Oletko koskaan stalkannut kaivattuasi?

Anonyymi-ap

Jos olet, miten olet stalkannut? Jäitkö kiinni? Onko hän stalkannut sinua? Jos on, miten suhtauduit?

80

3292

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sometilejä vain ikävä päissäni tutkinut. Ei kai se ole kiellettyä, jos ne ovat julkisia... 😅

• Anonyymi

Sama. Houkutus olisi suuri stalkata muutenkin, jos vaikka asuisi jossain nurkan takana 🤭

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sama. Houkutus olisi suuri stalkata muutenkin, jos vaikka asuisi jossain nurkan takana 🤭

lisään, pääsi pie ru paljastuin 🤭

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mene mäkeen siitä 😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sultsina.

• Anonyymi

Ei ole stalkkaamista tuo, jos kerran julkisia. Jos jatkuvasti pistäisit sometileille viestejä, vaikka toinen ei haluaisi eli kieltää, silloin on stalkkaamista.

• Anonyymi

Julkisten tilejen katsominen ei ole stalkkaamista. Stalkkaamista on se, kun murtaudut toisen tileille. Tai seuraat kodin/työpaikan läheisyydessä toista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Julkisten tilejen katsominen ei ole stalkkaamista. Stalkkaamista on se, kun murtaudut toisen tileille. Tai seuraat kodin/työpaikan läheisyydessä toista.

Ei vaan vainoamista

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei vaan vainoamista

Stalkkaaminen ja vainoaminen on sama asia.

• Anonyymi

Ei kuulu tapoihin ylipäänsä seurailla kenenkään elämää, paitsi kavereiden.

• Anonyymi

Stalkkaaminen on vainoamista. En tietenkään ole.

• Anonyymi

Mun mielestä stalkkaaminen ei ole vainoamista ainakaan jos sen tekee somessa eikä kohde saa siitä tietää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mun mielestä stalkkaaminen ei ole vainoamista ainakaan jos sen tekee somessa eikä kohde saa siitä tietää.

Stalkkaaminen ja vainoaminen on sama asia. Kvg.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos käy julkisilla tileillä katsomassa, ei ole stalkkaamista. Jos lähettelee niihin viestejä ja ehdotuksia, vaikka toinen kieltää, silloin on stalkkaamista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei tuo ole mitään stalkkaamista vaan esim. sometilin tapahtumien seuraamista.

• Anonyymi

Mikäli joku tekee sitä, syytä on epäillä suurempaakin rikosta!

• Anonyymi

En ole koskaan edes nähnyt kaivattuani missään ikinä.

• Anonyymi

Joo.

• Anonyymi

❤️

• Anonyymi

Joskus eräs oli sähkökaapin takana. Harmi kun oli kiire ja lamppu syttyi liian myöhään. Olisin pyytäny kahville 😆

• Anonyymi

On se, tunnusti ite 🤣 Nytpä ei tiiä missä oon... tai sitte tietää 😉

• Anonyymi

Kerro!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kerro!

Lähiruoka on niin out tänä päivänä että lähin merta edemmäs kalaan. On hinattu ja pilkottu, hinattu ja pilkottu.

• Anonyymi

No en ole.

• Anonyymi

Ei ole se kaivattuni joka asuu sähköpääkeskuksen seinänaapurina.Se kuulee jos taloyhtiössä joku laittaa valot päällee.Samassa voi olla myös vesihuolto.

• Anonyymi

Puutarhatonttu miehen päiväkirja

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Puutarhatonttu miehen päiväkirja

Näyttää kyllä enemmän karhukoplalta.

• Anonyymi

tämä osasto taitaa olla ihmisille joiden tunnemaailma on vähän hukassa

• Anonyymi
        UUSI

Löysit itsekin perille.

• Anonyymi

Ei ole kaivattua enkä muutenkaan harrasta moista ymmärrän kyllä kerrasta että se oli si siinä et mä en tähän ikään ala veivaan edestakasin yksi kokemus siitä ollaan ei olla leikistä riitti mulle

• Anonyymi

Tiedän. Tiedän myös kuka on kuka ja kirjota huonosti päin seiniä.

• Anonyymi

Googlettanut vain, en muuta.

• Anonyymi

Joo, hetkisen aikaa, kun piti jäädä somesta tauolle. Kiinni jäin, kun en osannut sitä hommaa🤭 Nykyään yritän olla "stalkkaamatta" hänen someaan liikaa. Ei mun joka päivitystä/storya tarvitse nähdä. Olen ymmärtänyt että hän on ollut liiallisesta huomiosta vaivaantunut, kun ei tunne samoin.
      Hän ei ole stalkannut mua, miksi olisi. Kun ei ole kiinnostunut. Ei ole edes seuraaja.
      Naiselta

• Anonyymi

Asuu liian kaukana, ei pysty kiikaroimaan. :((

• Anonyymi

Olen ja vainonnut myös.

• Anonyymi

Uskon sen. Eikä siinä vielä kaikki. Meillä on eräs yhteinen tuttava, joka myös stalkkaa aika paljonkin😉

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Uskon sen. Eikä siinä vielä kaikki. Meillä on eräs yhteinen tuttava, joka myös stalkkaa aika paljonkin😉

Niin onkiin. Kuka saa ja kenelle annetaan. Hihihihihi

• Anonyymi

Nyt on kyllä taas semmosta settiä, ettäh!

• Anonyymi
        UUSI

Nih.

• Anonyymi

Miten voi stalkata jotain mikä on julkisesti netissä? Siis ihminen on valinnut liittyä nettiin ja on hyväksynyt ehdot joka tarkoittaa että sinua nähdään ainakin jonkun verran myös täysin tuntemattomat ja kuten sanotaan jos laitat nettiin kuvan sitä ei saa ikinä pois. Ymmärrän stalkkauksen jos menen kiikareilla katselemaan jonkun ikkunasta mutta en siinä kohtaa jos tiedot on julkisessa internetissä.

Olen joskus katsonut mutta siitä tulee paha mieli koska minut jätettiin ja rakastan edelleen häntä.

• Anonyymi

Tuijotin vaan salaa kun hän meni ohi monia kertoja. Ehkä huomasi.

• Anonyymi

Missä tämä tapahtui?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Missä tämä tapahtui?

Kulki asuntoni ohi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kulki asuntoni ohi.

Tapahtuko tämä Tampereella?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tapahtuko tämä Tampereella?

Vai puutarhatontun mökillä?

• Anonyymi

Sometilin katselu ei ole stalkkaamista ja todellakin katselen mutta sillä ei ole julkinen tili.Mulla osittain on julkinen,mutta mitäpä hän niitä katselisi,olisihan se laittanut mulle jo viestiä jos olisi kiinnostunut.Livenä voi silloin tällöin nähdä hänen työpaikalla. Mulle nämä kaikki on riittämätöntä,mutta tyydyn tähän ja kuolen onnettomana.

• Anonyymi

Riippuu mitä stalkkaamisella tarkoitat. Itse olen varsin utelias henkilö ja haluan ottaa selvää ihmisestä josta olen kiinnostunut. Luulisi jokaisen tietävän missä raja kulkee ja mikä on rikollista ja mikä taas ei.

• Anonyymi

Onko se stalkkaamista jos etsii henkilön puhelinnumeron josta on kiinnostunut ja laittaa viestiä? Kohde järkyttyi tästä ja kielsi olemasta enää yhteydessä. No jatkoin silti. Mun mielestä ei ole stalkkaamista mutta vainoamista kyllä varsinkin jos ne viestit alkaa mennä yhä sairaammiksi. No pitäisi ymmärtää lopettaa tuollainen. Kun toinen ei ole kiinnostunut niin sitten ei ole ja pitää ymmärtää jättää toinen rauhaan. Itse olin niin rakastunut että sekosin päästäni totaalisesti.

• Anonyymi
        UUSI

SANOS MUUTA. EINARI

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Onko se stalkkaamista jos etsii henkilön puhelinnumeron josta on kiinnostunut ja laittaa viestiä? Kohde järkyttyi tästä ja kielsi olemasta enää yhteydessä. No jatkoin silti. Mun mielestä ei ole stalkkaamista mutta vainoamista kyllä varsinkin jos ne viestit alkaa mennä yhä sairaammiksi. No pitäisi ymmärtää lopettaa tuollainen. Kun toinen ei ole kiinnostunut niin sitten ei ole ja pitää ymmärtää jättää toinen rauhaan. Itse olin niin rakastunut että sekosin päästäni totaalisesti.

No, jos jatkaa, vaikka ei saa vastakaikua, silloin on stalkkaamista. Jos kerran haluaa vain tietää, mitä toinen ajattelee, ei ole vielä stalkkaamista.

• Anonyymi

En harrasta enkä hyväksy stalkkaamista. Kysyn suoraan häneltä, jos haluan tietää jotain. En voisi ikinä olla yhdessä stalkkerin kanssa.

• Anonyymi

Jos tunnet huonoa omaatuntoa siitä, että olet katsonut jonkun fb tai insta-profiilia, niin turhaan. Kaikki, jotka ovat kiinnostuneita jostakin, tekee näin. Samoin nimen googletus. Ei ole sen ihmeellisempää.

Sensijaan, jos siitä tulee jokapäiväinen pakkomielle, niin silloin sinulla on liian vähän harrastuksia.

• Anonyymi

Kaikki eivät todellakaan tee noin. Itse en ole tehnyt, enkä tee jatkossakaan. Voin kysyä häneltä mitä haluan, meillä on luottamus.

• Anonyymi

Sometileille kirjauduin kun tiesin salasanat ja koska hän ei ollut vaihtanut salasanoja eromme jälkeen. Seurasin myös hänen autonsa liikkeitä gps-tagilla ja kävin tarkkailemassa sen asunnon ikkunoita johon hän vaikutti menneen. Asensin myös ennen eroamme vakoiluohjelman hänen puhelimeensa sekä kirjauduin hänen sähköpostiinsa kun tiesin myös sen tunnukset. Suhteemme kariutui luottamuspulaan kun hän ei pystynyt perustelemaan menojaan ja liikkumistaan. Nyt kolmen vuoden seurannan jälkeen epäilen hänellä olevan jonkun toisen. Naisiin ei voi luottaa.

• Anonyymi
        UUSI

Kiitos vinkeistä.

• Anonyymi

Mitä itse tykkäisit jos joku asiaan kuulumaton ja ei toivottu kyttää sinun jokaista liikettä, se on hyvin häiritsevää! Ihmiset haluaa elää rauhassa! Hanki elämä tai mene hoitoon pakkomielteisen käytöksesi takia!🫵

• Anonyymi
        UUSI

Kaksisuuntainen on sairaus sekin.

• Anonyymi
        UUSI

Täytyy kertoa, että minua on stalkattu ja se oli todella häiritsevää ja ahdistavaa!

• Anonyymi
      UUSI

Se on stalkkaamista vain jos toinen ei pidä siitä. Yhteisymmärryksessä tapahtuva tarkkailu on kiinnostuksen osoittamista.

• Anonyymi
        UUSI

En ole pitänyt stalkkaamisesta kuin jonkun aikaa ja sen jälkeen se alkoi todella ahdistaa!

• Anonyymi
      UUSI

Pakkohan se on aina tilaisuuden tullen katsoa miten hän elämästään selviää tunteidensa kourissa. Uteliaisuutta. Pisteiden yhdistämistä. Yritin itse olla vain se hyvä tyyppi, mutta aiheutin meille molemmille rakastumisen. Hän rakastui sellaiseen jota ei ole olemassa, ja minä rankaisen häntä siitä omalla tavallani.

• Anonyymi
        UUSI

Mistä rankaisun tarve? Tekikö hän jotain väärin?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mistä rankaisun tarve? Tekikö hän jotain väärin?

Että hyviin tyyppeihin, en minä sitä ole oikeasti.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Että hyviin tyyppeihin, en minä sitä ole oikeasti.

Eikö ole epäreilua esittää hyvää tyyppiä niin että toinen rakastuu ja sitten rankaista ihmistä, että rakastui hyvään tyyppiin?

• Anonyymi
      UUSI

Olin harhainen. Seurasin elämäänsä kaikin mahdollisin tavoin. Ja lähestulkoon mahdottomin. Ja mikä pahinta, tunteeni sotkeutunut pinnan alla kuoleman, menetyksen syövereihin tuoden siihen synkän pohjavirran ja vieden mukanaan pidäkkeet. Sokea, lapsellinen halu pelastaa ja tulla pelastetuksi, toistaa menneisyyttä ja tehdä siitä erilainen, oli ahneen kiinnittynyt häneen. Epävakautta, sairautta. Näin asioita, joita ei ollut olemassa. Olin vain yhden askeleen päässä jostakin yksinäisestä vaanijasta, jonka kohteella ei ollut aavistustakaan. Sillä totuus oli että näimme toisiamme ehkä kaksi kertaa vuodessa. Lähetimme harvakseltaan sähköposteja ja tekstiviestejä. Olimme ystäviä, ei mitään muuta. Toiveeni suhteesta hänen kanssaan olivat täysin epätodellisia, kun taas jatkuva kurjuuteni ja turhautumiseni olivat julmaa todellisuutta. Perusteeton, toivoton pakkomielle tapana tuhlata loppuelämääni.

• Anonyymi
        UUSI

Hieno teksti. Ei kaikilta osin ihan totuudenmukainen, mutta tunne välittyi. 🖤
        T.naisstalkkeri

• Anonyymi
      UUSI

Jep olen ja melkein henki siinä hommassa meni ja ihan turhan päiten vielä mukamas?

• Anonyymi
      UUSI

Jollakin asteella stalkkauksen ihan vakoilun muodossa voisi hyväksyä, jos stalkkaaja olisi joku tosi kuuma joka tykkää musta ja yrittää nähdä missä menen, jotta voisi "sattumoisin" törmätä minuun. Tai jos hän haluaisi tietää mitä ajattelen hänestä. Mutta näihin on molempiin myös parempia keinoja... stalkkaamista vallantunteen pönkittämiseen ei voi hyväksyä missään tilanteessa.

• Anonyymi
        UUSI

No onneksi mä oon toi kuuma😌. Mitäs ne paremmat keinot on?

• Anonyymi
        UUSI

Eli lopulta kyse ei ole teosta vaan siitä, kuka sen tekee. Sama käytös = eri tuomio pärstäkertoimen mukaan.

• Anonyymi
        UUSI

Tuo viimeinen lause kertoo kaiken miksi stalkkaaminen on paha asia!

• Anonyymi
      UUSI

Stalkkaus voi tuntua hetken lohdulta, mutta todellisuudessa se vain sitoo sut kiinni menneeseen ja estää pääsemästä eteenpäin

• Anonyymi
      UUSI

En ole. Olen tehnyt ihan avoimesti ne mitä olen tehnyt, eikä mua ole koskaan pyydetty jättämään häntä rauhan tmv.

• Anonyymi
      UUSI

Minut on estetty näköjään.

• Anonyymi
        UUSI

Se on sinulle selkeä ja kirkas viesti, pysy poissa.

• Anonyymi
      UUSI

Aaro Räsänen on raiskaaja (SaPKon raiskari)

• Anonyymi
      UUSI

Olen kyllä seisonut pimeässä kaivattuni ikkunan alla syreenipuskassa tunti kausia. Sateessa ja helteessä.
      En katso että tuo on stalkkaamista, kyllä kai sitä ihminen saa oleskella.

• Anonyymi
        UUSI

Sinäkö se olitkin,olisit nyt tullut sisälle sieltä puskista hyvä ihminen.

• Anonyymi
      UUSI

Fb:n estot purettu, joltakin joillekkin.

• Anonyymi
      UUSI

Ei minulla ole ollut kaivattua, joten en ole koskaan stalkannut!

Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi teki aloitteen?

😃 häh
      Ikävä
      109
      4236
    2. Onko kaivattusi ulkoisesti

paremman vai huonomman näköinen kuin exäsi? 🪤
      Ikävä
      78
      3476
    3. Oletko koskaan stalkannut kaivattuasi?

Jos olet, miten olet stalkannut? Jäitkö kiinni? Onko hän stalkannut sinua? Jos on, miten suhtauduit?
      Ikävä
      80
      3292
    4. Karhuryhmä

Kellään tarkempaa tietoa miksi ja missä karhuryhmä ollut? Perheväkivaltaa vai huumeperintää kenties taas?
      Jämsä
      24
      3199
    5. Just alkoi ottamaan päähän

Miten voikin mennä näin, että koko päivän haluaa vain nähdä toisen ja lähelle. Sitten aivan salamana mieleen tulee kaikk
      Ikävä
      22
      3142
    6. Mitä kaikkea sä

Olisit valmis tekeen mun eteen vielä? Vai oletko mitään?
      Ikävä
      72
      2896
    7. "Mielipide: Äärivasemmiston uhka on otettava vakavasti"

Demokratia näyttäisi olevan Halla-aholle enemmänkin välttämätön paha kuin tavoiteltava asia. Väkivallan ihannointi ja m
      Maailman menoa
      45
      2770
    8. Raisionkaaren koira hyökkäys

Taas nähtiin että koiriin ei voi luottaa. Eilen illalla vapaana ollut koira hyökkäsi Raisionkaarella kolmen henkilön kim
      Raisio
      61
      2721
    9. Tapa jolla kohtelit minua viimeksi miellytti erityisesti

Osaat huomioida kauniisti ja katsot aina tilanteita yhteisen hyvän kannalta. Sitä arvostan erityisesti.
      Ikävä
      85
      2539
    10. Ei me saada toisiamme

Ei vaan saada. On vain haaveita ja uunelmia
      Ikävä
      33
      2384
    Aihe