Aika moni haluaisi, miks sä et halua niitä jotka varmaan purkkiin sut pistäis ettet pääse karkuun
Kyllä sut varmaan
45
2032
Vastaukset
- Anonyymi
Eivät ole arvoisiani.
- Anonyymi
Sun daddys on huppelissa, joku kai tulee sen hakeen
- Anonyymi
🙂🙂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sun daddys on huppelissa, joku kai tulee sen hakeen
Kolme? Ei ne sitä mukana vie.
- Anonyymi
Se ei kuulu sulle...
- Anonyymi
Olet kaikesta tilivelvollinen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet kaikesta tilivelvollinen
Sulle kukaan oo tilivelvollinen. Ainaka kauaa. -sivusta
- Anonyymi
Ei nyt oikein muut kiinnosta. Hän vain.
- Anonyymi
😍❤️
- Anonyymi
Sorry hän on varattu toiselle!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kenelle?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei nyt oikein sekään kiinnosta. Hän vain.
- Anonyymi
Mä en oo purkkiin pistettävä.
Mietin, että haluaako hän sellaisen. Vähän kesyttömän. Sellainen ei sovi kaikille.- Anonyymi
PS.jättäkää naapuri rauhaan!
- AnonyymiUUSI
Siis jumalauta kenestä sä puhut🖕🖕🖕🖕
- Anonyymi
Asiat eivät osu aina kohdilleen. En ole niin helposti iskettävissä, että minut voi kuka vaan kiinnostunut viedä mukanaan.
- Anonyymi
Tosin sain viimein taas aivoihin sen verran järkeä, että oikeasti kannattaa nähdä vaivaa deittailuun ja muihin tutustumiseen. Miksi huokailisin vuodesta toiseen sellaisen naisen perään, joka tuskin uhraa ajatustakaan minulle. Nyt pitää oikeesti päästä täältäkin pois.
- Anonyymi
En halua sellaisia joita kohtaan minulla ei ole tunteita. Enkä sellaisia jotka ovat muuten epäsopivia (varattu, liikaa ikäeroa tms.)
- Anonyymi
Ei sillä ole väliä kuinka monet minut haluaa, jos minä haluan vain yhden..
- Anonyymi
Ei sinua halua kukaan,joten pidä vaan se entinen jos sekään sinua enää haluaa!oletpaholaien!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei sinua halua kukaan,joten pidä vaan se entinen jos sekään sinua enää haluaa!oletpaholaien!
Älä oo a kade
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä oo a kade
Äläpä maalaa.
-sivu
- Anonyymi
Purkkiin? Aikamoinen surströmming siitä säilykkeestä tulisi, en suosittele.
- Anonyymi
Melko traaginen kohtalon oikku sekin miten et näytä muistavan että tapasimme jo vuosia sitten. Pieni takaraivossa häiritsevä ongelma koska muistan itse tuon kohtaamisen vähän liiankin hyvin. En pidä monestakaan mutta pidin sinusta alusta asti. Pidin kun en tuntenut, ja nyt kun tunnen, se on vain pahentunut. Joskus, usein, aina, ajattelen sinua ennen nukahtamista. Sitten näen untakin ja kun herään, pääni on yhä siinä, jumissa jossain hauskassa, kauniissa, likaisessa, älykkäässä, tyhmässä, joka liittyy yhä ja vain sinuun. Tätä on jatkunut jo jonkin aikaa, kauemmin kuin luulet, kauemmin kuin voit kuvitella, ja minun olisi pitänyt tietenkin jo rätehdä jotain, kun on tämä vaikutelma, tämä varmuus siitä, että olet hyvin lähellä livahtamista käsistäni, että pitäisi antaa tarpeeksi syytä jäädä. Tai tehdä jotain hyväksesi. Kostaa vääryyksiä, puhua puolestasi sun muuta mukavaa.
- Anonyymi
Ei varmasti minulle, mutta muistan hyvin ensimmäisen tapaamisemme. Olisiko ollut jo vuonna 21?
- Anonyymi
Hieman itseni ulkopuolella voisin kai sanoa, että tämä koko tapaus mihin liityt on metafora elämälle yleensä, sille miten asiat menevät pieleen , ja useimmiten korjaantuvat niin että huomaa miten elämä järjestäytyy ihmeen tavoin uudelleen kompensoidakseen menetyksen.
- Anonyymi
Ei minua kukaan halua. Enkä minä todellakaan halua ketään muuta kuin hänet, vaikka hänkään ei halua minua.
Miehelle naiselta - Anonyymi
Kauhakuormaajalla vähintäänkin johki valtatien rakennusmonttuun, ihan ku mua ei ois koskaan ollukkaan.
- Anonyymi
Tiedetään onhan se nähty jo monesti. ;)
Itse en viitsi vielä häiritä tai lirkutella kellekään liikoja, koska tilanteeni ei ole niin hyvä parisuhteen perustamiselle kuin haluaisin sen olevan, mutta jos joku uskoo että haluaa ja jaksaa juuri ja vain minua huonoimmallakin hetkelläni mistä kaikki tulee alkamaan etkä pääse minusta yli niin go ahead and let me know it and let see what happen.
Tässä on myös sellainen kompastus kivi että monesti jollain tapaa samankaltaiset ihmiset vetää herkästi toisiaan puoleensa joten riskinä on se että ollaan molemmat liian pahassa jamassa mihinkään vakavaan. Korjailen siis mieluusti ensin itseni hyvin yksinäni kuin lähden hosumaan ja rikon itseäni ja toista ihmistä uudestaan.
Minulla ei siis varsinaisesti ole mitään uusia suhteita vastaan mutta ihan välttämättä tai väkisin en vain halua sellaista vielä aloittaa, mikä ymmärtääkseni on ihan todellakin järkevää jos tähtää pidempään suhteeseen eikä vain hetken huveihin. - Anonyymi
Niin ketkä monet? Ole reilu ja kerro.
- Anonyymi
Ruukutan sut avantilla. Mitäs siihen sanot?!
- Anonyymi
Kukkapää ruukuttaa vaan ittensä siel seitsemän leivän uunissansa. Voit ostaa vaikka uudet sukkikset ittelles niitten kauhtuneitten tilalle, ja keppihevosella ku kuljet muutenki, ni avantillakaan et tee mitään. -paljasleskisenlasitetta
- Anonyymi
En tajuu mistään mitään.
- Anonyymi
Ihan just siksi. Valinnanvapaus on ihana asia tässä maassa!
- Anonyymi
Ai niinku "Salen Valinta"?
-keltavuokko
- Anonyymi
Jos kukaan ei ole tullut hänelle sitä suoraan sanomaan.
- Anonyymi
Rakkaus elää vain vapaudessa.
- Anonyymi
Koska vapaus on tärkeämpää kuin suhde, jossa ei tule kuulluksi. Muita syitä: pomottaminen, heikot tunnetaidot, vetovoiman puute, puhumattomuus ja passiivisuus, vedän puoleeni ihmisiä joilla häiriöitä, kirjolla tms. Ei kiitos.
- Anonyymi
Ai niinku tonnikala?
- Anonyymi
Miehen pitää olla tosi kiihottava jos tähtäimessä parisuhde ja seksi. Olisi helppoa jos voisi päättää kiihottua kenestä vain, mutta hommaa ei jostain syystä ole suunniteltu näin. Lintujen kosiomenot havainnollistavat asiaa hyvin.
- Anonyymi
Onneksi jokaiselle on joku. Miehillä ei ole niin tarkkaa, he nauttivat seksistä vähemmänkin viehättävien ja sporttisten naisten kanssa.
- Anonyymi
Pikkuhiljaa alan haluta, vaikka en purkkiin mahdukaan.
- Anonyymi
Siksi että mun kanssa ei pärjää ihan kuka tahansa
- AnonyymiUUSI
Monet kiusaaja narkkarit ja homottelijat kuuluu elinkautiseen vankeuteen ja liskoosastolle 🦎🦕
- AnonyymiUUSI
Koko ketju ohi.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1104326
- 793523
Oletko koskaan stalkannut kaivattuasi?
Jos olet, miten olet stalkannut? Jäitkö kiinni? Onko hän stalkannut sinua? Jos on, miten suhtauduit?843365Just alkoi ottamaan päähän
Miten voikin mennä näin, että koko päivän haluaa vain nähdä toisen ja lähelle. Sitten aivan salamana mieleen tulee kaikk223331Karhuryhmä
Kellään tarkempaa tietoa miksi ja missä karhuryhmä ollut? Perheväkivaltaa vai huumeperintää kenties taas?263268- 742936
Raisionkaaren koira hyökkäys
Taas nähtiin että koiriin ei voi luottaa. Eilen illalla vapaana ollut koira hyökkäsi Raisionkaarella kolmen henkilön kim642817"Mielipide: Äärivasemmiston uhka on otettava vakavasti"
Demokratia näyttäisi olevan Halla-aholle enemmänkin välttämätön paha kuin tavoiteltava asia. Väkivallan ihannointi ja m452790Tapa jolla kohtelit minua viimeksi miellytti erityisesti
Osaat huomioida kauniisti ja katsot aina tilanteita yhteisen hyvän kannalta. Sitä arvostan erityisesti.852579- 92522