palstalle. Kiitos :)
J.K. Rowling: vielä 8. kirja!
10
856
Vastaukset
- fyjfuyky
OIKEESTI?? ETHÄN HUIJAA? OON IKIONNELLINEN
J.K. Rowling on kertonut, että hän mahdollisesti kirjoittaa kirjan, mutta se ei ole jatkoa sarjalle. Kirja on esim. taikamaailman tietosanakirja taikka jokin oppikirja.
J.K. Rowling on vahvistanut, että ei kirjoita enää jatkoa sarjalle. 7. kirja on viimeinen.- dfdffddf
Haist home älä levittele valheita, älä puhu pskaa.
- äläkimpaannhu
dfdffddf kirjoitti:
Haist home älä levittele valheita, älä puhu pskaa.
onko järkeä kimpaantua noin pienestä asiasta? tämän keskustelun aloittaja oli selvästi kuullut jostakin epäluotettavasta tietolähteestä huhun jonka mukaan jk olisi vielä kirjoittamassa kahdeksatta kirjaa. keskustelun aloittaja selväsi ilostui asiasta ja toimi miten kaikki ööh. "ei luotettavilta tietolähteiltä keräävät tietonsa" fanit. hän ei selväsi huomannut valhetta/paskaa jolloin SINÄ dfdffddf kimpaannuit kuin joku 3 vuotias! AJATTELE ENNEN KUIN KIRJOITAT JA LUE RIVIEN VÄLISTÄ
- sddssdd
äläkimpaannhu kirjoitti:
onko järkeä kimpaantua noin pienestä asiasta? tämän keskustelun aloittaja oli selvästi kuullut jostakin epäluotettavasta tietolähteestä huhun jonka mukaan jk olisi vielä kirjoittamassa kahdeksatta kirjaa. keskustelun aloittaja selväsi ilostui asiasta ja toimi miten kaikki ööh. "ei luotettavilta tietolähteiltä keräävät tietonsa" fanit. hän ei selväsi huomannut valhetta/paskaa jolloin SINÄ dfdffddf kimpaannuit kuin joku 3 vuotias! AJATTELE ENNEN KUIN KIRJOITAT JA LUE RIVIEN VÄLISTÄ
Luuletko tosiaan että kimpaannuin oikeasti? Hah en tosiaankaan... Ihan pilailumielessä vain lähetin:D
- se haist home tyyppi:D
sddssdd kirjoitti:
Luuletko tosiaan että kimpaannuin oikeasti? Hah en tosiaankaan... Ihan pilailumielessä vain lähetin:D
Ja turha pienestä sekopäisestä huumorista on suuttua:D
- on noussut kuolleista
tietokirja, kultaseni, tietokirja
- sdfg
kultaseni?
- ifuseöfu
sdfg kirjoitti:
kultaseni?
Eikö sulle oo annettu koskaan nimee taikka kirjoitustaitoa??
- tuohon liittyvää tänään
Mikä juttu se sitten oli, kun lehdessä sanottiin, että jossakin haastettulassa Rowlingilta oli kysytty, että aikooko hän kirjoittaa vielä lisää Pottereita. Ja Rowling oli vastannut, että "älä koskaan sano ei koskaan." ??????????????
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä752196- 1331442
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1341434- 1451123
- 105977
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten366902Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82764Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55714Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67674Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673