Oliskos kellään tietoa, mistä löytyy ne sivut joissa on mm. talojen pohjapiirrustuksia simsiin? Jossain joskus olen törmännyt niihin, mutta nyt en enää mistään löydä. Tietäiskös joku? Olen kuolemankyllästynyt, koska en pääse eroon omasta aina samanlaisesta rakennustyylistäni ja haluaisin mielelläni vaihtelua taloihin. Kiitos TUHANNESTI jos joku voi auttaa :)
Talojen pohjapiirrustuksia?
2
278
Vastaukset
http://www.architecturaldesigns.com/farmhouse-plans.asp
-Klikkaa talonkuvaa vasemmalla
- Vasemmalle ilmestyy linkkejä joita klikkaamalla saat pohjapiirrustksen kaikkiin kerroksiin.
Voit myös hakea eri talotyyppejä: vaihdat vaan kohtaa "House Plan Style:" keltasessa hakujutussa oikealla.
Tolta ole itse hakenut rakennusvinkkejä :D
hyvää päivänjatkoa kaikille - viv- talofani
Mullakin on ongelma kun teen aika tylsiä taloja, mutta täältä löytyy hienoja (moderneja) taloja:
pimp-my-sims.com
siellä jossain valikossa oli kohta: houses. talota on ladattavia, mutta olen saanut niistä myös hyviä ideoita. sivuilla on myös paljon muuta kivaa ladattavaa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022246- 1041674
- 1281343
- 821337
- 1171246
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘631102Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis621082- 511027
- 36962
- 33834