messenger

baby babe

mulla on joskus ollu messenger..mut sillon ei juuri muilla sitä ollu..ja muutamien kans oon yhteydessä skypen kans.mut nyt on melkeen kaikilla mese ja kun yritän ladata sitä niin se antaa sen mun vanhan nimen ja tilin, mutta en halua sitä vaan haluan ihan uuden tilin..
mitä teen? kun aina ladatessa se tarjoaa ja aukaisee vain sen vanhan tilin..
argh!

18

1654

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Siinä mesen pääikkunassa on: "Tilaa Windows Live tunnus" Tee siellä uusi tili ja sitten pääikkunan pudostusvalikosta valitset "Kirjaudu sisään toisella tunnuksella"

      • pähkäilä

        Mutta jos oma sähköposti ei ole muuttunut se herjaa tällä sähköpostiosoiteella olevan jo Windows live id. Eli se tehdään näin ilmoitat ettet muista id salasanaa saat sähköpostiisi linkin salasanan vaihdosta. Näin tein itse 15 minuuttia sitten sain uuden salasanan nimimerkin. Asetuksista saa muutettuu nimen jonka haluat näkyvän muille käyttäjille.


      • pähkäilä kirjoitti:

        Mutta jos oma sähköposti ei ole muuttunut se herjaa tällä sähköpostiosoiteella olevan jo Windows live id. Eli se tehdään näin ilmoitat ettet muista id salasanaa saat sähköpostiisi linkin salasanan vaihdosta. Näin tein itse 15 minuuttia sitten sain uuden salasanan nimimerkin. Asetuksista saa muutettuu nimen jonka haluat näkyvän muille käyttäjille.

        hmmmmmm.itsellä noin monta tiliä ja pudostusvalikosta ihan yksinkertaisesti valitaan käytettävä tili..eipä herjaa mistään. Ei kannata tehdä asioita itselleen liian vaikeiksi.


      • pihalla..
        pähkäilä kirjoitti:

        Mutta jos oma sähköposti ei ole muuttunut se herjaa tällä sähköpostiosoiteella olevan jo Windows live id. Eli se tehdään näin ilmoitat ettet muista id salasanaa saat sähköpostiisi linkin salasanan vaihdosta. Näin tein itse 15 minuuttia sitten sain uuden salasanan nimimerkin. Asetuksista saa muutettuu nimen jonka haluat näkyvän muille käyttäjille.

        että osaat mennä sotkeen selvät asiat! Ei kellään mitään salasanoja hukassa ole. olisit hiljaa,se olis kaikille hyödyksi.LUE LUE LUE ja vielä kerran LUE ensin kysymys ennenkuin vastaat,kristus sentään.tuntuu olevan vaan pakonomainen tarve kommentoida vaikkei mistään mitään tiedä.


      • pähkäilä
        pihalla.. kirjoitti:

        että osaat mennä sotkeen selvät asiat! Ei kellään mitään salasanoja hukassa ole. olisit hiljaa,se olis kaikille hyödyksi.LUE LUE LUE ja vielä kerran LUE ensin kysymys ennenkuin vastaat,kristus sentään.tuntuu olevan vaan pakonomainen tarve kommentoida vaikkei mistään mitään tiedä.

        en voi mitään sille että synnyin näin helevetin tyhmäksi.syyttäkää vaan.koitan ottaa iltalääkkeeni edes pari kertaa viikossa.ei ne kyllä mitään auta sanoo naapuritkin.koittakaa jaksaa minua ja pyydän anteeksi mutta varmaan jatkan tätä kunnes ne oikeat lääkkeet löytyy


      • pihalla..
        pihalla.. kirjoitti:

        että osaat mennä sotkeen selvät asiat! Ei kellään mitään salasanoja hukassa ole. olisit hiljaa,se olis kaikille hyödyksi.LUE LUE LUE ja vielä kerran LUE ensin kysymys ennenkuin vastaat,kristus sentään.tuntuu olevan vaan pakonomainen tarve kommentoida vaikkei mistään mitään tiedä.

        On lääkeet ja huumeet ottamatta.


      • pähkäilä
        pähkäilä kirjoitti:

        en voi mitään sille että synnyin näin helevetin tyhmäksi.syyttäkää vaan.koitan ottaa iltalääkkeeni edes pari kertaa viikossa.ei ne kyllä mitään auta sanoo naapuritkin.koittakaa jaksaa minua ja pyydän anteeksi mutta varmaan jatkan tätä kunnes ne oikeat lääkkeet löytyy

        Nimimerkillä. Siis sulla lääkeet ottamatta mulla ei.


      • baby babe
        Suvisusanna1 kirjoitti:

        hmmmmmm.itsellä noin monta tiliä ja pudostusvalikosta ihan yksinkertaisesti valitaan käytettävä tili..eipä herjaa mistään. Ei kannata tehdä asioita itselleen liian vaikeiksi.

        Miten se menikään. En saa luotuu uutta tiliä omasta mesengeristä. Olenko, minä tyhmä vai sinä.


      • baby babe

        Mun mesestä ei löydy. Voisitkos linkittää.


      • pähkäilä
        Suvisusanna1 kirjoitti:

        hmmmmmm.itsellä noin monta tiliä ja pudostusvalikosta ihan yksinkertaisesti valitaan käytettävä tili..eipä herjaa mistään. Ei kannata tehdä asioita itselleen liian vaikeiksi.

        sähköpostiosoiteessani olevan jo id tunnus vaihtoehtoja ei antannut vaikka yritin luoda uutta tiliä. Näin meni aamulla.



      • baby babe

      • valtteri...
        baby babe kirjoitti:

        Mun mesestä ei löydy. Voisitkos linkittää.

        asenna tuo Windows Live Messenger, niin rupeaa noi Suvisusannan neuvot tepsimään.

        http://get.live.com/messenger/overview


      • baby babe
        valtteri... kirjoitti:

        asenna tuo Windows Live Messenger, niin rupeaa noi Suvisusannan neuvot tepsimään.

        http://get.live.com/messenger/overview

        Avasin kaikkiin mesen. Milläs saan pois tulin katumapäälle. Minkä poistan ja minkä pidän ja miten poisto tapahtuu.


      • puhkeila
        baby babe kirjoitti:

        Avasin kaikkiin mesen. Milläs saan pois tulin katumapäälle. Minkä poistan ja minkä pidän ja miten poisto tapahtuu.

        amislaiset pois kiusaamasta normaaleja ihmisiä, hushus!!


      • puhkeila kirjoitti:

        amislaiset pois kiusaamasta normaaleja ihmisiä, hushus!!

        meni tämäkin keskustelu päin seiniä taas..on tää kumma paikka mutta sinä sait taas hymyn huulille, reps :)) En tosiaan tajua tätä touhua mutta kun ei ala stressaamaan niin hyvin menee :)))))


    • joo, eli sun pitäs saada Toosan mesestä se kirjautumisnimes pois?

      Tee näin: Oletan että XP

      >Avaa Käynnistä-valikko

      >Suorita-kenttä auki ja kirjoita siihen: control userpasswords2

      >Ok

      >Lisäasetukset

      >Salasanojen hallinta, poista tietosi

      >Sulje

      >Ok.

      • Julppu34756347367

        Ei helkkari.. Eihä kukaa nyt käytä eded windowsia, saatikka jotain emssengeriä? Eikö ihmiset ymmärrä mikä on Macin ja Linuxin lysti? ^^


    Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      377
      1441
    2. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      104
      1253
    3. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      114
      1187
    4. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      158
      1072
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      40
      940
    6. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      886
    7. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      796
    8. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      790
    9. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      85
      767
    10. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      166
      662
    Aihe