Luin eilen kirjan Harry Potter ja viisasten kivi. Täytyy sanoa, että parempiakin kirjoja on olemassa ja varsinkin levyjä. Kirja noudatteli hyvin pitkälle elokuvan juonta, suorastaan kopioi sitä. Esim. Buffy-kirjoissa on paljon enemmän omaperäisyyttä tv-sarjan suhteen.
Elokuva oli kuin kirja
5
624
Vastaukset
Harry Potter ja Viisasten kivi elokuva ilmestyi paljon jälkeen kirjan :D Elokuva on tehty kirjasta ei kirja elokuvasta.
- Ä-har
Mun mielestä jos on jo lukenut kirjan ja menee sen jälkeen kattomaan sen leffan ni se on = ei mitään! koska siitä poistetaa noin puolet kohdista!mut silti feeniksin kilta oli mun mielestä ihan hyvä ehkä paras niistä.
Elokuviin ei ole edes tarkoitettu laittaa läheskään kaikkia kirjojen kohtauksia -.- Elokuva tehdään kirjojen pohjalta, mutta voi olla millainen tahansa. Kuten olen sanonut: Kirja on kirja ja elokuva on elokuva, eikä niitä voi edes verrata.
- taizi^^
blue-tree kirjoitti:
Elokuviin ei ole edes tarkoitettu laittaa läheskään kaikkia kirjojen kohtauksia -.- Elokuva tehdään kirjojen pohjalta, mutta voi olla millainen tahansa. Kuten olen sanonut: Kirja on kirja ja elokuva on elokuva, eikä niitä voi edes verrata.
Olen samaa mieltä blue-tree:n kanssa, kirja on kirja ja elokuva on elokuva. Ei niiitä voi verrata toisiinsa, koska keffoissa ei ole kaikkia kohtauksia, ja liekehtivän pikarin osalla niissä on omiakin kohtauksia.
- tiikerijellona
taizi^^ kirjoitti:
Olen samaa mieltä blue-tree:n kanssa, kirja on kirja ja elokuva on elokuva. Ei niiitä voi verrata toisiinsa, koska keffoissa ei ole kaikkia kohtauksia, ja liekehtivän pikarin osalla niissä on omiakin kohtauksia.
aina kirjat eka, ja ykskään kirja ei oo hävinnyt sodassa elokuva vastaan kirja.:) Samaa mieltä blue treen -ja muidenkin- siitä, että kirjat kirjoja, leffat leffoja. Yleensä elokuva ilmestyy paljon myöhemmin kirjaa- poikkeuksia, esim. mustan helmen kirous yms-, joten tuo kirja oli elokuvaa myötäilevä.. niin öh.. kirjahan siinä kannattaisi lukea:)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - PerSut tykittää - Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi!!
Entistä rajumpi elinkautinen tulee – Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi Henkirikosten uusijat voidaan ja13814394Äärioikeistopurran nukke Petteri Lapanen paniikissa
Kun Suomen historian paras pääministeri antoi vankan lausunnon, kuinka "keskustelu politiikassa on käpertynyt lähinnä va386001SIELTÄ SE TULI: Kepu-Kurvinen: "Emme enää lähde punavihreään hallitukseen"
Nyt muuten nauretaan loppuviikko, että tähänkö kaatui Lindtmanin pääministerihaaveet. "Antti Kurvisen mukaan puolue ei1565577Onko rajojen kiinnipitäminen ihmisoikeuksien vastaista?
Maahanmuutosta puhutaan usein niin kuin kyse olisi vain numeroista ja rajoista. Kyse on kumminkin ihmisistä, jotka halua3114405HS - Sanna Marinin kirja on priimaluokan vedätys!
Kirja-arvio|Toivo on tekoja tulisi ensisijaisesti nähdä maineen rahallisen hyödyntämisen voimaannuttavana merkkipaaluna.514202"Rauhanomainen" miekkari hesassa: "Eläköön aseellinen vastarinta" - lakana
Kyseessä on Suomen Palestiinalaisten yhdistyksen viime perjantaina järjestämä ”Hiljainen kynttiläkulkue Palestiinalaiste1083692Some kuhisee Sanna Marinista: "Wau"
Sanna Marinia hehkutetaan. Muun muassa Jodelissa kommentoidaan The Sunday Timesin julkaisemaa kuvaa Marinista. Hän ant213660Vanhat miehet eivät muista
Niinistö muistaa vain Marinin hölmistyneen ilmeen, mutta ei miksi möllötti sen näköisenä. Vanhanen taas ei muuten vaan293607Monella äärivasemmistolaisella C-paperit armeijasta
Kuinka kävisi sodan tullen noille? Puolustusvoimat huomauttaa, että C-luokituksen saaneiden sijoittumisesta sodan aikan672690Huomenta naiselle
Toivottavasti tiedät, etten ole koskaan tuntenut ketään kohtaan näin voimakkaasti. Olen tietenkin meistä epävarma silti.991522