Vantaalainen Käärijä on koko kansan suosikki. Nyt Kärtsäri on mukana Vain elämää -ohjelmassa ja miehen päivä onkin melkoinen... Kuka laulaa Cha Cha Cha -kappaleen ja mikä on Käärijän mieliruoka?
Lue lisää, varo sisältöpaljastuksia:
https://www.suomi24.fi/viihde/vain-elamaa-kaarijan-paiva-tata-tiedossa?s24
Perjantaina on Käärijän päivä - Tätä tiedossa Vain elämää -ohjelmassa!

35
1238
Vastaukset
- Anonyymi
Koko kansan suosikki....... 😁😆😅🤣😂
Kiitos sinulle, sain todella railakkaan pirteät naurut nauraa...... vieläkin naurattaa..... " koko kansan suosikki ".... 😂🤣😂🤣😂🤣😂 - Anonyymi
Ei oo mun suosikki. Siis etoo koko tyyppi.
- Anonyymi
Niin,minunkin mielestä varsinaisten käärijöitten päivät ovat viikkoa ennen Joulua.
- Anonyymi
En oo vielä tähän päivään mennessä kuullu tuota sen biisiä, enkä tuu koskaan kuunteleenkaan.
- Anonyymi
Et ole menettänyt mitään 😆
- Anonyymi
Sontaa
- Anonyymi
Irvistelijä!
- Anonyymi
Miten hirveitä kommenttia joku voi kirjoittaa Käärijästä, hänhän on aivan huippu, rakastan täysillä Käärijää, hävetkää haukkujat ja ajatelkaa mistä hän on selvinnyt. Tosi paras artisti mitä on Suomessa pitkään aikaan nähty.
- Anonyymi
Samaa mieltä! Ei ehkä mun lempi artisti mutta kyllä välillä täälä lauletaan "pidä kaksin käsin kiinni juomista niinku jne jne" kuitenkin löytyy mun lemppareiden listalta
- Anonyymi
Höpöhöpö!!!
- Anonyymi
Kaikkea pa*kaa ihmiset kuuntelevatkin.....
- Anonyymi
Jere on 10 +, rankkoja aikoja kokenut, onneks tuli KÄÄRIÄKSI, olet ihanan rakas!!!
- Anonyymi
Vain elämää oli tänään joo.Tylsää katsottavaa joten vaihdoin kanavaa.Ehkä nuo esiintyjät ovat nuorempien mieleen .
- Anonyymi
Itse tykkään näin iäkkäämpänäkin.
Olihan siellä Pelle Miljoona.
- Anonyymi
Aiwan 10 +, loistava, innoittava, paras vuosiin, JEES KÄÄRIJÄ, TOIVON HYVIÄ VUOSIA ETEENPÄIN, vaikka uusia biisejä et rustailuskaan, pus et gräm
- Anonyymi
Hieno jakso oli, en tiennyt että Käärijä on noin herkkä ja ihana ihminen. Peoples champion biisi meni suoraan sydämeen, jokuLauri(?) sen lauloikaan. Täytyykin alkaa kuunnella enemmän Käärijää.
- Anonyymi
Mäkin katsoin tämän Jakson Käärijän vilpittömyyden ja positiivisuuden ja sydämellisyyden vuoksi. Kyllä tykästyin vielä enemmän Jereen. biiseissäkin on paljon sanomaa, kun niiden sanoja kuuntelee tarkemmin. Tzatza:sta tulee vaan hyvä mieli aina, kun sen kuulee🤩.. Ehkä vielä pelle Miljoona päivän katson, ikonisia, ihania biisejä nuoroodestani.
- Anonyymi
Jos haluat elämäsi olevan kärsimystä.
Kuuntele silloin karjumista Käärijän 😇 - Anonyymi
Jare on pullukka korsosta. Ei jatkoon.
- Anonyymi
Älkää kiusanteko nimittäin se kuka haukkuu on ite!
I love you käärijä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älkää kiusanteko nimittäin se kuka haukkuu on ite!
I love you käärijäOot oikeassa, muiden haukkuminen on typerää.
Jokainen saa tykätä kenestä haluaa.
- Anonyymi
Oli todella kiva katsoa Käärijän päivää. Jeren persoona on valloittava. Ja musiikki oli todella hyvää.
En katsonut ekaa jaksoa lainkaan, koska kikki artistt ovat minulle vieraita, en tiennyt edes kaikkien artistien nimiä. Myöskään Käärijän musiikkiin en ollut perehtynyt. Se räppääminen, mitä kuuin Euroviisukappaleen jälkeen, ei itseeni iskenut, minkä takia Käärijä jäi minulle yhden hitin mieheksi (Cha cha cha). Mutta kun kuulin hänen kappaleitaan eilen, olin tosi iloisesti yllättynyt, sillä kappaleet olivat tosi hyviä. Hyviä olivat Jeren alkuperäsikappaleet kuin myös muiden artistien versiot niistä. Varsinkin se duetto oli käsittämättömän kaunista kuultavaa ja Kot kot erikoisen hyvä. - Anonyymi
En ymmärrä miksi Käärijän täytyy koko ajan irvistellä ja näyttää kieltä noissa kuvissa,ois niinkin muutkin.
- Anonyymi
Niinku muutkin suomalaiset, aina naama vitu*rallaan siis...?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Höpö höpö
- Anonyymi
Onneksi me ollaan erilaisia, eikä kaikki samaa massaa.
- Anonyymi
Hei älä kiusaa!kaikki saa tykätä siitä mistä haluaa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En TODELLAKAAN SAMALLA MITALLA
- Anonyymi
Kaikki laulaa cha cha chan. Mitä muita hittejä sillä on mukamas?
- Anonyymi
Koko Suomi juhlii..
Tyyliin saku - Anonyymi
Tylsä päivä, viikon ylivoimaisesti huonoin.
Paras istuu hiljaa. - Anonyymi
Cha, cha,cha olisitte tumpelot vallanneet koko maailman sillä biisillä kun kerran oli mahdollisuus ehkä vieläpä siihenkin ihmeeseen Daruden jälkeen.
- Anonyymi
Käärijä on pelkkä floppi, yhden hitin juippi. Ura loppuu onnex lyhyeen.
- Anonyymi
Ei ne muutkaan Käärijän biisit mitenkään huonoja ole näin vähän varttuneemman mielestä. oma suosikkini on ollut jo pitkään Väliaikakuolema. Ajatelkaa siihen vähän koreografiaa ja esittää sen ruumisarkussa jollain täydellä stadionilla menestys taattu. Itsekin olen kokenut aikoinaan juuri sen saman fiiliksen mitä biisi loistavasti ilmeisesti ilmentää ja yrittää kertoa.
- Anonyymi
Moinen paska ei minun soittimessa soi, eikä tollanen sonta töllöstäni tule!
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sua j-mies!
Enkä oikeesti ymmärrä miksi. Eihän me tunneta ees kovin hyvin. Mut haluaisin sun kanssa jotain säätöä sit kai vaan 🫦595680Voi itku! Sanna Marinilla EI OLLUT mitään tekemistä jäänmurtajakauppojen kanssa
Miten tässä näin kävi? Sanna-kultti paniikissa.2034667En välttämättä koskaan aikaisemmin tosissani uskonut mihinkään sielunkumppanuuteen ym
Ennen kuin tapasin sinut. Oudointahan tässä on että ollaan tiedetty toisemme kuitenkin vuosia ja enemmän vuosia, mutta v164112Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k623660- 513581
- 823348
- 113301
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah503154- 332840
Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia342451