Ajattelin vaan kysyä että oletteko huomanneet että elokuvissa Danielin silmät ovat siniset, vaikka kirjoissa se on niin tärkeä seikka että ne ovat vihreat kuin Harryn äidillä...
Daniel Radcliffen silmien väri x)
11
852
Vastaukset
Kuten myös miljoona muuta asiaa :P Kuten olen aikaisemmin toitottanut, että elokuva on elokuva ja kirja on kirja, eikä niitä voi verrata. Tuo on vain elokuvan tekijöiden oma mielipide siitä :D Ei tuollaisiin pieniin asioihin kannata puuttua, mutta onhan niitä ihan kiva siltikin pohtia. Elokuvavirhe vai tarkoitus?
- sunlo
Mutta eikös niillä Harryn silmien värillä oo joku tarkoitus. Jostain olin lukevinani sellaista.
Valaiskoon joku fiksumpi. - sunlo
sunlo kirjoitti:
Mutta eikös niillä Harryn silmien värillä oo joku tarkoitus. Jostain olin lukevinani sellaista.
Valaiskoon joku fiksumpi.Harryn silmien väri tulee olemaan tärkeä. Myös JKR sanoi että ”Harryllä on äitinsä silmät ja tämä tulee olemaan erittäin tärkeää viimeisessä kirjassa”
(Täältä suomi24 keskusteluista) - mä......
sunlo kirjoitti:
Harryn silmien väri tulee olemaan tärkeä. Myös JKR sanoi että ”Harryllä on äitinsä silmät ja tämä tulee olemaan erittäin tärkeää viimeisessä kirjassa”
(Täältä suomi24 keskusteluista)Että mun mielestä niissä elokuvissa on pilattu se oko pääasia kirjoista...
- tuota
sunlo kirjoitti:
Harryn silmien väri tulee olemaan tärkeä. Myös JKR sanoi että ”Harryllä on äitinsä silmät ja tämä tulee olemaan erittäin tärkeää viimeisessä kirjassa”
(Täältä suomi24 keskusteluista)minä en ole kuullutkaan, en ole lukenut kovin paljon keskusteluja tai muuta vastaavaa. Se taitaa olaa velhomainen piirre että silmät on vihreät niin kuin äidillä vaikka isän silmät on ruskeat. Minun äidin silmät on ruskeat ja isän silmät siniset ja jostain syystä mulla on vihreät silmät... no tuo nyt ei liity asiaan mitenkään, mutta tuli vaan mieleen ihmetellä.
- ,,.
sunlo kirjoitti:
(Täältä suomi24 keskusteluista)"Myös JKR sanoi että ”Harryllä on äitinsä silmät ja tämä tulee olemaan erittäin tärkeää viimeisessä kirjassa”"
Entä jos leffassa Harryn äidillä on sitten siniset silmät? Ajaa asian.
- minustakin
Ja niin HELPPO kuin se olisi ollut piilareilla korjata. Elokuvissa on kyllä monia muitakin tuollaisia juttuja jotka olisi niin helppo ollut tehdä oikein...
- Peessa
olen. Ja olen ihmetellyt miksei niitä muuteta tietokoneella tai piilolinsseillä vihreäks... Kun sehän on jotenkin päin tärkeä seikka, meinaan sitä silmien väriä... Oon kuullu huhuja että Harryn ja Lilyn silmien väristä puhutaan 7. kirjassa... Ootteko kuullu mitää vastaavaa??
- ........
Rowling on sanonnut että se Harryn silmiien väri tulee olemaan tärkeä seikka...
- weff
........ kirjoitti:
Rowling on sanonnut että se Harryn silmiien väri tulee olemaan tärkeä seikka...
harryn silmien väri tulee olemaan tärkeää mutta kun danielille kokeiltiin piilareita ensimmäisessä elokuvassa todettiin hänen olevan yliherkkä/allerginen niile,
- ebaumsworld.com
Suck it Potterfags!
Snape dies on pg. 658
Burbage dies on pg. 12
Hedwig dies on pg. 56
Mad-Eye dies on pg. 78
Scrimgeour dies on pg. 159
Wormtail dies on pg. 471
Dobby dies on pg. 476
Fred Weasley dies on pg. 637
Harry gets fucked up by Voldemort on pg. 704 but comes back to life on pg. 724
Tonks, Lupin, and Colin Creevy have their deaths confirmed on pg. 743
19 years after the events in the book:
Ron has married Hermione, their two children are named Rose and Hugo
Harry has married Ginny, their three children are named Lily, James, and Albus Severus.
Draco Malfoy has a son named Scorpius
The epilogue shows all of the children boarding the train for Hogwarts together.
The final lines of the book are: "The scar had not pained Harry for 18 years. All was well."
"NOT MY DAUGHTER YOU BITCH!"
Molly Weasley, to Bellatrix lestrange,
P. 736
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1367599Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361863Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251860- 911603
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1791525Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p104968- 49900
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28810- 31749
- 241737