Säveltäisin hengellisiä lauluja...

Esa

jos sopivia tekstejä olisi enemmän tarjolla.
Kysyntä ja tarjonta ei kohtaa?

Kiitos- ja ylistysaiheilla olis nyt kysyntää,
muutkin aiheet huomioidaan. Mailatkaa...
http://www.koti.phnet.fi/esab/

8

500

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • A. Valtonen

      Minulla on hengellisiä sanoituksia noin tuhat kappaletta, muita runoja noin 3500kpl.
      Valitettavasti niissä on jo sävel suurimmassa osassa, omasta päästäni tullut. Nuotteja en lainkaan osaa joten olen laulanut ne kasetille muistin virkistykseksi. Oletko tehnyt lauluja paljonkin, millainen olisi palkkiosi jos esim. nuotittaisit muutaman hengellisen lauluni.
      kiitos.

      • Esa

        Moi,
        mä voisin tutustua sun lauluihin ja runoihin, nuotintaminen kyllä onnistuu alustavasti ilman palkkioita :-), tämä on mulle harrastus.

        Pistätkö postia mun mailiin, niin asia etenee.
        Esa


      • Esa

    • kossu kassu

      Kun maisia polkuja kuljin
      ja neuvoilta korvani suljin
      meni elämä tuhon teitä
      mut Jumala auttaa meitä

      Niinpä eräänä päivänä
      kun pilvet oli pienenä häivänä
      sain nähdä ihmeellisen näyn
      mä enkelten kanssa käyn

      Aloin köyhiä auttaa rahalla
      en vihamiehiä muistanut pahalla
      vanhuksia aina muistin
      ja murheiselta huolet suistin

      Huomasin ihmeellisen asian
      elämän korurasian
      josta koruja aina riittää
      kunhan muistaa Jumalaa kiittää

      Joskus kun olin allapäin
      käveli joku ystävä vierelläin
      hän tuumi: autoit minua
      nyt haluan tukea sinua

      Opin elämän säännön tään
      aina silloin yksin jään
      jos en kuuntele muita
      ja ruoki nälkäisiä suita

      Apua tarvitaan kyllä
      vaikka iltakävelyllä
      turha on maailmoita parantaa
      naapuria kun voi avustaa

      Jumalalle kiitos syvä
      että mulla on elämä hyvä
      tästä riittää antimia jakaa
      ja Isä kyllä onnen takaa

      • Esa

        Kiitos, pistän talteen.


      • kossu kassu
        Esa kirjoitti:

        Kiitos, pistän talteen.

        kossu kassu tekee lisää runoja
        jos tarviit, voisin tehdä runon
        kossusta ja Jumalasta

        Kossu ja Jeesus

        Kossua kun join
        murheen kotiin toin
        aina metelöin
        hakkasinkin vöin

        Minä olin häirikkö
        vaimo oli sisäkkö
        meillä meni kivasti
        kun Jeesus vapahti

        Kossun jätin pois
        kuka sitä jois
        Jumala on kivempi
        antaa synnit anteeksi

        Nyt jo olen monelle
        ollut apu suuri
        kun turmion teille
        vei heidät huono tuuri

        Sanon aina juopoille
        tulkaa meidän tontille
        siellä rauha vallitsee
        Jeesus himon hillitsee

        Kossu ja Jeesus on pari
        joista toinen on sankari
        eikä se ole kossu
        etkä sinäkään senkin possu


        [email protected]


    • Rauhan morientes!

      Olen jonkunlainen muusikko harrastelija... musiikin työstäminen on ollut aina helpompaa kuin sanoittaminen.. olenkin monesti kaivannut että Herra lähettäisi jonkun tielleni joka voisi sanoittaa musiikkini ja näin voisin olla musiikillani siunaukseksi, tueksi ja jonkun pelastukseksi sillä maailma on täynnä musiikkia mutta on vähän sellaista millä on todella jotakin sanottavaa ja antamista... jos kiinnostaa tiedustella lisää niin laita meiliä...

      musiikki näytteitä löytyy googlamalla jascuel tai oheisista linkeistä

      www.youtube.com/jascuel

      www.myspace.com/jascuelmemyselfandi

      http://www.mikseri.net/artists/jascuel-memyselfandi.134117.php

      http://bandit.mp3lizard.com/jascuel/

      http://www.purevolume.com/LBR0CO1C5uo6cbDqiN21XADiTSBb0/albums/Jascuel - me myself and I - demo

    • hyvin menee teilläki

      Voi vittu, ette voi olla tosissanne. Toi eka runon räpellys ilmeisesti oli. Uskomatonta tuubaa! :D Onko uskovaisilla noin huono tekstin taju? Sainpa päivän naurut, kiitti helvetisti! :DDDD

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1226
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1091
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      137
      987
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      812
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      306
      787
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      694
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      626
    8. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      599
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe