mulla on joskus ollu messenger..mut sillon ei juuri muilla sitä ollu..ja muutamien kans oon yhteydessä skypen kans.mut nyt on melkeen kaikilla mese ja kun yritän ladata sitä niin se antaa sen mun vanhan nimen ja tilin, mutta en halua sitä vaan haluan ihan uuden tilin..
mitä teen? kun aina ladatessa se tarjoaa ja aukaisee vain sen vanhan tilin..
argh!
messenger
18
1672
Vastaukset
Siinä mesen pääikkunassa on: "Tilaa Windows Live tunnus" Tee siellä uusi tili ja sitten pääikkunan pudostusvalikosta valitset "Kirjaudu sisään toisella tunnuksella"
- pähkäilä
Mutta jos oma sähköposti ei ole muuttunut se herjaa tällä sähköpostiosoiteella olevan jo Windows live id. Eli se tehdään näin ilmoitat ettet muista id salasanaa saat sähköpostiisi linkin salasanan vaihdosta. Näin tein itse 15 minuuttia sitten sain uuden salasanan nimimerkin. Asetuksista saa muutettuu nimen jonka haluat näkyvän muille käyttäjille.
pähkäilä kirjoitti:
Mutta jos oma sähköposti ei ole muuttunut se herjaa tällä sähköpostiosoiteella olevan jo Windows live id. Eli se tehdään näin ilmoitat ettet muista id salasanaa saat sähköpostiisi linkin salasanan vaihdosta. Näin tein itse 15 minuuttia sitten sain uuden salasanan nimimerkin. Asetuksista saa muutettuu nimen jonka haluat näkyvän muille käyttäjille.
hmmmmmm.itsellä noin monta tiliä ja pudostusvalikosta ihan yksinkertaisesti valitaan käytettävä tili..eipä herjaa mistään. Ei kannata tehdä asioita itselleen liian vaikeiksi.
- pihalla..
pähkäilä kirjoitti:
että osaat mennä sotkeen selvät asiat! Ei kellään mitään salasanoja hukassa ole. olisit hiljaa,se olis kaikille hyödyksi.LUE LUE LUE ja vielä kerran LUE ensin kysymys ennenkuin vastaat,kristus sentään.tuntuu olevan vaan pakonomainen tarve kommentoida vaikkei mistään mitään tiedä.
- pähkäilä
pihalla.. kirjoitti:
että osaat mennä sotkeen selvät asiat! Ei kellään mitään salasanoja hukassa ole. olisit hiljaa,se olis kaikille hyödyksi.LUE LUE LUE ja vielä kerran LUE ensin kysymys ennenkuin vastaat,kristus sentään.tuntuu olevan vaan pakonomainen tarve kommentoida vaikkei mistään mitään tiedä.
en voi mitään sille että synnyin näin helevetin tyhmäksi.syyttäkää vaan.koitan ottaa iltalääkkeeni edes pari kertaa viikossa.ei ne kyllä mitään auta sanoo naapuritkin.koittakaa jaksaa minua ja pyydän anteeksi mutta varmaan jatkan tätä kunnes ne oikeat lääkkeet löytyy
- pihalla..
pihalla.. kirjoitti:
On lääkeet ja huumeet ottamatta.
- pähkäilä
pähkäilä kirjoitti:
en voi mitään sille että synnyin näin helevetin tyhmäksi.syyttäkää vaan.koitan ottaa iltalääkkeeni edes pari kertaa viikossa.ei ne kyllä mitään auta sanoo naapuritkin.koittakaa jaksaa minua ja pyydän anteeksi mutta varmaan jatkan tätä kunnes ne oikeat lääkkeet löytyy
Nimimerkillä. Siis sulla lääkeet ottamatta mulla ei.
- baby babe
Suvisusanna1 kirjoitti:
hmmmmmm.itsellä noin monta tiliä ja pudostusvalikosta ihan yksinkertaisesti valitaan käytettävä tili..eipä herjaa mistään. Ei kannata tehdä asioita itselleen liian vaikeiksi.
Miten se menikään. En saa luotuu uutta tiliä omasta mesengeristä. Olenko, minä tyhmä vai sinä.
- baby babe
Mun mesestä ei löydy. Voisitkos linkittää.
- pähkäilä
Suvisusanna1 kirjoitti:
sähköpostiosoiteessani olevan jo id tunnus vaihtoehtoja ei antannut vaikka yritin luoda uutta tiliä. Näin meni aamulla.
baby babe kirjoitti:
Miten se menikään. En saa luotuu uutta tiliä omasta mesengeristä. Olenko, minä tyhmä vai sinä.
http://www.512megas.com/wp-content/uploads/2006/05/windows_live_messenger.jpg Tuossa lukee alhaalla,get a new account, suomeksi luo uusi tili. Vähän riippuen mesesi versiosta se voi olla myös vähän eri sanoilla. Etusivulta kuitenkin.
- baby babe
Suvisusanna1 kirjoitti:
http://www.512megas.com/wp-content/uploads/2006/05/windows_live_messenger.jpg Tuossa lukee alhaalla,get a new account, suomeksi luo uusi tili. Vähän riippuen mesesi versiosta se voi olla myös vähän eri sanoilla. Etusivulta kuitenkin.
Miten saan luotuu tuosta kuvasta uuden tilin. Pyysin
linkkiä en valokuvaa. - valtteri...
baby babe kirjoitti:
Mun mesestä ei löydy. Voisitkos linkittää.
asenna tuo Windows Live Messenger, niin rupeaa noi Suvisusannan neuvot tepsimään.
http://get.live.com/messenger/overview - baby babe
valtteri... kirjoitti:
asenna tuo Windows Live Messenger, niin rupeaa noi Suvisusannan neuvot tepsimään.
http://get.live.com/messenger/overviewAvasin kaikkiin mesen. Milläs saan pois tulin katumapäälle. Minkä poistan ja minkä pidän ja miten poisto tapahtuu.
- puhkeila
baby babe kirjoitti:
Avasin kaikkiin mesen. Milläs saan pois tulin katumapäälle. Minkä poistan ja minkä pidän ja miten poisto tapahtuu.
amislaiset pois kiusaamasta normaaleja ihmisiä, hushus!!
puhkeila kirjoitti:
amislaiset pois kiusaamasta normaaleja ihmisiä, hushus!!
meni tämäkin keskustelu päin seiniä taas..on tää kumma paikka mutta sinä sait taas hymyn huulille, reps :)) En tosiaan tajua tätä touhua mutta kun ei ala stressaamaan niin hyvin menee :)))))
joo, eli sun pitäs saada Toosan mesestä se kirjautumisnimes pois?
Tee näin: Oletan että XP
>Avaa Käynnistä-valikko
>Suorita-kenttä auki ja kirjoita siihen: control userpasswords2
>Ok
>Lisäasetukset
>Salasanojen hallinta, poista tietosi
>Sulje
>Ok.- Julppu34756347367
Ei helkkari.. Eihä kukaa nyt käytä eded windowsia, saatikka jotain emssengeriä? Eikö ihmiset ymmärrä mikä on Macin ja Linuxin lysti? ^^
Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .513021Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472861Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242649Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3441721- 711084
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101061Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.193927- 44799
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101792Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26780