Luin eilen kirjan Harry Potter ja viisasten kivi. Täytyy sanoa, että parempiakin kirjoja on olemassa ja varsinkin levyjä. Kirja noudatteli hyvin pitkälle elokuvan juonta, suorastaan kopioi sitä. Esim. Buffy-kirjoissa on paljon enemmän omaperäisyyttä tv-sarjan suhteen.
Elokuva oli kuin kirja
5
636
Vastaukset
Harry Potter ja Viisasten kivi elokuva ilmestyi paljon jälkeen kirjan :D Elokuva on tehty kirjasta ei kirja elokuvasta.
- Ä-har
Mun mielestä jos on jo lukenut kirjan ja menee sen jälkeen kattomaan sen leffan ni se on = ei mitään! koska siitä poistetaa noin puolet kohdista!mut silti feeniksin kilta oli mun mielestä ihan hyvä ehkä paras niistä.
Elokuviin ei ole edes tarkoitettu laittaa läheskään kaikkia kirjojen kohtauksia -.- Elokuva tehdään kirjojen pohjalta, mutta voi olla millainen tahansa. Kuten olen sanonut: Kirja on kirja ja elokuva on elokuva, eikä niitä voi edes verrata.
- taizi^^
blue-tree kirjoitti:
Elokuviin ei ole edes tarkoitettu laittaa läheskään kaikkia kirjojen kohtauksia -.- Elokuva tehdään kirjojen pohjalta, mutta voi olla millainen tahansa. Kuten olen sanonut: Kirja on kirja ja elokuva on elokuva, eikä niitä voi edes verrata.
Olen samaa mieltä blue-tree:n kanssa, kirja on kirja ja elokuva on elokuva. Ei niiitä voi verrata toisiinsa, koska keffoissa ei ole kaikkia kohtauksia, ja liekehtivän pikarin osalla niissä on omiakin kohtauksia.
- tiikerijellona
taizi^^ kirjoitti:
Olen samaa mieltä blue-tree:n kanssa, kirja on kirja ja elokuva on elokuva. Ei niiitä voi verrata toisiinsa, koska keffoissa ei ole kaikkia kohtauksia, ja liekehtivän pikarin osalla niissä on omiakin kohtauksia.
aina kirjat eka, ja ykskään kirja ei oo hävinnyt sodassa elokuva vastaan kirja.:) Samaa mieltä blue treen -ja muidenkin- siitä, että kirjat kirjoja, leffat leffoja. Yleensä elokuva ilmestyy paljon myöhemmin kirjaa- poikkeuksia, esim. mustan helmen kirous yms-, joten tuo kirja oli elokuvaa myötäilevä.. niin öh.. kirjahan siinä kannattaisi lukea:)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä792392Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1421538- 1331462
- 1581234
- 1091033
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten386965Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82774Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55724Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50683