onko kukaan saanu sony ericsson k610i:tä toimimaan modeemina, eli tietokoneseen kytkettynä pääsee koneen kans nettiin? mulla liittymänä tele finland ja asetuksia olen tilannut jos jonkinlaisia mutta vittu ei.......niin ja kun kytken puhelimen läppäriin ja valitsen puhelintilan niin sony ericsson pc suite ilmoittaa ettei laitetta ole kytketty, eikä löydä vaikka mitä yrittää. tiedonsiirto tilassa kyllä löytää puhelimen.
sony ericsson k610i modeemina
ei ymmärrä
1
668
Vastaukset
Oletko kokeillut siitä pc suiten avautuvasta ikkunasta "yhdistäminen" -toimintoa? Se neuvoo sitten eteenpäin jos koneesi ei löydä puhelinta kun valitset puhelintilan. Siellä on ohje jossa neuvotaan ajureiden päivitys jos se tarvii tehdä. Kannattaa myös puhelimen ohjelmisto päivittää. Itsellä onnistui tuo mutta olihan siinä aika vääntäminen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663362Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433157Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1202610- 432538
- 311953
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271850- 481636
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä851465- 391320
- 821179