ja parhaat?
Minulla ehdottomasti yritykseen ja ihmisiin investoiminen. Toisella sijalla kaikki autoni...hmm
poikkeus vahvistaa säännön, sillä sain paremman hinnan Opelix:sta kuin maksoin ostaessani:)
Paras investointi: koulutukset
Huonoimmat investointisi?
21
1095
Vastaukset
- MariMekkoMari
ukkoni;)
- huomaa sen, että
rehellistä autokauppiasta ei ole. Takuu loppuu heti saman tien kun hän on rahat saanut.
Sulla siis yritykseen ja ihmisiin huonoimmat sijoitukset, juu kannattaa sijoittaa vain itseensä. - sijoittaa
viisaasti, ei ole huonoja investointeja.
Autohan onkin vain peltilehmä.- kuokkis.
sainhan tuon poikani,mutta muuten ei olisi kannattanut ruveta noihin rettelöhommiin.
Niin,koulutus on oikeasti ollut se paras sijoitus. Ei menestymisen takia,vaan omaksi iloksi.
Enkä ole lopettanut vieläkään. Enkä lopeta.
- ehkä huonoin
sijoitukseni. Kolmessa vuodessa arvo ainoastaan 1, 6 kertaa ostohinta. Ei hyvä.
- Mamma Mia
on auto, heti kun ajoin kaupasta ulos, hinta laski roimasti.Nyt reilu 2 vee, ja uuden kun ostan heti kun tulee 3 vee ja takuu menee umpeen,niin välirahaa saa maksaa tolkuttomasti.
Tämän huonompaa sijoitusta ei voi olla! Mamma Mia kirjoitti:
on auto, heti kun ajoin kaupasta ulos, hinta laski roimasti.Nyt reilu 2 vee, ja uuden kun ostan heti kun tulee 3 vee ja takuu menee umpeen,niin välirahaa saa maksaa tolkuttomasti.
Tämän huonompaa sijoitusta ei voi olla!investointini oli talletus Nordean (vai Meritan? Sen Suomen Yhdyspankin joka aiemmin oli Pohjoismainen Yhdyspankki) sijoitustalletuksiin. Säästöjeni ostoarvo putosi kuudessa vuodessa puoleen.
Parasta investointia en ole vielä onnistunut tekemään. Tahtovat olla samaa luokkaa kuin tuo huonoin.- Baile_Atha_Cliath
Mamma Mia kirjoitti:
Tämän huonompaa sijoitusta ei voi olla!idioottina jatkoin hamaan "loppuun asti". vaikka
toisaalta aina nuo "Kafkamaisuudet" jää jäljelle;)
- huonoin oli
vaimo, tappiota tuli niin ettei hirviä laskea ennen kuin eroon pääsi.
Parasta en vielä osaa sanoa.- Baile_Atha_Cliath
50 v mies ja rehellinen... niin hyvin sinun käy.
Jos taas ajattelet, että naisten pitäisi olla kuin
sinun pääsi niin.... unohda koko homma ja rupea lukemaam kulttuurijulkaisuja: Jallua.www.sihteeriopisto.fi, joka sinänsä on.... no valintaa se tämä elämä on...onko>? Minä olen käynyt
ympäri maailmaa kaikissa ns. "tyttöpaikoissa".... ja rehellisyyden nimissä missään ei naisetlupaan pidä kotomaanmiehistä niin paljon kuin Suomessa.
PS. "Ylistys Suomalaisille naisille... "
PS.2 "Väsy... tuli mutta lupaan kirjoittaa sen...
ja toivottavasti myös perustellakin... viva suomalainen nainen! - huonoin oli
Baile_Atha_Cliath kirjoitti:
50 v mies ja rehellinen... niin hyvin sinun käy.
Jos taas ajattelet, että naisten pitäisi olla kuin
sinun pääsi niin.... unohda koko homma ja rupea lukemaam kulttuurijulkaisuja: Jallua.www.sihteeriopisto.fi, joka sinänsä on.... no valintaa se tämä elämä on...onko>? Minä olen käynyt
ympäri maailmaa kaikissa ns. "tyttöpaikoissa".... ja rehellisyyden nimissä missään ei naisetlupaan pidä kotomaanmiehistä niin paljon kuin Suomessa.
PS. "Ylistys Suomalaisille naisille... "
PS.2 "Väsy... tuli mutta lupaan kirjoittaa sen...
ja toivottavasti myös perustellakin... viva suomalainen nainen!mitään hätää ole, toimeen tulen vallan hyvin eikä uusia hyväksikäyttäjiä ole tarkoitus enää hankkia. Sukupuuttokin on jo vältetty.
huonoin sijoitukseni koulutukseni. Olisi kantsinut katsoa vähän silloin mitä tuleman pitää kun lukee humanistisia aineita.
Paras sijoitukseni oli mieheni: hän lähti nopeesti mutta jätti minulle kaksi fantastisen ihanaa lasta, elämäni ilo ja onni.
T.
Paloma- Baile_Atha_Cliath
mutta olen onnelinen puolestasi...!
Miksi?
PS. Olen lapseton ja aivan "inhimillinen". Baile_Atha_Cliath kirjoitti:
mutta olen onnelinen puolestasi...!
Miksi?
PS. Olen lapseton ja aivan "inhimillinen".Miksi?
Olen sijoittajana aivan onneton. Mulle pitää kaikki olla kivaa, helppoa ja mielenkiintoista. Öljy- ja maakaasuosakkeet Texasissa ei kuulu siihen ryhmään...
Matkalaukut oli hyvä sijoitus aikanaan.
T.
Paloma- Baile_Atha_Cliath
Paloma.se.co kirjoitti:
Miksi?
Olen sijoittajana aivan onneton. Mulle pitää kaikki olla kivaa, helppoa ja mielenkiintoista. Öljy- ja maakaasuosakkeet Texasissa ei kuulu siihen ryhmään...
Matkalaukut oli hyvä sijoitus aikanaan.
T.
Palomamitä materiaan sijoittaminen tuottaa? Vaurautta, rahaa, vaikutusvaltaa, mahdollisuuksia, ns. "kaikkea", mutta riski on se, että silloin saattaisit tuntea itsesi ns. "Onnelliseksi" ja saattaisit tehdä avauksen tälle palstalle tyyliin:
"miksi rikkaita kadehditaan" tai "rikkaus ei ole muilta pois" tai mitä "mieltä olette kannattaisiko
myydä" tai "kateellisten panettelua" tai "kommarihommaa"
Terv, Entinen ns. Kokoomuslainen Baile_Atha_Cliath kirjoitti:
mitä materiaan sijoittaminen tuottaa? Vaurautta, rahaa, vaikutusvaltaa, mahdollisuuksia, ns. "kaikkea", mutta riski on se, että silloin saattaisit tuntea itsesi ns. "Onnelliseksi" ja saattaisit tehdä avauksen tälle palstalle tyyliin:
"miksi rikkaita kadehditaan" tai "rikkaus ei ole muilta pois" tai mitä "mieltä olette kannattaisiko
myydä" tai "kateellisten panettelua" tai "kommarihommaa"
Terv, Entinen ns. Kokoomuslainenoli miksi koit vastaukseni ns. "provoiluna" ;)
Ilman muuta, nyt jälkikäteen ajateltuna mun olisi kantsinut satsata enemmän opiskeluun ja lukee joku tuottavampi ammatti itselleni, mutta jos maailmankatsomus on humanistinen niin kaikki noi numerot tuntuu niin ikäviltä.
Sekin että paras sijoitukseni oli saada suvulle biologisia jatkajia on aika itsestään selvä. Näin varmistan vain oman kuolemattomuuteni.
(Ja sä luulit että olit tän palstan kummallisin kirjoittaja?)
T.
Paloma
- add-mies
Olen tyyppi esimerkki miehestä, joka tekee heräteostoksia alvariinsa.
Onneks kovin kalliinsorttisiin mööpeleihin ei ole varaa mut silti.
On laitteita, joita en ole käyttänyt koskaan. Vien niitä ilmatteeks kirppareille.
Niin se on; addiktiivisellä riippuvuudet pysyy, kohteet vaan vaihtelevat.
Viina ja pelihimo ehtivät rapauttaa talouteni. Olen silti iloinen että pääsin noista eroon.- Baile_Atha_Cliath
aivan suoriakin viestejä!
Minä olen aivan "tervejärkinen" ihminen, mutta samaa
vikaa kuten kerrot itestäsi. Minä vain olen nyt
"addiktoitunut" itsensä kehittämisseen, joka oikeastaan on "naisten"- juttu :) - Akaton mies
"addiktoitunut" itsensä kehittämisseen, joka oikeastaan on "naisten"- juttu :)Kaikki mun sijootukset on aina ollu hyviä. En oo teheny ikinä mitään päätöksiä hetken mielijohteesta. Jos oon markan johonaan sijoottanu niin soon kahtena aina palannu. Hyvin minulla on menny ja sellaanen onni ja menestys on aina seurannu askeleetani. Kaiken yllä on ollu suuri siunaus, ihan ihimis-suhteista alakain. Pini kultaanen Tiitu-kani on ihan parhaata asioota mun elämäs, nykyysin täs kotona. Tottahan soon poika ja miniä rakkahia ja tärkeetä ihimisiä, hyviä liioon molemmat. Ja tua tammikuun likkaki on jotaan ihan ihanaa. terv. seppä ja Tiitu-kani kotoa pohojanmaalta.
- SerpeNTiina
"addiktoitunut" itsensä kehittämisseen, joka oikeastaan on "naisten"- juttu :)...tunnen muitakin miehiä,jotka ovat löytäneet tuon addiktin.
...Ja itse naisena tietenkin;D
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 693193
- 682858
Kela kelaa toimeentulotukia takaisin
Ylen sivulla juttu, kun vähäisen omaisuuden takia peritään tukia takaisin ja uhataan ulosotolla. Jutussa yksi mielenkii1972552Oletko koskaan stalkannut kaivattuasi?
Jos olet, miten olet stalkannut? Jäitkö kiinni? Onko hän stalkannut sinua? Jos on, miten suhtauduit?422461Kyllä sut varmaan
Aika moni haluaisi, miks sä et halua niitä jotka varmaan purkkiin sut pistäis ettet pääse karkuun411689Just alkoi ottamaan päähän
Miten voikin mennä näin, että koko päivän haluaa vain nähdä toisen ja lähelle. Sitten aivan salamana mieleen tulee kaikk191660Rakastan sua
Johonkin tämä piti saada purkautumaan, ehkä se jollain ihmeellä välittyy samalla sinun suuntaan ❤️151526- 321385
Työnsin sut aikoinani pois nainen, koska en ollut varma hyväksikäyttäisinkö sinua
Olin varma, että hyväksikäyttäisin sinua, tai että et olisi tarpeeksi kaunis tai kiva minulle, sen takia työnsin sinut p661334- 181317