Miehen logiikka- palsta kannattaisi poistaa kokonaan. Palstan henki on vihamielinen, kommentit ovat usein suoranaista vittuilua, toisten kirjoittajien ivaamista ja tyrmäämistä. Jo on kumma ettei ihmiset osaa ystävällisessä hengessä keskustella toisia haukkumatta. Mitä tahansa sinne kirjoitetaankin niin aina löytyy jostain joku jolta on käytöstavat jäänyt opettelematta.
Palsta pois
2
360
Vastaukset
Suosittelen ohittamaan vihamieliset kirjoitukset kommentoimatta niitä mitenkään.
Tällaisen häirikön tarkoitus on vain aiheuttaa mielipahaa ja tämä tarkoitus vesittyy, jos häiriköinnin kohde ei millään lailla huomioi häirikköä eikä ilkeämielisiä viestejä.
Saatan taas palata palstalle valvojaksi syksymmällä, mutta en lupaa mitään varmaksi..katsotaan jos jää aikaa :)
Tällä välin ilkeistä kommenteista ilmoitus palautteen kautta ylläpidolle ja yp postaa kyllä viestit.
Zemppiä t. Zamio- isintytto
Kuule aina löytyy sellaisia joilla on huono itsetunto ja toisia painamalla luulevat nostavansa itseään toisten yläpuolelle. Ei välitelä, ne kirjoittajat ovat juuri niitä.......
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1003437
- 623117
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342614- 802413
- 842366
- 962076
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j402066Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221690- 121676
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil411637