Tiedättekö milloin seitsemäs kirja ilmestyy suomeksi?
Milloin 7.kirja
7
694
Vastaukset
Eli epäilemättä vuoden 2008 alkupuolella. (helmikuu - maaliskuu ?)
Kirjan suomenkielinen nimi julkaistaan 2008 vuoden alkupuolella taikka 2007 vuoden loppupuolella :)- H.Potter-Fani
Ei taida olla toivoo,että jouluksi saataisiin.
Veikaan nimeksi Kuoleman pyhimykset. - Luulen tietäväni
H.Potter-Fani kirjoitti:
Ei taida olla toivoo,että jouluksi saataisiin.
Veikaan nimeksi Kuoleman pyhimykset.Mun mielestä se tulee jo tällä viikolla.Ehkä keskiviikkona.(Puhun siis englanninkielisestä versiosta).Varasin sen ja kohta pääsee lukemaan:)
- Luulen tietäväni
Luulen tietäväni kirjoitti:
Mun mielestä se tulee jo tällä viikolla.Ehkä keskiviikkona.(Puhun siis englanninkielisestä versiosta).Varasin sen ja kohta pääsee lukemaan:)
Ai,sori puhuin ihan eri jutusta:/
- H.Potter-Fani
Luulen tietäväni kirjoitti:
Ai,sori puhuin ihan eri jutusta:/
Englannin kielinen ilmestyy muistaakseni 21.7
- hphphphp
H.Potter-Fani kirjoitti:
Englannin kielinen ilmestyy muistaakseni 21.7
englanniks tulee 21.7 ja vuotiksesta (www.vuotis.net) olen lukenut että suomennos saadaan alkuvuodesta 2008.. voi olla että myös aivan 2007 loppu puolella.
- tiikerijellona
mutta on arvioitu sen tulevan suomenkielisenä kauppoihin noin tammi-maalis-huhtikuussa 2008. Tokihan nämä voivat muuttua vielä:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1367599Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361863Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251860- 911603
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1791525Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p104968- 49900
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28810- 31749
- 241737