Perjantaina on Käärijän päivä - Tätä tiedossa Vain elämää -ohjelmassa!

35

1238

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Koko kansan suosikki....... 😁😆😅🤣😂
      Kiitos sinulle, sain todella railakkaan pirteät naurut nauraa...... vieläkin naurattaa..... " koko kansan suosikki ".... 😂🤣😂🤣😂🤣😂

• Anonyymi

Ei oo mun suosikki. Siis etoo koko tyyppi.

• Anonyymi

Niin,minunkin mielestä varsinaisten käärijöitten päivät ovat viikkoa ennen Joulua.

• Anonyymi

En oo vielä tähän päivään mennessä kuullu tuota sen biisiä, enkä tuu koskaan kuunteleenkaan.

• Anonyymi

Et ole menettänyt mitään 😆

• Anonyymi

Sontaa

• Anonyymi

Irvistelijä!

• Anonyymi

Miten hirveitä kommenttia joku voi kirjoittaa Käärijästä, hänhän on aivan huippu, rakastan täysillä Käärijää, hävetkää haukkujat ja ajatelkaa mistä hän on selvinnyt. Tosi paras artisti mitä on Suomessa pitkään aikaan nähty.

• Anonyymi

Samaa mieltä! Ei ehkä mun lempi artisti mutta kyllä välillä täälä lauletaan "pidä kaksin käsin kiinni juomista niinku jne jne" kuitenkin löytyy mun lemppareiden listalta

• Anonyymi

Höpöhöpö!!!

• Anonyymi

Kaikkea pa*kaa ihmiset kuuntelevatkin.....

• Anonyymi

Jere on 10 +, rankkoja aikoja kokenut, onneks tuli KÄÄRIÄKSI, olet ihanan rakas!!!

• Anonyymi

Vain elämää oli tänään joo.Tylsää katsottavaa joten vaihdoin kanavaa.Ehkä nuo esiintyjät ovat nuorempien mieleen .

• Anonyymi

Itse tykkään näin iäkkäämpänäkin.
        Olihan siellä Pelle Miljoona.

• Anonyymi

Aiwan 10 +, loistava, innoittava, paras vuosiin, JEES KÄÄRIJÄ, TOIVON HYVIÄ VUOSIA ETEENPÄIN, vaikka uusia biisejä et rustailuskaan, pus et gräm

• Anonyymi

Hieno jakso oli, en tiennyt että Käärijä on noin herkkä ja ihana ihminen. Peoples champion biisi meni suoraan sydämeen, jokuLauri(?) sen lauloikaan. Täytyykin alkaa kuunnella enemmän Käärijää.

• Anonyymi

Mäkin katsoin tämän Jakson Käärijän vilpittömyyden ja positiivisuuden ja sydämellisyyden vuoksi. Kyllä tykästyin vielä enemmän Jereen. biiseissäkin on paljon sanomaa, kun niiden sanoja kuuntelee tarkemmin. Tzatza:sta tulee vaan hyvä mieli aina, kun sen kuulee🤩.. Ehkä vielä pelle Miljoona päivän katson, ikonisia, ihania biisejä nuoroodestani.

• Anonyymi

Jos haluat elämäsi olevan kärsimystä.
      Kuuntele silloin karjumista Käärijän 😇

• Anonyymi

Jare on pullukka korsosta. Ei jatkoon.

• Anonyymi

Älkää kiusanteko nimittäin se kuka haukkuu on ite!

I love you käärijä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älkää kiusanteko nimittäin se kuka haukkuu on ite!

I love you käärijä

Oot oikeassa, muiden haukkuminen on typerää.
        Jokainen saa tykätä kenestä haluaa.

• Anonyymi

Oli todella kiva katsoa Käärijän päivää. Jeren persoona on valloittava. Ja musiikki oli todella hyvää.

En katsonut ekaa jaksoa lainkaan, koska kikki artistt ovat minulle vieraita, en tiennyt edes kaikkien artistien nimiä. Myöskään Käärijän musiikkiin en ollut perehtynyt. Se räppääminen, mitä kuuin Euroviisukappaleen jälkeen, ei itseeni iskenut, minkä takia Käärijä jäi minulle yhden hitin mieheksi (Cha cha cha). Mutta kun kuulin hänen kappaleitaan eilen, olin tosi iloisesti yllättynyt, sillä kappaleet olivat tosi hyviä. Hyviä olivat Jeren alkuperäsikappaleet kuin myös muiden artistien versiot niistä. Varsinkin se duetto oli käsittämättömän kaunista kuultavaa ja Kot kot erikoisen hyvä.

• Anonyymi

En ymmärrä miksi Käärijän täytyy koko ajan irvistellä ja näyttää kieltä noissa kuvissa,ois niinkin muutkin.

• Anonyymi

Niinku muutkin suomalaiset, aina naama vitu*rallaan siis...?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Höpö höpö

• Anonyymi

Onneksi me ollaan erilaisia, eikä kaikki samaa massaa.

• Anonyymi

Hei älä kiusaa!kaikki saa tykätä siitä mistä haluaa!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En TODELLAKAAN SAMALLA MITALLA

• Anonyymi

Kaikki laulaa cha cha chan. Mitä muita hittejä sillä on mukamas?

• Anonyymi

Koko Suomi juhlii..
      Tyyliin saku

• Anonyymi

Tylsä päivä, viikon ylivoimaisesti huonoin.
      Paras istuu hiljaa.

• Anonyymi

Cha, cha,cha olisitte tumpelot vallanneet koko maailman sillä biisillä kun kerran oli mahdollisuus ehkä vieläpä siihenkin ihmeeseen Daruden jälkeen.

• Anonyymi

Käärijä on pelkkä floppi, yhden hitin juippi. Ura loppuu onnex lyhyeen.

• Anonyymi

Ei ne muutkaan Käärijän biisit mitenkään huonoja ole näin vähän varttuneemman mielestä. oma suosikkini on ollut jo pitkään Väliaikakuolema. Ajatelkaa siihen vähän koreografiaa ja esittää sen ruumisarkussa jollain täydellä stadionilla menestys taattu. Itsekin olen kokenut aikoinaan juuri sen saman fiiliksen mitä biisi loistavasti ilmeisesti ilmentää ja yrittää kertoa.

• Anonyymi

Moinen paska ei minun soittimessa soi, eikä tollanen sonta töllöstäni tule!

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sua j-mies!

Enkä oikeesti ymmärrä miksi. Eihän me tunneta ees kovin hyvin. Mut haluaisin sun kanssa jotain säätöä sit kai vaan 🫦
      Ikävä
      59
      5680
    2. Voi itku! Sanna Marinilla EI OLLUT mitään tekemistä jäänmurtajakauppojen kanssa

Miten tässä näin kävi? Sanna-kultti paniikissa.
      Maailman menoa
      203
      4667
    3. En välttämättä koskaan aikaisemmin tosissani uskonut mihinkään sielunkumppanuuteen ym

Ennen kuin tapasin sinut. Oudointahan tässä on että ollaan tiedetty toisemme kuitenkin vuosia ja enemmän vuosia, mutta v
      Ikävä
      16
      4112
    4. Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?

Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k
      Maailman menoa
      62
      3660
    5. Tykkäys ei tarkoita

yhtään mitään!
      Ikävä
      51
      3581
    6. Voiko normaali ihminen ryhtyä vasemmistolaiseksi?

Tätä jäin pohdiskelemaan.
      Maailman menoa
      82
      3348
    7. Mitä on tapahtunut myllymäessä ?

On poliisit Sepänkadulla myllymäessä
      Kankaanpää
      11
      3301
    8. SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa

SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah
      Maailman menoa
      50
      3154
    9. Puukotus Lidlissä

Kuka sai puukkoo Lidlin pihas tänään. Ja kuka oli tekijä?
      Kankaanpää
      33
      2840
    10. Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?

Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia
      Maailman menoa
      34
      2451
    Aihe