Hellouj :)
Elikkäs, haluaisin et suosittelisitte miulle jotain teidän mielestä AIVAN IHANIA hackeja!
Oon kuullu raskausvaatehackist. Ja sit on teiniraskaus.
Ja mielellään suoria linkkejä :)
Ja viel kaks asiaa! Jos lataa sen hackin, missä on mahdollista et saa kolme/neljä lasta, niin ku sim tulee raskaaks, ni tuleeks se sit aina se kolme tai neljä lasta?
Ja pitäiskö ne purkaa? Ja jos pitäis, ni mihinkähä kansioo kenties?
Mistä hyviä hackeja?
fi_anna
2
403
Vastaukset
Haluan kertoa sinulle jotain... :D
http://www.sims2wiki.info/wiki.php?title=Content_List:Hacks_and_Hacked_Objects
Tolla sivulla on mielettömästi linkkejä erilaisiin hackeihin maan ja taivaan välillä esim.
raskaana oleva sims pystyy menemään yhteisötontille
kaikkea kategoroituna jos taitat enkkua ole hyvä :Dhttp://www.sims2wiki.info/wiki.php?title=Content_List:Hacks_and_Hacked_Objects/Reproduction,_Relationships,_and_Family
Tosta löytyy simeihin ja suhteisiin löytyviä hackeja :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1871868
- 1121026
- 99947
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20717- 52684
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42588Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä28544Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m174536Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45518Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;199473