Perjantaina on Käärijän päivä - Tätä tiedossa Vain elämää -ohjelmassa!

35

1316

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Koko kansan suosikki....... 😁😆😅🤣😂
      Kiitos sinulle, sain todella railakkaan pirteät naurut nauraa...... vieläkin naurattaa..... " koko kansan suosikki ".... 😂🤣😂🤣😂🤣😂

• Anonyymi

Ei oo mun suosikki. Siis etoo koko tyyppi.

• Anonyymi

Niin,minunkin mielestä varsinaisten käärijöitten päivät ovat viikkoa ennen Joulua.

• Anonyymi

En oo vielä tähän päivään mennessä kuullu tuota sen biisiä, enkä tuu koskaan kuunteleenkaan.

• Anonyymi

Et ole menettänyt mitään 😆

• Anonyymi

Sontaa

• Anonyymi

Irvistelijä!

• Anonyymi

Miten hirveitä kommenttia joku voi kirjoittaa Käärijästä, hänhän on aivan huippu, rakastan täysillä Käärijää, hävetkää haukkujat ja ajatelkaa mistä hän on selvinnyt. Tosi paras artisti mitä on Suomessa pitkään aikaan nähty.

• Anonyymi

Samaa mieltä! Ei ehkä mun lempi artisti mutta kyllä välillä täälä lauletaan "pidä kaksin käsin kiinni juomista niinku jne jne" kuitenkin löytyy mun lemppareiden listalta

• Anonyymi

Höpöhöpö!!!

• Anonyymi

Kaikkea pa*kaa ihmiset kuuntelevatkin.....

• Anonyymi

Jere on 10 +, rankkoja aikoja kokenut, onneks tuli KÄÄRIÄKSI, olet ihanan rakas!!!

• Anonyymi

Vain elämää oli tänään joo.Tylsää katsottavaa joten vaihdoin kanavaa.Ehkä nuo esiintyjät ovat nuorempien mieleen .

• Anonyymi

Itse tykkään näin iäkkäämpänäkin.
        Olihan siellä Pelle Miljoona.

• Anonyymi

Aiwan 10 +, loistava, innoittava, paras vuosiin, JEES KÄÄRIJÄ, TOIVON HYVIÄ VUOSIA ETEENPÄIN, vaikka uusia biisejä et rustailuskaan, pus et gräm

• Anonyymi

Hieno jakso oli, en tiennyt että Käärijä on noin herkkä ja ihana ihminen. Peoples champion biisi meni suoraan sydämeen, jokuLauri(?) sen lauloikaan. Täytyykin alkaa kuunnella enemmän Käärijää.

• Anonyymi

Mäkin katsoin tämän Jakson Käärijän vilpittömyyden ja positiivisuuden ja sydämellisyyden vuoksi. Kyllä tykästyin vielä enemmän Jereen. biiseissäkin on paljon sanomaa, kun niiden sanoja kuuntelee tarkemmin. Tzatza:sta tulee vaan hyvä mieli aina, kun sen kuulee🤩.. Ehkä vielä pelle Miljoona päivän katson, ikonisia, ihania biisejä nuoroodestani.

• Anonyymi

Jos haluat elämäsi olevan kärsimystä.
      Kuuntele silloin karjumista Käärijän 😇

• Anonyymi

Jare on pullukka korsosta. Ei jatkoon.

• Anonyymi

Älkää kiusanteko nimittäin se kuka haukkuu on ite!

I love you käärijä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älkää kiusanteko nimittäin se kuka haukkuu on ite!

I love you käärijä

Oot oikeassa, muiden haukkuminen on typerää.
        Jokainen saa tykätä kenestä haluaa.

• Anonyymi

Oli todella kiva katsoa Käärijän päivää. Jeren persoona on valloittava. Ja musiikki oli todella hyvää.

En katsonut ekaa jaksoa lainkaan, koska kikki artistt ovat minulle vieraita, en tiennyt edes kaikkien artistien nimiä. Myöskään Käärijän musiikkiin en ollut perehtynyt. Se räppääminen, mitä kuuin Euroviisukappaleen jälkeen, ei itseeni iskenut, minkä takia Käärijä jäi minulle yhden hitin mieheksi (Cha cha cha). Mutta kun kuulin hänen kappaleitaan eilen, olin tosi iloisesti yllättynyt, sillä kappaleet olivat tosi hyviä. Hyviä olivat Jeren alkuperäsikappaleet kuin myös muiden artistien versiot niistä. Varsinkin se duetto oli käsittämättömän kaunista kuultavaa ja Kot kot erikoisen hyvä.

• Anonyymi

En ymmärrä miksi Käärijän täytyy koko ajan irvistellä ja näyttää kieltä noissa kuvissa,ois niinkin muutkin.

• Anonyymi

Niinku muutkin suomalaiset, aina naama vitu*rallaan siis...?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Höpö höpö

• Anonyymi

Onneksi me ollaan erilaisia, eikä kaikki samaa massaa.

• Anonyymi

Hei älä kiusaa!kaikki saa tykätä siitä mistä haluaa!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En TODELLAKAAN SAMALLA MITALLA

• Anonyymi

Kaikki laulaa cha cha chan. Mitä muita hittejä sillä on mukamas?

• Anonyymi

Koko Suomi juhlii..
      Tyyliin saku

• Anonyymi

Tylsä päivä, viikon ylivoimaisesti huonoin.
      Paras istuu hiljaa.

• Anonyymi

Cha, cha,cha olisitte tumpelot vallanneet koko maailman sillä biisillä kun kerran oli mahdollisuus ehkä vieläpä siihenkin ihmeeseen Daruden jälkeen.

• Anonyymi

Käärijä on pelkkä floppi, yhden hitin juippi. Ura loppuu onnex lyhyeen.

• Anonyymi

Ei ne muutkaan Käärijän biisit mitenkään huonoja ole näin vähän varttuneemman mielestä. oma suosikkini on ollut jo pitkään Väliaikakuolema. Ajatelkaa siihen vähän koreografiaa ja esittää sen ruumisarkussa jollain täydellä stadionilla menestys taattu. Itsekin olen kokenut aikoinaan juuri sen saman fiiliksen mitä biisi loistavasti ilmeisesti ilmentää ja yrittää kertoa.

• Anonyymi

Moinen paska ei minun soittimessa soi, eikä tollanen sonta töllöstäni tule!

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persuja ei aluevaltuustoissa näy

Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.
      Maailman menoa
      58
      3703
    2. Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni

Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j
      Maailman menoa
      72
      3085
    3. Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa

Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin
      Maailman menoa
      53
      2281
    4. Mikä ihme teitä savolaisia tuossa

p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.
      Tuusniemi
      14
      1510
    5. Laita tunniste josta kaivattusi tietää sun kirjoittavan täällä

Joku yksilöity yhteinen juttu joka on sun ja kaivattusi välillä. Tuntomerkkinä esim. punainen pipopää, tonttu-ukko tai m
      Ikävä
      65
      1289
    6. Mikä tekee naisesta

Seksikkään ja viehättävän? Entä miehestä?
      Ikävä
      86
      1146
    7. Kumpaan rahat, mummojen vaippoihin vai Nalle WahIroosille?

JOS siis sinä saisit päättää?
      Maailman menoa
      1
      981
    8. Varusmiehen kuolema

Ei ollut vahinko, ei aiheuttanut vaaraa muille, eikä ollut rikos, mitä jää jäljelle? Oliko kyseessä oman käden kautta lä
      Kajaani
      23
      981
    9. Huippu, kaupunki ostaa hotellin

Hyvä juttu meillä on oma hotelli iloitsi Pirtihirmukin. Nyt vaan rekryt päälle ja uusi henkilökunta. Tarvitaan tekijöitä
      Ähtäri
      55
      955
    10. Mitä ajattelet rakkaastasi tällähetkellä?

Itse haluaisin jo hänen viereen..
      Ikävä
      47
      942
    Aihe