Jos olet, miten olet stalkannut? Jäitkö kiinni? Onko hän stalkannut sinua? Jos on, miten suhtauduit?
Oletko koskaan stalkannut kaivattuasi?
80
3292
Vastaukset
- Anonyymi
Sometilejä vain ikävä päissäni tutkinut. Ei kai se ole kiellettyä, jos ne ovat julkisia... 😅
- Anonyymi
Sama. Houkutus olisi suuri stalkata muutenkin, jos vaikka asuisi jossain nurkan takana 🤭
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sama. Houkutus olisi suuri stalkata muutenkin, jos vaikka asuisi jossain nurkan takana 🤭
lisään, pääsi pie ru paljastuin 🤭
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mene mäkeen siitä 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sultsina.
- Anonyymi
Ei ole stalkkaamista tuo, jos kerran julkisia. Jos jatkuvasti pistäisit sometileille viestejä, vaikka toinen ei haluaisi eli kieltää, silloin on stalkkaamista.
- Anonyymi
Julkisten tilejen katsominen ei ole stalkkaamista. Stalkkaamista on se, kun murtaudut toisen tileille. Tai seuraat kodin/työpaikan läheisyydessä toista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Julkisten tilejen katsominen ei ole stalkkaamista. Stalkkaamista on se, kun murtaudut toisen tileille. Tai seuraat kodin/työpaikan läheisyydessä toista.
Ei vaan vainoamista
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei vaan vainoamista
Stalkkaaminen ja vainoaminen on sama asia.
- Anonyymi
Ei kuulu tapoihin ylipäänsä seurailla kenenkään elämää, paitsi kavereiden.
- Anonyymi
Stalkkaaminen on vainoamista. En tietenkään ole.
- Anonyymi
Mun mielestä stalkkaaminen ei ole vainoamista ainakaan jos sen tekee somessa eikä kohde saa siitä tietää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mun mielestä stalkkaaminen ei ole vainoamista ainakaan jos sen tekee somessa eikä kohde saa siitä tietää.
Stalkkaaminen ja vainoaminen on sama asia. Kvg.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos käy julkisilla tileillä katsomassa, ei ole stalkkaamista. Jos lähettelee niihin viestejä ja ehdotuksia, vaikka toinen kieltää, silloin on stalkkaamista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tuo ole mitään stalkkaamista vaan esim. sometilin tapahtumien seuraamista.
- Anonyymi
Mikäli joku tekee sitä, syytä on epäillä suurempaakin rikosta!
- Anonyymi
En ole koskaan edes nähnyt kaivattuani missään ikinä.
- Anonyymi
Joo.
- Anonyymi
❤️
- Anonyymi
Joskus eräs oli sähkökaapin takana. Harmi kun oli kiire ja lamppu syttyi liian myöhään. Olisin pyytäny kahville 😆
- Anonyymi
On se, tunnusti ite 🤣 Nytpä ei tiiä missä oon... tai sitte tietää 😉
- Anonyymi
Kerro!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerro!
Lähiruoka on niin out tänä päivänä että lähin merta edemmäs kalaan. On hinattu ja pilkottu, hinattu ja pilkottu.
- Anonyymi
No en ole.
- Anonyymi
Ei ole se kaivattuni joka asuu sähköpääkeskuksen seinänaapurina.Se kuulee jos taloyhtiössä joku laittaa valot päällee.Samassa voi olla myös vesihuolto.
- Anonyymi
Puutarhatonttu miehen päiväkirja
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Puutarhatonttu miehen päiväkirja
Näyttää kyllä enemmän karhukoplalta.
- Anonyymi
tämä osasto taitaa olla ihmisille joiden tunnemaailma on vähän hukassa
- AnonyymiUUSI
Löysit itsekin perille.
- Anonyymi
Ei ole kaivattua enkä muutenkaan harrasta moista ymmärrän kyllä kerrasta että se oli si siinä et mä en tähän ikään ala veivaan edestakasin yksi kokemus siitä ollaan ei olla leikistä riitti mulle
- Anonyymi
Tiedän. Tiedän myös kuka on kuka ja kirjota huonosti päin seiniä.
- Anonyymi
Googlettanut vain, en muuta.
- Anonyymi
Joo, hetkisen aikaa, kun piti jäädä somesta tauolle. Kiinni jäin, kun en osannut sitä hommaa🤭 Nykyään yritän olla "stalkkaamatta" hänen someaan liikaa. Ei mun joka päivitystä/storya tarvitse nähdä. Olen ymmärtänyt että hän on ollut liiallisesta huomiosta vaivaantunut, kun ei tunne samoin.
Hän ei ole stalkannut mua, miksi olisi. Kun ei ole kiinnostunut. Ei ole edes seuraaja.
Naiselta - Anonyymi
Asuu liian kaukana, ei pysty kiikaroimaan. :((
- Anonyymi
Olen ja vainonnut myös.
- Anonyymi
Uskon sen. Eikä siinä vielä kaikki. Meillä on eräs yhteinen tuttava, joka myös stalkkaa aika paljonkin😉
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Uskon sen. Eikä siinä vielä kaikki. Meillä on eräs yhteinen tuttava, joka myös stalkkaa aika paljonkin😉
Niin onkiin. Kuka saa ja kenelle annetaan. Hihihihihi
- Anonyymi
Nyt on kyllä taas semmosta settiä, ettäh!
- AnonyymiUUSI
Nih.
- Anonyymi
Miten voi stalkata jotain mikä on julkisesti netissä? Siis ihminen on valinnut liittyä nettiin ja on hyväksynyt ehdot joka tarkoittaa että sinua nähdään ainakin jonkun verran myös täysin tuntemattomat ja kuten sanotaan jos laitat nettiin kuvan sitä ei saa ikinä pois. Ymmärrän stalkkauksen jos menen kiikareilla katselemaan jonkun ikkunasta mutta en siinä kohtaa jos tiedot on julkisessa internetissä.
Olen joskus katsonut mutta siitä tulee paha mieli koska minut jätettiin ja rakastan edelleen häntä. - Anonyymi
Tuijotin vaan salaa kun hän meni ohi monia kertoja. Ehkä huomasi.
- Anonyymi
Missä tämä tapahtui?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä tämä tapahtui?
Kulki asuntoni ohi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kulki asuntoni ohi.
Tapahtuko tämä Tampereella?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tapahtuko tämä Tampereella?
Vai puutarhatontun mökillä?
- Anonyymi
Sometilin katselu ei ole stalkkaamista ja todellakin katselen mutta sillä ei ole julkinen tili.Mulla osittain on julkinen,mutta mitäpä hän niitä katselisi,olisihan se laittanut mulle jo viestiä jos olisi kiinnostunut.Livenä voi silloin tällöin nähdä hänen työpaikalla. Mulle nämä kaikki on riittämätöntä,mutta tyydyn tähän ja kuolen onnettomana.
- Anonyymi
Riippuu mitä stalkkaamisella tarkoitat. Itse olen varsin utelias henkilö ja haluan ottaa selvää ihmisestä josta olen kiinnostunut. Luulisi jokaisen tietävän missä raja kulkee ja mikä on rikollista ja mikä taas ei.
- Anonyymi
Onko se stalkkaamista jos etsii henkilön puhelinnumeron josta on kiinnostunut ja laittaa viestiä? Kohde järkyttyi tästä ja kielsi olemasta enää yhteydessä. No jatkoin silti. Mun mielestä ei ole stalkkaamista mutta vainoamista kyllä varsinkin jos ne viestit alkaa mennä yhä sairaammiksi. No pitäisi ymmärtää lopettaa tuollainen. Kun toinen ei ole kiinnostunut niin sitten ei ole ja pitää ymmärtää jättää toinen rauhaan. Itse olin niin rakastunut että sekosin päästäni totaalisesti.
- AnonyymiUUSI
SANOS MUUTA. EINARI
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Onko se stalkkaamista jos etsii henkilön puhelinnumeron josta on kiinnostunut ja laittaa viestiä? Kohde järkyttyi tästä ja kielsi olemasta enää yhteydessä. No jatkoin silti. Mun mielestä ei ole stalkkaamista mutta vainoamista kyllä varsinkin jos ne viestit alkaa mennä yhä sairaammiksi. No pitäisi ymmärtää lopettaa tuollainen. Kun toinen ei ole kiinnostunut niin sitten ei ole ja pitää ymmärtää jättää toinen rauhaan. Itse olin niin rakastunut että sekosin päästäni totaalisesti.
No, jos jatkaa, vaikka ei saa vastakaikua, silloin on stalkkaamista. Jos kerran haluaa vain tietää, mitä toinen ajattelee, ei ole vielä stalkkaamista.
- Anonyymi
En harrasta enkä hyväksy stalkkaamista. Kysyn suoraan häneltä, jos haluan tietää jotain. En voisi ikinä olla yhdessä stalkkerin kanssa.
- Anonyymi
Jos tunnet huonoa omaatuntoa siitä, että olet katsonut jonkun fb tai insta-profiilia, niin turhaan. Kaikki, jotka ovat kiinnostuneita jostakin, tekee näin. Samoin nimen googletus. Ei ole sen ihmeellisempää.
Sensijaan, jos siitä tulee jokapäiväinen pakkomielle, niin silloin sinulla on liian vähän harrastuksia.- Anonyymi
Kaikki eivät todellakaan tee noin. Itse en ole tehnyt, enkä tee jatkossakaan. Voin kysyä häneltä mitä haluan, meillä on luottamus.
- Anonyymi
Sometileille kirjauduin kun tiesin salasanat ja koska hän ei ollut vaihtanut salasanoja eromme jälkeen. Seurasin myös hänen autonsa liikkeitä gps-tagilla ja kävin tarkkailemassa sen asunnon ikkunoita johon hän vaikutti menneen. Asensin myös ennen eroamme vakoiluohjelman hänen puhelimeensa sekä kirjauduin hänen sähköpostiinsa kun tiesin myös sen tunnukset. Suhteemme kariutui luottamuspulaan kun hän ei pystynyt perustelemaan menojaan ja liikkumistaan. Nyt kolmen vuoden seurannan jälkeen epäilen hänellä olevan jonkun toisen. Naisiin ei voi luottaa.
- AnonyymiUUSI
Kiitos vinkeistä.
- Anonyymi
Mitä itse tykkäisit jos joku asiaan kuulumaton ja ei toivottu kyttää sinun jokaista liikettä, se on hyvin häiritsevää! Ihmiset haluaa elää rauhassa! Hanki elämä tai mene hoitoon pakkomielteisen käytöksesi takia!🫵
- AnonyymiUUSI
Kaksisuuntainen on sairaus sekin.
- AnonyymiUUSI
Täytyy kertoa, että minua on stalkattu ja se oli todella häiritsevää ja ahdistavaa!
- AnonyymiUUSI
Se on stalkkaamista vain jos toinen ei pidä siitä. Yhteisymmärryksessä tapahtuva tarkkailu on kiinnostuksen osoittamista.
- AnonyymiUUSI
En ole pitänyt stalkkaamisesta kuin jonkun aikaa ja sen jälkeen se alkoi todella ahdistaa!
- AnonyymiUUSI
Pakkohan se on aina tilaisuuden tullen katsoa miten hän elämästään selviää tunteidensa kourissa. Uteliaisuutta. Pisteiden yhdistämistä. Yritin itse olla vain se hyvä tyyppi, mutta aiheutin meille molemmille rakastumisen. Hän rakastui sellaiseen jota ei ole olemassa, ja minä rankaisen häntä siitä omalla tavallani.
- AnonyymiUUSI
Mistä rankaisun tarve? Tekikö hän jotain väärin?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mistä rankaisun tarve? Tekikö hän jotain väärin?
Että hyviin tyyppeihin, en minä sitä ole oikeasti.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Että hyviin tyyppeihin, en minä sitä ole oikeasti.
Eikö ole epäreilua esittää hyvää tyyppiä niin että toinen rakastuu ja sitten rankaista ihmistä, että rakastui hyvään tyyppiin?
- AnonyymiUUSI
Olin harhainen. Seurasin elämäänsä kaikin mahdollisin tavoin. Ja lähestulkoon mahdottomin. Ja mikä pahinta, tunteeni sotkeutunut pinnan alla kuoleman, menetyksen syövereihin tuoden siihen synkän pohjavirran ja vieden mukanaan pidäkkeet. Sokea, lapsellinen halu pelastaa ja tulla pelastetuksi, toistaa menneisyyttä ja tehdä siitä erilainen, oli ahneen kiinnittynyt häneen. Epävakautta, sairautta. Näin asioita, joita ei ollut olemassa. Olin vain yhden askeleen päässä jostakin yksinäisestä vaanijasta, jonka kohteella ei ollut aavistustakaan. Sillä totuus oli että näimme toisiamme ehkä kaksi kertaa vuodessa. Lähetimme harvakseltaan sähköposteja ja tekstiviestejä. Olimme ystäviä, ei mitään muuta. Toiveeni suhteesta hänen kanssaan olivat täysin epätodellisia, kun taas jatkuva kurjuuteni ja turhautumiseni olivat julmaa todellisuutta. Perusteeton, toivoton pakkomielle tapana tuhlata loppuelämääni.
- AnonyymiUUSI
Hieno teksti. Ei kaikilta osin ihan totuudenmukainen, mutta tunne välittyi. 🖤
T.naisstalkkeri
- AnonyymiUUSI
Jep olen ja melkein henki siinä hommassa meni ja ihan turhan päiten vielä mukamas?
- AnonyymiUUSI
Jollakin asteella stalkkauksen ihan vakoilun muodossa voisi hyväksyä, jos stalkkaaja olisi joku tosi kuuma joka tykkää musta ja yrittää nähdä missä menen, jotta voisi "sattumoisin" törmätä minuun. Tai jos hän haluaisi tietää mitä ajattelen hänestä. Mutta näihin on molempiin myös parempia keinoja... stalkkaamista vallantunteen pönkittämiseen ei voi hyväksyä missään tilanteessa.
- AnonyymiUUSI
No onneksi mä oon toi kuuma😌. Mitäs ne paremmat keinot on?
- AnonyymiUUSI
Eli lopulta kyse ei ole teosta vaan siitä, kuka sen tekee. Sama käytös = eri tuomio pärstäkertoimen mukaan.
- AnonyymiUUSI
Tuo viimeinen lause kertoo kaiken miksi stalkkaaminen on paha asia!
- AnonyymiUUSI
Stalkkaus voi tuntua hetken lohdulta, mutta todellisuudessa se vain sitoo sut kiinni menneeseen ja estää pääsemästä eteenpäin
- AnonyymiUUSI
En ole. Olen tehnyt ihan avoimesti ne mitä olen tehnyt, eikä mua ole koskaan pyydetty jättämään häntä rauhan tmv.
- AnonyymiUUSI
Minut on estetty näköjään.
- AnonyymiUUSI
Se on sinulle selkeä ja kirkas viesti, pysy poissa.
- AnonyymiUUSI
Aaro Räsänen on raiskaaja (SaPKon raiskari)
- AnonyymiUUSI
Olen kyllä seisonut pimeässä kaivattuni ikkunan alla syreenipuskassa tunti kausia. Sateessa ja helteessä.
En katso että tuo on stalkkaamista, kyllä kai sitä ihminen saa oleskella.- AnonyymiUUSI
Sinäkö se olitkin,olisit nyt tullut sisälle sieltä puskista hyvä ihminen.
- AnonyymiUUSI
Fb:n estot purettu, joltakin joillekkin.
- AnonyymiUUSI
Ei minulla ole ollut kaivattua, joten en ole koskaan stalkannut!
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1094236
- 783476
Oletko koskaan stalkannut kaivattuasi?
Jos olet, miten olet stalkannut? Jäitkö kiinni? Onko hän stalkannut sinua? Jos on, miten suhtauduit?803292Karhuryhmä
Kellään tarkempaa tietoa miksi ja missä karhuryhmä ollut? Perheväkivaltaa vai huumeperintää kenties taas?243199Just alkoi ottamaan päähän
Miten voikin mennä näin, että koko päivän haluaa vain nähdä toisen ja lähelle. Sitten aivan salamana mieleen tulee kaikk223142- 722896
"Mielipide: Äärivasemmiston uhka on otettava vakavasti"
Demokratia näyttäisi olevan Halla-aholle enemmänkin välttämätön paha kuin tavoiteltava asia. Väkivallan ihannointi ja m452770Raisionkaaren koira hyökkäys
Taas nähtiin että koiriin ei voi luottaa. Eilen illalla vapaana ollut koira hyökkäsi Raisionkaarella kolmen henkilön kim612721Tapa jolla kohtelit minua viimeksi miellytti erityisesti
Osaat huomioida kauniisti ja katsot aina tilanteita yhteisen hyvän kannalta. Sitä arvostan erityisesti.852539- 332384