miks!!!

miks!!!

Kenen mielestä nintendogs on kivempi kun oikee koira? kaikki ostaa sen pelin vaikka niillä on jo oikee koira mut Miks??? kaikki haluu enemmän jotain pelii kun oikeeta KOIRAA!!!
Mä en oo ikinä halunnu nintendogsia enkä vieläkään haluis mitään tyhmää koira pelii vaikka mulla ei oo vielä koiraa.Mä saan sen kohta,me mennään katto meijän koiraa torstaina tai perjantaina!!!!!
vastatkaa jos te tiiätte miks!!!

6

731

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • on vaikka kuinka paljon oikeaan koiraan verrattuna. Vaikka kyllä miinuksiakin löytyy yhtä monta.

Pelissä koira ei vaadi hirveästi omistajan aikaa, allergisuus ei haittaa, ei kulu paljoa rahaa, ei paljoa haittaa vaikka koirasta ei pitäisikään. Pelissä ei ole painavaa vastuuta koirasta.

En minäkään kunnolla ymmärrä miksi Nintendogs hankitaan oikean koiran "rinnalle", mutta koirarakkaus on koirarakkautta.

• miks!!!

onks sulla nintendogs???

• miks!!! kirjoitti:

onks sulla nintendogs???

peli löytyy mutta ei koiraa.

• aassa

Itse en omista nintendo dogsia mutta omistan koiran.

Jos ei jaksa huolehtia omasta koirasta nii omapa on vika mutta jos sinulla on molemmat koira ei tarvitse huomiota 24/7 eli ehdit pelata nintendodogsia ihan hyvin.

• Newforestin poni

Oletkos koskaan itse pelannut Nintendogsia?

• Mörqö

Oletko koskaan miettinyt että jotkut voivoat olla allergisia? Siksi he voivat pitää huolta omista lemmikeistä juuri tällaisissa ''Eläinsimulaattoreissa''
      Mietippä sitä!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - Patteriauto syttyi parkkihallissa Tampereella - 50 autoa LUNASTUKSEEN!

"Palon aikaan parkkihallissa oli 90 autoa, joista noin 50 tuhoutui palossa korjauskelvottomiksi. Lisäksi palo vaurioitti
      Maailman menoa
      289
      46029
    2. Kristillisistä Siionisteista asiallista tietoa Hesarissa.

KD ja Persut ovat kaiken takana avoimesti!
      Maailman menoa
      53
      11504
    3. Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %

Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy
      Maailman menoa
      242
      11090
    4. Sanna Marin saa ylistystä Hillary Clintonilta

Jos joku ei tiedä kuka tämä rouva Hillary Clinton on, niin kerrottakoon "fun fact", eli hän on se keneltä Donald Trump
      Maailman menoa
      43
      9892
    5. Ja jälleen uusi latauksessa olleen sähköauton palo! Nyt Keravan Prisman parkkihallissa.

IS 3.10.2025 Latauksessa ollut sähköauto syttyi yöllä tuleen Keravan Prisman parkkihallissa, Keski-Uudenmaan pelastusla
      Maailman menoa
      92
      8716
    6. Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija

https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua
      Maailman menoa
      293
      6787
    7. Pakoputkipörisijä syttyi tuleen kesken ajon

Kyydissä oli 7 henkilöä, mutta hyvä onni matkassa epäonnistuneesta käyttövoimavalinnasta huolimatta, eikä kukaan loukka
      Maailman menoa
      12
      3812
    8. Borat ärhäkkänä, syyttelee kokoomusta vilpin suojelusta

Hänen mukaansa kokoomus seuraa ”toimettomana vierestä, kun vilpilliset firmat vievät urakat rehellisten nenän edestä”, j
      Maailman menoa
      4
      3575
    9. Kalja-Kristus Kutsuu Luokseen

Nyt on Oikea Hetki Ottaa Ryppyys Vastaan! Lue Pelastusryyppy ja tee Promillista elämäsi Herra! Pelastusryyppy on teksti
      Maailman menoa
      3
      3460
    10. Persut on SYYLLISIÄ KAIKKEEN NEGATIIVISEEN SUOMESSA

, ne haluaa neuvostoliiton putinin kanssa takaisin, shit voi valvoa kaikkea ja kaikkia, no tietty makeeta mannaa itselle
      Perussuomalaiset
      8
      3369
    Aihe