digi-laatikko

Paavali Å

Kuinkakohan monella on jo mahdollinen vekotin?

10

762

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hintriika1

      Minä luotan nyt kuin pukki sarviinsa, että analogiset lähetykset jatkuvat kaapelitalouksissa... oliko se nyt helmikuulle saakka.

      On vain kummallista, että edes isännöitsijäntoimistossa ei tiedetty, jatkuvatko ne automaattisesti vai pitääkö taloyhtiön tehdä joku erillispäätös.

      Mistähän tuota pitäisi mennä kyselemään? YLEssä kai sentään tietäisivät. Tai sitten ei. Senhän näkee kohta, jatkuvatko ne!

      • Lupamaksujen menetysten pelossa on Yle päätöksensä tehnyt. Lähetykset siis jatkuvat!

        Tuo "laatikko" on muuten pieni vastaanotin digilähetyksiin. Väripääteaste ja kuvaputki tosin puuttuvat.

        Tiedänpähän minäkin sentään jotakin!


    • Liisinka

      Ei ole mullakaan, enkä ole varma tulleneeko ollenkaan.
      Täytyy nyt katsoa.
      Tällä koneellakin menee aika niin, ettei paljon katsella.

      • Atolfia

        eikä tulekaan toistaiseksi. Katsotaan nyt, kauanko antavat katsoa analogista TV:ta.

        Tuollaiset humbuugiuudistukset ottavat pollaan, eikä tee mieli olla ensimmäisenä niitä kokeilemassa.


      • kun halvalla sai
        Atolfia kirjoitti:

        eikä tulekaan toistaiseksi. Katsotaan nyt, kauanko antavat katsoa analogista TV:ta.

        Tuollaiset humbuugiuudistukset ottavat pollaan, eikä tee mieli olla ensimmäisenä niitä kokeilemassa.

        laatikon,mutta oli kenkkumainen kapistus ja kapuloita pittää olla monta,en välitä.Kuulema tulee elokuussa oiken tungosta kauppoihin,Se on kauppiaille kultaaikaa taasen.


    • Fanni

      Vuositolkulla on ollut ja toimii yhdellä kapulalla kaikintavoin.
      Nyt me "nuoret" lähdemme asentamaan ja viemään tauluTV:t kahdelle vanhalle tädille ja sedälle. Hekin siirtyvät digiaikakauteen. He haluavat nähdä maailman menoa, uutiset, dokumentit, jumalanpalvelukset, eduskunnan ja muun todellisen. Ei yhdeksänkympin ylittäminen katsomishaluun vaikuta. Pysyvät keskusteluissa mukana. Ihanan iso ruutu virkistää.

      • ullamirjami*

        taas pikkusen edellä,täällä tukholmassa.
        Meidän taloyhtiö on järjestänyt tämän asian .
        Meillä kaikilla on yhteinen DIKIPOKSI , ja siihen kuuluu monta taloa ,en nyt viitsi katsoa kuinka monta taloutta, mutta on meitä useampi sata kuitenkin.
        Ennen siihen liittymistä saatiin ajoissa informaatioo ,että kenenkään ei tarvitse ostaa sitä,Siis joka tyytyy niihin entisiin ,ei tarvitse mitään lisä laitetta kaikki on niinkun ennekin.
        En itse ainakaan tarvitse niitä lisäkanavia.


      • tuloilla
        ullamirjami* kirjoitti:

        taas pikkusen edellä,täällä tukholmassa.
        Meidän taloyhtiö on järjestänyt tämän asian .
        Meillä kaikilla on yhteinen DIKIPOKSI , ja siihen kuuluu monta taloa ,en nyt viitsi katsoa kuinka monta taloutta, mutta on meitä useampi sata kuitenkin.
        Ennen siihen liittymistä saatiin ajoissa informaatioo ,että kenenkään ei tarvitse ostaa sitä,Siis joka tyytyy niihin entisiin ,ei tarvitse mitään lisä laitetta kaikki on niinkun ennekin.
        En itse ainakaan tarvitse niitä lisäkanavia.

        miljoonia laatikoita, jotka kohta saa heittää jätteisiin, kun uusi teräväpiirtotekniikka tulee.


      • tuloilla kirjoitti:

        miljoonia laatikoita, jotka kohta saa heittää jätteisiin, kun uusi teräväpiirtotekniikka tulee.

        Minusta se on hyvä ja yksinkertainen..Kuvanlaatu
        on heti parempi.Sain inspiksen,odotin bussia Kampissa..siinä vieressä oli Mustapörssi ja aikaa
        10 min..menin sisään ja ostin..ehdin vielä bussiinkin..Kotona ,katsoin ohjeet ja tein ohjeiden mukaan ja se oli siinä..itse haki automaattisesti kanavatkin..ei tarvinnut mitään tehdä..Oikein
        ihmettelen,kun siitä puhutaan niin paljon.
        Ihan hyvä se on..ei kovin kallis ja näkee uusiakin
        kanavia..ja sitten voi lisäksi ostaa lisää,jos
        on kiinnostunut.Voihan olla ,että on kohta vanhentunut jo,mutta ei vielä murehdita sitä..


      • lavi
        tuloilla kirjoitti:

        miljoonia laatikoita, jotka kohta saa heittää jätteisiin, kun uusi teräväpiirtotekniikka tulee.

        Ei näy aina tekstiä pitää aukaista vanha telkkari.Oi ja voi,kun vanha heittää näkymästä pitää vanhoilla päivillä vielä kieliä alkaa opiskelemaan.Siinähän sitten päntätään.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      123
      1195
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      884
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      87
      757
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      709
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      91
      685
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      276
      675
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      107
      614
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      31
      565
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      113
      502
    Aihe